Gå til innhold

Envy's dager


Envy

Anbefalte innlegg

Hehehehe, sånn er det å bli voksen:P

Du savner et fast og stabilt forhold, jeg savner litt det å kunne rote rundt med hvem som helst og angre hardt morgenen etter :eeeh:

Det går seg nok til etterhvert, prøv å smiske deg inn på N igjen, gutter elsker smisk;)

:klem: tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt om jeg savner et fast forhold heller, jeg vil rote rundt, jeg bare roter med feil folk :gjeiper: Hadde jeg rotet med noen helt fremmede hadde det liksom ikke gjort no :sukk:

Men jeg kjenner igjen feelingen din, det var det jeg savner da jeg var sammen med eksen... Og har jammen slått ut håret etter at det ble slutt å da :fnise: Tenke seg til, det har snart vært slutt i 7 mnd! Synes det er så rart, fordi det høres liksom ut som alle andre er singel i sånn 2-3 mnd før de finner en ny.. finner ingen ny jeg :trist: Men så trives jeg jo egentlig sånn jeg har det nå. Hadde jo vært hyggelig med en fyr, men foreløpig har jeg lista oppe på "ikke eksisterende" :lol: Så jeg tror liksom det blir litt vanskelig!

men jeg vil jo ikke "ta til takke med" en eller annen som jeg ikke vil ha heller da! Og de jeg vil ha stikker jo bare av! Sendte mlder med P i går, og han ville ikke trene og ikke ha sex, så sa jeg at da kan jeg likegreit slette nr ditt, fordi da har vi ikke noe felles, men da fikk jeg beskjed om å roe meg ned. Men altså, der ga jeg han en invitasjon til å bli kvitt meg, kunne han ikke bare tatt den da?? :forvirra:

Gutter er teite. Jeg vil på tryvann tror jeg.. men det er ferdig nå.. mhm. Lurer på om det blir no fest 16. mai jeg. Jeg vil ha en keg. Ting er kort oppsummert her :gjeiper:

Det var seriøst innmari gøy på det utestedet i går :Hehe: Gleder meg til jeg kommer inn på det andre utestedet som er tilsvarende, bare med 20-års grense! Blir sinnsykt morro! :-D

I dag skal jeg slukke hodepinen! oxo kommer det besøk av brødre og tantebarn og slikt.. huff.. Dusj tror jeg oxo jeg trenger :gjeiper:

Oxo jeg som rota med T i går da! gahh, jeg er håpløs! :sur:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Nei, Envy.. JEG er håpløs!

Ikke ta det så hardt, mennesker er skapt for å ødelegge for seg selv!

De som ikke gjør det er perfekte og vi vet jo at dem ikke finnes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi begge er håpløse jeg Stearinpikken :fnise: men det er ikke alltid såå enkelt heller da :sur: Vi er jo tross alt skapt destruktive som du sier ;)

Nå har jeg fått mld fra N på fjesboka! Han virker ikke sur heldigvis, bare kødder med det :-D Weee!

-----------------

Jeg nettshopper igjen.. eller egentlig vindus-nettshopper jeg :ler: Har 5 kr fram til 15. og etter alt er betalt da har jeg kanskje 1000 kr igjen som jeg skal leve på til skattepengene kommer, eller til pappa syns synd på meg :lol:

men ååh, jeg har jo så lyst til å shoppe! Har lyst på denne toppen (vet ikke hvilken farge da) og denne og denne, så enkel men likevel dødskul, egentlig har jeg vel lyst på det meste på den butikken :gjeiper: har oxo lyst på disse skoene og disse *sikle* I bunn og grunn ønsker jeg meg bare penger, vil shoppeeee! Omg, jeg hadde bare blitt så najs i den siste toppen, hvit bukse og de første skoene da! :sjarmor:

hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopping! :shoppe: Jeg skal i to bryllup så der har jeg en goood unnskyldning til å bruke MASSE penger på kjoler! Elsker kjoler;) Mest lyst på denne men så koster den sinnsykt mye også :gråte:

Ellers elsker jeg denne nettbutikken, så billig! Tror jeg skal bestille noen sommetopper derfra når jeg får penger fra lånekassen, og denne

genseren :)

Ha en superbra søndagsaften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forever 21 har masse fint ja! Shoppet en del der når jeg var i New York for en stund siden... Men verdens mest uorganiserte butikker! Jeg snakker du får angst av mengden klær og den alllt for høye fjortis trance "bakgrunnsmusikken"

men uansett ikke meningen å snakke med bort Envy! He he, klarer du virkelig å gå på så høye hæler??? Jeg tror jeg hadde krepert! :ler: Pluss at med høye hæler blir jeg plutselig ca 183 cm høy, og føler meg derfor som den giraffen i forhold til resten av venninnene mine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den kjolen var dødskul Serenity88! Og hvis du har en anledning er det jo bare å shoppe i vei, heldige du! :-D

Huffe, stakk innom den nettbutikken, og nå er det jo enda fler topper jeg har lyst på! :ler:

Det er bare å snakke seg bort IloveNY! Bare koselig med litt prat i boka mi, annet enn sutringen min :gjeiper:

--------------

Nå skal jeg snart på sats!! Åh, som jeg gruer meg! Ikke trent siden 1. mai og vært på fylla hele helgen, dette kan bli hardt! :trene:

Jeg tror kanskje jeg tar light versjonen av opplegget mitt i dag, oxo litt sol! :fnise:

.. Oxo håper man stadig at P kanskje er der da :sjenert: huff, jeg vet jo at jeg må slutte å tenke på han, men det er så fort gjort i slike sammenhenger!

I går fant jeg fram pappesken med sommerklær! :sol: Fant igjen en hvit bukse som jeg hat lett etter og en rosa og hvit topp som jeg kjøpte i syden en gang i tiden, den er bare kjempenydelig (særlig om man har litt brunfarge på kroppen da!) :jepp: Så nå er jeg kler for mer fest! hihi

Huff, neste helg blir slitsom, feste med russen 16. og utested etter tivoli 17.!

Auue magen min :tristbla: Bare fordi jeg er nervøs :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: Envy! Du har hatt det bra i helga? Trener i dag og greier. Da er du nok både frisk og sprek, tenker det gjorde godt med litt :skaal: :banantroll: :danser:

Jeg har hatt det kjempefint i Dublin, det er en skikkelig festby! Ganske bra shopping, i hvert fall noe for enhver smak og lommebok, fra det aller billigste på Penneys (heter Primark i England) til Gucci, Versace osv Det kjøper IKKE jeg altså, synes det er tåpelig å bruke så mye penger på klær som du kanskje bare skal bruke en kort tid før de er umoderne. Finner ofte fine klær til meg selv i København (dansk design) Ikke så mye i Storbritannia, de er for glade i glitter og paljetter og kunststoffer for min smak. Men de toppene du viste var skikkelig fine - til unge jenter, da.

Ny arbeidsuke! Du som er russ skal vel holde i gang litt mer enn oss andre. Jeg synes russebilene er på farten stadig utenfor her i Mummidalen i hvert fall. Pass på å få med deg all den moroa du kan. Du blir tidsnok voksen, fornuftig og kjedelig!:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Mummi! :-D

Så hyggelig å "se" deg igjen, så fint at du hadde en bra tur til dublin! :jepp:

Hmm, de klærne du snakket om hørtes komplisert ut, holder meg som regel til H&M når jeg ikke drømmer på nettet jeg :sjenert:

---------------

Jeg får ikke sagt hvor mye jeg HATER nyforelska folk!!! De er bare kvalme, kvalme, kvalme!! Jeg vet jeg oppførte meg sånn selv en gang i tiden, men når folk sier "jeg skal aldri bli sånn uansett om jeg får kjærste" LOL WTF??!!! :spy:

Jeg kan hvertfall trygt si sånn, for jeg finner ingen jævel å være sånn med..

Ååååh, jeg fatter ikke hvordan folk kan bli så respektløse bare fordi de har fått seg kjærste.. da betyr plutselig ikke venner og eldgamle avtaler en dritt!! :frustrert:

edit.

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, måtte du sensurere deg selv? :P (editgrunnen altså)

Vet du, faktisk heeelt enig med deg! Selv om jeg fortsatt er forelsket i min mann ;) Tror faktisk ikke bestekompisen til J har sett oss kline en eneste gang... Mulig i fylla, ikke ellers. Synes ikke noe om å spise hverandres ansikt når det er venner/familie jeg er med. Når vi er ute bare oss 2 såklart, men ikke foran folk jeg kjenner. Nok for meg å holde hender osv. For det første kan folk bli litt ukomfortable og for det andre så er jeg jo faktisk sammen med andre også de fortjener oppmerksomhet og tid de også!

Tirsdags :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det måtte visst litt sensur til :sjenert: Tok litt av jeg! :lol:

Du høres jo faktisk ut som et ganske fornuftig forholdsmenneske du, Serenity88! :jepp: Og fylla er alltid unntakstilstand ;)

--------------

Jepp jepp ^^ Etter jeg fikk blåst fra meg om hvor grusomt forferdelig det var at Inwe var en time forsent ute i dag så hadde vi det veldig hyggelig :jepp: Haha.. ja altså shooten ble vellykket og Inwe har allerede ordnet ett bilde :-D Eneste forandringen jeg vil ha er å gå tilbake i tid og ta noen fler timer i solarium, jeg er virkelig hvit som et laken! :sur: Jeg tror jeg har ødelagt pigmentene mine med å være så voldsomt kul emo og unngå sola siden jeg var 16 år :ler:

men men.. etterpå dro vil til koselige, lille byen! :sol: Spiste middag og is og slikt! Masse skravling og vindusshopping til tusen! Selv om det selvfølgelig endte med at vi MÅTTE kjøpe noe begge to :fnise:

Vel hjemme kom jeg på at det var for sent å ta sovepille, så er litt spent på hvordan natten min blir! Håper virkelig jeg får sove! I morgen er det skole og trening.. etter det må jeg rett hjem å skrive 2 engelsk innleveringer og pugge norsk! *puh* blir kjedelig :sukk:

Jeg er støl i bicepsene mine etter i går :sjarmor::trene: Jeg er flink! :jepp:

Dagens lille glede; Det finnes 1 mann som er både kjekk, kul, innenfor aldersrekkevidde, singel og bor i nærheten på nettet, og jeg prater med han!! :juhu:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"jeg skal aldri bli sånn uansett om jeg får kjærste" LOL WTF??!!! :spy:

Oppdater en gammel dame *kokett nå* hva er LOL WTF ?

Dagens lille glede; Det finnes 1 mann som er både kjekk, kul, innenfor aldersrekkevidde, singel og bor i nærheten på nettet, og jeg prater med han!! :juhu:

Tenkte jeg det ikke! :fnise:

Du er kul, Envy! Ha en fin dag! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er da virkelig ikke et kjedelig forholdsmenneske :fnise: Ikke er jeg i et forhold, og jeg har møtt deg like mye som jeg har møtt S den siste uka, så da kan det da umulig telle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FLink du er Envy!

Både shopper, har glade tanker og har kontakt med en hunk :lur:

Ja, ikkesant! :jepp: Han hunken er forresten fryktelig morsom! hihi

Oppdater en gammel dame *kokett nå* hva er LOL WTF ?

Tenkte jeg det ikke! :fnise:

Du er kul, Envy! Ha en fin dag! :duskedame:

Som stearinpikken sa; laughing out loud og what the fuck! :fnise: Haha, Jeg er en aldri så liten spillnerd skjønner du, og i spillverden er det forkortelser som gjelder! :-D

Hihi, takk for den :5: Og det samme tilbake!

Jeg er da virkelig ikke et kjedelig forholdsmenneske :fnise: Ikke er jeg i et forhold, og jeg har møtt deg like mye som jeg har møtt S den siste uka, så da kan det da umulig telle!

Neida, men sånt kan man heller ta opp på msn eller whatever, gidder ikke lage dårlig steming i boka mi!

:herremann: <-- glis

-------------

Nå har jeg forsovet meg masse masse! :overrasket: Våknet 10 min før jeg skulle vært ferdig på skolen :sjenert:

I dag må jeg gjøre masse skoleting så bli nok sittende her hjemme med det (og kg og andre nettsamfunn) i hele dag :sur:

Må nesten prøve å komme meg på sats da! Har veldig lyst! Enda godt det er oppe til halv 10! ^^ så kan jeg somle litt :gjeiper:

Jeg savner gamledager jeg! Savner A oxo.. og M.. :sukk:

savner forsåvidt P og.. men han er blitt litt teit.. sendte mld i går å spurte om han hadde slutta å trene, men det var visst vanskelig å svare på :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Envy, envy, envy.... poq923hd ed+s7

:overrasket:

En liten hilsen fra pus ble det visst... Han liker å tråkke på tastaturet (gjerne sove der også).

Hmm, tenkte også å få meg en treningstur idag... Greit å få litt avveksling fra all eksamenstyret!

Håper du får en fortsatt bra onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

awwe, så kos med hilsen fra puuuuus! :-D Du får hilse tilbake ;) Rottene mine forsøkte iherdig å hilse på kg her en dag de oxo, men de er ikke tunge nok til å trykke ned tastene når de går over her :fnise:

Trene er jo så gøy! :hoppe: Hva trener du?

---------------

Nå jobber jeg på spreng med verdens kjedeligste engelsk oppgave, høre på denne oppgaven; write an article for a youth magazine about how and why english has become a global language

For det første, hvilket ungdomsmagasin publiserer en så døll artikkel?

Bah, for det andre har jeg ikke peiling, så jeg bare skribler ned en masse greier om briter som dro til usa og første språket med seg osv.. totalt uintressant :ler:

Vil bare bli ferdig med dette altså.. etterpå må jeg skrive en ting til og, like kjedelig oppgaver der, men der kan jeg hvertfall velge mellom 5 kjedelige oppgaver da :lol:

Egentlig vil jeg spille wow.. :sukk:

Hvertfall prøve å bli ferdig så jeg rekker å trene i dag, men med dette tempoet ser det ut til at treningen blir utsatt til i morgen :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, savner WoW! Spilte det masse før, men jeg får ikke spilt så ofte nå, så vi kuttet ut abonnementene våre... Kanskje jeg tar det opp igjen snart;)

Engelsk på videregående er jo en langsom død da! Finnes ikke noe verre enn skoleengelsk! Du kan jo skrive litt om at Storbritannia har "stjålet" MASSE historiske skatter opp gjennom årene. De har jo også hatt kolonier over hele verden i mange,mange år.

Jaaa, pusen min er skjønn! Kanskje jeg skulle legge ut et bilde av ham etterhvert;) Han er dog litt crazy i toppen, men det gjør ham bare enda litt tøffere da :P

Skoleflinke Envy og Serenity!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å kjøpe et gamecard igjen og joine oss i en verden det er umulig å forlate det vettu :lur: Hvilken lvl ble du?

Nå kommer snart wrath of the lich king ut, og jeg får snart ny pc og.. og.. og.. Glede seg til!! :juhu:

Jeg skjønner ikke hvordan de greier å finne på så kjedelige oppgaver i det hele tatt jeg, de må virkelig tenke lenge og hardt for å komme på noe så utrolig gjennomført kjipt altså! :ler: Nå er jeg nesten ferdig med denne oppgaven da, og ja, koloniene er med! :jepp:

Jaaa, må få se bilde da! :Hehe: Jeg burde kanskje legge ut bilder av guttene mine og snart, har 4 små elsklinger! :rødme:

Det er klart vi er skoleflinke :-D Eller.. jeg er hvertfall når jeg absolutt må :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...