Gå til innhold

Envy's dager


Envy

Anbefalte innlegg

Så herlig da :-D Russeklær er så koselig! Husker det godt, selv om det er 5 år siden jeg var russ ;) Men altfor dyrt, etter min smak :forvirret:

Hmm... har hatt my share av internettforelskelser.. Sukk.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ballerina; hihi ja! det er skikkelig kos å forberede russetiden, synes oxo det gjør klassen, om mulig, enda mer sammensveiset! Er så utrolig glad jeg skal feire den tiden med akkurat de menneskene :-D

-------------------------------------------

ååååh, jeg er så trøtt og lei.. Lei av disse gutta mine som jeg absolutt ikke forstår meg på, og enda mer lei av å ikke forstå meg på meg selv. Nå har jeg altså en elsker, en jeg dater og en tvilsom eks.

1. elskeren; har plutselig sluttet å ta kontakt etter at bestekompisen hans fikk noe imot meg. hmm, suspekt! seff, kan jo hende unnskyldningen hans om at han er syk er sann, men likevel blir jeg høyst bekymret, ikke likt han i det hele tatt at jeg ikke hører noentingen fra han :sur:

2. dateren; tar aldri kontakt generelt. men svarer ikke når jeg tar kontakt heller. svarer han så svarer han rart. og ikke noe (K) når man avslutter samtalen som før heller.. dette etter en litt mislykket kveld forrige gang.

3. eksen; vil plutselig ha sex med meg igjen og det ene med det andre. men aner jo ikke om det betyr noe. virker bare rart.. han ringer ofte og vil gjerne finne på ting med meg.

Så det var altså det.. og jeg aner ikke hvor jeg plasserer meg selv oppe i all denne smørja! :sur: Jeg tenker jo bare på elskeren, tror jeg har litt mer følelser for han enn det jeg bør ha :tristbla: Jeg tenker på han hele tiden. Har lyst til å sende mld, men styrer meg fordi jeg ikke vil mase!

AWWWWW :tristbla:

skulle ønske ting bare kunne være enkelt jeg :sjenert:

Vil ikke tenke mer. jeg tenekr så mye rart for tiden. tenker at alle mennesker kanskej er skapt for en person. kanskje jeg og eksen virkelig er skapt for hverandre, siden vi aldri kommer bort fra hverandre..

oxo, wtf er dette fornoe; hvorfor i alle herrens navn og dager syns jeg plutselig det ser hggelig ut med baby? :kaffe:

Dagens lille glede; huff.. vet ikke jeg, kan ikke tenke over det i tillegg..

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååh, jeg er så trøtt og lei.. Lei av disse gutta mine som jeg absolutt ikke forstår meg på, og enda mer lei av å ikke forstå meg på meg selv. Nå har jeg altså en elsker, en jeg dater og en tvilsom eks.

Gi opp gutter, sammen med meg ;) (ok, dårlig råd)

1. elskeren; har plutselig sluttet å ta kontakt etter at bestekompisen hans fikk noe imot meg. hmm, suspekt! seff, kan jo hende unnskyldningen hans om at han er syk er sann, men likevel blir jeg høyst bekymret, ikke likt han i det hele tatt at jeg ikke hører noentingen fra han :sur:

Suspekt gjeng. Her er det alltid kameraten som har rett, sånn var det også da eks-venninne var sammen med kameraten til elskeren din. Men det kan hende han faktisk er syk, ikke ta sorgene på forskudd, men pass deg!

2. dateren; tar aldri kontakt generelt. men svarer ikke når jeg tar kontakt heller. svarer han så svarer han rart. og ikke noe (K) når man avslutter samtalen som før heller.. dette etter en litt mislykket kveld forrige gang.

Trodde ikke du hadde noen følelser for han lengre? Tror egentlig du må ta det som det kommer med han, han er treig, men tror han liker deg. Alder har tydeligvis også masse å si for han. Kanskje den tøffe dørvakt vennen hans har sagt noe?

3. eksen; vil plutselig ha sex med meg igjen og det ene med det andre. men aner jo ikke om det betyr noe. virker bare rart.. han ringer ofte og vil gjerne finne på ting med meg.

Eksen din er tydeligvis avhengi av et forhold, det så vi ved sist valgte dame. Han tar alt han tror han kan få og er alt for dumsnill. Pass på at han ikke bare er ute etter et forhold og at ting fort går tilbake til gamle vaner. Er det det du vil?

Så det var altså det.. og jeg aner ikke hvor jeg plasserer meg selv oppe i all denne smørja! :sur: Jeg tenker jo bare på elskeren, tror jeg har litt mer følelser for han enn det jeg bør ha :tristbla: Jeg tenker på han hele tiden. Har lyst til å sende mld, men styrer meg fordi jeg ikke vil mase!

Send en mld, det er eneste måten du kan vite på. Er han ikke interessert er det vel bedre og vite det? Kanskje han faktisk er interessert (husk: "Du er ikke flink til å vise følelser), men bare tror at du ikke er det. Det kan også være grunnen til at han ikke tar kontakt mer. Det er nå eller aldri!

AWWWWW :tristbla:

skulle ønske ting bare kunne være enkelt jeg :sjenert:

Ting er aldri enkelt, men noen ganger er det faktisk gøy å jobbe litt for ting :)

Vil ikke tenke mer. jeg tenekr så mye rart for tiden. tenker at alle mennesker kanskej er skapt for en person. kanskje jeg og eksen virkelig er skapt for hverandre, siden vi aldri kommer bort fra hverandre..

Det er en grunn til at en eks er en eks. Tenk igjennom forholdet dere hadde, iallefall slutten av forholdet. Ting kan være spennende igjen nå, men det kan komme tilbake til det det var. Pass på at ting ikke kommer tilbake til gamle vaner, og TENK virkelig igjennom det, ellers ender du med å såre han igjen. Og det VET jeg du ikke vil.

oxo, wtf er dette fornoe; hvorfor i alle herrens navn og dager syns jeg plutselig det ser hggelig ut med baby? :kaffe:

Biologisk klokke? Ikke vet jeg, men sånt kommer og går hele tiden.

Dagens lille glede; huff.. vet ikke jeg, kan ikke tenke over det i tillegg..

Det synes jeg du skal tenke over. Man trenger små gleder på triste dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inwe: Aww, du er søtest altså, og vet alltid hva du skal si :jepp: Jeg vet jo så absolutt at det du sier der er logisk, jeg er nok bare litt forvirra jeg :gjeiper: Ikke så greit å holde styr på 3 stk alltid :ler:

--------------------------------------------

Dagen i dag tror jeg blir mye bedre enn gårsdagen :jepp: Dagen har startet bra hittil hvertfall (selv om jeg har vært våken snart en time uten å være ute av senga :fnise: )

Jeg vet ikke helt hva planene er for dagen. Må på posten en tur hvertfall, tror jeg har fått det jeg har venta på fra Tyskland :Hehe:

Ser ut som det er greit vær ute i dag å.. hmm

Dagens lille glede; Den skumle konvolutten i hjørnet som jeg nesten ikke turte åpne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vors på en helflaske bacardi razz, smirnoff ice og vin delt på 3 er intressant!

:ler:

omg omg.. jeg var så full i går, herregud, har ikke vært så full på gud veit hvo lenge.. (r'en min funker ikke så bra) menja.. full ja! det var så gøy i går :-D Det skjedde så mye rart, det ble bråk nesten mellom 2 gutter for de krangla om meg, så lagde de konkurranse, og han ene vant nesten!

men bare nesten, fordi jeg vil jo ha en annen :rødme:

å, hvorfor er jeg trøtt etter kaffe? jeg vil ha me kaffe :kaffe: Lenge siden altfor mye på fylla nå ass! Neste helg blir hvit altså, det er helt sikkert! Huff, ha ikke trent siden fredag heller :sur:

Finner ikke på noe mer å skrive jeg.. ror jeg skal sudere healing!

Dagens lille glede; Kråker er seriøst søte! søteste fuglen jeg vet! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som du har hatt en kjekk helg!

Kos deg i dag også!

ja, helt greit.. vanlig

------------------------------------------

Herregud.. kan ikke jeg bare dø?? ja vet jeg har emo-innstilling nå, men jeg er faen meg lei ass.. omg omg omg.. han er så jævli mongis!!!! at det går an å være så frekk.. og han andre nissen da.. ekke så mye bedre han, tar faen meg aldri kontakt. Jeg har 2 drittsekker!!! wow jeg misunner meg selv.. herregud.. hva er vitsen med å leve når alt man blir sett på som hele tiden er en fitte?

seriøst, hvis de bare kunne sagt rett ut "jeg vil ikke ha no med deg å gjøre" så hadde jeg vært fornøyd.. men neeeeida, de holder meg på gresse, begge 2!!!. later som de er intressert en gang i blandt bare sånn at de kan få fitte nå de vil.. om jeg vil ha no tells ikke.. her går alt på mannens premisser gitt..

faen er vitsen med å leve i en sånn mannsjåvinistisk verden? og ja, de tror begge to at de eier verden.. ja de er kjekke, men når de faen meg ikke har no i huet så hjelper vel ikke det.. ok, han ene har noe i hodet, men han andre tror jeg bare er en stor brøleape som har bytta ut alle hjernecellene sine med testosteron! :kjempesinna::frustrert:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han jeg hater han jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han jeg hater han jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han jeg hater han jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han jeg hater han jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han jeg hater han jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han jeg hater han jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han jeg hater han jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han jeg hater han jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han jeg hater han jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han jeg hater han jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han jeg hater han jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han jeg hater han jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han jeg hater han jeg hater han!

:kjefte::kjefte: :kjefte:

kan ikke han bare... forsvinne?? :tristbla:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Her har det skjedd en del siden sist ja!

Så du er russ i år ja :-D Jeg håper du er rød for det er best!

Selv var jeg russ for 2 år siden, men fikk nesten ikke noe ut av det. Jeg var så nyforelska, så sånn var det :-D

Får håpe det ordner seg meg alle disse guttene som er mongo. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også ga vi faen i han og dro på sjekkern til helga :jepp:

nja! :gjeiper: man kan jo alltids samle på hjemløse katter og :jepp:

Uffa, her kommer jeg innom med en :klem:

:sjenert:

aww, takk for klemmen, her få du en tilbake :klem: er godt med noen sånne en gang i blandt!

Her har det skjedd en del siden sist ja!

Så du er russ i år ja :-D Jeg håper du er rød for det er best!

Selv var jeg russ for 2 år siden, men fikk nesten ikke noe ut av det. Jeg var så nyforelska, så sånn var det :-D

Får håpe det ordner seg meg alle disse guttene som er mongo. :klem:

Seff er man rød ;) hihi! Tror ikke jeg kommer til å gjøre så mye ut av det jeg.. hehe, men er jo greit få med seg litt hvertfall!

nja.. de får bare være mongo, de er så opp og ned at jeg tror ikke på et ord de sier lenger, hverken positivt eller negativt!

---------------------------------

Sånn.. lenge siden litt! Nå sitter jeg her og skjelver i alle muskler pga hard treningsøkt i dag! Kjempedeilig :-D Tok biceps og triceps hardt i dag.. pluss mage og rumpe som alltid.. hehehe! :trene: 50 sit-ups pluss en del andre mage øvelser over 3-4 ganger i uka, og enda føler jeg at det ser ut som jeg er gravid i 10. mnd :sur: Jeg er jo ikke feit, men har fått for meg... er nok ikke fornøyd før jeg har 4-pack, så skal virkelig jobbe hardt for å få det til.. vet at det krever masse tid og arbeid, men skal klare det tilslutt! :jepp:

Bah, så teit, mamma hadde kjøpt kindersjokolade til meg i dag..nettopp spist 2 sånne, det var teit av meg! :sur: jaja.. ikke no søtsaker i morgen!

I dag spiste jeg en dyr men deilig lunsj med ei venninne. spiste sandwitch med røkt ørret og hvitløksdressing med masse salat og greier, nydelig og sunt! :spise: Skal si det er deilig å være tilbake på dette, har jo ikke vært sunn siden fredag!

OOOH, forresten, YAY!! ble innkalt til jobbintervju i dag! Ska dit på fredag, så må krysse fingrene for meg da :banantroll:

Håper bare ikke den vonde halsen min blir noe verre da!

Dagens lille glede; Fikk en bukse som før har sklidd rett av til å sitte på meg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Ikke bli nå "crazy cat lady" :sjenert:

Så flink du er til å trene! Skulle ønske jeg gadd det innimellom. Jeg "trener" på jobb da.

Angående flat mange, så er det noen som ikke får flat mage. Det kan jo likevel være at du har lite fett, men at det står litt ut. Jeg leste en gang om at man kan være innvendig feit. At organene og innvollene kan ha en "fett-hinne". Dermed vil de stikke ut litt, bruke mer plass, så magen ser feit ut, men den er ikke det.

Litt ekkelt å tenke på det egentlig, men tror det er en del som har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stearinpikken; :fnise: hihihi, crazy cat lady var planen ja! en sånn dritskummel dame som alle barna i nabolaget peker på og er redd for :lur:

Omg, skummel info om flat mage! :hakeslepp: og ikke bare litt ekkelt å tenke på! Men men, jeg skal hvertfall gjøre et ærlig forsøk :jepp: Tror nok bare kroppen min har en tendens til å lagre fettreserver på magen, fordi hadde rimelig flat mage dengang jeg ikke turte spise og veide 45 kg! hehe.. glad den tiden er over!

--------------------

Nå sitter jeg her og er kjempeførnøyd! :-D ikke trøtt heller, selv om jeg absolutt håper jeg blir det snart! hihi.. har fått ordnet endel ting med visse medmenneskelige relasjoner.. gutter er ikke avskum lenger, jeg har snakket med og avtalt tid med fotografen som skal ta bilder av meg på torsdag, jeg har bestemt meg og motivert meg for hva jeg skal bli når jeg "blir stor" OG jeg ser veldig fram imot intervjuet på fredag.. lurer på hva jeg skal ha på meg :lete:

yes yes.. snart natta! lang dag i morgen med 2 prøver på skolen, må ringe legesenteret og har treningsøkt i sal (dvs en trener kommer til å pushe på meg hele tiden :gjeiper: )

Natta kg jentene! :søvn:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han jeg hater han jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han jeg hater han jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han jeg hater han jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han jeg hater han jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han jeg hater han jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han jeg hater han jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han jeg hater han jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han jeg hater han jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han jeg hater han jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han jeg hater han jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han jeg hater han jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han jeg hater han jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han! jeg hater han jeg hater han jeg hater han!

:kjefte::kjefte: :kjefte:

kan ikke han bare... forsvinne?? :tristbla:

glemt detta innlegget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemt detta innlegget?

Javisst! :briller: Han er litt søt når han gidder da :sjenert:

God morgen vennen! :klem:

Om det er en god morgen vet jeg ikke, hodet mitt er ikke våkent enda!

aww, takk :-D God formiddag til deg å snuppa! :klem:

-------------------------------------

Nå sitter jeg her å prøver å forstå et musikkprogram :digge: Det var ikke så enkelt det gitt :sur:

Jævla angst altså! Snudde på stasjonen i sted, fikk helt fnatt og dro hjem.. eller.. bestilte time hos legen først da :sjenert: ta noen tester jeg, ellers blir jeg gal i hodet mitt (galere) .. Jada, er vel litt hypokonder da! Men det er best å være føre var da! hihi.. huff.. Nei.. må finne ut et par saker!

Gruer meg masse til i morgen altså, blir kjempeskummelt på photoshoot.. menmen.. overlever vel! får tenke positivt, har jo ønsket dette lenge! :juhu: Så er det intervju på fredag, og etter det er det ferie! :sol:

Egentlig liker jeg ikke påske, den er så gul :icon_neutral: men men.. skal nok få masse positivt ut av høytiden, bestevenninna skal være hjemme, og *kremt* kameraten min kommer til meg, håper han kan sove hos meg minst en natt når foreldra er borte, sånt er skumle greier i et stort, gammelt hus!

Dagens lille glede; må jo være mer trening! :hoppe: (tror jeg begynner å bli litt treningsnarkoman, i går brukte jeg flere timer på å lese om proteiner, karbohydrater, deffing, diett og reps :trene: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst! :briller: Han er litt søt når han gidder da :sjenert:

Hmm. Når han GIDDER

ja, men alikevel! Du kommer til å bli såra igjen lille venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...