Gå til innhold

Inwe's dype tanker.


Inwe

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er verdt det. Jeg duger jo ikke til noe annet enn å såre de som er rundt meg. Ødlegge for de. Nesten ødlegge dem. Jeg vil ikke mer iallefall. Ikke på den drastiske måten. Jeg kan flytte. Så ødelegger jeg ikke mer iallefall. Jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke enig i at du alltid ødelegger. Hvis du alltid hadde ødelagt og vært superteit hadde du vel ikke hatt både masse venner som setter kjempestor pris på deg, og en kjærste som elsker deg (for det vet jeg nok at han gjør ;) )

Skjønner at det ikke alltid er lett å se lyst på det, men det ordner seg alltid vettu! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

oooh! Jeg er fornøyd i dag. Glad. Lykkelig. Noe sånt! Egentlig så burde jeg jo være det hele tiden. Jeg er jo kjempe heldig. Fantastiske venner. Fantastisk kjæreste. Fantastisk familie. Fantastisk klasse. Jepp alt. :hjerte:

Vi har mørkerom på skolen for tiden. Trodde egentlig ikke jeg likte det. Ting tar så mye lengre tid. Men lærern vi har i det er fantastisk. Og det er faktisk veldig gøy. Fikk tatt aktbilder også, det har jeg alltid hatt lyst til. Fremkalt endel bilder i dag, og skal fortsette i morgen :) Ellers er hele kurset ganske fritt, så kan jobbe om kvelden om jeg vil det. Det passer meg perfekt. Mer tid til S og venner og det jeg har lyst til.

Ellers skal jeg å julegaveshopping med mamma i dag, og spise middag med henne. Sitter hjemme å prøver å få tiden frem til halv 5 å gå.

Helga bli også bra. Skal på julebord med jobben på lørdag (vet ikke helt hvordan det blir, siden jeg ikke kjenner alle der så veldig godt enda, men skal nok gjøre det beste ut av det.) Og skal møte Envy på søndag :) Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg å spiser forkost. Edammer og sennep på godt brød. :spise: namnam! I går var koselig. Vi gikk å spiste på t.g.i friday, de har så god mat der. Og etterpå ble det nok å drikke. 2 mojhito på vær, 1 bacardi og cola +++ Så kom meg hjem i halv 9 tiden og slappa av etter alkoholen. Passe trøtt da S kom hjem. Skal på skolen nå. Skriver nok mer senere. Jeg er flink, møter opp tidelig på skolen når jeg egentlig ikke må! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Inwe :klem:

Da er jeg tilbake igjen. Har ikke hatt PC hjemme før nå, og da jeg bytta jobb måtte jeg brått gjøre noe annet enn å sitte på internett hele dagen :jepp:

Hvordan går det med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei småsmurf :) Så kos å se deg igjen da! :) Med meg så går det kjempefint. Livet mitt er snudd totalt på hodet fra i vinter, men jeg liker det :) Hvordan går det så med deg?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp. Går på skole i samme by som jeg bor i. Fortsatt med foto, og trives veldig med det. Håper jeg tørr å gå ut i jobb etter to år her da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Läget er så der!

Vært syk, dårlig, uggen, ja slike ting den siste uka. I tillegg til mørkerommet og det at jeg har tatt meg selv i nakken og møtt venner nesten daglig. Koselig har det vært, men utrolig slitsomt. Hatt masse å gjøre, så det har ikke blitt tid til så mye annet :) Tror jeg har det ganske bra for tiden. Til tross for sykdom, og nedturer følelsesmessig er jeg høyere oppe enn jeg har vært på lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sjukt sliten. For mye tanker i hodet. Alt for mange. Nå har jeg besøk. Så oppdaterer senere. Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fornya meg litt i det siste. Synes ikke ting passet like godt lengre. Nå som jeg er blitt til oss. Og jeg faktisk klarer å innse det. Jeg bruker virkelig lang tid på å innse slikt.

Nå ligger S og snorker i senga. Han er fryktelig søt der han ligger. :yvonne: han kan virkelig få det til å kile i magen min bare ved å ligge der.

Jeg venter på at kl skal bli halv, slik at jeg kan ringe skolen jeg skal ta bilder av til min miljøskildring. Orker ikke dra så langt om jeg ikke må. Jeg gruer meg. Synes slike ting er skummelt. Tenk om folk ikke vil bli tatt bilder av. Tenk om ingen liker meg. Tenk om bildene blir skikkelig dårlige.

Jeg tenker for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg turte ikke å dra. Typisk meg. Litt sur på meg selv, men mest letta. Prøvde å vekke S, men han var urikkelig. Da drar jeg på det andre oppdraget i dag, men det er usikkert om jeg klarer det. Jeg er redd. Jeg fikk ingen fast avtale om i dag, og droppa rett og slett å dra. Det er feigt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg jo rent glemt å skrive hvilke tanker som gjorde meg så sliten her for leden. Min største frykt her i livet er at folk skal dra fra meg. Jeg føler meg jo rett og slett ikke god nok for noen. Tidvis da vel og merke. Akkurat nå har jeg det bra, dette skulle jo ikke være noen syting.

Men for et par dager siden fikk jeg vite at den veldig god kamerat som jeg og S har endel kontakt med (han bor i samme studentby og det blir jo div middager og slikt ut av det) har en svulst i magen. La oss kalle denne vennen M, for å gjøre det hele litt enklere å skrive.

Jo denne svulsten fikk jeg vite om på fredag mens jeg og M var på shopping. Han hadde en date med en helt spesiell fyr og måtte jo selvsagt ha nye klær til dette. Fikk denne dagen bare vite om svulsten og en beskjed om at han selv fikk vite om den var ondarta eller godarta på mandagen da han skulle til legen.

På mandagen var jeg og S på kaffe med en god felles venninne ingen av oss hadde sett eller møtt på lenge. Utrolig koslig, selvom dette lå over oss hele tiden. Siden M aldri klarte og summe seg til å sende en mld, ringte S han da vi var på vei hjem fra kafebesøket. Han hørtes bare rar ut i tlf. Vi fikk før eller senere overbevist han om å komme til oss for å snakke om ting og han kom også. Ingenting virka unormalt, og han slapp ikke bomben før han dro.

Svulsten hans er antageligvis ondarta, men han skal opprere i januar og legene regner med at de kan få den vekk igjen.

Dette er forsåvidt veldig betryggene, men også utrolig urovekkene på en gang. Hodet mitt er sliten av all tenkinga, jeg trenger en pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg legge meg helt inntil S og kose meg frem til han våkner eller jeg sovner. :rødme:

Snakka med skolen nå. Og har avtale i morgen. Dette går kjempefint :)

Natta alle sammen :klem:

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

:vinke:

:hoppe: No legger jeg igjen spor i din dagbok! Jeg leser super dårlig, og super treigt, vet ikke om det er pga jeg har dysleksi, så jeg bare skomleste de siste innleggene. Trist med han vennen din som har svulst :( Håper det vil gå bra med han! :sukk:

Har du noe form for angst? (ikke frekt ment altså :) )

Min N er også søt når han sover. Han ligger siden av meg og sover no, og lager sånne lyder. :fnise: Har mest lyst å bare knipe han, for han er så søt :)

Hva avtale har du? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke: Alltid koselig med spor :)

Tror det går bra med svulsten. Liker å tenke postivt. Så nå skal jeg tenke positivt frem til operasjonen, og få M til å skjønne at han er velkommen hit når som helst, i tillegg til at jeg drar på besøk dit hele tiden. Slik at han slipper å sitte alene med hodet sitt.

Jeg har ingen påvist angst. Aldri vært å snakket med noen psykolog eller en lege om det. Men jeg har funnet ut at jeg har endel symptomer. Jeg har endel traumer etter ti år med mobbing + at mitt første forhold var voldelig. Så det har endel med det å gjøre. Endel jeg har fortrengt, som S vil at jeg skal få til overflaten før jeg eksploderer. Og han kan virkelig det han driver med, så sånnsett er jeg litt lengre nede (men mye lenger på vei) for tiden.

Har i semesteroppgave og ta bilder av et miljø, og har fått avtale med en folkehøyskole i morgen for å ta bilder der. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg sette på musikk, ta oppvaska, rydde og støvsuge. Dette kan ta noen timer. Nå skal det bli fint til S kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjeder meg fryktelig i dag. Det syns kanskje. Tatt hele oppvaska nå. Skulle sappe av med reprisen på hotel cæsar, siden jeg fortjente en pause. Men neida! Det var det håndball. Går ned på butikken, og kjøper meg en premie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg agårde å gjøre semesteroppgaven. Ønsk meg lykke til. Synes dette er skummelt, hater å gjøre slikt. MEN dette SKAL gå bra! :)

Ingen frokost hjemme... :klø: For få i meg noe på veien. Men da må jeg gå, tar meg ti minutter ned til sentrum og toget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...