Inwe Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #341 Del Skrevet 21. mai 2008 Åj, nå er det lenge siden jeg har oppdatert her. Dagene nå går med til leilighetstitting, jobb, S og venner. Egentlig skjer det ikke så all verden. Har helt glemt å oppdatere her, har ikke vært på nett annen enn finn for å sjekke leiligheter. S er forresten min nå, kjæresten min, synes egentlig sånt høres så dumt ut, men det kan ha noe med at jeg er vant til å være 1.. Oppdaterer mer i kveld, tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 21. mai 2008 #342 Del Skrevet 21. mai 2008 Dette har jeg hørt fra S, han er jo enklere å få tak i enn deg for tiden :gjeiper: Men gz da dette vet du at jeg har visst lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 21. mai 2008 #343 Del Skrevet 21. mai 2008 Åh.. så herlig :rødme: Gratulerer! Nyt det! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 21. mai 2008 #344 Del Skrevet 21. mai 2008 Litt uvant å være kjæreste når man har vært alene en stund. Men så koselig da :rødme: Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 21. mai 2008 #345 Del Skrevet 21. mai 2008 Gratulerer med kjæreste Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #346 Del Skrevet 21. mai 2008 Takk, så søte dere er Å grunnen til at han er lettere å få tak i Envy er at jeg jobber mest! --- I dag har vært nok en dag på jobb. Vokna med S, kjørte han til jobb. Kjørte forsåvidt meg selv til jobb også. Jobba på en barneattraksjon, så er ganske så lei mas og små barn akkurat nå. Men koselig er det jo uansett, blir i litt godt humør når disse barna blir så fort glad i meg. Dro til jobben til S etter jobb og spiste mat i fine byen. Fant etterhvert ut at jeg skulle dra med meg han hjem, så her er vi da. Han fint klistra forran ps, og jeg her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 21. mai 2008 #347 Del Skrevet 21. mai 2008 Dere er så søte! S ringte meg i sted å var sååå søt og stolt over å være kjærsten din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 22. mai 2008 #348 Del Skrevet 22. mai 2008 Kan tenke meg det kan bli slitsomt med masse barn hele dagen, selv om de er aldri så søte. Ha en fin dag, Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 22. mai 2008 #349 Del Skrevet 22. mai 2008 Må innom å gratulere deg her også :rødme: Ettersom jeg drar til Østlandet i dag, så sier jeg: Ha en flott uke og kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #350 Del Skrevet 22. mai 2008 Envy: Jente 79: Ja, etter endel sesonger i jobben begynner jeg å bli rimelig lei, selvom de er søte! Ha en fin dag du også Ulva35: Takktakk Håper du koser deg på østlandet! --- Jeg er sliten i dag, selvom jeg ikke har gjort noen ting. Kanskje nettopp fordi jeg ikke har gjort noen ting. Ingen jobb, kjedelig egentlig. Vært med Envy da, i lille byen. Vi bare vandra rundt på senteret og tiden gikk kjempe fort! Den går aldri så fort i lille byen, selvom lille byen er veldig søt. Vi spiste is og drakk kaffe, vindus-shoppa på h&m og cubus. Fant også ut at jeg var rikere enn jeg trodde. Utrolig koselig egentlig. Nå har jeg vært hjemme i 2 timer, spist og sett på leiligheter. Finner ingenting. Litt lei nå. Har noen ideer til hvordan jeg skal innrede en ettroms da. Så dette skal nok gå helt fint. Ellers vet jeg ikke hva som skjer resten av dagen. Skal kanskje ned til Envy en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #351 Del Skrevet 23. mai 2008 Tenkte jeg skulle sove lenge i dag jeg. Sånn skikkelig lenge. Uten dårlig samvittighet for noe. Så skulle jeg spille frem til jeg skulle møte bestevenninne C, bare kose meg. Siden jeg var alene, og ikke skulle på jobb, slapp å tenke på noen. Men neida, den gang ei. Pappa fikk tlf om den nye bilen i dag, og kom å vekte meg med en gang for å ha hjelp til å vaske bilen. Vi hadde jo fått vite at vi ikke skulle få den nye før på mandag, og dermed trodde vi hadde god tid til å vaske den gamle. Så jeg ble vekt kl 10, noe som ikke var min plan i det hele tatt når jeg la med rundt 3 i går. Ikke har jeg fått sove igjen el. Dette er vel egentlig bare rett og rimelig, siden jeg har den bilen gratis omtrent når jeg vil. Planen utover dagen er som følgene - Dusje - Ut å spise med bestevenninne C - Små-shopping Ja, det blir nok en koselig dag. Hadde egentlig tenkt å hente S etter jobb også, men det kan jeg vel egentlig bare glemme siden pappa har fått seg ny bil, og sjansen for at jeg får låne den er relativt liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 23. mai 2008 #352 Del Skrevet 23. mai 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. mai 2008 #353 Del Skrevet 23. mai 2008 Stakkars deg Inwe! Kjipt når planene blir så forandret som det! På den annen side, uten bil kan du jo bli med ut i lille byen i dag? :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #354 Del Skrevet 23. mai 2008 God helg til deg også Lille Ballerina Kan jo ikke det vettu Envy! Fikk S hit allikevel jeg Dessuten drakk jeg med C i dag At planene ble endra er ikke så fryktelig farlig, vi har jo ny bil :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 23. mai 2008 #355 Del Skrevet 23. mai 2008 *suss* fra nattevakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 24. mai 2008 #356 Del Skrevet 24. mai 2008 God helg til deg også Lille Ballerina Kan jo ikke det vettu Envy! Fikk S hit allikevel jeg Dessuten drakk jeg med C i dag At planene ble endra er ikke så fryktelig farlig, vi har jo ny bil :juhu: var du på stedet som jeg ikke kan skrive bavnet på her for da skjønner folk hvor vi er fra?? *gispe* uten meg? O.o jeg liker det stedet : men var der jo uansett egentlig. DRAKK dere? du skylle jo ikke på fylla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #357 Del Skrevet 25. mai 2008 Lille Ballerina: Et suss tilbake til deg Envy: Nei, jeg var ikke det. Egentlig så var jeg i bowla på det store kjøpesentre i utkanten av den lille byen. Også fant S ut at han ville på besøk, men han hadde da aldri rukki siste bussen hjem, så spurte om pappa kunne hente også satt jeg og C oss på en hotelbar i lillebyen og drakk fancye drinker (altså hele 2) frem til kl 11, da hadde S kommet og jeg ble henta. Hadde jeg dratt ordentlig ut, hadde jeg jo ringt! --- Gårsdagen var en fryktelig slitsom dag på jobb. Ikke fordi jeg hadde en utrolig slitsom vakt, men fordi jeg var fryktelig sliten fra før. Rett etter jobb var det bare å kaste seg på bussen, spise litt med bestevenninne N også dra til lille byen på Postgirobygget-konsert. Morro. Bestevenninne C var der også, og venninne E. Utrolig gøy og allsang på høyt nivå. Ble henta av en venninne av C, den kjempesøte T. Hun kjørte også innom stajsonen der S kom med toget. Så S ble med meg hjem. Og her sitter jeg da. Mens han spiller. I dag er det visning i den fine byen *krysse fingre og tær for at hun får leiligheten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #358 Del Skrevet 25. mai 2008 hva skal man gjøre for å strekke til? Og gjøre alle fornøyde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 25. mai 2008 #359 Del Skrevet 25. mai 2008 Det er ikke mulig å gjøre alle fornøyde, det vet du jo ting forandrer seg, det gjør folk oxo, man må bare ta noen valg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 25. mai 2008 #360 Del Skrevet 25. mai 2008 Hørtes ut som en fin dag i går. Postgirobygget passer så innmari bra på denne tida av året :-D Håper du har en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå