Gå til innhold

Envy's dager


Envy

Anbefalte innlegg

Tusen takk for klemmen Caos! Du skal tilogmed få en tilbake :jepp:

:klem:

-------------

Det er rart som livet forandrer seg. for bare et lite år siden var jeg en etablert ung dame, med leilghet, samboer, fast jobb og adoptivmamma til 4 nydelig dyr :)

Nå.. sitter jeg her uten noen ting. Bare surr. Bor hos foreldrene mine. Har kun en sommerjobb. Går på skole når det passer meg.

Men likevel.. noen ting er jo bra, angsten er nesten borte, vennegjengen er utvidet med hvertfall det dobbelte, for ikke å snakke om nettverket. Jeg er mer bvisst på meg selv og mine valg, og på hva jeg en vakker dag har lyst til å jobbe som.

Selv om jeg har fått mye nytt og spennende har jeg mistet mye. En fantastisk kjærste som jeg elsket dypt og inderlig. 2 kjæledyr og genrelt sett en del av meg selv..

Nå sitter jeg her.. forvirret og alene. forelsket i 2 stk selv omd et ikke er mulig og bare surrer. Hmm.. så trøtt jeg er :Gjesp:

Jeg er glad i vennene mine! :hjerte: mhm.. venner er viktig. nettverk er viktig. men hva er jeg? Hvor kan jeg plassere meg selv i dette? De er viktige for meg.. er jeg viktig for dem? nei.. jeg bare henger etter.. liksom..

Dagens lille glede; Lille barnet som er glad i Tanta si! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er glad i vennene mine! :hjerte: mhm.. venner er viktig. nettverk er viktig. men hva er jeg? Hvor kan jeg plassere meg selv i dette? De er viktige for meg.. er jeg viktig for dem? nei.. jeg bare henger etter.. liksom..

Du er viktig for meg! Og mange andre og. Du betyr noe for gjengen vi har vært med i helgen iallefall, det vet jeg! Jeg er kjempe glad i deg, og du dilter for all del ikke bare etter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awwe! :rodme: Takk Inwe, dere er fantastiske hele gjengen! :-D

------------

I natt drømte jeg noe rart. Fikk en aha-opplevelse da jeg våknet. Drømte om han som vel egentlig har vært han med stor H helt siden det ble slutt mellom meg og eksen. Han som har skapt søvnløse netter både på godt og vondt. Han som bestandig er der i tankene mine, uansett hvor mye jeg prøver å overbevise meg selv om at jeg liker en annen. Jeg trodde jeg hadde mista følelsene for han, men det hadde jeg visst ikke.

Drømmen var egentlig alt annet enn hyggelig. Han kom hjem fra fylla, overså meg totalt bortsett fra en liten klem og stakk for å drikke med kompisen sin. Likevel, når jeg våknet visste jeg at det fremdeles er han, og bare han jeg liker.

Fikk mld fra han andre i dag. Han ville møte meg. men jeg får dårlig samvittighet. Vet jeg ikke bør ha det, fordi han med stor H virker ikke så alt for intressert. men likevel. Det kan jo faktisk hende at de tingene han med stor H sier er sant, at han faktisk liker meg, men han har innmari lite tid til overs for noe som helst.. Jeg skjønner jo at han vil prioritere vennene sine, det har jeg innsett etter en krangel med ei venninne i dag. Jeg mener, Han har jo ikke råd til å bruke penger på gaver og dater til masse masse jenter, slik som jeg tror han driver på. Kanksje jeg skal slutte å være så negativ. Gi han tid og roe meg ned :)

Skrev nemlig et kåseri på skolen i dag, om akkurat dette. Og tror faktisk at han sier sannheten. .. Kanskje.. det er lov å håpe! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww, det hadde vært noe det, Lille Ballerina! :-D Er bare det at min sky er foreløpig full av hull, så jeg detter ned hele tiden :sur:

---------------

Jeg er så forkjøla!! :forkjola: Får ikke puste hverken gjennom munn eller nese :gjeiper: Nå sitter jeg å irriterer meg.. rottene bråker hull i hodet på meg, seriøst at så små dyr kan bråke så sinnsykt. Så har satt på no hard metall, men det hjelper egentlig ikke, det lager bare ekstra støy i tillegg, jeg blir gaaaaaaal!

Får ikke trent heller med dette! :tristbla: kommer til å gå opp masse i fettprosent :trist: Ikke bra i det hele tatt altså!

Seriøst, det er umulig å konse om å skrive noenting med dette bråket. nå kaster jeg dem snart ut på gangen! :kjefte:

I dag skal jeg møte en fra nettet. Kjiiiiipt.. jeg vil jo ikke bruke tiden min på DET! Men han maser meg skækk, så skal bare møte han og bli ferdig med det.. heldigvis siden jeg er så forkjølet kan jeg jo unnskylde meg rimelig fort. Fatter ikke hva han vil. Jeg har sagt at det på ingen måte er en date, og at jeg allerede har 2 gutter i livet mitt og det holder mer enn nok. men han fortsatte å mase. så teit. Har avlyst en avtale med han før, så føler nesten at jeg må dra i dag. Fyren er 15 år eldre enn meg, det er bare syyyykt! :filer

Tror jeg ble litt i det irritable hjørnet nuh.. Snakket med han med stor H i går da ^^ Han ville/kunne ikke møte meg denne uken heller :tristbla: Likevel tror jeg ikke han mener noe vondt med det. Jeg får bare være litt tålmodig. kanskje ingen grunn til å stresse, bare nyte.. ehm.. forkjølelsen og jobben i mellomtiden :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så superkjipt!!!! Leste nettopp horoskopet mitt.. og det var jo gøy.. eh.. Jeg får tydeligvis et kjærlighetsløst år! Noe så kjedelig.. Joa, jeg skulle ha en spennende opplevelse med vann i sommer, JUHU!!! Jeg liker ikke vann, og de dagene det er fint nok var til å plaske rundt i vann skal jeg sannsynligvis jobbe.

Det verste ver at det sto at iløpet av mars og april kom jeg til å innse hvordan jeg sku komme meg over han .. HAN.. ja riktig HAN!! Jeg vil jo ikke over han, jeg vil ha han :sur:

Teite horoskop..

enda godt de nesten alltid tar feil. sånt er bare tull uansett, kan heller spørre pendelen min om jeg trenger svar på noe :frustrert:

Tror denne forkjølelsen gjør meg litt amper! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går kom bildene mine ut!! :juhu:

Og FOR noen bilder det var!! ER superduper fornøyd! :hoppe:

Man ser jo godt at jeg er en uerfaren modell, og det er mye jeg fremdeles trenger å lære! men synes det er kjempegøy å være modell, så man får bare håpe at ting jeg sliter med sitter etterhvert som jeg får mer erfaring, hvilket jeg forhåpentligvis gjør!

Det jeg og Inwe fant ut er det største problemet mitt er at jeg har veldig lav selvtillit når det gjelder personlighet. Jeg er fornøyd med utseendet mitt, men ikke med personligheten. Hvor gjenspeiler personlighetsproblemer seg?? Jo, i sjelens speil, øynene! Kroppen er plassert akkurat som den bør, sett bortifra et par småting. men blikket sitter ikke.. på enkelte bilder ser jeg rett og slett redd ut! :sjokkert:

Men men.. det er konstruktive ting som jeg kan jobbe vidre med, alltid greit å kunne utvikle seg i en positiv retning :) Bildene er rett og slett råtøffe!! :jepp:

Så det var mitt lille gledesutbrudd! :fnise:

I går fant jeg ut at jeg har glemt pilla mi 2 dager på rad, hvor smart går det an å bli?? så nå har jeg menssmerter :sur: Håper bare jeg tok ny pille i tide for å få stoppet mensen!

Dagens lille glede; fler hyggelige kommentarer på bildene mine! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier gratulerer her og jeg :danse:

Konstruktiv kritikk, og ukrittik (hva er det omvendte av kritikk?) er gøy å gi når det gjelder et fag jeg kan! Og om vi prøver å øve litt på detta når jeg kommer hjem fra gokk, så blir du best etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier gratulerer her og jeg :danse:

Konstruktiv kritikk, og ukrittik (hva er det omvendte av kritikk?) er gøy å gi når det gjelder et fag jeg kan! Og om vi prøver å øve litt på detta når jeg kommer hjem fra gokk, så blir du best etterhvert :)

Jaa, og du kan sakene dine :Hehe: Klart vi skal øve masse, det er jo positivt for begge parter ^^

Så gøy :-D

Jeg vil se bilde!!

Sendte deg en PM jeg, Stearinpikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMFG!! :sjokkert:

Jeg har en kjempe-ekkel stalker på fjesboka!!!! En kar jeg hadde en ONS med for ørtenhundre år siden, en gang jeg forsåvidt hadde heavy ølbriller. Han har lagt inn masse piss på profilen min en gang før.. slettet han og all dritten han la på profilen min. Han sendte meg tusen sms og jeg ba han se til helvete å slette nr mitt og pelle seg ut av livet mitt..

Så.. nå da.. MINST 5 mnd etterpå har han lagt igjen enda en kommentar på fjesbok profilen min!! WHAT?? Han er fææææl!!

Og jeg har jo sperret profilen min for alt som kan krype og gå.. hvordan i helvete har han greid å komme seg inn på profilen min?? buhuuu!! Serr, fatter ikke det.. han er så ekkel!! :tristbla::grine:

Han babler om at han hadde følelser for meg osv.. men omg, det var en ONS, get over it lix!! >.<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med modellbilende! Og det er jo kjekt å ha noe å jobbe med, for å se forandringen! Flott du er fornøyd!! :D

Ha en strålende dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter hos S og K, hahaha! :P

Jaokei! :ler:

Så kjekt med modellbilende! Og det er jo kjekt å ha noe å jobbe med, for å se forandringen! Flott du er fornøyd!! :D

Ha en strålende dag! :klem:

Ja, ikkesant :-D Deilig å ha noe å gå utifra slik at man kan jobbe med seg selv ^^

Takk for det, håper du får en finfin helg selv :)

-----------

Sånn.. nå sitter jeg.. forsåvidt. Ehe.. har liksom ikke så mye fornuftig å komme med. trenger nye sko da, DET vet jeg! Hadde første dag på den nye jobben i dag, var skikkelig nice å komme i gang. Var litt kos, fordi møtte en fyr som jeg nesten ikke kjenner på toget på vei til jobb, og han fulgte meg helt til jobben, og vi snakket masse å sånn.. og det var BARE det han gjorde i fine byen, da han hadde fulgt meg tok han toget hjem igjen.. haha, sært, men litt søtt :)

Jobben var altfor enkel, og litt kjedelig, vi bare sto der å hang egentlig.. menja, slike hjernedøde jobber kan være greit en gang i blandt, men gleder meg til å bli gammel nok til å starte i den jobben jeg egentlig skal ha! :jepp:

Pulekompisen - som jeg trodde det var på vei til å bli noe mer med har vært teit i dag.. eller jeg tror han var teit! Han var kjempe søøøøt på meldinger før i dag, hvilket bare forsterket min mistanke om at det var mer på gang mellom oss. Nå i kveld når jeg hadde kommet hjem kjørt han forbi meg, og ved siden av han satt et blondt udyr! :sur: Er jo ikke 1000% sikker på at det var han, men det er meget mye sannsynlig med tanke på at vi begge bor på et veldig lite sted.. så det.. men men..

I morgen blir det skålings! :skaal:

Dagens lille glede; Han som gikk av toget kun for å følge meg til jobb! :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter man her.. igjen.. Skulle egentlig vært på jobb, skulle egentlig vært i fine byen, skulle egentlig vært på jobben til S. men nei, man sitter her.

Er ikke sjuk eller noe.. bare lei og sliten og veldig lat.

Merker at jeg begynner å bli skikkelig sexuelt frustrert her.. føler at alle har seg bortsett fra meg, tilogmed ei jeg kjenner som nettopp har blitt 16 O.o og her sitter jeg, mutters alene, kjempestygg, begynner å bli feit. ingen som vil ha meg, ekle meg. hater meg. De 2 jeg dreiv med.. vet ikke jeg.. han ene er jo ute av bildet, snakker aldri med han lenger.. Han andre, jeg er nesten sikker på at han vare på date i går, selv om han sier noe annet. bør ikke være så mistenksom, men det er jeg.. fordi jeg føler meg mislykket.

"det ble så hett at plakatene på veggen er bølgete i dag" JAVEL!! så fint for deg!!! "Det bare skjedde" SEFF! Kos deg! Jeg trenger ingen. Bare jobben. Hadde det bare vært fint vær, men nei, det SNØR! Der har det ikke noe å si om jeg er styggere enn styggest og folk grøsser ved synet av meg, der har jeg en jobb å gjøre, en oppgave, så lenge jeg utfører den riktig holder det lenge.

Det er menneskehetens skyld. man sku vært en katt.

Jeg har ikke hatt så dårlig selvtillit på veldig lenge. men den har sunket, i takt med at jeg har innsett at det ikke finnes en sjel i verden som hverken vil ha meg eller har bruk for meg. Hvorfor det? Jeg vet jeg er den typen person som trenger noen. hvertfall en gang i blandt. nå har jeg ingen, ingen som gidder å leke med meg på hobbybasis en gang. det er bare fordi jeg er så fæl..

Jeg hater våren og alle de vårkåte jævla kåte kaninene som hopper rundt overalt.. HOLD TING FOR DERE SELV FFS!!!! Takk, tusen hjertelig takk for at dere gjør ensomme sjeler enda ensommere, enda styggere, og enda mer mislykket.

Jeg får vel ta til takke med stygg, kåt jævel på stamstedet i dag.. bør begynne å innse at ingen andre vil ha meg uansett..

Nei vettu hva, da skal jeg heller være foruten, jeg er for stygg uansett.. Får dårlig samvittighet om en eller annen stakkar må drive å se på meg og ta på meg uansett.. stakkars!! :grine:

</3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså! Nå blir jeg nesten surest og bestiller S som hobbypsykolog til deg! Og når det var sagt sier jeg at JEG har bruk for deg, om det er godt for noe? Og jeg kan godt la vær å snakke om sexlivet mitt (som forresten ikke er det største det el) om du vil det, da må du si fra.

Jeg er masse gla på du, og du er ikke stygg, feit eller teit, ikke for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, her var det mye negativ energi. Utfra dagboken din har du det heldigvis bare vekslende, men når du er nede virker du veldig selvdestruktiv. Ikke bra!

Du har et slitsomt trekantdrama som tapper deg for krefter, og som du når du ikke får den riktige responsen bruker for å grave deg selv enda lengre ned. At du i det hele tatt har hatt interesse fra to gutter burde da være et tegn på at du umulig kan være så forferdelig som du selv legger fram. Du burde ihvertfall være din egen lykkes smed, og bestemme deg for hva du vil i forhold til de to guttene, jeg tror du kan styrke deg selv ved å ta kontroll og avslutte med ham eller de begge som du føler sluker energien din.

At du begynner å legge på deg kan komme av så mangt, men det er det bare én person som kan gjøre noe med.

Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke hoppet på den første og verste for å få meg noe, det er nok det siste psyken din trenger å bearbeide nå.

Ellers slår det meg veldig at du opererer veldig overfladisk i forhold til utseende. Både på degselv og andre mennesker. Kanskje et nytt sett verdier kan hjelpe deg på vei. Jeg ville ihvertfall nødig være 'han du tok til takke med, men som garantert vil ta deg fordi du er pen og jeg er stygg'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inwe; Jeg er super mestest kjempe masse glad i deg, og jeg er glad i S og dere er kjempesøte! (bare innrøm det ;) ) Og for all del, ikke slutt å snakk om sexlivet ditt, jeg lever gjennom deg for tiden, du må ikke la meg glemme at det finnes such a thing ;P

kevlar; Nå har det seg slik at dette er min dagbok (kall det gjerne sutrebok) meeeeen i en slik en kan jeg bitche og whine akkurat hvor mye jeg vil, dette er mine innerste tanker, og ett sted må jeg få utløp for de.. det er en grunn til at jeg er NN her..

Det at jeg legger på meg kommer av en enkel grunn - at jeg ikke har fått trent på en uke, og jeg får fnatt når jeg legger på meg ett gram fett.

Forsåvidt helt enig i at første og verste absolutt ikke er noen god ide, og derfor er man hjemme fra byen alt ;)

Ja, jeg er overfladisk. Jeg sliter med mange ting inne i hodet mitt. har det ikke bra med meg selv. og utseendet er det eneste jeg liker ved meg selv.. derfor er det fort gjort at man legger listen høyere hos det andre kjønn og.

then again, her har vi en forskjell, snakker vi ONS eller FF skal han være dritfin, sånn er det bare, gidder ikke pule på en stygg fyr om puling er alt jeg er ute etter. Snakker vi derimot lengre forhold kan jeg være enig i at utseendet ikke behøver være top notch, fordi da blir jeg forelsket i fyren på en annen måte, men dette må selvfølegelig være etter jeg har kjent han en stund. Jeg kan da ikke noe for at begge de jeg har surret med er hunks.

.. Og sorry meg for å være forvirret og meg selv i min egen dagbok da!! :sur:

------------

Når det er sagt. nå er man hjemme fra byen. sliten og kvalm egentlig.. veldig redd og fremdeles med ekstrem lav selvtillit. så det.. men det får jeg tydeligvis ikke lov til å ha, jeg er visst så pen..

Jeg hater sånt, når jeg sier til venninna mi "å jeg er så stygg" (eller noe i den dur) Så kommer det 1000 gutter å motargumenterer det, og sier at jeg som er så pen ikke kan ha så lav selvtillit.. vel, newsflash, det kan man!!

De er teitest.. hele den mannlige rase..

jeg er bare et dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg mente det overhodet ikke som kritikk således, mer som et spor for å hjelpe deg på veien igjen. Godt å høre fornuften seiret og at du er vel hjemme igjen. Måtte natten bli fantastisk =)

PS: Vi er alle dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg mente det overhodet ikke som kritikk således, mer som et spor for å hjelpe deg på veien igjen. Godt å høre fornuften seiret og at du er vel hjemme igjen. Måtte natten bli fantastisk =)

PS: Vi er alle dyr.

Ja okei, men da sier jeg takk takk ^^ skal lese det igjen når jeg er i et bedre lune og ikke tar alt som kritikk ;) Akkurat nå er jeg småfull og fremdeles deppa, så nå ser jeg det negative i alt :sjenert:

Det er klart vi alle er dyr, rovdyr av verste sort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...