Gå til innhold

Inwe's dype tanker.


Inwe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så teit. Ingen ledige taxier til toget jeg skal ta, og jeg må dra med meg mye hjem, så kan ikke gå. Teit. Må få sjekka om det er noen på skolen som gidder å kjøre da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med feiring i kveld da :-D Skal tenke på deg mens jeg er på jobb ;) Ha det gøy! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STRESS!

Vi er ikke ferdig med undervisninga!

Jeg har ikke skyss til sentrum!

Jeg har ikke pakka!

Jeg VIL ta halv 4 toget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er glad i deg jeg, Inwe :) vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg! Du er stadig vekk dagens helt :klem:

Jeg håper du koser deg masse på byen nå (selv om jeg vet at du er for full for ditt eget beste :fnise: ) Oxo må du ha en super dag i morgen på middag og alt! :Nikke:

:bursdag: vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohhh. Det er full fest her. Takktakk alle sammen :):skaal:

Nå skal snart en stykk alt for fyllesjuk Inwe ut på middag med en venninne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mummi har hatt det altfor travelt med å feire sin egen bursdag, men ønsker likevel GRATULERER MED OVERSTÅTT 20-ÅRSDAG, INWE!

:flagg::blomst::bursdag: :blåse: :bursdag::blomst::flagg:

:banantroll: :danse::danser::kghjerte::skaal::hoppe: :juhu: :banantroll:

:roser::duskedame::duskedame::duskedame::roser:

Håper du har hatt en kjempefin feiring og er enig med meg i at 30.04 - 1.05 er ideelle bursdager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk! Jepp 30.04 -01.05 er de beste bursdagsdatoene :)

---

Nå er det virkelig min tur til å få ut endel frustrasjon på kg. Jeg har nemlig nesten manna meg opp til å snakke om bursdagen min her. Eller, nesten, jeg skal iallefall gjøre det. Den ble iallefall feira natt til 1 mai, med Envy, venninne N og S. Envy er enda ikke 20, så var med på vorset i fine byen før hun dro hjem. Så jeg, S og venninne N dro til et 20års sted i fine byen, som forsåvidt viste seg og være skeivt. Men utrolig mange fine gutter da. Så detta funka fint. Drinkene gikk ned på høykant for Inwe :skaal: Men ja, så rota fint venninne N og S da. Respektløst. Det har jo ført til krangler og uoverstemmelser etter dette. Når en av mine bestevenninner går på den "jeg driver med" og omvendt så er det vel ikke så rart jeg blir sur? Skal iallefall møte S og snakke med han i dag, venninne N virker mer uinteressert i å ordne noe som helst, men jaja. Nå venter jeg må å få henta mamma og pappa, så jeg kan komme meg til fine byen.

Gratz med konf til min bror!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjipt. skjønner godt du ble skuffa, og utrolig respektløst av dem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Håper det går bra med deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm, skjønner synspunkter. Og de er fult klar over selv hvor respektløst detta var, og alt det, men fant ut at jeg ikke orker miste to stykker som betyr så utrolig mye for meg i utgangspunktet. Så jeg tilga. Orker ikke bry meg om alle andres meninger denne gangen eller, skal jo selvfølgelig høre på de, og vurdere de. Men jeg er så lett påvirkelig :sjenert: og dette med S er noe jeg vil finne ut av selv. Snakka iallefall med han i går, og han var oppriktig lei seg, skjønte hvorfor jeg var sur og alt det. Vi snakka lenge i bilen, sånn til kl 4 om morgenen eller noe. Om det som har skjedd, det som vi vil skal skje og masse useriøst tull (som vanlig). Og jeg fant ut at det var skikkelig kos og møte han igjen, når jeg hadde hatt et par dager fri fra han, uten snakk, bare et par mld. Så endte med at når vi kom opp til han, der jeg skulle slippe han av, så kyssa vi. Og fant vel ut at han skulle være med meg hjem. Var ikke hjemme hos meg før ved 5 tiden om morgenen. Koselig natt og dag i dag. Han skjønner vel ikke helt hvorfor jeg tilgir, han ga iallefall uttrykk for det, ikke skjønner jeg det eller. Kanskje jeg er en smule betatt :sjenert:

Nå er jeg tilbake i gokk. Skal være her frem til fredagen, så er det hjem for godt :)

Gratulerer med dagen mamma :bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar dagbok runden i morgen. Nå er det natta for Inwe :Gjesp:

Ha en fin mandag alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...