Gå til innhold

Inwe's dype tanker.


Inwe

Anbefalte innlegg

Envy: Jeg skal slutte med valg og slikt :fnise: Så kan ingen skylde på meg om ting går galt til slutt :gjeiper:

Jente 79: Postgirobygget lager skikkelig sommerstemning :) Også er de ikke så værst live eller, en koselig konsert. Søndagen min var fin, håper din var det også :klemmer:

---

Heihei, tilbake igjen etter en fryktelig koselig helg. Vært med S hele helga, så da har det blitt lite kg, selvom jeg har sniktitta litt i deres dagbøker uten å kommentere. Møtte som sagt S på lørdagen etter konserten Vokna vedisiden av han på søndagsmorgnen :rødme: Uten helt å vite hva vi skulle gjøre denne dagen. Ble til at vi dro på visning i den fine byen (fikk forresten ikke leiligheten, fikk mld i dag). Vandra ned til byen og dro på en kafe S hadde vært på før. Der var det fargerikt, og fant vel ikke ut om det var koselig eller sært. Uansett var det god kaffe der. Tusla videre til togstasjonen og satt litt der, før jeg fikk mld fra Envy. Dro og møtte henne for en kaffe i lille byen, og hva som skjedde der står det jo forsåvidt mer i dagboka hennes om. Ble kjørt hjem av Envy og satt oss å så på en film. Fant ut at vi skulle ut en tur på mandagen også, men vi orket virkelig ikke dra så langt, og ikke uten bil. Så kom oss ikke ut av huset før langt etter middag. Da ble det bowling og kaffe i lille byen. Kjøpte med oss den siste Pirates of the Carribean filmen hjem og så denne. Elsker de filmene. Nå er han på jobb, og jeg blir jo nesten litt ensom på en måte. Bra jeg skal ned til lille byen og møte Envy nå :)

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en stor kul i panna. Forsåvidt fordi jeg gikk på en betongstolpe med panna først. Vondt var det.

I natt skal jeg sove uten S. Det blir tomt det! Da får jeg iallefall sove hele natta, sånn for å se det fra den lyse siden.

Kos dag i lille byen med Envy. Vi fikk snakka masse. Litt savn fra da vi møttes daglig på babben. Selvom vi ikke møtes sjelden nå eller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er vanskelig å sove alene jeg.. :sjenert: Spesielt med dobbeldyne og king size seng ;)

Innom og koser meg i boken din :klem: Håper du sover godt i natt :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:hallo: Inwe :-D

Høres ut som du har hatt en fin helg :rødme:

Tusen takk for hilsninger i tråden min når jeg har vært borte :)

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Høres ut som du har hatt det koselig, til tross for kul i panna. Får håpe den blir bedre snart.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med hilsninger mens jeg har vært borte :)

---

Er det lov å si man er lei varmen? Føler at det må være lov når man jobber på tusenfryd. Står ute i stolsteiken hele dagen, så når jeg kommer hjem er hodet mitt dødt. Slitsomt i lengden. Glad jeg har fri i helga altså. Også jobber jeg teit iforhold til S, så får nesten ikke møtt han. På mandag var jeg på tivoli med S og en gjeng fra jobben da, det var kos. Vi fikk virkelig rista oss svimle. Dro i en park og grilla med S og venner av han etterpå. Kos og ligge på gresset i fanget hans og le med mennesker jeg aldri har møtt før. Ellers skjer det virkelig ikke mye i livet mitt for tiden. I går sovna jeg med en gang jeg kom hjem fra jobb, dø og varm. Skal kanskje møte Envy etterpå, før jeg drar opp og møter S. Kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulva35

Heisan Inwe :-D

Klart man kan bli lei varmen i blant. Lov det. Husker når jeg jobbet med å vaske tog i en varme som dette. Jeg lengtet etter vinteren. :ler:

Toga var som bakerovner.

Ha en fin kveld Inwe :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg lengter vel ikke helt etter vinteren, bare en regneværs dagen, eller i minste fall en overskya en.

---

Jeg har virkelig ikke overskudd til å sitte ved macen lengre. Ting tar for mye tid, derfor blir det litt sjeldnere oppdateringer fra meg enn før. Sliter ute i sola på tusenfryd dagen lang og tvinger i meg litt vann i ny og ne, alt for lite selvsagt siden jeg ikke er så flink til sånt. I helga har jeg hatt fri, brukt tid på S, Envy og bestevenninne N. Med drikking på utestedet i lille byen på fredagen, og grilling i en park i fine byen i går.

Nå ligger S og sover, og okker seg over at jeg bråker med tastaturet. Vet vel egentlig ikke helt om han sover eller ei, så kanskje jeg skal være litt snill og oppdatere mer etter at han våkner.

Jeg skal på visning i dag. Ønsk meg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et stk nattsykepleier innom og suser i nattens mulm og mørke :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Ansjoni

Håper det gikk bra på visning og at du holder ut på tusenfryd! :) Å jobbe der høres veldig tappert ut.

og, ja - drikk nok vann.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå er det sjukt lenge siden jeg har skrevet her. Har skjedd endel i livet mitt som har gjort at jeg ikke har hatt noe tid til å sitte ved macen lengre. Men nå er ting kommet mer til rette her, og oppdateringer kommer fortløpende (kan hende jeg til tider løper som en snegle, men det for bare være).

Så dette er det som har skjedd;

Jeg er nå en stor jente, jeg bor for meg selv, eller ikke helt for meg selv. Sammen med min kjære S. Ikke helt offisielt, vi prøver det ut, siden han sikkert mer eller mindre hadde flyttet inn uansett, kan han jo like godt ha en nøkkel som gjør at han kan komme å gå som han vil. Så lenge han holder rundt meg om natta er jeg fornøyd. Ny jobb har jeg også. Blitt butikkdame, sånn innimellom, selvom tusenfryd fortsatt er der jeg jobber mest. Jeg er mye ute i den store byen, siden jeg bor i gåavstand til Oslo S.

Nå sitter jeg og venter på at han skal bli ferdig med oppvaska, vi har nemlig fri i dag begge to. Så vi tenkte vi skulle ha filmkveld med to filmer og hjemmelagde hambrugere, cola, sjokolade og popcorn!

Nå er det Jokke på fult og ikke mer fra min side. Tenkte jeg skulle oppdatere meg litt på dere før jeg begynner med middagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. det er dårlig gjort at du ikke stikker innom boka mi å sier hei når du først er innom siden vi aldri snakker sammen lenger =(

2. Har han flytta inn?? O.o omg, dette tar vi på tlf..

3. hei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. det er dårlig gjort at du ikke stikker innom boka mi å sier hei når du først er innom siden vi aldri snakker sammen lenger =(

2. Har han flytta inn?? O.o omg, dette tar vi på tlf..

3. hei :)

1. Oppvaska var ferdig akkurat i det jeg hadde lest ferdig om sandefjordturen og jeg ble "jaga" fra pcen (WoW vettu), hadde vinduet ditt oppe dog, sånn om jeg rakk å lese resten senere, noe jeg skal gjøre nå. Og kommentarer skal det nok bli. Det er dårlig at vi ikke snakker sammen lengre, skulle ikke vi ta en kaffe?

2. Hehe, sånn nesten, fant ut av litt ting som ikke gjorde det så skummelt som det kunne ha vært, men tlf ja!

3. HEI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sto opp alt for tidlig i dag, mens S sto opp alt for seint, en smule kaos hjemme, men nå har alt roa seg. Trøtt er jeg også, etter nattens aktiviteter :humpe: , men det funker fint, skal bare sitte på toktet i dag og se på forestillinger.

Var forresten på gamle stamstedet på lørdag, men det var ingen kjente der! Bortsett fra eksene til Envy og A. Haha, jeg hilste på eksen til A som om han skulle vært en jeg ikke kjente fra før. Ellers er det mye tusenfryd for tiden, også på fritida, fester i hytt og pine. Hjemmefester er mye bedre enn en kveld på byen. Og nå slipper jeg å tenke på sovested hele tiden også :)

Livet smiler til meg for tiden. Eller, innimellom. Tror jeg har endel problemer inne i meg, og de kommer veldig frem når jeg er i et forhold. Jeg har nemlig inget selvverd, etter endel som har skjedd med meg før. Så jeg skjønner ikke hvordan folk kan like meg på noe som helst måte, jeg forstår at de gjør det, men jeg forstår ikke hvorfor. Så enhver liten negativ ting går veldig inn på meg. Får håpe det bare er en periode.

Jeg vil på en skikkelig jentekveld på byen.. Sånne som jeg hadde før. Hele livet jeg hadde før er borte, erstatta med et annet. Ikke det at det andre er negativt, men kan jeg ikke ha begge?

Savner nattetimene på kebaben jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Inwe :-D

Koselig å se deg igjen :) Gratulerer med samboer og ny jobb :duskedame:

Kjenner igjen det med dårlig selvtillitt. Den forsvant hos meg, etter en stund sammen med Ulvemannen :rødme: Håper det ordner seg for deg også. Du er unik vett du, og bare du er du :)

Ha en fin dag Inwe :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk Ulva :) Jeg vet vel egentlig det innerst inne, det bare synes ikke for meg selv.

---

Jeg så en mann på Oslo S i dag, når jeg var på vei hjem fra jobb. Han lå på gulvet og rista. Antagligvis overdose eller noe. Det var et par securitas vakter rundt han, og noen venner, noen han kjente fra før, et par publikumere. Jeg gikk forbi, bare rett forbi, sammen med resten av menneskene som var på vei hjem. Vi, eller iallefall jeg, kunne vel ikke gjort noe. Og da er det jo til det beste at jeg holder meg unna, ikke forstryrrer, men det forundrer meg. Forundrer meg at alle bare går forbi, tenker på sitt. Ser ikke engang mannen. Eller om de ser han, ofrer de han ikke en tanke en gang. Slikt skjer for ofte, vi ser det hele tiden. Iallefall i Oslo. Derfor bryr vi oss ikke. Er vi rett og slett blitt kalde? Eller har vi alltid vært det? Betyr ikke den fremmede mannen på gata noe lengre?

Filosofisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Envy: Joa, liker bare ikke at det blir oversett, eller at det har blitt så vanlig, var vel egenlig poenget :)

Ansjoni: Takk,takk :)

----

Dagene går unna med jobbing og slit. Det er blitt varmt igjen, slit. Tror jeg en eller annen dag kommer til å renne bort på jobb. Litt ekkelt, men det funker vel med en hau av dusjer. Ellers skal jeg i morgen møte bestevenninne N et annet sted enn på jobben, og møte Envy på søndag, i lille byen!

På mandag går turen til Kiel :) Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke bare litt urelevant eller XD hahah, vi tar sånn avtaling på mld eller tlf neste gang a? ser så rart ut i dagbok :/

Jeg som ble glad for at noen hadde skrevet i dagboka mi, oxo svarte du ikke på det jeg prata om en gang =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...