Gå til innhold

Inwe's dype tanker.


Inwe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk Ulva!

--

I går kom jeg meg tilbake på skolen. Litt sliten, men paracet fikser det meste. Dagen var ikke så lang, eller iallefall ikke på skolen, og ikke for min del. Vi skulle jobbe med oppgaver etter lunsj. Men etter å ha gått rundt i byen i en time med folk fra klassen, fant jeg ut at jeg ikke var helt frisk allikevel, og stakk hjem for å sove litt.

Etter søvnen sto oppvaska for tur. En god dose Wii, og en tur ut for å levere filmene vi leide dagen før. Så noe oppgaveskriving ble det ikke på meg. Godt at jeg har helt til fredag, men må virkelig få noen ideer til hvordan jeg skal gjøre dette altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skolen tar mye tid for tiden. Derfor får jeg ikke vært så mye her og skrevet tull til dere. Nå sitter jeg på datalaben. Har kunsthistorie i dag, og skal snart se noen filmer og slikt. Men holder på å sovne i timen, ikke fordi stoffet ikke er interessant nok, men fordi det rett og slett er teori.. Jeg klarer ikke slikt. Dessuten har vi fått en kjedelig oppgave i photoshop. Åj, nå hørtes jeg virkelig negativ ut, men det var jo ikke meninga. Liker skolen, liker folkene her. Men liker ikke oppstartsuker, der vi ikke kan jobbe med egne prosjekter og slikt. Jeg kan jo det vi driver med nå fra før.

Ellers er det wii og kjæreste og slikt som tar tiden min. Jeg har begynt å gjøre ting etter skolen og sitter mindre hjemme. Det er jo en litt positiv ting da.

På fredag er det ball med jobben. Så i morgen skal jeg klippe meg. Håper virkelig jeg rekker opp på jobben til mamma etter skolen i dag, så jeg kan få henta kjolen. :)

Ha en fin dag alle sammen :) Min blir slapp, med noe ordentlig til middag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min blir slapp, med noe ordentlig til middag :)

Hvordan klarte jeg å tenke koffert på den? :ler:

Hva bedriver du tiden din med Inwe? sap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hehe, ja det er det nok bare du som klarer :P Driver ikke med så utrolig mye for tiden. Skole og jobb mest av tiden. Vi må møtes snart btw! :)

Skal oppdater litt senere når jeg har litt bedre tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Inwe

Lenge siden jeg har vært innom deg nå, så da er det på tide å legge igjen en hilsen. :)

Klart skolen tar mye av tiden din nå. Blir ikke så mye tid til andre ting da. Har en tanteunge som har begynt å studere i Trondheim. Hun trives, men travelt er det.

Ha en nydelig dag Inwe :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja det er det nok bare du som klarer :P Driver ikke med så utrolig mye for tiden. Skole og jobb mest av tiden. Vi må møtes snart btw! :)

Skal oppdater litt senere når jeg har litt bedre tid..

æææh!!

*pokes the dead person* ..? O.o

Prøvde å ringe deg i dag! Har såååå mye å fortelle! :jepp::fnise: Skulle ikke du komme til J.. ehehee.. i løpet av denne uken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Ulva! :) Ja skolen sliter meg helt ut, men det er gøy da, så det går helt fint :)

Envy: dead person? skjønte ikke den! Så du hadde ringt, men noen fikk ikke høstferie og må legge seg tidlig for å klare skolen :gjeiper:

Jo, jeg skulle det, men det skjedde. Rydda rommet hele tiden mens jeg var i F, så ble ikke tid til mye annet. Men jeg skal til J så fort som overhodet mulig, også kan vi jo møtes i L før den tid. Men dette kan avtales på mld, vi må møtes iallefall :)

---

Jeg er totalt utstlitt. Prosjektet vi hadde denne uka + forkjørelse og rydding av rommet hjemme tok all energien min. Derfor blir det nok en fredagskveld hjemme. Vil ut å drikke og ha det gøy, men vi skal se på disneychannel og slappe av i dag. S sitter å spiller Zelda og jeg ser på.

Uka hjemme var mer hektisk enn jeg hadde tenkt meg. Måtte opp tidlig for å dra på skole, også hjem og rydde og vaske og ordne. Ikke ble jeg ferdig eller. Så må hjem igjen på torsdag.

Det skjer ikkenoe i livet mitt lengre. Jeg er så lei. Kan jeg leve på noen andre snart? (Envy?) Jeg må bli flinkere til å gå ut, men jeg er så giddalaus for tiden. Noen må virkelig dra meg opp av sofaen snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thæhæ, next saturday på g ;)

livet blir kjedelig når man har kjæsrtse, jeg advarte deg jo :lol: Men du skal få lov til å leve på meg vettu :lur: selv om jeg driver med en fast en jeg oxo, så selv om det er fest hver helg er det liksom ikke noe nytt og spennende som skjer :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, livet er ikke kjedelig når man har kjæreste, bare anderledes! Koselig, men man må anstrenge seg mer for å orke å gjøre noe, siden man har noen hjemme uansett.

:skaal: for lørdagen :)

---

Jeg slapp å dra hjem i dag for å rydde i F. Veldig glad for det. Så dagen i dag skal gå til helt andre ting istedet. Jeg skal dra på sykebesøk, til S og til Tusenfryd for å levere uniformen. Det blir deilig å bli kvitt den for godt. Nå er jeg passe lei den jobben og skal ikke tilbake til neste år. Litt synd egentlig, siden jeg har jobbet der i 3 år og kjenner de fleste der nå. Dette året var jeg lei arbeidsoppgavene allerede før jeg begynte, så da er det på tide å komme seg litt videre.

Dagene går til skoleoppgaver og kjærestekos. I morgen er det bursdag på G og lørdagen blir skikkelig reunion bytur med de jeg var på byn med i hele vinter.

Æ glær mæ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagen var morsom, lei, slitsomt, kjedelig, fin og alt på en gang. Jeg var for full som man kanskje kan gjette utifra det jeg har skrevet til nå. Var hjemme hos ei god venninne av S og feira bursdagen til ei felles venninne. Fyll og faenskap og vektere på døren. Egentlig husker jeg ikke så alt for mye fra kvelden og godt er nok det :klø:

I går ble absolutt ikke som ventet. For det første så kunne ikke Envy komme, og jeg var jo alt for sliten til å drikke i utgangspunktet. Jeg ble full, men ikke for full. S ble full. Også begynte kranglene. Og stakkars N da, som måtte sitte å høre på dette. Så jeg fant ut at jeg skulle dra ut på byen med henne. S orket ikke være med, og jeg stakk vel egentlig mest i sinne. Med lovnader om å drikke meg fullstendig vekk. Så vi fant en bar med drinker. To mojitos og en ornasje drink gikk ned på ca 45 min. Så kom S. Han ville ikke jeg skulle være der alene, ikke etter vi hadde krangla. Så ting gikk forholdsvis greit. Baren stengte halv 3, så vi tenke vi skulle videre til stamstedet, men på vei dit fant N ut at hun hadde glemt iPoden hjemme hos oss. Så da dro vi eller for å hente den. Eller vi prøvde. N tro over og vrikket ankelen, så jeg løp opp alene etter iPoden mens hun og S venta. N dro og jeg og S stakk for å kjøpe mat.

Der ble vi uenige igjen. Og på vei hjem og hjemme så fortsatte det. Helt til jeg fikk et helt forferdelig angstanfall. Jeg pusta fort, uten å få puste. Jeg har aldri gjort noe sånt før, og var selvsagt livredd etterpå. Resten av natta gikk med på å få roa meg mest mulig ned igjen. Og S var så søt :rødme:

Nå ligger han og sover, og jeg tenkte jeg skulle begynne å rydde leiligheten snart. Jeg kan ikke akkurat si jeg gleder meg!

:yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater mandager. Jeg kom meg ikke opp før 35 min etter klokka hadde ringt i dag tidlig. Så jeg rakk ikke dusje. Føler meg møkkette. S ligger i senga å snorker! Jeg vil å ha fri!! Jaja, må løpe ellers kommer jeg for sent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd å høre om angsten Inwe, du har vel sett mer enn eksempel nok på at sånt kan være skumle saker.. ta godt vare på deg selv, prøv å slappe av og ta deg tid til deg selv, i stede for å slite deg ut med alt mulig ;) ..ikke det at jeg burde være den som bør være den som åpner kjeften om akkurat det :gjeiper:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går nok bra nå, nå er jeg egentlig bare sliten og har noia for at det skal skje igjen. Ja, du må lære deg å høre på dine egne råd også :)

:klem: til deg og :)

---

Jeg er sliten. Veldig sliten. Vaska og rydda hele leiligheten + at jeg har vært med folk hele uka. Koselig, men slitsomt. Nå sitter jeg med folk fra klassen og lager kontaktkopier, så jeg burde vel egentlig fortsette med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

I går var det halloween-fest på skolen min :gresskar: Fine skolen min :hjerte: Jeg var pirat :pirat: , en skummel pirat. E og S kalte meg klute-K. Siden jeg var dekksgutt og hadde et oppvakshånkle på hodet.

Jeg er fryktelig lei av å alltid måtte ha en mening bak oppgavene mine. Nå sitter jeg her å prøver å finne en smart en, men jeg har tydeligvis ikke smarte meninger :fnise:

Jeg er glad :) Jeg har masse venner, gode venner, kjæreste og fin liten leilighet. Og verdens beste klasse som jeg drar til København med på mandag. Jeg er verdens heldigste, så det :)

Over og ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er fyllesjuk i dag, hipphurra, hipphurra. Nettopp hjemme fra en 4 netters tur til danmark med skolen. Og jeg har drikki så alt for mye, og gått enda mer. Vært på nesten det København kan by på av museer, og tatt danskebåten. Ikke rart jeg er sliten. Oppdaterer mer om turen senere, orker ikke tenke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikkenoe å dele med folk. Livet mitt er ikke på langt nær spennende lengre. Bare trygt og koselig. Nå sitter jeg å hører på Norsk politisk rap og venter på at S skal bli ferdig på badet (han gikk forresten nettopp inn, så det kan tid). Skal til sentrum og ta bilde av folk med rare farger på håret, har fått en oppgave i å ta bilder av farger, og jeg prøver å være kreativ.

Dagen i dag blir slitsom. Har "fri" som vær torsdag, men det MÅ ryddes og vaskes her. I morgen er det rockepub-til-rockepub tur med Envy. Gleder meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skaal: Envy! :)

---

Jeg tok bilder av sykler. Med farger. :klø: Ikke mye hår. Men dette var lettere. Og ganske kult. Jeg er flink til å ta bilder. Så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...