Gå til innhold

Envy's dager


Envy

Anbefalte innlegg

Heisann Envy og takk for hilsen i boka mi :)

Jeg har vært litt feig og bare lest igjennom første siden og de to siste i boken din.. :sjenert:

Men har iallfall sett at du er russ i år! Er du fra østlandet et sted siden du skal til tryvann? Jeg er fra Oslo-området og var russ ifjor :)

Høres slitsomt ut å jobbe gratis, ikke mye til motivasjon på dårlige dager da...

Ser ut som du har hatt en fin plan for søndagen! Håper du har hatt en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Bamsemumsen! :vinke: Så hyggelig med besøk i boka! :hoppe: At du i det hele tatt orket å lese igjennom alt det er jo beundringsverdig! hoho!

Er fra østlandet ja :) Ikke veldig langt fra oslo!

Helgen har vært poo egentlig :ler: men det kommer nok fler! ^^

Håper du oxo har det fint! :klem:

-------------------

Det piper i øra mine! :ler: hæ?? :rope:

Jeg hadde på dimmu alt for høyt på mp3 spilleren i sted! O.o det er litt ubehagelig, opptrapping til tryvann, men det blir det vel neppe dimmu som spilles alt for høyt inn i ørene mine :gjeiper:

Jeg er sulten, klokka er halv åtte, og jeg har kun utført ett av dagens gjøremål! applaus for meg da! :klappe: hoho.. er i hvertfall i gang, og sol var det viktigste, de andre tingene kan jeg jo ta innomellom kg og alt annet "viktig" jeg bedriver her!

Har vært hos eksen å henta posten min, og hilst på pusekatten :katt: Jeg har verdens søteste pusekatt! :juhu: jeg elsker det dyret av hele mitt hjerte :rødme: Jeg elsker forsåvidt ale dyrene mine! Etterpå må rotteburet ordnes, det hadde jeg glemt :overrasket:

Eksen hjalp meg med noe på wow, kjører meg stadig fast med tanken min! :sur:

Nå gleder jeg meg veldig til uka, tror den blir innholdsrik! :jepp: Nå er det knutedag i morgen, treningsveiledning på tirsdag, trening med ei venninne på onsdag (det er da han kjekke fyren trener oxo! :lur: ) og torsdag er det dagen før 1.mai dvs masse fester, er faktisk blitt litt usikker på hvor jeg skal tilbringe natt til 1. :vetikke: og torsdag blir jo slappe av :fnise: Fredag må jeg finne på no lurt.. russeting? :fnise:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et stk nattevakt innom og vandrer i mørket :lete:

Lenge siden jeg har vært her nå, og må oppdatere meg litt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et stk nattevakt innom og vandrer i mørket :lete:

Lenge siden jeg har vært her nå, og må oppdatere meg litt :klem:

Det er godt vi passer på lille ballerina..

Hvem vet hva hun derre envy finner på :ler:

:fnise: Søte dere er! Påpass settes pris på da jeg tror jeg er på vei inn i et aldri så lite emo-lune igjen! :overrasket:

---------------

INSOMNIA! :blaaveis:

Bah, ligger å tenker og tenker og får ikke sove :sur: Skjønner bare ikke hvordan jeg greier å miste så mange personer ut av livet mitt hele tiden, jeg MÅ jo bare være en dårlig person :forvirra:

Nå har jeg mistet bestevenninne A, venn og potensiell kjærste E, ff P og som om ikke det var nok er det en person til som betyr usannsynlig mye for meg som er på vei ut av livet mitt nå :gråte: Hun tar ikke kontakt lenger og svarer rart, jeg trenger virkelig henne! awh, *sukk*

Jeg skulle aldri fjernet E, det kunne jo hende han hadde forbedret seg, noen mennesker trenger mer tid enn andre.. huff så dum jeg har vært. mast for mye på P har jeg og, nå vil han ikke møte meg lenger, selv om jeg syns vi hadde det fint sist :sukk:

Jeg er da trøtt og sulten, jeg vil at disse tankene skal forsvinne! Om alle disse menneskene absolutt må forsvinne ut av livet mitt så kunne jeg vel i det minste fått nytt påfyll, slik som man får med kaffe?

:trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjorde nok ikke det Lille Ballerina, selv om det ikke var mye om å gjøre da :)

-----------

Jeg lå som sagt å tenkte fælt i går, hater å bli sånn tenksom. fikk helt fnatt og sendte mld til P, har selvfølgelig ikke fått noe svar, men jeg bryr meg overraskende lite! :vetikke:

Mens jeg lå der å vred meg skrev jeg en liten tekst, full av språklige bilder, synes egentlig den ble litt søt jeg! :jepp:

Envys verden

Envy er en mørk prinsesse i et rike for 1.

Envy er krevende og trenger all den plass hun kan få fordi riket hennes er preget av mystikk, eller skal vi si pur forvirring?

Envy liker å så frø i hagen sin! Vennskapsfrø, kjærlighetsfrø og kreativitetsfrø!

Envy liker å gi næring til frøene, og det gleder henne stort når de vokser seg store og sterke!

Dessverre kommer det ofte - og like uventet hver gang, forurenset regn og ødelegger hagen hennes. Mange av plantene dør, selv om hun gjør alt som står i hennes makt til å holde dem i live.

Envy er ikke en veldig flink gartner. Envy gjør ofte feil, og blir veldig lei seg for det. Envy prøver å lære!

Hennes høyeste ønske er å finne en ridder i sort rustning som hun kan invitere med seg inn i riket sitt. En som kan takle Envy, hagen hennes og alle de mørke, forgiftede skyene som stadig truer over riket hennes.

En prins, en mørk prins i Envy's øyne.

Så sånn var det.. hehe, syns det var litt søtt jeg da :sjenert:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er seriøst kronisk sulten :fnise: Det begynner nesten å bli slitsomt! så lite sunn mat som jeg liker så blir jeg jo så lei av det jeg spiser :gjeiper:

I dag er det en sånn dag hvor alt går på tverke! Har ikke sovet i natt, rakk ikke skolen, orker ikke trene, krangler med ei venninne pr. sms, får ikke svare fra noen andre! :overrasket: Har seriøstsendt mld til 4 folk som ikke svarer O.o men mobilen min er jo ikke fucka igjen, for jeg får jo svar fra hun sure :gjeiper: Så teit..

Hmm.. i dag blir det en meget lite produktiv dag føler jeg.. orker rett og slett ingenting! Skal tegne litt i dag da tenkte jeg! Har en finfin inspirasjonskilde! :jepp: Hvis jeg gidder å gå opp trappa kan det tilogmed hende jeg scanner inn de nyeste tegningene og driver litt i photoshop! men tror ikke jeg skal ha altfor store forhåpninger for dagen :Gjesp:

Jeg tror jeg spiller for mye sl igjen! :overrasket: Jeg føler meg betatt online igjen :sjenert:

Det er bare det at sl er en drømmeverden! Jeg lever blandt vampyrer, vi snakker som vampyrer og ser ut som vampyrer! Han jeg driver å flørter med er sønn av en virkelig mektig mann i spillet, alle ser opp til og respekterer han.. sønnen er en vampire lord.. åh, deilig som få! ..

Og det beste er, han kan rp! :hoppe:

Er så få som kan skikkelig rp! Så det hele føles veldig ekte.. veldig veldig :rødme:

Dessuten finner man jo aldri en skikkelig mann irl, er det rart man flytter inn i eventyrland?

*sukkesmile og tenke på Vengerax* mhm

Håper han kommer på i kveld! :jepp: Det er jo midt på natta for han nå, siden han bor i usa!

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alkohylene, Stearinpikken! :skaal: De kommer godt med i morgen :lur: Selv om jeg nettopp oppdaget at jeg har langt mer bacardi razz igjen fra sist enn jeg trodde :overrasket: rett og slett skumelt :ler:

------------ *dozing off* ---------------

Har tatt pillene mine i kveld! :jepp: Skal bli deilig å få en hel natts søvn altså! :-D Jeg har en lang og innholdsrik dag foran meg i morgen, så da gjelder det å være opplagt! Hihi..

aww, jeg er så spent at det kribler i hele meg.. gruer meg litt.. gleder meg litt.. hihi.. snakket med P i dag, endelig! :juhu: vil ikke fortelle så mye av hva han sa da, men jeg er i hvertfall tilbake til å være like forvirret igjen.. Gutters intensjoner er så vanskelige å gjennomskue, selv om jeg tror jeg legger til litt ekstra mye forhåpninger oxo..jeg vet jo at jeg og han aldri kunne fungert som et par! Vi hadde vært den typen par som hadde kranglet og hatt sex om hverandre, og det hadde vært det eneste vi hadde gjort.. men likevel.. det er noe med han :rodme:

Jaja.. tror jeg skal legge meg jeg, tok dobbel dose pille for å være helt sikker på å få sove i kveld :fnise:

Dagens lille glede; uventet svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var pærebrus din alkiss! :-D

*skuffa* :sukk:

:ler:

------------

I dag var det vanskelig å stå opp! Jøssenavn, kvalm og svimmel og hele elendigheten! :sur: Heldigvis mye bedre nå, og foreldrene har dratt på hytta :lur:

I kveld blir det party!! :hoppe: gleeeeeder meg!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, det blir nok bra! :jepp:

Jeg har absolutt 0 intressant å komme med.. tlfen min er herpa :tristbla: teiteteite! :sur: Den funker delvis, men får plutselig ikke mlder og slikt, og jeg trenger jo å kunne motta mlder akkurat i dag da! O.o

Nå kom jeg ut av det.. er så mye styr, og så mange som spør om ting og drar meg i alle retninger.. skal du hit og dit og fram og tilbake.. bah!

nei.. glemmer meg hele tiden, er fremdeles høy på vallergan og rimelig sliten :ler:

Oppdaterer i morgen jeg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆLVETTES FORPULTE JÆVEL MEDRUSS FRA HÆLVETE SOM KAN STIKKE EN GIGA DILDO OPP I RÆVVA OG DØ!!!!!!!!!!! :kjempesinna: :gråte: :frustrert::kjefte:

FY FAEN!!!!!!!!!!!!

så det var min natt til 1. mai, på kg IGJEN gitt.. fy faen for et liv.. herregud så patetisk.. OMG!!!!!!!!! Alle de andre kan bare feste så jævli mye de vil, jeg håper de brenner alle mann!! :kjempesinna:

På mandag skal jeg dukke opp på skolen i en VANLIG bukse, for det faenskapen her er ikke jeg med på lenger! Synd jeg plukka opp tryvannsbilleten min i dag, det var 420 kr rett i dass, for dit skal jeg faen ikke!

SKUFFERUSS 08!! Skulle gjerne fortalt hvilken skole den russen tilhører! :sur:

Jeg er sulten, sint, skuffa, lei, deppa og jeg har ikke putta i meg en dråpe alkohol! Jeg hadde virkelig gleda meg til dette, men vettu hva, de kan ta den jævla festen sin og putte et visst sted der sola aldri skinner! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ouch.. var jeg sinna ja :sjenert:

Det verste var at jeg ikke hadde drikki en gang.. får vel skulde på at jeg fremdeles var høy på vallergan :gjeiper: Ser jo det at jeg faktisk ikke har fortalt noenting om hva som skjedde egentlig :gjeiper:

Det som skjedde var at jeg og Inwe og noen fler var i fine byen. Jeg fikk tlf om at det var full fest og kjempemorro på skolen og måtte komme dit.. YAY tenkte jeg, det blir gøy! Litt senere, rett før jeg skulle dra fra fine byen til skolen fikk jeg tlf om at de hadde dratt opp til en eller annen kar, og ingen ante hvor de var. Utested kunne jeg ikke dra på da jeg hadde en bag full av alkohol. Så der satt jeg da, med Inwe og N på en trapp i fine byen :ler: Hyla og skreik, klikka bananas.. huff, var bare så innmari skuffa.. Så kom det plutselig en russ da, og begynte å prate med oss.. han kunne visst få meg inn på Tryvann. Han fikk tilogmed kompisene sine til å kjøre feil så jeg kunne bestemme meg for om jeg ville være med :fnise:

.. men jeg orka ikke det. Stolte ikke helt på de, en bil full av utenlandske gutter er ikke helt greia mi å bare hoppe på.. men men, var snilt av han å tilby meg å være med da :jepp:

Når jeg tenker meg om ble jeg sjekket opp til 1000 i går. Nesten som i film, helt random gutter som bare kom bort å tilbudte meg... diverse ting :fnise: Sånt hjelper på selvtilliten om ikke annet! :juhu:

I dag har jeg vært å trent og tatt sol! :trene: Var egentlig litt deilig å komme hjem tidlig i natt, våkne frisk og uthvilt halv 10 og stikke på sats! .. Og, jeg var kanskje ikke helt alene på treningen :sjenert::rodme:

Tør ikke skrive no jeg, vil ikke jinxe :fnise:

Tror Inwe kommer en tur innom senere i dag, det blir kos! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forkjøla igjen jeg :sukk:

:forkjola:

men jaja, skal ned på apoteket nå snart å kjøpe inn masse remedier så jeg snart blir frisk! :Nikke: Må bli ferdig med denne forkjølelsen og mensen før neste helg, da er det jo tryvann! (selv om det og all russen kunne brenne i helvete i følge et tidligere innlegg av meg :fnise: )

I dag skal jeg bare slappe av! :) Hadde egentlig lyst til å dra å trene, men er nok ikke så lurt det i dag :sur: Så da får man sitte her å se på tv og synes synd på seg selv :popcorn:

Regnvær er det og.. bah! jaja.. hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enwy, du er bare helskjønn! Jeg har kost meg og lest i boka di, og vekselsvis skratta høyt, fått tårer i øynene og nikket gjenkjennende :fnise:. Så herlig og forferdelig å være der du er nå, midt i en hvirvel av alt det du beskriver *mimre-mimre* En stor :klem1: til deg, håper du får en knallhelg med masse gøy og :skaal: og :sengekos: (husk å være kresen) og alt du ønsker deg. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...