Gå til innhold

Envy's dager


Envy

Anbefalte innlegg

Noen dager siden jeg har vært her, og da skjer det mye selvsagt. Muskler, fyrer, eksamener, avatarer. Hoi! Bakoversveis!

Takk takk :klem: Det gikk kjempebra på eksamen! :)

Så bra at det gikk fint med deg! Godt å høre. Det kunne gjerne vært dagens glede! Søt, ny avatar har du fått - selv om den er litt trist, da. Grattis!

:klem: fra meg til alle som er innom boken min i dag! :)

Sender deg en :klem1: tilbake. Du kan glede deg over at det er helg, du har fri og kan ut og more deg. Det blir tidsnok bare jobb-jobb-jobb og forpliktelser kan jeg opplyse. (Mummi sliten og lei i dag) Kos deg masse i helga!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er folk fulle eller? lol

søte de! :)

--------------

Keg, kegere, kegest! *siklepå*

De er så fuckings fine de på det stedet! glias aass!!

Herregud, solbrune, trente kropper, fint velstelt hår, halvåpne hvite skjorter, lukter godt.. NAM!! En sånn vil jeg ha :)

Selv om jeg hadde en sånn forrige helg :fnise:

M dro hjem med en stygging :hoho:

Hu får kose seg, personlig er kun det beste godt nok for meg :-D derfor ble det ikkeno i kveld. dans med kompisen min, og han andre :)

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er dum jeg!!!! :sur:

Sendte mld til K!!

</3

Han svarte med en gang da :) ikke noe negativt, men korte svar.. hmm

errr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, Envy da... Don't be all girly ;) Lurer på hvor mange ganger J ble sinnsykt irritert fordi jeg ble irritert over korte meldinger :P Nå er vi heldigvis (eller, gjelder vel mest meg) litt eldre og mer modne, så da bryr jeg meg ikke om sånt lenger. Jeg tror faktisk at du skal ta det som et kompliment at han svarte! Kanskje han var kjempetrøtt, eller var med noen venner som krevde oppmerksomhet, og da synes jeg det viser at han bryr seg når han tar seg tid til å svare, og da blir det jo kort ;)

:klem: på usikre Envy, som burde være selvtillitbooster Envy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmen og boosten Serenity! :fnise:

:klem:

Jeg så oxo på det som en positiv ting at han svarte i det hele tatt egentlig, han var jo på nach og hadde det gøy med venner liksom :)

-------------

I dag er jeg så ekstremt lat! SATS HERE I COME! not.. huffe, jeg som skulle trene og ta sol og greier i dag, nå stenger sats om 20 min! :gjeiper:

Jaja, det kommer en dag i morgen oxo :jepp: og siden jeg er 90% sikker på at jeg ikke skal ut i dag så er jeg jo oxo opplagt i morgen! :)

gjett hvem som hadde snakka til meg i dag på nettet :rodme: awh, han er så perfekt! Han blir bare mer perfekt for hver gang jeg prater med han, haha, skulle fortelle om han til ei venninne i går og begynte å ramse opp da, hun avsluttet med; så han er rett og slett perfekt da?

:fnise:

Tør ikke fortelle mer jeg :rodme: Nå er jeg sånn fnisete, han sa no litt søtt. men jeg ødela det, fordi jeg er så redd for å skremme han bort :overrasket: så jeg sa noe totalt u-søtt tilbake!

føler meg som en usikker 14tis!

Jeg som vanligvis er så selvsikker, jeg vet jo at alle vil ha meg, sånn vanligvis! :hoho:

huff lol.. jaja, jeg skal være hjemme i kveld tror jeg altså, så kommer nok tilbake med fler bekymrede tanker i løpet av kvelden!

Dagens lille glede; :rødme:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for klemmen Kospia! :jepp:

Her har du en tilbake :klem1:

Hehehe, K kunne jeg snakket om i en hel evighet tror jeg, så emnet er nok uungåelig :sjenert:

-------------

Ja, apropos K! :fnise: Åwh, har snakka masse med han i dag, jeg turte tilogmed å flørte litt, og han flørta litt.. og åwh!! Han kommer kanskje snart tilbake!! :hakeslepp: jeg håper virkelig han snart kommer tilbake! dagdrømte litt i sted :sjenert: om at jeg møtte han utenfor det faste utestedet som alle rundt her henger på, oxo at vi bare gikk rett bort til hverandre å kysset hverandre :rødme: awh, jeg må ikke tenke på sånt! :sur:

Er jo ikke sikkert jeg ser han igjen. Prøver stadig å minne meg selv på at han ikke er intressert, og prøver å holde meg i selen så jeg ikke flørter og kontakter han så mye, men awh! :rodme:

Han :hjerte:

herregud, jeg er så naiv, så patetisk!

Jeg skal slutte å tenke på han, jeg lover! :jepp:

Men, jeg føler kanskje at jeg snart er klar for å gi oppmerksomheten min til en annen person enn meg selv da! :) Nå har jeg brukt lang tid på denne prosessen, og jeg vet jo fremdeles ikke hvem jeg er, men jeg er i hvertfall mye mer sikker på meg selv og valgene jeg tar! Så nå klarer jeg kanskje å gi han en litt annerledes oppmerksomhet, mer ekte på en måte. Jeg håper det, det er jo lov å håpe!

åå, så flaut :sjenert:

jaja.. jeg snakket med bestevenninnene på msn i sted, begge 2 på en gang, var kos! Jeg er blitt så utrolig glad i de jentene! :hjertesmil: Vi er en skikkelig søt liten gjeng da, vi 3 :) Føler virkelig at de støtter meg, og jeg prøver å støtte dem oxo!

Jeg har det bra, jeg har det egentlig innmari bra med meg selv, og alle andre for tiden! :juhu: Selvfølgelig vil livet fremdeles gå opp og ned, men akkurat nå har jeg det bra! Jeg er ikke så stressa lenger, jeg tar ting som de kommer og angsten har ikke vært tilstede på lenge! :hoppe:

Jeg tror virkelig det hjalp å ta en timeout, og lete litt skikkelig.

Jeg er meg nå! :-D

Huff, så langt dette ble da, men.. jeg føler virkelig at ting ser mye lysere ut!

Ha en riktig god natt alle søte kg-jentene! :klemmer:

Nå skal jeg gå å legge meg å drømme om that special someone! :fnise:

<3

.. men jeg er bare betatt altså!

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kooos at ting er på plass nå da :)

Jeg vil forresten også være en av bestevenninnene! Og jeg vakke på msn istad *furt* :gjeiper:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NTÅ! :gjeiper: DU ER SØT!!!!

Ps: digger den nye avataren :)

:fnise:

Så kooos at ting er på plass nå da :)

Jeg vil forresten også være en av bestevenninnene! Og jeg vakke på msn istad *furt* :gjeiper:

:klem:

Ja, det er deilig det!

Du har jo aldri tid lenger. :sukk:

-------------

Åh, nå hadde jeg en bra dag, oxo greide hun å ødelegge :sur:

Ok, jeg skal bare ignorere henne, har bedre ting å tenke på :jepp:

Jeg våkna tiiiiidlig i dag, kl 9 eller noe sånt, fikk ikke sove igjen! O.o Satt meg på pcen litt, å snakka med K :) awh! Men jeg skal ikke ha forhåpninger! nuh-uh! men det er hvertfall veldig hyggelig å snakke med han, hvertfall når han tar initiativ til å snakke først! :sjenert:

Etter jeg hadde snakket litt med han gikk jeg å spiste frokost og tenkte å dra rett på sats etterpå, men jeg skulle jo "bare slappe av litt" og sov frem til nå :gjeiper: Var deilig å ta igjen litt søvn da, og nå har jeg nok mer energi å bruke på sats uansett enn det jeg hadde tidligere i dag! :jepp:

E sendte meg mld på FB, han er så snål ass, skjønner ikke hvorfor jeg var så forelsket i han en gang i tiden.. :riste:

Jeg savner virkelig å holde rundt og kysse på K :sjenert: Vi hadde en veldig fin helg sammen sist helg :)

Kommer sikkert innom senere med fler oppdateringer.. heheeh

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Envy!

Ja, den kjærleiken, du. Det er ikke alltid så greit. Virker som du holder igjen veldig når det gjelder K. Er det no' vits 'a? :hjerter_rundt: Virker ikke som HAN avviser deg, med snakking på msn og meldinger og det hele. Skjønner det hvis du bygger en slags forsvarsmur mot å bli såret, men hvis han ikke var interessert ville han vel neppe hatt så mye kontakt.... :hjerter:

Heldige du som har venninner som etterlyser å få være bestis!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gikk det bra på Sats Envy? Jeg var flink og trente masse idag jeg! *stolt av seg selv*

Krysser fingre for at K kommer til å være masse i byen din i sommer jeg! Digg med summeflings, som kanskje blir til noe mer ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare du skal slippe alle hemninger når det gjelder K, og la det stå til jeg Envy.

Jeg tror fyren er interessert i deg jeg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Envy!

Ja, den kjærleiken, du. Det er ikke alltid så greit. Virker som du holder igjen veldig når det gjelder K. Er det no' vits 'a? :hjerter_rundt: Virker ikke som HAN avviser deg, med snakking på msn og meldinger og det hele. Skjønner det hvis du bygger en slags forsvarsmur mot å bli såret, men hvis han ikke var interessert ville han vel neppe hatt så mye kontakt.... :hjerter:

Heldige du som har venninner som etterlyser å få være bestis!! :ler:

aw, nei det er veldig vanskelig egentlig! Hehe, som du sier har jeg nok bygd en forsvarsmur! Jeg er en utrolig følsom person, og blir fort knyttet til mennesker rundt meg, derfor har jeg blitt såret gang på gang i det siste, og jeg orker ikke bli såret igjen :sukk: Derfor holder jeg såpass igjen som jeg gjør.. vet jo at det er dumt og, fordi det gir jo feil inntrykk det å! hehe, hvis han mot alle odds virkelig er intressert komme rhan jo til å gi opp etterhvert sånn som jeg er nå! :rodme:

Hehe ja, jeg har verdens beste venninner, rett og slett! :hjertesmil:

Envy, du er så skjønn :klem:

aw! :rodme::fnise:

Gikk det bra på Sats Envy? Jeg var flink og trente masse idag jeg! *stolt av seg selv*

Krysser fingre for at K kommer til å være masse i byen din i sommer jeg! Digg med summeflings, som kanskje blir til noe mer ;)

:klem:

sats ble.. ehm.. byttet ut med cafe med venner :rodme: Huff, jeg er for sløv altså! :eeeh: Så bra du er fornøyd, er alltid så deilig når man bokstavelig talt kjenner at musklene vokser! :sjarmor:

aw, tusen takk for kryssede fingre, det trengs! :fnise:

Synes bare du skal slippe alle hemninger når det gjelder K, og la det stå til jeg Envy.

Jeg tror fyren er interessert i deg jeg :rødme:

aww :rodme: jeg er bare så redd for å bli såret igjen :sjenert: Jeg har veldig lyst til å bare ringe han eller noe sånt, men jeg tør jo ikke det da! hehehe

Så kos at noen tror det, for jeg tør ikke å tro det! hihi

-----------

nå har jeg veldig blandende følelser, er sint og glad på en gang! hehe, bbl med oppdatering :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se.. sær dag igjen! :gjeiper:

Var på cafe i lille byen med Inwe og S i dag! Det var hyggelig, de er faktisk et nyforelsket par det går an å være rundt uten å bli kvalm av klisserier! :eeeh:

men uansett.. Gjett hvem som gikk forbi cafeen! P! Men ok, han bor jo rundt her så ikke så rart man møter på han. han gikk forbi og vi brydde oss ikke. 10 min senere kom han TILBAKE med DAMA! :hakeslepp: Hun så for det første ikke ut.. men det var en ting.. Gjett hva drittsekken gjør!! Han kom rett bort til meg han, og smilte og vinka og sa hei med en sånn glad tone i stemmen! :kjefte: Er det mulig? Jeg vet ikke om han mante å være frekk, men fyren har ignorert meg i 4-5 uker nå, og når han møter på meg tilfeldig skal han liksom late som ingenting har skjedd?? grr altså!

Hvis det var et dårlig forsøk på å få meg sjalu funka det dårlig, da skulle han nok truffet meg tilfeldig før jeg traff visse andre personer! :fnise:

Er derfor jeg har litt blandede følelser.. er egentlig mest glad! :jepp: P kan bare være dust, har slettet nr hans å sånn jeg nå.. anyways, var virkelig hyggelig å være med Inwe og S, ikke så ofte man ser de lenger!

Hehe.. og når jeg kom hjem turte jeg å snakke til K på msn!! :juhu: Snakka ikke så lenge da, for han skulle noe annet, men han opptrer ikke avvisende da hvertfall, og det er utrolig deilig! :jepp:

Jeg tør fremdeles ikke håpe på noe da :sjenert: Men hadde hvertfall vært fint å ha han som venn! :rodme:

Dagens lille glede; er det K som står for! :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...