Gå til innhold

Inwe's dype tanker.


Inwe

Anbefalte innlegg

Nok en varm dag. Glad jeg skal jobbe i butikken i dag, så jeg slipper å stå ute i sola. Merker jeg begynner å bli sliten av all denne jobbinga. To dager igjen, så drar jeg til Kiel med S og familien min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Filmkvelden til meg og bestevenninne N ble litt av en filmkveld. :hoho: Vi havna nemlig på byn. Mamma ringte mens vi var midt i the terminal. Hun ville jeg skulle komme til youngs torget der hun og pappa satt med tante og onkel. Så vi gjorde det. Ble spandert på en Tom Colins vær, og fikk 400 kr til å dra videre for. Så da gikk turen til Elm for en øl, men der var det umenneskelig varmt, så vi gikk videre til vi fant en uterestaurant som fortsatt serverte ute. Der fikk først i oss en strawberry daquri og snakka med en gammel fyr fra skåne. Han babla i vei om dattra si. Da vi var i bånn av glasset gikk vi å satt oss på en av løvene forran stortinget og venta på S. Vi fant han, tilbake til stedet der vi var, en øl og en mango daquri senere var jeg og S på vei hjem.

En lang diskusjon, som jeg ikke vil gå inn på siden den er over senere. Sa han...

... jeg elsker deg jeg.

:rødme:

---

Avgårde for å møte Envy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vondt i hodet. Sjukt vondt i hodet. Tror kanskje jeg skal sove nå. Hvorfor går det alltid utover de man er mest glad i når man er sliten?

I morgen går turen over havet til Kiel. Fyll, båt og sex!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Cruise Kiel var gøy, selvom mesteparten av båten var på en helt annen alder enn meg. Det ble fancy paraply drinker, spilleautomater, black jack (for S sin del) kortspilling, følelsen av å kjøre på en bru, minibar, tax free, parfyme, shopping. Og ikke minst familie og kjæreste :) Alt over en ganske så perfekt tur.

Nå sitter jeg hjemme med feber, utrolig irriterende. Skal cruise København i morgen med bestevenninne N, og vil gjerne være frisk til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skaal: <-- inwe og envy på byn på lørdag :fnise: Jeg har funnet ut hvor vi skal da! :-D If u don't mind :gjeiper:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Envy: :hoho::skaal: Dette blir bra. I don't mind. Partylivet mitt er dafft til tusen så trenger litt liv! :)

Ulva: God helg til deg også!

---

Danmarksturen var ikke som forventa, derfor blir det ikke den store oppdateringa om det. Var litt for høy sjø, og bestevenninne N blir fort sjøsjuk, så det ble tidlige kvelder på oss. Gikk oppover Strøget og havna på Tivoli da, så de 8 timene i Køben var verdt turen.

Ellers skjer det ikke mye, jeg jobber endel på butikken nå. Og på tusenfryd. Fra og med i dag er det 9 arbeidsdager på rad, og jeg som er så sliten fra før da. Blir en befrielse når skolen begynner, og det er nesten litt sært.

Har hatt besøk av min bror siden torsdag, og han drar i dag, blir egentlig deilig, denne leiligheten er litt for liten til 3, selvom det er kos og ha besøk. Var gjest på tusenfryd med han i går, lite køer og alt gikk unna på 4 timer :)

Er ikke i verdens beste humør i dag, etter måten jeg ble vekket på i dag tidlig. En liten krangel med S og diverse. Men det skal drikkes bort i kveld med Envy :skaal:

Så nå skal jeg rydde litt før jeg drar på jobb, men litt rot får hun tåle :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så dødens sliten for tida. Jeg har rett og slett ikke overskudd i det hele tatt. Det eneste jeg gjør for tiden er å jobbe (daglig) også komme hjem og dø noen timer på sofaen, lage mat, spise med S, før jeg går å legger meg igjen. Ikke har jeg fri før på onsdag eller. Leiligheten forfaller, så må nok gjøre noe med det på onsdag. S er syk, så kan jo ikke be han ta det eller.

Ellers skjer det ingenting i livet mitt for tiden. Snakka med T fra jobben i går, hun savna E, som har dratt til Trondheim for å studere ferdig. Hørtes koselig ut å savne en fyr sånn. Når det kiler godt å lenge vær gang man får en mld fra han, eller blir skuffa om det ikke er han. Savner nok den følelsen litt jeg, men liker å være trygg, og kunne sitte her å se på S sove. Ha en armkrok og krype opp i om kveldene når vi ser på film. Ja, det liker jeg, mye bedre enn den usikre kilende følelsen. Og uansett kan S fint få det til å kile skikkelig i magen min også :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skolen har begynt igjen. Og vi sitter å venter, og venter og venter.. Hvor lang tid kan egentlig en røyk ta? hehe! Egentlig gjør det meg ingenting. Litt kjedelig, men jeg sitter iallefall med laptop da, i motsettning til de to andre som sitter her. Vi finner nesten ikke noe å gjøre, så vi bare sitter her. Tror egentlig dagen snart er ferdig. Da kan jeg sove, ordne og fikse til S kommer hjem. I dag skal jeg være søt samboer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tydeligvis ikke. S skulle vært hjemme for lenge siden, men sitter fortsatt på jobb. Så nå sitter jeg sulten i sofaen og venter. Får håpe den vikaren kommer før kl 9 da!

---

Jeg jobber i prosjekt med verdens merkeligste gruppe. Vi har en andre års student som egentlig gir faen i hva som skjer, men føler at han må gjøre et eller annet. Han kan vel på en måte kalles en prosjekt leder. En jente som ikke snakker i det hele tatt, med tre unger hjemme og drar kl 10, fordi da går toget hjem. En overivrig gutt, som tenker for mye. Meg og LA som er en av de jeg har fått litt kontakt med i klassen som egentlig bare sitter der og kommer med ideer som ikke betyr noe. Dette kommer aldri til å gå.

Vi fant iallefall ut at vi var ferdig for dagen allerede kl 11, så jeg og LA gikk å spiste lunsj. Så vi gikk på subway, og vandra litt rundt, hun kjøpte den ene cden vi har fått beskjed om å høre på, så jeg skal brenne den for henne.

Jeg har vært flink og tatt oppvaska i dag, den var STOR. Nå venter jeg på S. I morgen skal jeg vaske her, det trengs!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trøtt.. Alt for trøtt til å sitte her, så gjør vi ingenting eller, og det gjør jo ikke akkurat saken noe bedre. Håper det er lunsj snart, slik at jeg kan få i meg enrome mengder med kaffe. Kanskje jeg våkner litt. Lyst på røyk også, men jeg har enda ikke et nøkkelkort, så om jeg går ut, kommer jeg meg ikke inn igjen. Kanskje jeg skal komme meg til resepsjonen og spørre etter det, før den stenger for dagen. Det hadde jo nesten vært en god ide.

Trodde det var kl til S som ringte på morran i dag.. Skuff når jeg fant ut at det var min. Jeg vil bare grave meg ned under en dyne akkurat nå. Men det ordner seg nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

røøøøyk, kaffe! jaaa! jeg var på jobb i 11 timer i går, har sovet 4 og skal snart tilbake på jobb :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er GAL! :fnise:

Kaffe og røyk er livsviktig! Nå har jeg fått i meg den første dosen av det, og jeg sitter ikke lenger å gaper som en gal (ifrom av gjesping) Hehe!

---

Skolen her er en evig labyrint, og jeg vet fortsatt ikke hvor doen er. Ikke det at jeg må på do, men det hadde sikkert vært nyttig å vite, i tilfelle jeg må. Dessuten har jeg enda ikke fått nøkkelkort, så jeg kan ikke på egenhånd stikke å ta en røyk. LA er grei å ha da, så slipper jeg å gå rundt her alene. En liten fordel er jo faktisk at hun er veldig hyggelig i tillegg, og ikke bare en jeg klamrer meg til for å ha en.

Men jeg liker meg her, selvom jeg ikke gjør så mye enda. Er masse masse sære mennesker her, blir sånn når de skal samle masse kunstnere (med hver sin form og utdøve det på) på et sted.

Jeg lurer litt på hva jeg skal lage til middag i dag :klø: Og om jeg orker å vaske leiligheten i dag, eller om det blir i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sett på et kunstverk i et alt for varmt rom i dag. Sjukt bra kunstverk egentlig. Til at han bare er andre års elev her hadde han klart å lage et utrolig bra samfunn. Tror jeg begynner å bli mer kunstinteressert, og det bare av å ha gått her 4 dager! Gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig LilleBallerina, alltid koselig med litt komentarer fra deg.

----

Jeg er syk, så jeg bruker denne tråden som klagetråd nå. Også kjeder jeg meg egentlig litt.. S sitter å spiller Wii som vi kjøpte oss på torsdagen, så etter det har det blitt en del spilling. Zelda for han sin del, og Mario for min. Det er gøy og bare riste på kontrollen for å drepe fiender.

Ellers dro jeg hjem fra skolen før jeg skulle på fredagen siden jeg fikk fryktelig vondt i hodet, sånn "jeg besvimer hvis jeg blir her lengre." Så dro hjem å slappa av, for jeg ville jo på velkomstfesten som var på kvelden. Og for en fest. Vi var sjukt mange. Vi på FO snakka endel med de fra LU siden jeg kjente han ene i klassen der fra før. Også ble jeg kjent med fler fra BK. Ellers havna vi på stamstedet etter at ølsalget stengte på skolen. Trodde egentlig vi skulle være de eneste som havna der, siden vi var for gjerrige til å bruke penger for å komme inn et annet sted. Men det kom en hau av andre fra skolen også :) Velykka kveld.

På lørdagen viste det seg vel egentlig at jeg burde blitt hjemme på fredagen, siden jeg begynte å bli syk da. Dro på jobb og ble sittende i kassa og okke meg hele dagen. Fikk dra en halvtime før det jeg skulle da. Og siden da har jeg mer eller mindre ligget enten i sofaen eller senga. Og smitta S, derfor er vi begge hjemme i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...