Gå til innhold

Envy's dager


Envy

Anbefalte innlegg

Stor påskeklem til deg :klem:

Du finner nok den som fortjener deg til slutt :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Signerer ballerina-snuppa i innlegget over jeg! ;)

Ellers håper jeg du har det bra om dagen, må være veldig spesielt å lese dagboken til noen som tapte kreft-kampen!

Håper du får en fin påske! Stor klem fra meg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse liv i boken min i dag! :juhu: Så søte dere er jenter, påskeklemmer til dere alle sammen! :klem:

Stemmer nok ganske bra det, Stearinpikken, Jeg leser Carpe Diem sin! En utrolig sterk dame, med så mye livsglede! Det er så urettferdig at så sterke, positive og flotte mennesker blir revet bort på den måten! :sur: Mens mordere, pedofile og andre kriminelle får lov til å gå rundt å ha det fint!! Isj.. blir provosert av å tenke på det!

----

I dag har jeg trent yoga! Var så nysgjerrig, så nå har jeg endelig prøvd da! :) Tror dog ikke det er noen treningsform for meg.. følte ikke at jeg trente i det hele tatt egentlig. Jeg trodde også at det skulle være mer mediterende og mer balansefokusert.. men det var det ikke, så litt skuff! Likevel tror jeg det kan være en fin avspenning på stressende dager, og så absolutt en form for trening som kan brukes de dagene man ikke kan trene hardt fordi man har trent hardt dagen før! :gjeiper:

Man får virkelig føle på ensomhet på slike dager som dette. Har nok ikke savnet kjærste så mye etter eksen som det jeg gjør nå. Etter at jeg flyttet hjem til foreldrene har jeg jo hatt mennesker i nærheten hele tiden! Men ikke nå.. Skulle hvertfall ønske de hadde satt igjen hunden her hjemme til meg da :sjenert: Men skjønner jo at han har det mye bedre på påskefjellet sammen med dem da, lange turer hver dag, og frisk fjell-luft! :jepp:

Får finne selskap i rottene mine jeg! :) hehe.. På dagen som denne begynner man å lure på om man har for få venner? eller om man er en dårlig venn selv? Eller kanskje et dårlig menneske? :sukk: Hadde jeg hatt en kjærste nå, så hadde jeg jo benyttet hvert minutt av ferien som jeg kunne til å være med han! men.. prøver å fokusere på noe annet da! Dette er en helseferie for meg det! :) Spiser masse sunn og god mat, og trener hver eneste dag! Det må da telles for noe! I går hadde jeg kylling og ris til middag, og i dag hadde jeg laks og ris, til lunsj spiste jeg en deilig pastasalat! :briller: Jeg skulle snakse mens jeg så på tv i dag, da var jeg flink å spiste druer, naturens godteri! :-D

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg driver med dette sunnhetsgreiene mine.. Ble spurt om det her om dagen.. og visste ikke om jeg hadde noe svar. Jeg tror jeg gjør det for meg selv, fordi jeg føler meg definitivt friskere og bedre både innvendig og utvendig av denne livsstilen! ... men likevel.. kan det være at jeg prøver å være så bra som mulig, for å imponere det andre kjønn?

Nå jobber jeg med saken for å få kroppen finest mulig. Neste steg jeg er i ferd med å sette i gang med nå er huden! :Hehe: Kvisefaen skal bort og i tillegg skal jeg prøve å bli litt solbrun for å fremheve de aldri så små magemusklene som begynner å synes littegranne!

:klappe: Jepp, applaus til meg! :klappe:

På ca en mnd har jeg greid å få mer synlige magemuskler, OG nesten sprettrumpe! :lur:

Dagens lille glede; Bare det å tenke over hvor herlig følelse man får av å ha en sunn og ren kropp og sjel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får finne selskap i rottene mine jeg! :) hehe.. På dagen som denne begynner man å lure på om man har for få venner? eller om man er en dårlig venn selv? Eller kanskje et dårlig menneske? :sukk:

Det er bedre å ha få og gode venner enn mange som egentlig ikke bryr seg :) Du er verken en dårlig venn eller et dårlig menneske, og i kveld skal du slippe og være ensom :klem: Mest gla i deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bedre å ha få og gode venner enn mange som egentlig ikke bryr seg :) Du er verken en dårlig venn eller et dårlig menneske, og i kveld skal du slippe og være ensom :klem: Mest gla i deg :hjerte:

Aww, du er søt! :-D Tusen takk og mest gla i deg oxo vettu snuppa! :hoppe:

Det er godt å ha få, gode venner som man kan prate med om alt, det er veldig sant!

------------

OH YEAH!!!

Hihi.. Jeg var på sats i dag, og ikke nok med at jeg er meget fornøyd med min egen innsats, det virker som det var fler som var det! :trene: Det var nemlig hunks der i dag! Jeg telte hele 4 stk!! iiiih! :duskedame: OG 3 av dem så ut til å trene sammen, og de hadde en tendens til å trene på samme områder som meg og venninna mi, og venninna mi mente han ene så på meg :sjarmor: Ikke det at jeg ser supersexy ut når jeg trener, men på et sånt sted ser jaggu det bedre ut enn å bare stå rett opp og ned! :fnise:

Og de var veltrente og nam.. namme nam faktisk! :danse: Mhm.. så sats er en fin ting!

Ellers er det vel ikke mye nytt.. jeg fryser og føler meg tappet for energi :sur: tenkte lage meg middag nå, få i meg litt ny energi før jeg får besøk av Inwe! :)

Dagens lille glede; en mulig løsning på noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DUSTE DUSTE DUSTE!!!! :sur:

Leste en gammel logg på msn og ble super provosert!!! errrrr!!! Gidder ikke skrive tankene mine rundt dette en gang, fordi jeg vil ikke ha masse sympati dritt.. jeg hater sympati!! Det er da ikke synd på meg forde om jeg har valgt å være singel?? OMG!!

----

Var på harrytur med Inwe og ei annen kjempe søtsøt jente i dag! Var koslig og morro det! HIhi.. vi fikk brukt altfor mye penger, men kom fram til at vi må se på det som investeringer :jepp: Kos var det ja! hihi

Nå skal jeg gå å være furt og ensom og lei og glede meg masse masse til lørdag, da skal jeg på fylla og finne en eller annen idiot på inferno som har hotellrom!! *ensom* HRRRMF!!!

Dagens lille glede; Ferrero Rocher til 34,90!!! :Hehe:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekshibishonist.. det er det jeg er! Eller kanskje narsissist..!

jeg gjorde en feil.. unnskyld :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn.. stille og rolig her for tiden. Er lite aktiv på nett nå.. er bare så usannsynlig lei :sur: Surfer de samme sidene opp og ned hver eneste dag.. tjohoi, så jeg hadde en liten pause gitt.

I går natt følte jeg meg flink, skrev dikt, OG tegnet! Ble bare plutselig inspirert,. kan jo kanskje skrive opp diktet her;

Enigma

For I am your Enigma

A soul lost in time

An unsolvable puzzle

Never to be seen

Never to be understood

Not wanting to be

Either seen or understood

I am the Enigma

Forever lost, forever found

Trapped in time

An ancient riddle

... Enigma

Ja, vet det er litt rotet, men det bare dukket opp i hodet mitt i går, syns det var litt mystisk og fint, med denne tegningen av en Night Elf til;

Bilde

Etterpå la jeg til litt ekstra dilldall, men tror jeg liker den orginale best forde!

Den er også med teksten;

The butterfly of time.

I do not judge.

I just observe

Vet ikke helt hva jeg liker best.. Det er inspirert fra WoW, satt å spilte det da disse greiene bare datt inn i hodet mitt, det er litt gøy! :briller: men det hele er jo mystisk og vakkert på sin egen måte. Tror forresten jeg skal tattovere den sommerfuglen hun har i panna på korsryggen min :jepp:

Hrrm, jeg venter på en mail som aldri kommer og det lukter pizza her! hih..

I dag skal man på byn, gleder meg :) Føler meg bra i dag, både innvendig og utvendig! :) Skal sitte på med eksen hjem, blir deilig å slippe det stresset med buss og taxi.. jeg hater å bo på landet, spesielt når det er helligdager.. Jeg liker ikke helligdager, feirer ikke kristne høytider uansett. Greit nok at det er tradisjon, men jeg er av en annen tro og en annen oppfatning, hvorfor skal jeg bli påtvingt kristendom? Er det ikke religionsfrihet i dette landet?

Endret av jolie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanx! :mrgreen: Man prøver.. eller det gjør man ikke, det bare dukker opp! tjohoi! :)

-----

I dag har jeg laget webside! Det var vel nesten på tide å gå til anskaffelse av en litt seriøs side. Det er på googlepages da, så kjempeseriøs ser den ikke ut til å være, men innholdet er hvertfall sånn halvveis seriøst! :jepp:

Nå kjeder jeg meg litt.. bestevenninna klarte ikke å vente. så det blir nok WoW snart tenker jeg! :lur:

Jeg er så lei av å være lei! Jeg er lei og negativ hele tiden nå. I går klikka jeg på en som fortjener det! :rope: Greide å si akkurat hva jeg mener og ba han ryke og reise.. meneh.. han greide å snakke seg ut av det :sjenert: Fanden alstå, jeg skulle greid å holde meg kald der, jeg er faen meg forbanna enda!! :frustrert: Problemet er at jeg vet ikke helt hva jeg er forbanna på, men jeg tenner på alle lunter så fort noen sier en ting feil, ganske slitsomt egentlig, men tror det er fordi jeg er så generelt frustrert og lei for tiden.. hva gjør man med sånt da?

Jeg vil ikke være lei :sur:

Har ikke noe å være sur og lei for tror jeg. I dag fikk jeg en tlf fra en jobb jeg er meget interessert i, med beskjed om at jeg skulle få komme til intervju i morgen selv om jeg egentlig er for ung! Yiiiiihaaaa! :juhu: Det Passet meg kjempefint, fordi skolen starter ikke før på onsdag! :jepp: Åååh, jeg håper jeg får den, det er den perfekte sommerjobb! :mrgreen: Forutsett at været blir bra da selvfølegelig, men sånn er det jo med alle sommerjobber!

Ellers venter jeg fremdeles på bildene mine. syns de skal komme snart nå altså, selv om jeg av alle bør vite at foto tar tid, pluss at det har vært helligdager i mellom.. forbaskede helligdager.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shattered to pieces by love

How was I supposed to know?

I will crush and destroy!

... Nothing but me

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal si livet går opp og ned som en berg og dalbane til tider! :fnise: Nå har jeg hatt et par dager hvor jeg har vært skikkelig grumpy.. men i dag har det vært en helt fantastisk dag fra ende til annen, skulle ønske alle dager kunne være like bra som denne!! :-D

Dagen startet med at jeg møtte ei venninne mens jeg ventet på toget, skulle inn til lille byen å ta ut piercingen i leppa før jeg skulle på jobbintervju i ettermiddag. På tattoosjappa jobber det en som er veldig kjekk :sjenert: Og han hjalp meg med å ta ut piercingen, og informerte om at den mest sannsynlig kom til å gro igjen før jeg rakk å sette den tilbake! :overrasket: Så det var litt kjipt.. men men.. er nok mindre populær på jobbmarkedet med den uansett, selv om jeg savner den masse, jeg likte tingen min! :sur:

Men anywho, jeg prater meg bort :gjeiper: haha! Hvertfall, fyren var kjekk, og sånt er kos! Så kom dama som jobber der, og hu har oxo skofetisj, så snakket lenge med henne om det, og hun er råkul!! :-D Digger den dama! Og når jeg dro så sa han kjekke; Sees snart igjen da! :vinke:

hoho! :)

ja.. så da.. dro jeg inn til store byen, på gruppe intervju på drømmejobben! Jeg har drømt om å bli servitør helt siden jeg skulle velge yrke, men fikk ikke lov av mine foreldre å gå den linja på skolen. Så da måtte det gjøres på denne måten! Intervjuet var kjempebra, og hvis det er de menneskene jeg skal jobbe med kommer jeg til å få en flottings sommer! :jepp:

Fordi.. gjett hva :sjenert: Jeg fikk jobben!!!!!!! :juhu: :hoppe:

:hoppe: Jeg er servitør!! :hoppe:

... eller på god vei hvertfall! hihi.. erfaring er hvertfall noe de legger vekt på i det yrket, og nå har jeg en fot innenfor i bransjen :lur:

.. men nå skriver jeg altfor langt igjen, ingen som gidder å lese når jeg skriver så langt :gjeiper:

Dagens lille glede; en due inne på stasjonen!

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :-D Så kjempe bra! :klem:

takk takk ^^

-----

AUUUU!!! :grine: Jeg vet ikke om det er angsten eller hva det er fornoe jeg, men vondt er det!! :grine: au au au auuuuuu!!!

awwwe, det holdt på å ødelegge opplæringen på den nye jobben i dag.. hva faen er detta fornoe nå da? Håper og tror det er angsten, men det er vondt forde om :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så trøtt, så trøtt :Gjesp: Sover ikke for tiden, dustete skolen ødelegger alt. Har merkelige mareritt for tiden!

Selv om jeg hadde forferdelig vondt i meg i går så hadde jeg en veldig hyggelig kveld foran både denne skjermen og den andre, så kan ikke fatte og begripe hva som har inspirert underbevisstheten min til de grusomhetene jeg drømte :sukk:

Først lå jeg å vridde meg i timesvis før jeg fikk sove, og når jeg endelig sovnet drømte jeg om zombier (hvilket jeg seriøst tror kan skje og er livredd for), var i et sånt stort murhus som brant sammen med 2 gutter, husker ikke hvem, men har en mistanke om at d var dissa "gutta mine".. oxo måtte man prøve å komme seg ut, men det var zombier å sånn.. *grøss*

Håper på en fin dag i solen nå da :sol: trenger bare litt kaffe, noen som har en hel kaffekanne å tilby? trenger nok minst det for å holde øynene åpne :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvor vi kan kjøpe kaffe etterpå! :) Og mareritt er fantasi, tenk positive tanker så forsvinner de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvor vi kan kjøpe kaffe etterpå! :) Og mareritt er fantasi, tenk positive tanker så forsvinner de!

:juhu: Det stedet er best!

Mareritt er ikke noe gøy :sjenert: men får håpe på en bedre natt i natt ^^

-----

Så utrolig mange flotte mennesker! :juhu: Han hatt en kjempefin dag! Kjedet oss litt til tider, men så lenge man kjeder seg med gode venner så går det fint :jepp: Har egentlig ikke gjort stort, snakket med masse mennesker jeg egentlig ikke har snakket så mye med før, eller evt. bare har møtt i fylla.

Det er på dager som denne at man rett og slett bare elsker livet! :hjerte:

La det komme flere dager som denne! :)

Dagens lille glede; Sikleobjektet som dukket opp! :sjarmor:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

GRATULERER :hoppe:

Servitør er en fantastisk jobb :-D Smil, snakk og gjør det beste så blir folka fornøye. Ikke tenk på at du driter deg hele tiden, du er jo tross alt på opplæring :):klem:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...