Gå til innhold

Envy's dager


Envy

Anbefalte innlegg

:flagg::duskedame::flagg::duskedame::flagg::duskedame::flagg::duskedame::flagg::duskedame::flagg:

Nå, åssen går det med russejenta vår? Tenker det var en kald fornøyelse i natt, men håper du hadde det gøy uansett. Ha en flott 17. mai!

HIPP - HIPP - HURRA!

Endret av mummi53
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jeg også få se bilder?

Krysser fingre for MASSE kul jobbing så du kan få deg din egen lille hule :danse: Da skal jeg komme å spøke når du :sove: Mohahaha (øver seg på ond latter)

Drikk med måte ikveld da

russe :klem:

hehe, selvfølgelig kan du få se de! :jepp: Skal sende deg en PM med link når jeg har fått lastet de opp på nett jeg :)

Ja, la oss håpe det! Selv om "kul" kanskje var litt å ta i ;)

Drikke med måte? hva betyr det, bånnski?

Nå, åssen går det med russejenta vår? Tenker det var en kald fornøyelse i natt, men håper du hadde det gøy uansett. Ha en flott 17. mai!

HIPP - HIPP - HURRA!

Så hyggelig med litt feiring i boka miiiii!! :duskedame:

Russejenta er rett og slett utslitt og hopper over russetoget..

Tusen takk for det, ha en strålende nasjonaldag du oxo, Mummi! :-D

----------------

Ja, så var den store dagen kommet!

Her sitter jeg.. hahaha, russetoget begynte for et kvarter siden. men jeg sto opp ikke så lenge før russetoget skulle gå, ikke rukket å dusje, ikke spist på snart et døgn og ikke sovet i natt.. Jeg fant ut at jeg drøyer med mer feiring til i kveld jeg!

Gårsdagen var derimot knall!! :Hehe: Vi gadd ikke være ute å fryse da, tror forsåvidt ikke det var noe som skjedde på skolen, alle var på hjemmefester pga været. Men det er jo greit, for jeg havnet jo på hjemmefest jeg oxo! :jepp:

Kjærsten til ei venninne skulle nemlig ha vors med gutta før de skulle på utested.. det endte med at folk droppet utestedet, og det ble hjemmefest i stedet!

Så der satt vi da, 13 gutter og 4 jenter :fnise:

Storkoste meg jeg altså! haha.. og det var så sinnsykt mange kjekke der! :-D Så hvertfall.. litt av hvert skjedde jo da, etterhvert som promillen steg! hoho! Vi danset og hadde det kjempegøy! Masse oppmerksomhet var det selvfølgelig oxo å få :lur: men så ble jeg sittende ute da, med en kjempesøt fyr! Skikkelig soss da,men likevel, søtsøt! :jepp: Satt ute leeenge, og etterhvert begynte han å holde rundt meg å sånn, vi bestemte oss for å gå inn fordi det var kalt ute, ble sittende å rote i sofaen med et blitzregn uten like over oss :gjeiper:

vi dro ganske tidlig hjem da.. Vel hjemme ble det ikke mye søvn for å si det sånn :lur:

:fnise:

Så ja.. da han hadde dratt var det ikke mye tid til å rekke russetoget.. men den natten var verdt det! :jepp:

Nå skal jeg snart sove litt, spise biff, oxo er det vel ut igjen tenker jeg! ^^

----------

Ha en strålende nasjonaldag alle sammen!! :flagg::sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi oi, det høres ut som om du hadde en fin kveld ja! :) Håper hvertfall at du har hatt en super 17.mai feiring... :flagg: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Envy

Håper alt er bra med Russejenta vår, du er vel helt utslitt av all festinga/feiringa du :fnise:

Ønsker deg en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsninger IloveNY, Kospia og Serenity88 :) Russejenta har hatt en helt ubeskrivelig avslutning på russetiden sin og alt er bra :-D :flagg:

--------------

Åh.. nå sitter jeg å hører på deilig deilig musikk Lynyrd Skynyrd - free bird :jepp: Jeg har hatt en helt fantastisk helg :hjerte:

På fredag var det jo festligheter.. Og i går da.. haha! Jeg og M skulle "bare" til lille byen å ta en kaffe vi.. vi endte opp med å bli påspandert 3-4 dyre drinker av 2 kåte svensker, og ble sittende ut i de sene timer :hoho: Hvertfall da, M var rimelig på g med han ene svansken.. han andre svensken var for det første stygg, og for det andre tenkte jo jeg bare på K (fra fredagen), så jeg ringte han, og kunne sove hos han! :fnise:

Så surret vi litt rundt i lille byen da, før svenskene og M dro hver sin vei.. Jeg måtte jo vente på K, så dro til et utested jeg vet jeg alltid finner kjentfolk! Og kjentfolk fant jeg, møtte på ei gammel venninne jeg ikke har sett på flere år, og hun var jo så full og eksentrisk for å møte på meg igjen! Hahaha.. men var kjempehyggelig da.. Så skravlet litt med henne til jeg fikk mld fra K om at han var på vei hjem, så da var det bare å sette seg i en taxi :jepp:

Jepp.. resten av natta gikk med til å kose og kose mer :kline:

Lurer på om jeg noen gang får se han igjen.. han bor jo et stykke unna.. men det er lov å leve i håpet! :sjenert:

Dagens lille glede; At jeg slapp å styre med buss/tog/taxi for å komme meg hjem!

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh, må si jeg misunner deg litt... Lenge siden jeg kunne flørte heftig på byen uten å få dårlig samvittighet... Savner det litt jeg, å bli sånn "morro"full og rote med en eller annen fyr fra et sted...

Lol, jeg har gjort så mye dumt! Angrer egentlig ikke på noe av det, og nå ønsker jeg egentlig å kunne gjøre flere dumme ting, dumt det ikke bare er meg det går utover lenger... Nei, får holde meg i skinnet (og leve gjennom Envy :hoho: )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppsann, Envy!

Skulle du sett, da gikk det jeg sa i oppfyllelse! Ja, ikke med 32 karer, men 13 er da mange nok? :skratte: :banantroll:

Så bra at det ble en super 17. :flagg: feiring når du nå engang var russ. Det er noe du kommer til å huske. Både fest og flørt og kos og snøret i bånn og hele pakka. Det fortjente du! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Serenity! Det er nok bare å holde seg i skinnet ja ;) .. men jeg skal passe på å oppdatere her om mine utflukter jeg vettu, bare ikke så veldig juicy detaljer, så de får du bruke fantasien til :fnise:

Tro meg, jeg har gjort sinnsykt mye dumt jeg å, og mer blir det nok :sjenert:

Hahaha, åååwh, Mummi! Hvis du har litt sånne "powers", kan ikke du spå noe positivt angående meg og K oxo da? :rødme: .. Bare strø litt lykkepulver liksom? :jepp:

-------------

Nå sitter jeg å ikke vet helt hvordan jeg skal takle dette.. jeg vil ikke ødelegge igjen! K er virkelig en av de snilleste, kuleste, morsomste og ikke minst kjekkeste gutten jeg har møtt! :trist:

men han bor langt unna! Og jeg aner ikke om jeg noen gang får møte an igjen, men jeg håper jo det, selv om det kjan ta litt tid.. og i mellomtiden vil jeg jo ikke at han skal glemme meg, men jeg vil ikke mase heller!

Jeg blir het rar av han :rodme: Jeg fikk mld fra han i sted! Oxo svarte jeg da.. oxo fikk jeg ikke noe tilbake, så jeg gikk inn på sendte elementer og oppdaget at det jeg hadde sendt så mer ut som en fyllemld enn noe annet, skjønte ingenting av den :ler: Så følte meg litt dum da og sendte en ny mld og ba han ignorere den gamle! hahaha.. huff, jeg er så flink til å drite meg loddrett ut :lol:

Tror ikke han tar så hardt på akkurat det da.. men uansett, jeg vil gi han et inntrykk av at jeg liker han ganske godt, men vil samtidig ikke fremstå som desp eller oppmerksomhetssjuk, men da vet jeg med meg selv at med den inntsillingen kommer jeg ikke til å ta kontakt, og endrer jeg innstilling sender jeg mlder hele tiden. begge tilfeller blir jo feil :sur:

Er ikke noe flink til å takle flørting, og hvertfall ikke flørting på avstand, altså sms/facebook/msn osv..

Tenkte kanskje å ringe han på onsdag eller noe.. det er ikke mas om jeg ringer på onsdag? Er jo hyggeligere å prate litt da, enn å bare sende mlder i f.eks 2 mnd? eller?

awh.. Han sa jeg kunne komme å besøke han da, men vet ikke om han sa det på tull :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tihi, du kan aldri ALDRI og da mener jeg ALDRI sende en lik dum melding som jeg gjorde en gang til en fyr jeg likte... Tør ikke si hva jeg skrev her for da kommer dere for alltid til å le av meg :P

Anyway! Ring på onsdag, eller ring imorgen! Er det så dumt om han får vita at du liker ham? Virker som om han liker deg da :danse: Hopp i det sier nå jeg! (Nå er jeg en type jente som er ganske åpen og som regel sier ifra om slike ting, kanskje derfor jeg gjør så mye dumt! Lol) Avstandsforhold må ha litt sånn søtt kliss for å holde ut tror jeg, ikke at dere er sammen enda da men, søtt kliss kan være litt gøy det og da;)

Vi liker jakten ikke sant, men en gang må jakten gi seg og man må bare være ærlig med seg selv og den andre personen... Tror det er på tide nå! Have a summerfling Envy og koooos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Akkurat sånn er jeg også serenity88 :-D

Men jeg ble plutselig nysgjerring på meldingen du sendta av en rar grunn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha... Den er gruuuusom!

Jeg var 14 og dødforelska... Dere vet sangen "Digger deg" fra Sesam Stasjon? Veeel... Mhm... :rodme::sjenert:

Hørt noe mer fra K?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tihi, du kan aldri ALDRI og da mener jeg ALDRI sende en lik dum melding som jeg gjorde en gang til en fyr jeg likte... Tør ikke si hva jeg skrev her for da kommer dere for alltid til å le av meg :P

Anyway! Ring på onsdag, eller ring imorgen! Er det så dumt om han får vita at du liker ham? Virker som om han liker deg da :danse: Hopp i det sier nå jeg! (Nå er jeg en type jente som er ganske åpen og som regel sier ifra om slike ting, kanskje derfor jeg gjør så mye dumt! Lol) Avstandsforhold må ha litt sånn søtt kliss for å holde ut tror jeg, ikke at dere er sammen enda da men, søtt kliss kan være litt gøy det og da;)

Vi liker jakten ikke sant, men en gang må jakten gi seg og man må bare være ærlig med seg selv og den andre personen... Tror det er på tide nå! Have a summerfling Envy og koooos deg!

Aw, sånn er ikke jeg, er litt pinglete, men så kommer jeg til et punkt hvor jeg går lei og spør rett ut hvor ting bærer, er bare det at da skremmer jeg de som regel bort :sur:

Hahahaha, når det gjelder sangen fra sesam stasjon u go girl!! lol :hoho:

Jeg snakker med K nå, på nett. Han sier så mye rart, fyren er seriøst dødskul, ikke bare i fylla :gjeiper: Meneh.. no mer tror jeg ikke det kan bli altså. han oppfører seg ikke rart eller noe, jeg bare innser at jeg ikke har sjans før jeg prøver meg! :gjeiper: Han er for kul liksom, han er den typen fyr som bare kan peke så får han hvem han vil lix.. Hvorfor faller jeg bare for sånne? :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Envy, håper alt er bra med deg.

Bare vent du, snart dukker det opp en ny kjekkas til deg :klem:

Endret av kospia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeida Envy, ikke si sånt om deg selv! Du kan og bare gå ut å slenge ut snøret så får du den HUNKEN på kroken vettu!

Han som må slåss for deg :blaaveis:

Lol, takk for oppmuntring av den lameste meldingen sendt EVER! Skjønner ikke hva jeg tenkte da! Han er innmari fin fortsatt, men den fyren har jo såvidt jobb, ikke utdannelse og aner heller ikke hva han skal gjøre med fremtiden og jeg takler bare ikke slike mennesker som ikke gjør noe med livet sitt, samme hva det er liksom bare det er noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Envy, håper alt er bra med deg.

Bare vent du, snart dukker det opp en ny kjekkas til deg :klem:

njoda.. men jeg vil jo ikke ha noen ny kjekkas, jeg vil ha den kjekkasen :fnise:

Neeeeida Envy, ikke si sånt om deg selv! Du kan og bare gå ut å slenge ut snøret så får du den HUNKEN på kroken vettu!

Han som må slåss for deg :blaaveis:

Lol, takk for oppmuntring av den lameste meldingen sendt EVER! Skjønner ikke hva jeg tenkte da! Han er innmari fin fortsatt, men den fyren har jo såvidt jobb, ikke utdannelse og aner heller ikke hva han skal gjøre med fremtiden og jeg takler bare ikke slike mennesker som ikke gjør noe med livet sitt, samme hva det er liksom bare det er noe!

Jeg vet jeg ikke bør være negativ :sjenert: ..men jeg vil bare ikke få masse falske forhåpninger!

Enig der, folk uten fremtid, og uten interesse for å skape seg en fremtid mister straks noen kg attraktivitet altså!

------------

Jeg er glad! :rodme:

men vil ikke fortelle.. :sjenert::fnise:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo Envy! Når du er glad vil jeg høre om det :-D

awh, vil ikke si det :rodme::fnise: .. men det har med mine små gleder å gjøre! :jepp:

awwwe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Du vet Envy, ... Små gleder er som regel de største!

Jeg trenger en oppmuntring skjønner du.. Når du er glad blir jeg glad :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi aw! er bare noe som skjedde på FB.. teit liten glede.. meneh, K tagget seg på et bilde av oss :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...