Gå til innhold

Inwe's dype tanker.


Inwe

Anbefalte innlegg

Skjønner problemet ditt.

håper bare ikke at du tilgir gjør at du blir såret igjen.

Ha en fin mandag, snart skal du hjem :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det går bra med deg :klem: Har selv vært i samme dilemma skjønner du :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært nettfri i to dager. Og det er seriøst nesten tortur på værste måte. Serlig når jeg er tilbake i gokk. Da har Prison Break vært en fin ting å ha. Så nå er jeg dilla på det igjen, også så mange fine menn det er der da! :wow:

Ellers er det kos at andre holder liv i dagboka mi mens jeg er borte :):klem:

Ting går fint.. Både med S og bestevenninne N. Sistnevnte ringe meg gråtkvelt i går, så da klarte jeg ikke annet enn å si "Det går fint". Ikke det at jeg hadde sagt noe annet uansett. Jeg klarer ikke være sur på folk. Det er vel en av mine svakheter, eller fordeler, spørs helt hvordan du ser på det :fnise:

Gokk er som vanlig. Gleder meg til fredag. Da skal jeg hjem for godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:danser: Bare 3 dager igjen :danser: :juhu:

I dag har vi grilla på skolen. Nam! Føler meg nesten som et lite barn fortsatt, siden jeg er mer glad i grillpølser enn koteletter. Godt var det iallefall. Satt i sola lenge, før folk bestemte seg for å dra på stranda og drikke. Det orker jeg ikke i dag, hodet mitt er tungt, og jeg føler meg ikke akkurat best. Ellers går det helt fint. Selvtilliten er på topp i dag, og jeg tror ingenting kan ødelegge den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet smiler faktisk til meg for tiden. Uansett hvor klisje aktig det høres ut. Skal spre rundt meg med glede ved å nevne det som gjør meg mest glad for tiden.

- Sommer og :sol:

- Grilling

- Ligge på gresset

- S :rødme:

- At jeg snart skal hjem til gode venner

- Gode venner, som viser de tenker på meg selvom jeg er borte

- Jeg er 20

- Planlegging av sommeren

- Fuglekvitter utenfor vinduet

- De to pigsvinene som har flyttet inn i busken vedsiden av

Så alt er kos for tiden, sånn bortsett fra at jeg er her, men jeg drar jo hjem på fredag :) Så egentlig skal jeg bare nyte den tiden jeg har igjen til å slappe av i gresset før hverdagen tar meg.

En god :klem: til alle som kommer innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww, det var en hyggelig gledesliste! :jepp: Du fortjener virkelig all den gleden du kan få! Du lyser alltid opp når vennene dine ikke har det så kult, og du er alltid positiv! Jeg unner deg alle de solskinnsdagene du kan få vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 2 dager igjen :hoppe:

Er like opptatt av nedtellingen som deg jeg, men av en litt annen grunn da :fnise:

Koselig å høre at ting er så bra :-D

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Oppdaterer meg jeg også.

Kjipe greier du har vært utsatt for, men stolt over at du er så stor i hjertet ditt at du tilgir

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettet hopper litt inn og ut som det vil for tiden, derfor er det lite oppdatering her..

Jente 79: :fnise: av hvilken grunn da?

Lille Ballerina: Ha en god dag du også :klem:

Ansjoni: Takktakk :) Jeg klarer vel egentlig ikke å være sur. :fnise:

---

Nedtellinga teller ikke lengre. Jeg drar etter avsluttningsmiddagen i kveld. I går hadde vi avsluttning i klassen med bob-kjøring, bueskytting og paintball på bevegelig blink. Det var gøy, serlig bob'en. Litt mørbanka etter å ha forsvinni inn i "buret" utallige ganger på vei ned. En hoven skulder var selvfølgelig verdt det. I dag er det mye å gjøre.

- Pakke ferdig

- Vaske rommet mitt

- Bestille taxi

- Avsluttnings middag

I morgen skal jeg være russebuss sjåfør for Envy. Det blir gøy, med grilling og kjøring. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

weee! Du er hjemme, og det er 1 dag left til grilling, russebil og tryyyyyvann!!!! :juhu: (ikke det at du kanskje ser no sånn allverdens fram til tryvann da men :sjenert: )

I tillegg har vi verdens beste vær! Er ikke livet bare helt hærlig? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kos deg i helgen som sjåfør og det som annet er :-D Her regner det i strie strømmer, og vi skal ha nintendokveld :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...