Gå til innhold

Envy's dager


Envy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Envy! :vinke: Nå blei jeg glad for å se at du er til de grader på beina med rank holdning og et stort smil i det pene fjeset ditt! Yessss! Snille jenter kan komme til himmelen, de litt mer fandenivoldske kommer seg ganske riktig så langt de vil! :jepp: :smile:

Gratulerer med ny sommerjobb, bra at du ikke lar deg by hva som helst til ussel betaling! Rydda har du gjort, i huet også, da? :fnise: Det blir nok en super pinsehelg. Jeg reiser til Dublin med jobben i dag, og blir over helga. Jobb fram til fredag, og fri i helga. Kommer til å tenke på deg. Moro å være 19, men litt slitsomt, husker jeg. Det beste er at det kommer så mye mer etterpå, men kos deg her og nå med alt du liker som er viktig for deg!

Lykke til hos frisøren, på Tryvann, og alt med seg! Ha en super pinsehelg, Envy!! :klem1::hoppe: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kos med så masse liv i boka mi mens jeg endelig kom meg opp av senga og ut blandt folk igjen! :hoppe:

Jeg er selvfølgelig enig med dere alle sammen at litt positiv tankegang kan gjøre underverker :sjenert:

:klem: til dere Inwe, Stearinpikken, Lille Ballerina og Mummi! :Nikke:

----------------

Da er håret endelig 20 cm kortere! :jepp: Det var utrolig deilig å få av litt, littegranne lugg har jeg tilogmed fått! Håret er fremdeles langt, og jeg er superfornøyd! :-D Den frisørdama er bare så kul! Haha.. hun rådigger jo håret mitt, så hun sa hele tiden "nei nei, du må ikke klippe det nydelige håret!" Så først klipte hun bare bittelitt, oxo sa jeg "nei, du må jo ta minst 10 cm til!" Motvillig gjorde hun det da, mens hun furtet over at håret hennes vokser sakte mens jeg "liksom bare kan klippe det av på den måten" :fnise:

Før frisøren var jeg på skolen, det var kos, satt ute sammen med de andre i klassen og snakka tullball i solen og solbrente nesa mi :ler: Det hadde visst vært fest på skolen i går, oxo hadde politiet kommet og russen hadde begynt å kaste ølflasker og greier på politiet! :sjokkert: I dag hadde politiet møte på skolen mens jeg var hos frisøren, så noe på facebook om noen tapere som hadde ødelagt for *****russen.. litt spent på hva politiet sa på det møtet egentlig :lete:

Ellers har jeg vært hos psykologen, vi snakket om sjelefred i dag! :) Alltid hyggelig å være hos psykologen, vi prater masse, og hun får meg virkelig til å hente fram det positive i meg! :jepp:

Har snakket masse med mamma i dag og, uten en eneste krangel! O.o dette er virkelig en finfin dag! :danse:

Dagens lille glede; M ville så gjerne ha meg til å komme på skolen at hun sendte ikke mld og sa ifra at vi ikke hadde de timene jeg skal ha i dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så teite russen er på *****vgs da! Det var jo bare idiotisk gjort. M er forresten søt, gleder meg til å treffe henne! :) Og ikke mins til å se håret ditt. Og deg da selvfølgelig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gleder meg til dere skal møtes jeg og, alltid kos om ens gode venner kommer godt overens! :Nikke: Hoho, fredag blir supert tror jeg! :banantroll:

-------------

Nå skal jeg legge meg å lese i boka mi!

Fikk en søt msg på fjesboka :jepp: *bite seg i leppa* Jeg er virkelig kjempedum, men likevel smart, det måtte bli slik det er blitt!

Nå skal jeg gå å legge meg å lese i boka mi, sove og når jeg står opp i morgen er det bare 1 dag igjen til jeg skal på tryvann! :hoppe: Gleder meg veldig nå altså! Skal bare danse og ha det gøy, bli kjent med masse tullete, fulle russemennesker og sikkert si masse teite ting selv oxo! :ler:

Natta kg-jentene! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Livet er bare for godt til å være sant på dager som denne! :sol:

Jeg tror været har veldig mye å si, men uansett, for et vær!! :danse: Bare været i seg selv gjøre det uimotståelig å smile! :fnise:

Tja.. hva har man gjort i dag.. har vært på skolen! Jeg må virkelig si at nest etter tryvann.. og fester.. og alkoholholdige sammenkomster må skolen være det beste stedet å være i russetiden! :juhu:

I langfri i dag satt jeg, M, M og N ute på gresset å hørte på musikk på en kjempedårlig liten radio, spiste god kantinemat, røyka og bare chilla max i sola! :briller: Vanngevær hadde jeg med meg i dag og, hvilket ble en veldig populær ting.. haha, det kom en russ fra en annen skole, han ble visst litt våt :fnise:

Tilogmed timen var gøyal i dag! Vi satt å skreiv adjektivhistorie på mobilen til han ene i klassen. Det endte med at vi konstaterte at vi egentlig kunne sendt inn hele greie til "Lek" Og avslutta mens leken var god :hoho:

Etter skolen gikk jeg og M&M ned i lille byen og spiste usunn gatekjøkken-mat til middag inkludert masse (bak)snakking og gutteprat :gjeiper: Etterpå gikk jeg og M på senteret og jeg handla en skikkelig fresh, knallblå skjorte! :jepp:

Nå sitter jeg å venter på at hotel cæsar skal begynner :gjeiper: Etterpå skal jeg møte Inwe, det blir kos da! :) Skal prøve å lure henne med meg til lille byen, om jeg fremdeles er i dette humøret ;)

Oooh, forresten, med kortere hår, ny attitude, gigatastiske solbriller og ikke et eneste svart plagg har jeg i dag fått maaaasse positiv respons fra den typen gutter jeg nå vil ha :lur: Ble tilogmed sjakket opp i klasserommet i dag :ler: Hoho!

men nå skal jeg slutte å skravle om egentlig meningsløse ting.. forresten, har masse mer å si, men tar det senere i kveld!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

happy happy!

.. tror jeg!

Jeg har fått 3 prikker på kg nå, jeg er en ivrig skribent! tjohoi! :hoppe:

.. Oxo har jeg fått mld fra tidligere bestevenninne A! Jeg blir så glad når hun velger å ta kontakt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredags :5: til deg, og skal krysse fingre for at du møter en høy og mørk mann i helgen (som ikke er rundbrenner) :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh er du russ!! heldiggrisen! :sjarmor:

Du får ha det kjempegøy og bruke denne tiden til alt den er verdt! Skulle virkelig ønske at jeg hadde gjort mer ut av russetiden min... :tristbla:

Endret av IloveNY
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor pinseklem tilbake til deg, søte Ballerina! :klem:

Så kos med nye mennesker i boken min! :juhu: Skal ta en runde å snoke på livene deres oxo når jeg kommer hjem fra senteret! :-D

Fredags :5: til deg, og skal krysse fingre for at du møter en høy og mørk mann i helgen (som ikke er rundbrenner) :danse:

*ler* Takk for det, det håper jeg oxo på og setter min lit til at det er en kjekk russegutt på tryvann :lur:

Åh er du russ!! heldiggrisen! :sjarmor:

Du får ha det kjempegøy og bruke denne tiden til alt den er verdt! Skulle virkelig ønske at jeg hadde gjort mer ut av russetiden min... :tristbla:

Jess, det er jeg :Hehe:

Skjønner hva du mener, det er 1 uke igjen til 17. mai og jeg har vært på 1 russefest! :overrasket: Har det litt travelt nå, men skal virkelig nyte kvelden og natten på tryvann, oxo skal jeg hvertfall slå ut håret natt til 17.! :jepp:

-------------

I natt hadde jeg mareritt! :sjokkert: Drømte at jeg kom opp på tryvann uten billetten min! Det er virkelig dagens skrekk, derfor ligger billetten trygt i en av utallige lommer på russebuksa alt :popcorn:

Nå kommer Inwe snart å henter meg, jeg satt å var så nervøs ang tryvann i sted at hun bestemte at nå skal vi på senteret å tenke på noe annet! Haha, søt hun :lol:

Tidligere bestevenninne A ville forresten ta en pils med meg en dag! :hoppe: Hadde vært kjempekos om vi fant tilbake til gamle vaner, fordi sammen er vi 2 dynamitt :hoho:

Kommer innom en tur i ettermiddag oxo jeg! :jepp: Ellers får jeg nok kg-abstineneser :fnise:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gruer meg, jeg gruer meg, jeg gruer meg! :sur:

Nå har angsten satt inn for fullt, satt opp alle kroppens forsvarsystem! Vondt i magen og 0 matlyst :tristbla: Skulle ønske angsten kunne la meg være i fred! Jeg som gledet meg så fælt til tryvann.. Nå skulle jeg bare ønske jeg kunne grave meg ned i et stort, svart hull i bakken, uten mobil!

Jeg vet jo at det er bare angst og at det ikke er noen grunn til å bekymre seg, men jeg gjør det likevel :sjenert:

Jeg vil jo på tryvann og danse og ha det gøy!!

Hadde det ikke vært for at Inwe er sjåfør så hadde jeg ikke dratt! :riste: Men altså, det blir jo helt garantert gøy! Danse masse og møte fulle folk, blir jo nesten som en kveld på byen bare :fnise: Jeg ble plutselig livredd for at jeg skal finne meg fyr der oppe. Med ølbriller og promille så det holder kan jeg fort finne på å forsvinne inn i skogen med en eller annen teiting! :overrasket: Jeg er jo så sexuelt frustrert at når jeg og Inwe var på senteret i dag syns jeg jeg så hunks overalt! Tenk hvordan det blir med ølbriller! Vrææææl!

Huffe! *husk å puste*

Det blir nok gøy når jeg først er kommet meg opp der! :Nikke: mhm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er under slike "angst-anfall" (vet det ikke er i nærheten av et slik et da, men man får jo helt panic) at man faktisk bare må pushe seg selv og gå! Det er skummelt i 2 sek. før en gammel venninne hoppe leende over deg i fryd for å se en gammel venn, eller en kjekk (mørk og høy) russ gir deg et flørtende blikk, da er alle disse dumme følelsene borte...

Tenk deg til et sted der du er helt rolig og behold den følelsen før du drar:)

Kos deg masse ikveld! Bedre å angre på noe en har gjort, enn å angre på noe en aldri fikk opplevd ikke sant :sjarmor: Bare si ifra til noen venninner før du drar inn i skogen med en eller annen suspekt fyr :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, panikk er et godt ord. haha, begynner å bli hyper nå, tror jeg skal gå opp og bli beroliget litt av mamman min snart :gjeiper:

Skal prøve å kose meg, folk må bare tvinge meg avgårde! :fnise:

Lol, ja skal huske å si ifra til de om han ser suspekt ut! :ler: .. Det er bare det at i fylla er han nok min fremtidige ektmann og mer til! :hoho:

Neida, dette skal gå så fint! Det er jo bare en aldri så liten fest! Skal klare dette! *se bestemt ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi! som jeg kjenner meg igjen i dette med angst og panikk! rart at man skal bli nervøs før en fest :gjeiper: Utenom det å ta med seg en suspekt fyr inn i skogen da! for det pleier ikke jeg å gjøre :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

full, trøtt og sulten!

bah!

Det var skuff :tristbla: men er jo greit å ha opplevd detda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humm, var jeg her å ja :lol:

Det er første gang jeg har glemt ting! Husker bruddstykker fra selve kvelden, men alt etter at jeg kom hjem i går er svart :sur: .. Men jeg har tydeligvis knust en asjett og et glass :sjenert: Synd jeg ikke skreiv mer detaljert her inne da, så kunne jeg ha mint meg selv på det! :gjeiper:

Husker at det var litt kjipt da, og at jeg klina med en utlending, og at jeg og H gikk å sang falskt hele veien til bilen.. Jo, oxo møtte jeg en gammel kompis som jeg har vært keen på siden 9. klasse :gjeiper:

Jaja, som jeg skreiv i går så var det jo greit å få det med seg, nå slipper jeg hvertfall å lure på om jeg har gått glipp av no! :jepp:

I dag er formen egentlig forholdsvis grei, litt vondt i hodet men..

Skal snart ut med Inwe og S, vi må levere tilbake russebilen! Etterpå skulle visst jeg og S gå hjem igjen, Inwe sku ta bussen :fnise:

I kveld skal jeg på utested med to kompiser fra klassen :hoppe: Det har å bli gøy! Haha :gjeiper:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dum jeg er :sur:

Jeg greier liksom alltid å bli "the centre of attention"! Skulle ut med no kompiser å ha det hyggelig jeg.. men.. men.. åh :tristbla:

Det ble liksom.. ja.. Jeg greide å rote med A og T som begge er bestekompisene til N, T mener at N liker meg, og N klikka for at jeg rota med disse andre. Men altså.. ååh :( Bigtime screw up!

Det var så gøy å danse, skikkelig gøy var det! :jepp: .. men.. A og T dansa liksom så "intimt" og jeg ble litt revet med da :sjenert:

Grrrrrrr! Jeg fatter ikke hvordan jeg får det til!

:sur:

Jeg ender alltid opp med å bruke gutter! Hvorfor kan jeg ikke bare holde klørne mine unna når jeg egentlig ikke vil no med dem??

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...