Gå til innhold

Envy's dager


Envy

Anbefalte innlegg

Gikk forbi barneskolen en gang de hadde friminutt, iført russebuksen. Det tok av! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha, det kan jeg tenke meg! Tror jeg skal holde meg laaaaangt unna barneskoler iført denne ja :ler: Tror kanskje jeg tilogmed skal holde barnehager på en armlengdes avstand, bare for å være på den sikre siden! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er dårlig til å oppdatere her altså! Du er ikke lengre på førstesiden av "mine innlegg". Hehe, fint du koser deg, tenk på lille meg som kjeder meg også da :gjeiper: Trenger noe å lese på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HER skagirræ lesestoff jeg :sjarmor: (den smileyen er vanskelig å finne! :overrasket: .. den og)

RUSS EIER!!!

Jeg tror noen hadde sprita opp noe jeg drakk, fordi SÅ full er jeg ikke. Det var så gøy :D Jeg har vært på russeting :klappe:

(fra nå tar jeg random smileys jeg finner fordi de jeg skal ha går det ikke an å finne)

Så det. Jeg er så sliten. skal på skolen 09.30 o morra! DET var så gøy! :hoppe: Det..nei vent, det har jeg sagt alt. det var no jeg sku si.. jeg har dansa til trance i hele jveld :-D jeg vil meeeeeer! :katt:

Jeg savner han ikke så mye, bare litt :)

menneh.. var på jobb i dag-. det var slit. er så lei den jobben. skal kanskje ringe å si jeg er sjuk i morra tror jeg. bare dra på skolen, jeg elsker skolen :D

men hvosrfor skriver jeg?

oi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriveleif på skriveleif! Du var full! Men ja, dumt å ringe seg inn syk på jobb i russetiden, husk at folka på jobben din ikke er dumme de eller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inwe og Stearinpikken; sånn går det på fylla :ler: og inwe, det var visst ikke bare jeg som skulle være syk i dag :lol:

----------------------

*biter seg hardt i leppa og rødmer mens hun leser igjennom forrige innlegg*

Jah.. sånn kan det gå da :gjeiper: Pc + alkohol er en _veldig_ dårlig kombo, men én ting i forrige innlegg hadde jeg rett i; russ 08 eier! Er så bakfull og sliten i dag, har ikke et gram energi i overskudd og verden snurrer fremdeles :sur:

Tenkte jeg skulle ta en liten velvære dag, tror jeg trenger det! Farge håret og ta ansiktsmaske og slikt. men ser ut til at det eneste det blir no av er skjønnhetssøvn :sjenert:

I dag har jeg kjøpt vanngevær! :sjarmor: Det kan bli gøy! hoho.. Håper det delige være holder seg til russetiden er over, det hadde vært deilig :)

Nå sitter jeg her å sulter ihjel.. skal til psykologen kl 6 i dag.. hmm.. har liksom ikke noe intressant å komme med :gjeiper:

brb

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Envy er stygg og fæl.

Envy er upopulær.

Envy kommer aldri til å bli elsket av en på sin egen alder igjen

Envy er lei av dem

Envy burde slutte å tenke,.- hvorfor tenker hun? :tristbla:

Envy burde nyte denne tiden..

Envy vil grave seg ned i et hull..

Envy vet hun er dårlig på å besøke andres dagbøker, er det derfor hun er så upopulær selv tro?

Envy prøver alltid..

Envy feiler alltid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Envy er søtest og snillest.

Envy er kjempe populær.

Envy kommer er elsket av mange på sin egen alder.

.

Envy vet egentlig med seg selv at hun ikke er så lei.

Envy tenker, derfor er hun (ok, den var teit, men ja)

Envy nyter egentlig denne tiden..

Envy vil rulle ned en skråning og le.

Envy er flink til å ta vare på vennene sine og passe på at de har det best.

Envy prøver alltid..

Envy klarer det meste hun setter seg inn for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Envy er søtest og snillest.

Envy er kjempe populær.

Envy kommer er elsket av mange på sin egen alder.

.

Envy vet egentlig med seg selv at hun ikke er så lei.

Envy tenker, derfor er hun (ok, den var teit, men ja)

Envy nyter egentlig denne tiden..

Envy vil rulle ned en skråning og le.

Envy er flink til å ta vare på vennene sine og passe på at de har det best.

Envy prøver alltid..

Envy klarer det meste hun setter seg inn for..

Hva skulle man gjort uten venner som deg? :hjerte:

---------------

hoho, har nettopp lest regler for tryvann! :Hehe: Det er en stor sannsynlighet for at jeg har greid å komme meg med på bil opp til tryvann!!! :danser: Hvis jeg får blitt med kommer nok det til å bli en av de morsomste helgene i mitt liv tror jeg :ler: Haha, skulle ønske jeg kunne skrive navnet på bilen jeg skal være med på, de jentene er virkelig klin kokos! :legrine:

I dag har jeg endelig fått ordnet meg en splitt på treningen! :trene: skal bli deilig å komme igang med et skikkelig program! ^^ ooh, omg! Det var en så sinnsykt fin fyr på sats i dag, bli kåt bare jeg tenker på han omtrent :ler: Imagine this; halvlangt, rufsete blondt hår (litt sånn surfe stil), nydelig solbrun kropp med passe svære, deilige muskler. Og et par øyne man bare kunne drukne i.. *sukk* greide å få øyenkontakt da! :Hehe: Av en eller annen merkelig grunn jobbet jeg en del frivekt i dag, og gjett hvem som har tenkt seg tilbake til samme tid neste onsdag a!! *Gliiiiis*

I morgen skal jeg servere på bankett for 500 mennesker på hotell.. skjønner ikke hvorfor jeg ikke er nervøs.. men det kommer nok i morgen tidlig! O.o

Dagens lille glede; gjorde dagens gode gjerning ved å gå langs et gjerde utenfor en barnehage iført russebukse og delte ut russekort.. utrolig hvor glade de blir for den papirlappen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første; om noen er innom dagboken min (unntatt inwe, jada lille venn, du er flink til å svare ;) ) så er det faktisk lov til å si hei! Bah.. hater å legge inn 1000 innlegg og ingen respons. mens jeg ser ander dagbøker som blir overstrødd med all slags lykke hilsner og gudene vet. Hva skal men gjøre for å få litt besøk på kg da? :sur:

sånn, det var dagens irritasjonsmoment.

Er sinnsykt sliten nå. var på skolen i dag, det var kos :) etterpå har jeg vært ordentlig servitør på hotell! :jepp: Det var kjempegøy, og absolutt noe jeg kan tenke meg å drive med! Den eneste ulempen er at man liksom er hjemme nå, eller vanligvis senere. Jeg har vondt i hodet mitt >.<

Miljøet der var superbra! :jepp: Var spesielt 2-3 gutter som tok meg imot med åpne armer og snakket masse masse med meg, følte meg virkelig "med i gjengen". Det var ikke akkurat noe minus at han ene var dødskjekk og nysingel :lur: Med andre ord har jeg blitt kalt søte ting, fått masse blikk og pratet masse i kveld med denne fyren. Faktisk første gang jeg har flørtet med en av utenlandsk opprinnelse. men han ser liksom ikke utenlandsk ut, han er bare fiiin! Og i kelner uniform ble han ikke akkurat no mindre sexy :lur:

Jeg vil jobbe fast på hotellet! :sur:

Om jeg får jobbe der over tid tror jeg tilogmed jeg har funnet meg en kosebamse, stor, rund og kjempekoselig kar! :-D

Skulle egentlig skje noe russegreir i dag, men det ble visst ikke noe av.. jaja, hadd eikke orker uansett, er så sinnsykt trøtt, skal legge meg nå :)

Natta kg-jenter :goodbye::sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Untatt meg?! Haha, jeg kommenterer uansett om du vil eller ikke jeg :lur:

Så fint du koste deg på hotellet, hvem vet, om du fortsetter å servere der innimellom kanskje det er sjanse for fast jobb? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg Inwe, og det er da enda godt, for du er den eneste som gidder :ler:

Tja, kanskje! Tror ikke min far ville likt det med tanke på bil-låning men! :gjeiper:

--------------

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Så teit. Jeg vet ikke helt hva som er teit men.

Jeg er grovt irritabel i dag. bør så absolutt dra å trene så jeg blir litt mer blid :gjeiper: Ble bedt ut på date igjen, av en gamling. Jeg er sikker på at hvis alle menneskerhar en kvote for hvor mange ganger i løpet av livet de skal bli bedt ut, så blir min kvote brukt opp av gamlinger :ler:

NÅ vet jeg hva jeg skal i dag, fikk et innfall, takk gud for det, ellers hadde jeg sitti her :lete: Tror jammen jeg skal ta å kjøpe inn en masse snop (vet at jeg egentlig ikke har lov av meg selv, men på dager som denne er det lov ass!) og masse gd mat og hmm.. no godt å drikke, ikke brus tror jeg. hadde det ikke vært for at flaksen med asti er gigatastisk skulle jeg tatt meg et glass hvitvin og spist laks til kvelds :) men hvertfall masse snop ja.. og se en film :popcorn: Tror jeg skal se Der Untergang, veldig lenge siden jeg har sett den, og det er en av de beste filmene jeg har sett.. eller oooh, kanskje Donnie Darko, den er fantastisk :-D

Tror ikke jeg skal til lille byen en gang i dag. hvis ikke jeg skal trene da. Hvis jeg ikke skal til lille byen er det ikke sikkert jeg tar på meg russebuksa i dag idet hele tatt :sjokk:

P er blitt teit. det er trist, jeg trodde virkelig det var noe der :tristbla:

Det er oxo en grunn til at jeg har lov til å deppe-spise i dag! :gjeiper: Jeg tror jeg gjør noe galt i forhold til disse gutte som skremmer dem bort. Jaja, jeg finner meg el alltids en kjekk tulling på tryvann, der er de fulle nok! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

awh, så vondt i magen jeg har :( Har forspist meg i dag! Planla jo i går at jeg skulle være hjemme å late meg og spise masse mat i dag, det har jeg hvertfall levd opp til :sjenert:

Har vært super-lat hele dagen, utrolig hvor lat man egentlig blir av å bare sitte hjemme!

I morgen blir det sannsynligvis jobb :( Jeg vil IKKE dit!! :sur: Jeg skjønner ikke hvorfor jeg mistrives så sinnsykt der.. men det gjør jeg! De meldte jo dårlig vær, så jeg håpet i det lengste at det kanskje skulle regne på tvers i morgen, men neida, nå har de ombestemt seg og melder halvskyet, det betyr at det sannsynligvis blir jobbing :tristbla: Hadde jeg enda tjent noe der så hadde det vel vært ok å kaste bort tid og krefter på å stå der, men når jeg praktisk talt jobber gratis mister jeg veldig lysten. Jeg jobber jo med kun ett mål for øyet, og det er at de har lovet meg servitørstilling til sommeren, men nå har det seg jo faktisk slik at jeg har fått en kontrakt som servitør på et fint hotell da! Kontrakten varer riktignok bare 2 mnd, men en slik jobb er sinnsykt bra å ha på cv'en, og det gjør det jo sannsynligvis enklere å få jobb senere da. Hvis jeg er flink kan det jo hende hotellet vil ansette meg vidre og :) Det jeg skal fram til er at jeg på en måte ikke trenger den dumme jobben som jeg alltid gruer meg sånn til.. åååwwe :sur:

Jaja.. egentlig er jeg i godt humør :jepp: Håper det blir no fest med russen snart! Det hadde vært så sinnsykt gøy å danse litt igjen, håper ikke jeg må vente helt til jeg skal på tryvann liksom :overrasket: Apropos, har nettopp reservert helgepass til tryvann! :juhu: Gleder meg så sinnsykt, den helgen blir dødsbra tror jeg! :hoppe:

Har funnet ut at jeg har et aldri så lite pengeproblem da :sjenert: Har 1500 nå, tryvann billetten koster 770 og jeg får ikke penger før 15.mai! I mellomtiden nå har vi jo 1. mai helgen! :sjokk: det går jo ikke! Hmm, kanskje jeg skal ta opp et lite forbrukslån eller noe? Det går jo ikke an å gå 1. mai helgen OG helgen jeg skal på tryvann UTEN penger! :forvirret:

Hmm, fikk noen mld i sted som kinda made my day! P sendte nemlig mld! :rodme: Masse masse mlder sendte vi, sånn nesten bare som venner liksom! Jeg trodde vi var uvenner jeg, så var veldig kos at han tok initiativ til å mldes litt! Jeg vet ikke, huff, jeg vet ingenting. Jeg vet at han bare vil være venner, men likevel så håper man jo. Jeg skulle jo ikke like han! :sur: men vet ikke om jeg liker han heller, kanskje det bare virkelig er sexen jeg liker. selv om.. ja.. heh..

Dagens lille glede; mldene fra en viss person var hvertfall dagens store glede :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla #¤%/#¤&¤/&¤#!"!"((/)=(/&%&!!! :kjefte:

Jeg har så sinnsykt med angst igjen i dag :tristbla: Jeg takler virkelig ikke den jobben i fine byen. Det er for langt unna, for usikkert og for innestengt.. Jeg tør ikke, jeg begynner å oppføre meg som tidligere venninne A, som bare ikke tar tlf når de ringer og ikke drar på jobb :sjenert:

Jeg burde slutte der, takler virkelig ikke den jobben. Heller spørre om jeg kan få tilbake den gamle jobben min i lille byen. Jeg trives i lille byen, gode, gamle, trygge byen :Nikke:

Jeg vil ha :kose: og :kline: og for ikke å snakke om :sengekos: i dag! :sur: Jeg vil oxo ha :trene: og ta :sol: i dag! :tristbla:

Alt annet enn jobb med andre ord.. Jeg vil til P! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hater fjesbok-snoking :sur: man finner ut så mye unødvendig crap som man ikke vil vite!! som å se flørtinga mellom den personen man liker og en eller annen stygg kjærring på wallen hans - ikke gøy!! :frustrert:

Jeg vet jo at jeg ikke kan få han, men jeg vil bare låne han litt til! Fyren har vært singel i nesten 2 år.. MÅ han få seg dame NÅ da?? :sukk:

Hvorfor har aldri russen på min skole fester? pingleruss altså :tristbla: jeg trenger morsomme mennesker og en røyk nå! :murvegg:

Dumme vår

Dumme medruss

Dumme mann

Dumme kamferdrops

Dumme mld

Dumme wall

Dumme fjesbok og ikke minst DUMME TEITE f***e kjærring!!

*sukk* jeg er sulten..

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, egentlig er alt greit tror jeg, men takk for at du bryr deg, stearinpikken! :)

-------------------

Greide å sno meg unna jobb i dag :lur: Har sitti å spilt stort sett hele dagen, vært en kort tur på sats.. oxo har jeg sett en morsom film på tv2 ^^ men ellers har jeg spilt, var faktisk utrolig deilig å være tilbake i spillet, må bare prøve å ikke bli avhengig igjen!

Sendte mld til P, han var veldig avvisende.. han er så opp og ned, skjønner meg ikke på han jeg :Gjesp:

Jaja.. sove nå :søvn:

En eller annen gang må jeg jo kunne finne en som er både svaksynt og tunghørt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww, takk Caos :klem: tilbake :) Det skjer egentlig ikke så mye her, bare mine vanlige tenåringsproblemer :ler:

----------------

Nå kommer Inwe snart hjem, og i morgen er det skole! :danser:

I dag skal jeg ta sol og farge håret, samt ta ansiktsmaske og en laaaaaang dusj om alt går etter planen :jepp: Det blir nok en lang og kjedelig søndag! Veldig glad jeg greid å stå opp noenlunde tidlig sånn at jeg får sove til kvelds :)

I dag skal jeg ikke kontakte P! :riste: Skal greie å unngå, selv om jeg har sinnsykt lyst, ikke bare pga han, men jeg vil ha meg no! :plystre: Hoho, begynner å bli litt frustrert ja! Vil ikke bare hoppe på den første, beste og fulleste medrussen jeg finner heller akkurat :fnise:

Leste en tråd her på kg, hvor folk ikke hadde hatt seg siden september 1997 å sånn! Jeg hadde dødd! :redd: Håper virkelig ikke jeg ender opp sånn altså! ... men nå har det bare gått 2 uker da, så det er vel ingen grunn til bekymring foreløpig! :gjeiper:

:sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...