Gå til innhold

Envy's dager


Envy

Anbefalte innlegg

hmm.. føler litt behov for å ha en dagbok. håper bare at jeg greier å nevne fine ting her og da, så de ikke blir sutrebok i stede for dagbok :regn:

kan jo fortelle litt om meg selv, så folk vet hva slags person det dreier seg om her ;) er altså ei jente på 19 år fra østlandet. lei av det meste, sliter med psyken men greier på en eller annen måte å lyse opp dagene mine.

er veldig glad i mine "dagens lille glede". som f.eks; kråker er søte! eller; gamle britiske damer på toget.

så hva er dagens lille glede da? jo, det er; venner og bekjentskaper på alle kanter.

ja, det var faktisk det. dagen starter med at jeg var skikkelig deppa. følte at jeg ikke hadde en eneste venn her i verden som ville backe meg opp hvis noe skjedde, og foreldrene mine kalte meg en taper senest i går, så de er ikke noe å regne med.

så altså, jeg var skikkelig bummed out, og vurderte, som så ofte den siste tiden å prøve dop med en kompis. men jeg vil ikke havne i det helvetet, absolutt ikke.. så jeg kontaktet en hel haug venninner, og det at ingen av dem hadde tid til å møte meg i det hele tatt i løpet av uken gjorde ikke akkurat at jeg følte meg noe bedre. men hvertfall.. :lete:

jeg kom meg på skolen, og jeg elsker jo klassen min :D de er så søte og snille, har liksom en liten "vennegjeng" der selv om jeg aldri er der, så det hjalp masse :) så stakk jeg fra skolen i midttimen, som jeg vanligvis gjør fordi jeg ikke fikser å være der. da dro jeg inn til byen å møtte en venninne, satt leeenge på cafe å skravla ^^

etter cafebesøket skulle vi ta en buss, og på veien møtte vi på masse masse kjentfolk :D så det var kjempekoselig! da var altså humøret på topp.. men nå er det dårlig igjen, føler meg ensom.. og fyren jeg liker tar aldri kontakt.. bestevenninna er som sunket i jorden og eksen er hvertfall dust! :kjefte:

humøret akkurat nå; :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

for en dag!! :sukk:

startet jo greit, bortsett fra at fyren jeg liker oppførte seg litt teit og været ute var helt grusomt. jeg dro på skolen og kom hjem igjen. jeg dro inn tilbyen med venninna mi. hadde en kjempebra shopping, fant masse bra greier på salg, og fikk gjort unne bursdagsgaven hennes..

vel ja.. dette trodde jeg skulle bli big news, men så kom det noe etterpå da, på stasjonen på vei hjem ble jeg frastjålet lommeboka mi!! dette oppdaget jeg ikke før jeg skulle i minibanken like ved hjemme. det første jeg tenkte på var jo å sperre kortene mine for som fy. og det gjorde jeg. sjekke mobilbank etterpå og oppdaget at alle pengene mine var borte, riktignok bare 8400, men det er mye penger for meg..

bah, så i morgen blir det politianmelding og banken og div stress.. huff :(

joo, og fyren jeg liker oppfører seg så ubeskrivelig teit! skjønner absolutt ingenting av han :(

dagens lille glede; latex topp som satt perfekt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Bare innom å titter. Så trist at du ble frastjålet pengboka din da.

Men lykke til.

Endret av Elize
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, sniking er bare hyggelig ;)

snakker om sniking. jeg snoket på facebook i dag :sjenert:det var teit av meg, fordi fant ut sammenhenger jeg ikke ville finne ut. så ble litt lei meg. men så skjedde det noe, som gjorde at jeg skjønte at jeg nok engang hadde tolket alt han gjør i en negativ retning og blitt lei meg for ingen grunn..

han er ingen ond person sånn som jeg stadig vekk tror :ler: han er faktisk veldig søt.. veldig veldig søt :rødme:

hoho, fikk forresten skoene mine i dag <insert gigantic smileyface here> de passet, og de er bare såå nydelige :D jeg elsker dem! hihih.. men nå er klokken snart halv 6, og jeg er så trøtt :søvn: sovetid da :)

dagens lille glede; man dro ikke på byen :fnise:

dagens store glede; elsklingene har endelig kommet :D <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Envy er i det tankefulle hjørnet igjen :sjenert:

jeg tenker og tenker jeg.. jeg savner.. og tenker.. og analyserer!

jeg vil ha han.. jeg vil så gjerne ha han! endelig har jeg innrømmet følelsene ovenfor meg selv, og delvis ovenfor han. men, det står bom stille mellom oss. han har gitt meg ganske klare og tydelige signaler på at han er intressert. men åå.. nå er han på fylla, har ikke snakket sammen siden i går, hadde håper på en aldri så liten mld jeg da.. men nei.. ikke et ord :sukk:

jeg vil bare ha et konkret svar av han jeg, er det så mye forlangt? hvis han ikke vil ha et forhold, så må han da ikke spørre om jeg vil ha det! skjønte ikke helt den jeg.. sjenert er han jo heller ikke..

hadde jeg bare forstått meg på han.. fatter ikke hvorfor jeg er så på knærne etter han, vedder på at han avlyser neste avtale og.. som den forrige, og den før der :trist:

ufrivillig :rødme: er ikke no gøy engang.. ikke når jeg ikke vet eller skjønner noenting!

dagens lille glede; de har ketsjup på mac'ern burgern :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig sant det, Lille Ballerina! Forvirrende er det å..

hmm, dette er slækk dag. skikkelig slækk.. sto opp kl 15.00.. ehe :gjeiper: og nå er det besøk her av broren min og unga hans. slitsomt *gjemme seg på rommet sitt og lukke døra*

jeg oppdaget forresten i går, atte i den lommeboken min som ble stjålet hadde jeg forlovelsesringen jeg hadde med eksen (ikke fått meg til å fjerne den ennå) og den var av ekte gull og verdt 4000 kr! O.o det var skikkelig kjedelig å komme på altså :tristbla: ikke nok med at den var verdt mye i kroner å øre, men den hadde jo oxo forholdsvis stor affeksjonsverdi for meg da, det er vel egentlig det verste!

forelskelsen går sin gang.. har sommerfugler i magen nå, fordi jeg vet at han kommer til å avlyse det i morgen nårsomhelst. han er på msn, vil at han skal snakke til meg, jeg vil ikke snakke først! :sjenert:

dagens lille glede; bestevennen kommer innom en tur med tingen jeg kjøpte på h&m i går til 30 kr! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

envy er bekymret igjen :tristbla:

var på verdens fineste date i går! vi hadde det kjempefint, satt å kosa med hverandres hender og lår under hele filmen, og han er jo en perfect gentlemann! omg! :rødme:

nå blir det jo bare enda vanskeligere å komme over han hvis han viser seg å ikke være intressert :gråte:

men uansett.. vi snakka og lo og hadde det kjempekoselig hele tiden, det som bør kategoriseres som en perfekt date, alt funket. også.. sto vi å venta på toget mitt.. og snakka, og sto veldig nærme hverandre.. ooog YAY, der kommer selvfølgelig en kompis av meg, og tar ikke ett jævla hint, så han sto der helt til toget kom og gikk på toget med meg. no kyssing ble det ikke nei. er redd hele inntrykket ble ødelagt :(

faen faen faen at jeg skal ha kompiser da!! :kjefte:

sendte han en mld nå i morrest, bare sånne takk for i går, det var hyggelig. bare sånn for å sjekke stemningen, men har ikke fått noe svar, skummelt tegn? :sukk:

åh, jeg liker han jo så godt, håper virkelig ikke en KOMPIS har greid å ødelegge! :(

dagens bittelille glede; snodd meg unna de første timene på skolen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iiih, fikk svar og han er så morsom og søt og .. og.. og.. skal slutte å skryte jeg! :rødme:

*dagen er reddet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. merkelig dag.. har egentlig ikke no mer å tilføye på den.

møtte ei jeg ikke har møtt på minst 5 år.. og noen timer etterpå møtte jeg på ei jeg ikke har møtt på minst 7 år.. syke rare dag.. generelt rar ja..:filer:

dagens lille glede; fikk utsatt fakturaen fra telenor, yay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for klemmen, Lille Ballerina, søt er du :fnise:

hmm, nå vet jeg at jeg blir snoket på av flere her, folk som kjenner meg.. eller nesten kjenner meg,.. og som også har felles beskjente.. skummelt! menja. gidder ikke skifte bruker igjen, det blir n'te gangen-... haha, er tydeligvis dårlig på å skjule online sporene sine!

hmm.. ikke så mye nyheter de siste dagene. i dag har jeg faktisk ikke følt meg så forelsket. visste liksom at jeg ikke kom til å få snakket med han i dag, fordi jeg bestemte meg for å ikke snakke til han i dag. håper kanskje jeg får snakket med han i morgen da. han var jo søt i går, og nå har han fått en dag pause fra maset mitt :gjeiper:

i dag har jeg ellers ikke gjort noenting. sovet 13 timer i strekk. har bare vært hos eksen å henta posten. og møtte seff bestevenninna for en røyk eller 5 og sladder :ler: innimellom dette tror jeg jeg har tatt oppunder 20 tester på nettet :gjeiper:

hmm, tenker litt på helgen jeg. er redd det blir drikking på stamstedet. men i såfall drar jeg nok hjem tidlig, gidder ikke surre rundt i byen enda en natt. lurer på om jeg tør å spørre han med sto H om vi skal finne på noe, eller er det for tidlig etter forrige date? finne på noe på en helgedag hadde jo vært fint, ikkenoe stress med å dra tidlig pga jobb/skole dagen etter :rødme:

Dagens lille glede; man skjønner seg endelig på mp3 spilleren :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*sukk*

jeg savner deg. vil holde deg. være med deg. le med deg. snakke med deg.

se deg inn i øynene. kysse deg.

hvis det ikke er et alternativ vil jeg helst.. ikke tenke på deg.. drømme om deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag er det ut på byen. han skal på konsert et kvartal unna. jeg har et perfekt antrekk og en ond plan :lur:

funker ikke den onde planen så.. ja.. da er man hvertfall full! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliiiiten! :kaffe:

åh.. i går hadde jeg vonde sko! nærliggende stylter. og jeg var på stamstedet da.. og det var jo gøy det. ble faktisk nesten ikke lagt an på i det hele tatt, og det var utrolig deilig :) bare surra rundt der og hadde det gøy egentlig, prata med alle.

tror kanskje jeg har skaffet meg en litt "icequeen" attitude, så de ikke tør å prøve seg, men det er absolutt likegreit :jepp:

men hvertfall.. venninna mi ble jo rimelig full da.. så jeg og hun andre fant ut at det kanskje var greit å dra, sånn i kl 3. joda.. vi dro, og fant taxikø.. og den taxikøen var jo helt håpløst lang, på den halvtimen vi sto der kom det 2 taxier.. så vi skulle gå vi da, og jeg på de skoa! hahah.. men men.. vi var hjemme hos hun ene venninna halv 5 da.. og da sluknet vi rimelig raskt alle 3 :P våknet kl 2 i dag til beskjeden; bussen vår går om et kvarter! så da var det bare ås tå opp og komme seg hjem..

hjemme var det vanlige familie-søndags opplegget med foreldra og brødra og unger og stress,, men men.. kjørte meg en tur til strømmen da, bilen ble nesten taua bort men men..

og ja, man er fortsatt fortapt i han med stor H :rødme:

Dagens lille glede; vil jeg ikke fortelle om :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje du så en viss naken mann i dag.. Er ikke det en glede i seg selv? Hmmm.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihih, nei så vel som naken mann var det nok ikke! men, det er jo lov å håpe en gang i fremtiden :D

ÆÆÆÆÆH!!! facebook er skumlest! holdt nesten på å trykke feil, skal være glad de spør om bekreftelse på alt mulig der! :skratte: facebook burde egentlig het no sånt som snokeboka eller noe.. hadde passa bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: joda, facebook er så fint så! spesielt for å "oppdatere" seg på hva folk driver med! hehe.. eller f.eks se på bilder av. ehm.. folk man liker! ;P

nå er jeg kald! brr.. vært ute å gått tur med hunden i nesten en time! var kjempekoselig da :) *vil ha sin egen hund* passa hunden til venninna mi tidligere i dag. oxo har jeg vært innom skolen og faktisk jobbet en time på gamlejobben, savner det nesten litt!

tom for røyk er man å O.o men men, får prøve å slutte.. eh :P

ellers ikke mye nytt på denne kanten gitt! :filer:

dagens lille glede; Så glade, snille og gode hunder er :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...