Gå til innhold

Envy's dager


Envy

Anbefalte innlegg

Hmm. Når han GIDDER

ja, men alikevel! Du kommer til å bli såra igjen lille venn.

LÆTTIS! :hoho:

men blir nok det ja.. vet jo hvordan han er :sjenert:

men av og til er han søtest! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. JEG er søtest!

Han er faktisk søtest :sjenert:

--------------------------------

Fuck, at jeg aldri lærer altså! :sur: menneh.. det har vel noe med at jeg ikke vil lære.. herregud så deilig han er! omg omg omg..

Sånn ellers så har jeg trent en altfor hard økt i dag, ble kvalm og måtte gi meg litt før! Det er kjedelig altså.. men men, vil ikke presse megselv lenger enn nødvening..

men nå skal jeg legge meg hvertfall :-D

Natta :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sniker bigtime i boken din :-D Blir så godt humør av den! Skulle gjerne kjent deg IRL også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sniker bigtime i boken din :-D Blir så godt humør av den! Skulle gjerne kjent deg IRL også :)

:fnise:

*rødme* Så hyggelig Ballerina! :-D Bare å snike i vei vettu!

Lykke til i morgen :hoppe:

Taaaakke takk! Gruer meg fælt nå altså!

---------------------------------

Bagen er pakket og jeg tror jeg har fått med meg det meste jeg trenger. Nettopp lakkert neglene, men det ble jo ikke akkurat veldig bra :gjeiper: Shit, har helt vondt i magen min jeg! teit at jeg må på skolen først! Iiiiiih, venninna mi skal heldigvis møte meg når jeg kommer inn til store byen, ellers hadde jeg nok aldri turt å dra :sjenert:

Hører på Franz Ferdinand nå, glad musikk! :digge:

Skulle ønske jeg slapp foreldrene mine :tristbla: De er så plagsomme! det sier jeg ikke bare fordi jeg er 19 og bor hjemme, men rett og slett fordi de ikke eier respekt for mitt privatliv!! :kjefte: Der er 2 dører inn til rommet mitt, jeg lukker alltid begge, naturlig nok fordi jeg vil være i fred or de gamle fossilene.. men uheldigvis har de over 50 i iq og kommer seg inn ed dørene.. nøkkel til mitt rom og mitt bad har de for lengst fjernet og å banke på døra ha de ikke hørt om. Apropos, nå kom det nettopp et vesen inn her igjen å begynte å mase..

Jeg hater dem virkelig, og med god grunn. Da jeg var 16 år fikk jeg ikke selv lov til å velge hva slags skole jeg ville gå på.. Jeg ville gå hotell og næring og bli servitør, det har alltid vært det jeg ville. men det fikk jeg ikke lov til. Var jo ingen prestisje for min far som er høyt oppe i norsk næringsliv at hans datter skulle gå på hotell og næring. derfor ble det bestemt at jeg skulle gå media og kommunikasjon, hvilket jeg ikke trivdes med, -eller intresserte meg for.

Jeg kunne vært ferdig utdannet servitør nå til våren jeg. I stede sitter jeg her som en forvirret fuglunge og har 2,5 år igjen på vgs samt 2 år som lærling før jeg er ferdig. og det er dems skyld.

Jeg hater dem.

Det er dems skyld at jeg fikk angst og, vel delvis. men det vet de ikke. det var psykologen som sa det.

Jeg gleder meg virkelig masse til å flytte. det skal bli utrolig deilig å bli sjef over eget liv igjen, og jeg skal klare å oppnå målene mine! :jepp:

..... Oi, det ble mye syting på morgenkvisten! :ler: er bare så lei! Hehe.. jaja.. kommer tilbake i kveld å forteller hvordan photoshooten gikk jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For det første, hvorfor ikke på msn? Jeg kjeder meg mest!

Og livet ditt er ikke så ille vennen. Du må bare se lyst på det. Du skal på photoshoot i dag, du har masse gode venner, du har en drittsekk (etter min mening) og slikt. Og det er faktisk ikke lenge til sommern altså. Etter påsken nå (siden jeg har lengre ferie enn andre) er det april! Tror forsåvidt jeg blir hjemme i 3 uker, orker ikke å flytte rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, hvorfor ikke på msn? Jeg kjeder meg mest!

Og livet ditt er ikke så ille vennen. Du må bare se lyst på det. Du skal på photoshoot i dag, du har masse gode venner, du har en drittsekk (etter min mening) og slikt. Og det er faktisk ikke lenge til sommern altså. Etter påsken nå (siden jeg har lengre ferie enn andre) er det april! Tror forsåvidt jeg blir hjemme i 3 uker, orker ikke å flytte rundt.

Husker ikke hvorfor jeg ikke var der, skulle sikkert bare være rask!

Blir deilig med påskeferie nå ja :) husk harrytur!

Du er du, og du duger! :)

Aww! :-D Takk! sånn er det vel med oss all.. viktig å være seg selv fullt ut!

---------------------------------------

Tror jeg har blitt sånn morgenfugl jeg! :fnise: Orka ikke skrive i går, var så trøtt at øynene mine gjorde vondt! hehe-..

Photoshooten gikk helt glimrende! Først satt vi i nærmere 2 timer og drakk kaffe, sminket og skravlet! Kjempekoselig var det, og fotografen var ei veldig hyggelig dame! :jepp: Så tiden fløy jo. Selve shooten var unnagjort på 1-2-3, jeg elsker virkelig å stå foran kamera! Kjempemorsomt å prøve forskjellige positurer osv! Enda morsommere er det når fotografen stadig sier at jeg er kjempeflink som modell og ting som; "der ja!" "sitt akkurat sånn" "hold det blikket!"

Hun sendte meg 3 bilder i går, så jeg fikk sniktitte litt på resultatet, og jeg fik virkelig tårer i øynene! At jeg kan være så utrolig pen er nesten litt surrealistitsk! hihi :ler: Er veldig fornøyd med både hennes og mitt arbeid i går, og håper virkelig de vil bruke meg igjen! :hoppe: Bare opplevelsen av å bli sminket opp profesjonelt, få på seg de riktige klærne for så å stå foran kamera er veldig spesiell! :)

Var litt bortkastet energi av meg å grue meg til det der ja! hihi..

Nå er det bare en ting jeg gruer meg litt til, og det er intervjuet som starter og halvannen time! men får trøste meg med at intervjuer pleier å gå fort, og jeg har greid å bevare litt av krøllene hun lagde på meg i går, så jeg ser kjempefin ut! :sol:

Etter intervjuet står trening på planen, og jeg er fotsatt støl siden onsdag, og kanskje litt fra i går! :gjeiper:

Dagens lille glede; Krøllene har holdt seg! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøøøøøøøøøyy :hoppe: :hoppe:

Jeg har skikkelig lyst til å se bilde! PM, Takk :fnise:

Jaaa! :Hehe:

Skal sende deg en link når fotografen har publisert bildene jeg :)

------------------------------------

Jeg har egentlig ikke noe fornuftig å komme med nå.. Et sliten jeg!

... tror jeg har feber eller noe..

:søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Gleder meg :-D

Får håpe du ikke blir syk eller noe. Det er ting som går fortiden og mange er syke!

God Helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så hyggelig stearinpikken! :jepp:

Tenker masse på bildene for tiden! :fnise: Er så spent på hvordan hele serien ble! syns hun kan publisere dem med en eneste gang jeg! :sjenert: hihi..!

I dag er formen litt bedre, har hvertfall ikke feber tror jeg :) Litt vondt i halsen og sånn, men tror jeg skal greie å presse meg avgårde en liten tur på byen! Hvem vet, kanskje jeg møter drømmemannen i dag! :herremann:

Disse tidligere drømmemennene er jo tydeligvis ikke noe å satse stort på så :ler: Selv om han ene var veldig søt i går altså :sjenert:

Huff, som venninna mi stadig minner meg på, jeg er guttegæærn! :legrine:

Men men.. prøver å fokusere på at det finnes andre ting her i livet enn gutter og da... innimellom! :gjeiper: I går var jeg på jobbintervju.. eller sånn førstegangsintervju da! Men det ser dårlig ut gitt, de sa at hvis vi ikke hadde hørt noe før søndagkveld hadde vi ikke kommet vidre.. og det ser jo mørkt ut når jeg ikke har hørt noe enda?! :forvirra: De jobber vel ikke på søndager går jeg utifra.. Huff, oxo jeg som hadde så lyst på den jobben! Syntes jeg var mer kvalifisert enn de andre der, da jeg både er eldre og har erfaring i bransjen fra før! :forvirret: men får bare håpe at de jobber på søndager da! Kan ikke gi opp håpet enda, han sa jo søndag kveld! :jepp:

Dette ble rotete syns jeg :filer: Blir så forstyrret, msn blinker i ett sett her, og det er stressende altså :gjeiper: hrrm..

Håper jeg kommer meg hjem med siste toget i dag! :)

Han en finfin lørdagskveld alle søte! :dagens-rose:

Dagens lille glede; Emptyness..

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEEEI :hoppe:

HOPPLA! :briller:

De jobber fint søndager der du har søkt. Krysser armer og bein for at du får jobber :klem:

Takk for kryssene, de trengs vennen! :)

----------------------------------

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHH!!!! Jeg er så lei, så lei! Ikke av en spsifikk ting heller, mer av absolutt alt som ømgir meg hver eneste dag! alt fra mennesker til steder og ting. Er ikke meningen å være kjip.. Jeg bare kjeder meg uansett hva jeg gjør.. synes alt er en reprise på det jeg har gjort for en uke siden.. eller to.. Tror jeg trenger en laaaang ferietur til syden eller noe sånt, det hadde vært deilig det :jepp:

Likevel.. Problemene mine er så forsvinnende små i den store sammenhengen. Leser en dagbok for tiden. En dagbok om ei ung dame sin kamp mot brystkreft, en kamp hun tapte :tristbla: Det er så utrolig trist, og jeg blir så revet med.

Sånt får meg til å tenke. Den damen som har fått sin dødsdom holder motet og humøret oppe, til tross for store smerter og en hel masse plager. Mens jeg, som er frisk som en fisk (sett bort ifra litt forkjølelse) sitter her å furter over noe, og jeg vet ikke hva engang!

Jeg vil ikke bo her.. jeg vil ikke være alene, men jeg vil ikke ha feil person heller, selv om det ser ut til at jeg bare får ta no.. får aldri den jeg vil ha uansett :( *sukk* har bearbeidet han i 3 fuckings mnd nå, og fortsatt ikke kommet lenger enn til scratch, kommer vel aldri lenger heller :sur: han lurer meg gang på gang, jeg vil slette han fra livet mitt, men klarer ikke det heller! Jeg skulle ønske jeg aldri hadde møtt han!!! Hvem vet, kanskje jeg fortsatt hadde vært sammen med eksen, om ikke han kom inn i livet mitt en dag i høst! Hvorfor gjorde en eller anne gud det? hva f. var meningen med å sende denn fyren inn i livet mitt? denne fyren som skulle ta fra meg ALT!? I min galskap og lengten etter han har jeg egenhendig kvittet meg med flott fyr og flott leilighet + en katt.. motivasjonen for skole forsvant i samme slengen!

Er det nå det er greit å legge seg ned å dø? Nei.. fordi som sagt, min problemer er så bittesmå i forhold til mennesker som virkelig har store bekymringer.. derfor skal jeg ikke blande meg, ikke klage og syte. bare holde kjeft og late som alt er bra inni meg selv om det er kaos. skal boikotte alt sosialt liv.. :snø:

Jeg har prøvd å tenke litt på små ting i livet mitt som gjør det verdt å stå opp hver morgen;

  • Sommerfugler
  • Nemi
  • Fine (men uoppnåelige) menn man kan sikle på ;)
  • Venner
  • Dyr, dyr av alle slag.. de dømmer ikke.. Jeg vil spesielt understreke kråker her! De er virkelig misforståtte.. vakre dyr er de :jepp:
  • Røyk
  • Sjokolade
  • Trening
  • Musikk
  • Skjønnhet, skjønnhet kommer i mange former og fasonger, det gjelder bare å ha evnen til å se den! :)

Meningen med livet finner man aldri.. men jeg synes hvertfall listen over utgir en slags mening for meg :sjenert: Det er helt sikkert mange, mange andre ting som er meningsfylte i mitt liv.. men det var det jeg kom på akkurat nå! Ja, jeg har vært på fylla i dag :skaal:

Dagens lille glede; at jeg finner selskap i meg selv når ingen andre gidder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen andre som har fundert over det faktum at døden er det eneste endelige målet med livet!? :popcorn:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HOPPLA! :briller:

Takk for kryssene, de trengs vennen! :)

----------------------------------

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHH!!!! Jeg er så lei, så lei! Ikke av en spsifikk ting heller, mer av absolutt alt som ømgir meg hver eneste dag! alt fra mennesker til steder og ting. Er ikke meningen å være kjip.. Jeg bare kjeder meg uansett hva jeg gjør.. synes alt er en reprise på det jeg har gjort for en uke siden.. eller to.. Tror jeg trenger en laaaang ferietur til syden eller noe sånt, det hadde vært deilig det :jepp:

Likevel.. Problemene mine er så forsvinnende små i den store sammenhengen. Leser en dagbok for tiden. En dagbok om ei ung dame sin kamp mot brystkreft, en kamp hun tapte :tristbla: Det er så utrolig trist, og jeg blir så revet med.

Sånt får meg til å tenke. Den damen som har fått sin dødsdom holder motet og humøret oppe, til tross for store smerter og en hel masse plager. Mens jeg, som er frisk som en fisk (sett bort ifra litt forkjølelse) sitter her å furter over noe, og jeg vet ikke hva engang!

Jeg vil ikke bo her.. jeg vil ikke være alene, men jeg vil ikke ha feil person heller, selv om det ser ut til at jeg bare får ta no.. får aldri den jeg vil ha uansett :( *sukk* har bearbeidet han i 3 fuckings mnd nå, og fortsatt ikke kommet lenger enn til scratch, kommer vel aldri lenger heller :sur: han lurer meg gang på gang, jeg vil slette han fra livet mitt, men klarer ikke det heller! Jeg skulle ønske jeg aldri hadde møtt han!!! Hvem vet, kanskje jeg fortsatt hadde vært sammen med eksen, om ikke han kom inn i livet mitt en dag i høst! Hvorfor gjorde en eller anne gud det? hva f. var meningen med å sende denn fyren inn i livet mitt? denne fyren som skulle ta fra meg ALT!? I min galskap og lengten etter han har jeg egenhendig kvittet meg med flott fyr og flott leilighet + en katt.. motivasjonen for skole forsvant i samme slengen!

Er det nå det er greit å legge seg ned å dø? Nei.. fordi som sagt, min problemer er så bittesmå i forhold til mennesker som virkelig har store bekymringer.. derfor skal jeg ikke blande meg, ikke klage og syte. bare holde kjeft og late som alt er bra inni meg selv om det er kaos. skal boikotte alt sosialt liv.. :snø:

Jeg har prøvd å tenke litt på små ting i livet mitt som gjør det verdt å stå opp hver morgen;

  • Sommerfugler
  • Nemi
  • Fine (men uoppnåelige) menn man kan sikle på ;)
  • Venner
  • Dyr, dyr av alle slag.. de dømmer ikke.. Jeg vil spesielt understreke kråker her! De er virkelig misforståtte.. vakre dyr er de :jepp:
  • Røyk
  • Sjokolade
  • Trening
  • Musikk
  • Skjønnhet, skjønnhet kommer i mange former og fasonger, det gjelder bare å ha evnen til å se den! :)

Meningen med livet finner man aldri.. men jeg synes hvertfall listen over utgir en slags mening for meg :sjenert: Det er helt sikkert mange, mange andre ting som er meningsfylte i mitt liv.. men det var det jeg kom på akkurat nå! Ja, jeg har vært på fylla i dag :skaal:

Dagens lille glede; at jeg finner selskap i meg selv når ingen andre gidder!

Boikotte sosialt liv? Da blir iallefall alle dager en reprise av de forrige. Det blir ofte sånn, men det gjelder å finne småting du ikke gjør så alt for ofte, og gjøre de innimellom. Menina med livet er forresten akkurat det du vil den skal være. Min mening er og bli en av de "store gutta" i mitt fag + vise allmennheten jævelskap rundt i verden, så vi kanskje får gjort noe med det. Din mening kan være noe annet? Nyt dagene, uansett om i dag blir utrolig lik i går, så kan det være noen detaljer du har unngått.

Noen andre som har fundert over det faktum at døden er det eneste endelige målet med livet!? :popcorn:

Jeg sa jo hva min mening med livet var litt over der, min er virkelig ikke å dø. Men vi har jo alle forskjellige mål ved livet, og jeg håper da virkelig ditt er noe annet enn å dø?! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa jo hva min mening med livet var litt over der, min er virkelig ikke å dø. Men vi har jo alle forskjellige mål ved livet, og jeg håper da virkelig ditt er noe annet enn å dø?! ;)

Ja, boikotten funka dårligst :gjeiper: .. Og ang mening med livet.. min livsmisjon er nok noe helt annet.. men det at vi alle kommer til å dø på slutten uansett er uungååelig :murvegg:

---------------------------------

Hmm.. i dag har jeg vært på en kjempekoselig date, som egentlig bare gjorde meg enda mer forvirret enn jeg var fra før.. hvis jeg skal ha kjærste så vil jeg ha han!! Han blir bare kjekkere og kjekkere for hver gang jeg møter han! Vi prater om mer og mer, og ler masse sammen :) .. men.. likevel er jeg fryktelig usikker på om dette er vennskap eller noe mer.. Jeg vil jo veldig gjerne at det skal være noe mer! La et innlegg om det på samliv og relasjoner --> http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=324042&hl= <-- må ha så mange råd som overhodet mulig! :sjenert:

Vil ha, vil ha, vil ha!! :plystre:

Tror .. nei vet ikke.. Hmm.. nei.. nå er jeg for forvirret, og tenker for mye på dette! Det er det eneste jeg greier å tenke nå, at jeg vil ha han, og bare han! :lete:

Dagens lille glede; Fant en perfekt skinnjakke til en OK pris! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er meg!!! :juhu:

Jeg er så glad for at jeg er akkurat den jeg er! :jepp: For at jeg har det utseendet og den personligheten jeg har! eller vent litt... personligheten bør nok justeres litt på .. men uansett! :)

Jeg aner ikke hvorfor jeg fikk et slikt innfall nå, men tenker som så a uansett hva som skjer i fremtiden, uansett hvilke mennesker som kommer inn i livet mitt, eller fosvinner ut av det.. så er jeg meg, og det er mitt liv og mine er erfaringer :sprettert: For en herlig følelse! Jeg har sovet godt og har en god, kriblende følelse av at eller annet.. blir sikkert kjempeskuffet i kveld om det ikke skjer noe spess :ler: Denne følelsen skulle jeg vel egentlig hatt i går, men da var jeg bare nervøs.. kanskje det er en forsinket reaksjon! hihi..

Jeg vil ha han.. nå tenker jeg på han hele tiden, jeg tror jeg har kommet til en konklusjon ang. disse følelsene mine. Det som forvirrer meg er nok han andre! Tror jeg bruker han andre for å døyve følelsene mine for han første! mhm.. Nå har jeg ikke snakket med han andre.. tenkte jeg sku la vær. Jeg vil ha han første!! :sur: Tror jeg MÅ ta den skumle praten snart, men må ta det på en god dag, en dag jeg er full av selvtillit, så jeg tåler en evt. støkk.

Tenkte nemlig å ta praten den dagen bildene mine er ferdig :lur:

Så deså! I dag skal jeg prøve en ny treningsform, det blir spennende! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...