Gå til innhold

Envy's dager


Envy

Anbefalte innlegg

sånn!!

da satt man her igjen gitt :gjeiper: jeg er så nørd ass :gjeiper:

tja.. Vet ikke helt hva jeg skal si. I går var en sær dag, eller noe. Alt jeg vet er at den sluttet utrolig, utrolig bra! :)

<3

Vil ikke si hva han sa, men det han sa var utrolig, utrolig søtt! :jepp: Jeg som trodde at han anså seg selv som ferdig med meg.. hehe.. men kan jo bare være jeg som misforstår igjen.. hmm

Jeg er glad. Hvis det blir meg og han blir jeg lykkelig. Drømmer om han hver natt for tiden.. men jeg må roe ned og se an, selv om det hadde vært mye, mye enklere om jeg hadde visst hva han tenker og føler om det hele!

I dag har jeg spilt og spilt mer, ingen spennende dag, men deilig å bare slappe av! :)

Dagens lille glede; mamman min hadde laget en utrolig god middag for å glede meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*venter på mld* Jeg tror ikke han sender mld i kveld. Jeg tør ikke å sende, så jeg håper han sender! :sjenert:

men.. det er liksom ikke noe å sende melding om i kveld.. skreiv en i sted, men visket den ut og la fra meg tlf igjen :ler: Vil ikke at han skal føle at jeg maser!

*vente vente*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah, klarte ikke å vente, sendte han mld i dag.. fikk ikke svar på det jeg skulle ha svar på, så vurderer å ringe Inwe sin S og kanskje dra inn til fine byen i dag. Var ikke det som var på toppen av ønskelisten, men i det fine været er det bedre enn å sitte her! :sol:

Har ikke no spennende å si i dag. Vært å shoppet undertøy for nesten 400 kr på hennes&mauritz :sminkedokke: var så lei av de bh'ene jeg hadde så da måtte man kjøpe litt, er litt spent på om de passer egentlig, måtte bare røske med meg noe i farta fordi jeg måtte hjelpe en venninne i krise.

Skriver sikkert mer senere i dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, MIN S? Han er da virkelig ikke MIN! men jah. Egentlig kom jeg innom for å gi deg en :klem: og fortelle deg at jeg er masse glad i deg :) Og før du vet ordet av det er jeg hjemme igjen (ja, den var mest til min fordel jeg prøver å få tida til å fort) og da kan du dra med meg inn til den fine byen hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmen Inwe, du er søt :)

-------------------

Jeg trodde jeg hadde sagt mine siste ord til han i går.. jeg var så lettet, følte at jeg kunne fly. endelig kunne han ikke holde meg nede. endelig har jeg hatt en hel dag uten han i tankene.. men neida, jeg slettet han fra livet mitt og visket han bort fra hukommelsen min.. men i dag.. hadde jeg fått svar på min avsluttende beskjed. Nå sitter jeg her med et knust hjerte og det gjør bare enda vondere enn det gjorde før jeg slettet han.

Jeg orker ikke mer. Jeg vil ikke ha nor mer med han å gjøre.. men likevel klarer jeg ikke å la være.. jeg svarte. jeg orker ikke, jeg gråter og gråter.. orker ikke.. vil ikke.. klarer ikke mer. Jeg vet ike hva jeg vil eller noe.. tenkene mine.. hodet mitt sprenger snart, jeg orker ikke tenke mer på han. så hyggelig som vi har hatt det sammen, alt er knust.. og det er min skyld

jeg orker ikke :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er stygg. Jeg er dum. Jeg er et null, en taper, ingenting verdt..

Faktisk føles det litt feil å skrive det der nå.. Har fått roet meg ned litt. tenkt litt, snakket med masse mennesker som bryr seg, som er snille, selv om jeg ovehodet ikke fortjener det! :jepp:

Jeg føler meg målrettet, veldig målrettet. Nå skal jeg jobbe masse og trene masse. Han kan hadet så godt! Jeg kom fram til at, jeg hadde jo 2, fant ut at det blir veldig feil å gi 2 gutter 50% hver av min oppmerksomhet. Jeg valgte bort han ene, fordi jeg følte at "jeg kan hvertfall ikke velge bort P" :overrasket: Hvilket vil si at jeg tolker mine egne følelser til at jeg har mer, og ekte følelser for P, og ikke for an andre dusten.. Derfor skal jeg jo ikke deppe over han andre dusten, heller bruke energi på å tenke på hvor søt P er mot meg! :jepp:

Dette med P er litt skummelt egentlig.. hadde aldri, aldri trodd at jeg skulle få en eneste følelse for han :sjokkert: Det beviser vel egentlig at det er hjertet som bestemmer, og ikke logikken! :)

Turte ikke sende han mld i dag, skulle ha gjort det, men tør ikke, da skjønner han jo at jeg liker han! :rødme: Dilemma! fordi egentlig, hvis han liker meg er det jo ikke bra at han tror jeg ikke bryr meg.. men hvis han ikke liker meg må han for all del ikke få mistanke, fordi da forsvinner han ut av livet mitt før jeg rekker å i det hele tatt snu meg etter han..

I dag fant jeg et bildet av en helt usannsynlig fin fitnessmodell på nettet, fant ut at jeg skal se ut som henne! :jepp: Om ett år skal jeg ha greid å ha fått like fint vaskebrett! *glis* Jepp, vaskebrett det skal jeg ha!! Var å kjøpte proteinpulver i dag, endelig!! :hoppe: Skal trene i morgen, ikke vært på sats på lenge pga en lei forkjølelse :sur: men nå er man igang igjen, og jeg føler meg sterk og målbevisst :trene:

Dagens lille glede; Den plutselige bevisstheten som kom over meg etter timermed snørr og tårer over en som nå er ubetydelig i livet mitt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, søta! :fnise:

Vel, det jeg tror jeg mente :gjeiper: Var at akkurat i går fortjente jeg ikke det, sånn som jeg sippa! I går var det him og evanescence så det holdt, i dag har jeg gått over til sinna emo musikk, slikt som slipknot! ^^ myyyye bedre!

Jeg savner emo tiden. Den gang da vi Tok på oss noe svart og no nagler og trodde vi var kjempetøffe og eide verden! :ler: Det er ikke måte på hvor tøffe vi var den gang! :lol:

Alt var så fritt for bekymringer da. man hadde en crappy jobb og var storfonøyd med det. man tenkte ikke så mye på utdanning, økonomi, etablering og slikt.. sånt no kunne man ta seinere.. well, newsflash for me; nå er seinere! ææh! :sjokkert:

time nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Jepp. Vi kan jo prøve å bli emoer og få jobb på det "fine" stedet igjen. Bare et problem, eller egentlig fler. Jeg tror jeg har et lite problem med å både få jobb der, få igjen eksen min ( :hoho: akkurat som jeg vil det) og bare kle meg i svart!

Men ja, gud så tøffe vi var. Vi eide verden. Koselig tid egentlig. Vi hadde det jo så gøy og ga faen i hva alle andre mente. Det kan vi begynne med igjen. Gi faen i hva andre mener om oss, for vi er tøffest i verden, med eller uten naglebelte. Så da vet du det!

Nå er seinere? Tidligere? Jeg ville sagt at nå er nå, men det er kanskje bare meg. Bare vent du, vi eier verden igjen når jeg kommer hjem fra gokk! :) Så kan vi kose oss med de underbetalte sommerjobbene våre og være fornøyde med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var tøffere enn toget :overrasket: skal jeg si deg! :ler: Sweet sixteen var tider ja :) men det er vel sant som du sier, Inwe vi vet da fortsatt å ha det gøy vi :-D

--------------

Jeg styrer så fælt med huden min, kvisene bare dukker opp overalt.. eller egentlig mest ved munnen, WTF lix, der er det jo mest upassende, ingen vil kysse noen med en gigakvise i munnviken! :ler: eller 2, for den saks skyld.. vondt gjør dem å, jævla ting!

Nå har jeg 1001 ting for å motvirke det oxo, jeg bruker brevolexyl hver dag, basiron på de som allerede er der, jeg renser ansiktet med renseservietter hver kveld i tillegg til at jeg vasker ansiktet med ansiktsåpe 2-3 ganger om dagen OG jeg tar tilogmed sol, likevel dukker de opp i mangfold, snart vet jeg ikke flere gode råd jeg :sur: spiser og drikker sunt gjør jeg jo å.. den tiden da jeg spiste minst en stor stratos om dagen og drakk masse cola hadde jeg ikke en eneste kvise, men nå som jeg drikker vann og spiser grovbrød dukker de opp overalt hele tiden :tristbla:

Skulle ønske de kunne forsvinne jeg :sjenert:

I dag har jeg trent, og herregud så deilig det var!! Det får virkelig opp energi nivået noe voldsomt, humøret og alt blir så mye bedre etter en treningsøkt! :jepp: Gjorde det rimelig brai frivekt i dag, på biceps og triceps føler jeg, samt rygg og bryst! Er ikke fullt så fornøyd med min innsats ang beina.. ble litt distrahert da jeg trente lår, fordi jeg møtte en person jeg ikke regnet med å møte.. hehe.

nå er jeg gira igjen :hoppe: har lyst til å trene i morra å!! Kjøpte løpesko for 1200 kr i dag! :overrasket: Håper de er verdt det, men det regner jeg med, flittig brukt vil de nok hvertfall bli ^^

Jeg merker at jeg bryr meg mindre i dag, håper jeg greier å vedlikeholde denne følelsen en stund.. bare ikke bry meg. I dag har jeg satt utrolig stor pris på vennene mine, er så godt å ha slike rundt seg! :kose:

Dagens lille glede; rett og slett det faktum at jeg har faktisk venner.. mine egne venner, ikke venner jeg har stjelt av andre! :-D

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens lille glede; rett og slett det faktum at jeg har faktisk venner.. mine egne venner, ikke venner jeg har stjelt av andre! :-D

Haha, mener du det er mine venner du "stjeler" nå da! :gjeiper: Det må du virkelig slutte med, for de er mine og ingen andre sine :fnise: Jeg deler da gjerne, jeg vil du skal være venn med mine venner, hvordan skulle det ellers gått!

Forresten, om du vasker huden 3-4 ganger daglig gjør du for mye. Jeg bruker Brevolexyl en gang om dagen, sjelden basiron, og vasker huden annenhver dag (de gangene jeg tar håret i dusjen). Må ikke gjøre for mye eller, da ødelegger du huden din.

PS. Jeg glemte helt en ting. S lurte på om du kunne ringe han i dag, tror det er angående lørdagen eller noe. Det kan jeg forresten si fra om andre steder også, men akkurat nå huska jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom på en ting, og lager mer liv i dagboka di! Vi er ikke tøffere enn toget lenger. Vi drar sweet sixteen til sweet twenty, og nå er vi søtere enn søtest istedet!

:hjerte: Love :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg supersliten.. men typisk nok våkner jeg nå til natta :sur:

Har tatt pille, men virker som jeg begynner å bli immun alt! :sjokkert:

En viss person er pålogget msn, han pleier ikke det! :overrasket: men han snakker ikke til meg :tristbla: jeg skal ikke snakke til han, vil ikke forstyrra.. snakka i går. dessuten er vel ikke han heller DEN gutten, selv om jeg føler det slik, det hjelper jo ikke når han ikke føler det samme :sjenert:

...Men, det er jo lov å håpe at han, eller en annen kanskje skal like meg engang i fremtiden, og at jeg faktisk liker tilbake.. sorry meg for å ikke ville ha en av de ekle grisene på godt over 30 som legger an på meg da :trist:

Er egentlig ikke sur eller i dårlig humør.. det der bare opptar meg, jeg er kreps, ok? :ler:

Nå hører jeg på placebo, fine bandet :)

Trøtt, orker ikke skrive mer i dag..

... Og Inwe, det er klart vi er søtest! :sol:

Jeg vil trene! :trene::grine::hoppe::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sol ute

Sol inne

Sol i hjertet

Sol i sinnet

Sol bare

Sol

:sol:

Og jeg sitter inne. Kjeder meg gjør jeg og. Og du jobber. Jaja. Jeg vil hjem til deg, og alle andre menneskene. Gokk er kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stearinpikken; man setter alltid pris på besøk i boken! :klem:

Inwe; Så kos med litt solskinn i boken sin da! :-D Skjønner at gokk er kjedelig! Her hjemme merker ikke jeg mye til folka heller egentlig, jobber 24/7 jeg for tiden vettu :gjeiper:

-----------

Ja, jobber gjør man virkelig! Nå har jeg stått og gått siden kl 12 og nesten fram til nå, kommer til å være plattfot etter den sommeren her jeg :ler:

Er deilig da, føler meg til nytte på en måte! I dag har det vært en kjempe travel dag med masse kunder og masse ting som har foregått, mange mennesker i fine byen i dag ja, ute å nyter solen! :sol:

Herlig med så deilig vær, føler at sommeren er rett rundt hjørnet! :jepp:

I kveld skal jeg fikse russebuksa mi! :hoppe: Blir deilig, fra i dag og til 17. mai slipper jeg å lure på hvilken bukse jeg skal ha på meg! :fnise:

Men åh, er sliten i hodet mitt å jeg! får ta å oppdatere mer en annen dag tror jeg!

Dagen lille glede; fikk betalt en regning som har hengt over meg altfor, altfor lenge!

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled deg til russetiden! :-D Det var en utrolig morsom tid :hjerte:

Storkoser meg allerede i stygge, røde buksa mi! :sjarmor:

--------------

For en dag! :sol:

Sto opp tidlig, fikset røde buksa, dusja og surra litt rundt ^^ Så bar det avgårde til fine byen, været har vært helt fantastisk i hele dag og alt er bare fint :) Hvertfall så møtte jeg S i byen da, og vi dro opp på jobben hans.. Har hatt det kjempegøy i hele dag, tilogmed på jobb! S er en kjempekoselig fyr! :jepp:

Ett jobb fant vi ut at vi skulle gå til stamstedet å ta en pils ^^ Endte med at vi gikk rundt i over 2 timer å bare snakke, gikk og sang! :ler: Etterhvert kom vi oss på stamstedet da, og det var det kjentfolk å! :danse:

Har snakket masse og hatt en superduper dag i det fantastiske solskinnet! :juhu:

Man trenger virkelig ikke føle seg ensom når man har gode venner! Man trenger ikke jobbe 24/7, og man trenger heller ikke ha kjærste for å kunne ha et flotters liv. Dager som denne trenger man så absolutt fler av! :jepp:

En ting til, jeg EIER i denne buksa! :sjarmor: Føler meg så kul i den altså, selv om den virker som en slags magnet på småunger :fnise:

Dagens lille glede; på dager som denne er det ingen små gleder, fordi hele dagen er i og for seg flott! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...