Gå til innhold

Inwe's dype tanker.


Inwe

Anbefalte innlegg

Inwe var så flink å kjøre bilen vår atte ;) I dag er hun imidlertid på Tusenfryd med S :fnise: *vente vente på at hun skal oppdatere på kg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig at folk holder liv i dagboka mi mens jeg er borte. Hadde det sånn forholdsvis gøy på tryvann, men satt mest på en døgnåpen bensinstasjon med kaffe :gjeiper: Koselig å se deg her også Stearinpikken :)

---

Ja, som Envy nevnte for meg, så har jeg vært med S siden sist. Har vel egentlig ikke skjedd så alt for mye. Han satt iallefall sammen med meg når jeg "var på" Tryvann. Så det endte med at jeg måtte hente han etter at jeg hadde kjørt alle hjem, siden han skulle sove hos meg fra lørdag til søndag. Jeg var jo helt sikker på at jeg ikke var hjemme før lørdagsmorgnen. Noe jeg forsåvidt ikke var eller, men det var bare fordi jeg "måtte" kjøre tilbake igjen å hente S. Vi sovna nesten med en gang vi kom hjem.

Lørdag var en ganske slapp dag, til og begynne med. Snill som jeg er hadde jeg lovt meg ut som sjåfør denne dagen også. Først og fremst måtte vi ned til lille byen og levere russebilen, som jeg hadde fått med meg hjem. Så jeg og S kjørte og henta Envy for å levere bilen. Før vi satt oss ute i den lille byen og spiste is. Dumme meg hadde glemt nøkkel da vi skulle hjem igjen til meg, så jeg og S måtte møte min bror og gå halve veien. Vel hjemme var det klart for grillmat, før jeg kjørte og henta Envy igjen. Et lite vors hos meg, før jeg kjørte henne på byen, henta mamma og pappa fra byen og dro hjem igjen. Etter et par timer var det ut igjen for å hente Envy og få henne hjem.

Søndagen var det tusdenfryd tur med S. Dette er forsåvidt også arbeidsplassen min og bestevenninne N. Og hun ble sendt hjem, siden hun bare var ekstravakt. Så vi vandra rundt med henne også. Kjørte alle hjem og slikt.

Men nå skal jeg ta bilder Envy så oppdaterer mer seinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du da virkelig også :fnise:

---

Nja, skal vi se, hvor var jeg...

... jo. Jeg kjørte alle hjem etter tusenfrydturen, men ikke med en gang selvsagt. Kebab var planen først. Det er jo viktig. Fine byens beste kebab, så vi lette etter parkering, og fikk oss endelig noe mat før jeg kjørte besteveninne N hjem. S derimot ville ikke hjem med en gang, så vi tok oss en kjøretur før vi parkerte oppe hos han og satt i bilen og snakka. En stund. Så gikk turen hjem for å hente min bror og kjøre han til en kamerat før jeg dro ned til Envy for røyk og sladder. Kos.

Mandagen var første jobbdag. Fikk se alle menneskene jeg har savnet veldig igjen. Visste vel egentlig ikke selv hvor mye jeg har savnet dem. Fikk en skikkelig velkomst på kontoret med mange klemmer, før jobben var i gang. Først opplæring til en av de nye, slækk på kontoret også avløser så andre får seg lunsj. Helt greit. Var merkbart at jeg ikke har jobbet siden forrige sommer. Kjørte bestevenninne N hjem, eller, vi fant ut vi skulle spise ute. Så vi drar på thai restaurant i uniform. Kos var det iallefall. Ringte S da vi var ferdig spist siden jeg skulle dra med meg han hjem. En kos natt og morgen med han, så ble ikke mange timene søvn i natt :lur:

I dag har jeg vaska litt for mamma, kjørt S på jobb, tatt bilder av Envy og vært ute å spist i fine byen med Envy. Kos dag :) Utrolig glad jeg har den jenta altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulva35

Heisan :-D

Lenge siden jeg har vært innom deg nå, så tenkte jeg skulle legge igjen en liten hilsen og ønske deg en super dag :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme Ulva :)

---

I dag er det kaldt, så jeg benytter muligheten til å oppdatere meg på kg, mens jeg venter på jobb. Begynnter ikke før 16.00, så jeg har god tid. Håper jeg har bil da. Må egentlig rydde litt her også, det begynner å se helt forferdelig ut. Egentlig har jeg ikke mye å si, siden det ikke har skjedd stort nytt på denne fronten. Date med S i morgen, men han måtte visst kanskje jobbe til 15.00 allikevel. Jaja, jeg venter jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på jobbintervju i morgen. Som bartender *krysser alle fingre og tær* :)

En stor :klem: tilbake til deg jente 79

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Intervjuet vet jeg egentlig ikke helt hvordan gikk, får svar på begge jeg var på over helga. Både jobben og skolen. Så litt spent nå, takk for lykkeønskninger! :)

---

I dag har vært en utrolig morsom og kos dag egentlig. Det hele begynte med at jeg dro inn til fine byen før kl 9, slik at jeg rakk intervjuet på skole. Forsåvidt var det bare et foredrag kl 9 da, intervjuet mitt var ikke før halv 12, så jeg gikk å kjøpte meg gå-sko til jobben etter foredraget og tok meg en kaffe oppe på jobben til mamma. Stressa ned til intervjuet og måtte stå å vente en stund. Kom i kontakt med noen virkelig hyggelige mennesker som hadde søkt akkurat det samme som meg. Intervjuet gikk vel egentlig veldig bra, tror jeg, får brev over helga. Så fikk vi en liten omvisning rundt, og jeg har virkelig, virkelig lyst til å begynne på den skolen.

Ringte bestevenninne N etter jeg var ferdig, og spurte om jeg kunne komme opp til henne en tur, og det var helt greit, så da heiv jeg meg på neste buss. Kom meg opp dit, og dro henne ut av leiligheten, tid for lunsj. Satt på en utekafé og drakk kaffe og spiste mat sammen med bestevenninne N. Fant ut at jeg må ha skikkelig barnetekket på sånne veldig små barn, siden det var en liten gutt som absolutt skulle ha meg til å vinke til han. Utrolig søtt, smelter helt av sånt jeg.

Turen gikk videre. Bartender-intervjuet neste. Jeg kom meg på en buss som gikk ned til sentrum igjen og begynte å lete, og lete, og lete.. Til slutt fant jeg det, et kvarter før tiden. Fikk beskjed om å komme tilbake igjen når jeg var kalt inn til intervju, og sto ute å venta. Intervjuet besto vel mest av en helt vanlig samtale med en koselig mann, men har ingen aning om hvordan det gikk, siden han var så anonym.

Igjen gikk turen videre, men denne gangen uten buss. Gikk til der jeg skulle møte S. Og venta, og venta.. Og venta jammen litt til. I mens jeg venta meldte jeg meg inn i amnesty international, så da har jeg iallefall gjort min gode gjerning for dagen. Rett før S kom, kom en venninne fra folkehøyskoleåret i fjor. Utrolig koselig å se henne. Selvom vi bare bor en halvtime fra hverandre har vi ikke møttes siden vi slutta der. Og det er over 1 år siden. Skjerpe oss, det må vi.

Daten med S var utrolig koselig. Var ute å spiste japansk/thai, og så på kino. Egentlig har jeg ikke noen skikkelig detaljer fra daten. Så eksen, skummelt. Han kan forresten brenne, men det er en helt annen historie. Tror forsåvidt jeg har falt pladask for S :rødme: , men akkurat det visste vel alle andre enn jeg fra før.

Tror jeg får flytta til den fine byen fortere enn jeg aner :)

Langt innlegg, noen som orker å lese hele mon tro? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror forsåvidt jeg har falt pladask for S :rødme: , men akkurat det visste vel alle andre enn jeg fra før.

Jepp, forsåvidt visste vi det! :fnise:

men weeeee!! :hoppe:

Så hyggelig at det ble en vellykket date, dette fortjener du! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, hvor fort kan ikke et bra humør gå over. Nå skal denne tråden fylles med blod, svette og tårer. Eller kanskje ikke så brutalt, men noen smil blir det nok ikke. Fikk tlf fra S i dag, han skulle visst snakke med eks M, som forsåvidt er grunnen til at vi ikke er noe par enda. Han må nemlig rydde opp i hodet sitt. Hvem gjør det etter at han har holdt på med en annen i over 1 mnd? Og jeg skal visst ikke få vite noe før på søndag. Så da kan jeg bare sitte her for meg selv med tankene mine da. Han nevnte også at denne M ikke var den eneste i livet hans, jeg var det også, osv osv. Ikke det at det hjalp all verden. Teit er det! I kveld skal jeg drikke til jeg stuper, så skal jeg jobbe meg ihjel i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...