Gå til innhold

Inwe's dype tanker.


Inwe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innom og snoker litt. Svigers er på jobb enda, så lurer til meg litt KG-tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos med snok i dagboka! :) Skjønner jeg godt, man bruker tiden man kan på kg! Utrolig avhengihetskapende egentlig :gjeiper:

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nesten sagt du er perfekt, men det er du ikke. Jeg liker det akkurat sånn. Akkurat sånn det var. Helga var best. Savner deg jeg. Litt iallefall. Eller kanskje mer. Jeg vet egentlig ikke, som med resten av tingene. Liker følelsen. Er redd følelsen. Du får meg til å føle meg spesiell. Du får meg til å åpne meg på måter ingen har klart før. Du kjenner meg for godt. Du er er der for meg, uansett. Du liker meg akkurat som jeg er, det har du alltid gjort. Du bryr deg ikke om hva alle andre måtte mene, hva de måtte tro. Ikke engang det jeg mener om meg selv. Du vet akkurat hva du skal si, og når du trenger å si det. Eller kanskje du ikke vet, du bare føler for det. Savner det du gjorde med meg. Savner det du fikk meg til å føle for første gang på lenge. Liker at du ringer, at du beviser at du tenker på meg. Fortsatt. Når jeg sitter igjen med et stort glis og sommerfuglene flyvende som fulle frosker i magen. Det liker jeg. Forelska? Jeg? Ikke vet jeg. Iallefall tør jeg verken innrømme deg for deg, eller meg selv. Ikke akkurat nå. Du er rett og slett skummel, eller ikke du. Følelsen. Jeg er glad du er like redd.

:sjenert:

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos, nja. Kanskje. Litt. Jeg likte teksten dog. Kanskje disse skrivekursene hjelper meg, selvom jeg skal skrive nyhetstekster. Det ble forsåvidt lite av. Sånne tekster klarer jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Innom for å si hei.

Leste litt i begynnelsen av boka. Liker måten du skriver på.

Leser litt mer når jeg får tid, hvis det er greit for deg da...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei. Bare koselig at folk vil lese litt! :)

Takktakk, lærer litt innimellom om skriving, så det bedrer seg :)

en :klem: tilbake til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

---

I går kveld forsvant nettet her, så da fikk jeg ikke gått på noen dagbokrunde, skal prøve å rekke alt i dag. Så da ble det til at jeg snakka med S i tlf til han var sånn nesten hjemme. Koselig var det. Selvom han klaga endel. Nå gutter er syke, da er de syke da! Så det var jo nesten synd på han. Ellers skjedde det ikke så alt for mye i går. Kan hende S får fri på fredagen den helga han skal oppover hit, så da kommer han på torsdag istedet :) Da kan jeg få et lite problem med å stå opp å gå på skolen på fredagen :sjenert: Jaja, men dette er ikke før neste helg. Denne helga er det reunion med folkene fra i fjor. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

ALT for lenge siden jeg titter innom her for tiden... Beklager det! Liker måten du skriver på jeg også! :jepp:

Håper alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Kos at du kommer innom en gang i blandt uansett! Takk for det, nå skulle bare lærerne sett det samme, så kanskje jeg kunne kommet meg gjennom dette skrivekurset!

Alt er fint med meg :) Nå skal jeg en tur innom din dagbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke:

Kjipt når nettet forsvinner. Det skjedde stadig her, når de drev og bygget ut i nabolaget her, men nå er det heldigvis en stund siden det skjedde. :)

Ha en flott dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bor ca 100 stk her som bruker samme nett. Så om folk laster ned, så forsvinner nettet. Skjer heldigvis ikke så alt for ofte.

Ha en fiin dag du også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg det har litt innvirkning på ting...

Her er egentlig nettet ganske stabilt, men hender jeg har problemer med KG likevel...

Ikke så ofte da heldigvis :-D

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker helt greit i dag da! :) Selvom det er treigt, men det er det alltid..

Ha en fin kveld du også :klem:

---

"Jeg tenker på den tiden da jeg ralla rundt i sørpa, ikke skjønte hva jeg hadde, fordi jeg ikke gadd å skjønne at.. du er.."

Hørt på Jokke og Valentinerne i hele dag. Det minner meg om S, kanskje derfor jeg hører så mye på det for tiden også. Skal egentlig være kreativ, og klare opptaksprøven til skolen min. Men jeg er lat for tiden.

"Du har et glimt i øye som jeg aldri har fått øye på før, jeg må ha vært bevistløs, men nå er jeg værtfall sikker på at.. du er.."

Fler som kan Jokke'n sin her og skjønner hvor jeg vil? Er iallefall en liten grunn til at jeg ikke enda har skrevet ferdig "du er"- setninga enda. Jeg vet jo ikke. Det er nesten skummelt å ikke vite. Alt ved dette er skummelt. Min sommerflørt var ikke så skummel iallefall.

Nå tror jeg jeg skal sove litt, sulten, sliten og alt. Ikke mat før 8, og jeg har ikke noe annet å gjøre eller. Kreativiteten min forsvant jo. Den må komme tilbake i kveld eller i morgen, ellers sliter jeg regelrett masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

OI! så spennende ^^ Jeg kan ikke jokke, så jeg husker ikke hva som kommer etter du er, men har min anelser! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med nett som forsvinner i tide og utide da. Men bra det er fint nå :)

Jeg kan ikke noe Jokke, så jeg kan ikke følge med på hva du sier :gjeiper:

Håper at kreativiteten din kommer tilbake ikveld da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset går det veldig mye i Jokke!!! Men må innrømme at jeg er best med melodien i bakgrunn :-D

Fant ut hva som manglet da ;)

Jokke har mye bra tekster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye liv det var her nå da! :) Alle gjetter på Jokke sanger, så gøy :fnise: Tror jeg nesten kan skrive en tekst i bare Jokke-sitater (utfordring til meg selv en gang). Men som sagt, slutten på settninga stemmer ikke enda, derfor står den ikke her. Skal skrive den inn om den noen gang stemmer ordentlig.

---

Nobody puts my baby in a corner! :hjerte:

---

I kveld har jeg faktisk vært sosial. Det var kos. Sitti inne på skolen å snakka med alle småbarna (les førstissene). Egentlig veldig kos. Ikke snakka med S i hele dag eller, men han kan værsågod ringe å plage meg i morgen eller noe, så slipper jeg å bruke enda mer penger på slike kontantkort.

En av jentene på skolen solgte meg en røykpakke, så overlever jeg frem til lørdagen og vel så det! :)

Jeg er i utrolig godt humør i kveld. Alt går fint!

Håper dere har hatt en minst like koselig kveld som meg :klem:

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...