Gå til innhold

Envy's dager


Envy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jøss, dette var lenge siden. har drivi å surra masse i det siste.. ingen store nyheter da.., eller jo, jeg har tatt tattovering :D i går tok jeg det, på undersiden av håndleddet, gudinne symbolet med en liten fe ^^

men jeg har ikke tid til å skrive nå.. han med stor H er ute av bildet (inntil vidre) så i dag er det ut på ny jakt! *stikke i dusjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppdaget nettopp ballerinaens lille glede, og det var en søt søt glede :jepp: skal vi se.. hva er min dagnes lille glede i dag?

dagens lille glede; humøret er på topp og man har fått megadeth billetter! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, takker for klemmen og klemmer kveldsklem tilbake :klemmer:

i går gikk det for seg gitt! :fnise: var jo på stamstedet da.. hehe.. og møtte en kar fra stryn med et merkelig navn og en sexy dialekt! hehe.. surra rundt og rota med han hele kvelden og traff jo seff masse kjentfolk ^^ menjo.. så skulle han, 2 venner avhan og ei god venninne av meg stikke på et annet sted. så vi gikk dit, men da fikk venninna tlf fra typen sin om at vi kunne komme til han og hans single kompis (som er jææævlia fin!!) så jeg sa til karen fra stryn at sorry mac, du har kastet bort hele kvelden på meg, nå stikker jeg til noen andre :gjeiper: hehe, det var litt bitcy av meg da, men kommer jo aldri til å møte fyren igjen uansett.. men uansett.. vi kom oss etter x-antall busser og taxikø hjem til kompisen. og det var det koseligste nachet jeg noen gang har vært på :jepp: ble ikke no sex eller roting eller noe.. men da venninna og typen hennes sovna satt jeg i armkroken til kompisen og så på film å bare kosa, var kjempekoselig :) ville absolutt ikke dra hjem i dag! hehehe..

dagens lille glede; si det jeg mener rett ut til en som virkelig fortjener det! :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagens lille glede; si det jeg mener rett ut til en som virkelig fortjener det! :rope:

Du er flink, dette må noen lære meg en dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er flink, dette må noen lære meg en dag! :klem:

flinkest for tenk :D jeg stiller frivillig jeg vettu, litt pedagogiske skills skal jeg vel få gravd frem ;)

God morgen! :-D

og god aften til deg søta ^^

i dag har jeg vært på skolen!! :jepp:

uhm.. ikke mye nyheter fra denne kanten altså.. driver å forbereder photoshoot som forhåpentligvis blir asap :) skal på senteret en tur etterpå å kjøpe håndjern :D

nå spiser jeg sjokolade.. og tenker ikke på en eneste gutt.. eller, nå begynte jeg jo å tenke når jeg nevnte det :ler: men når jeg er ferdig med å krive dette tenker jeg sikekrt ikke på de igjen.. ^^

*glede seg til konserten på torsdag*

dagens lille glede; turte å vise mamma tattoveringen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flinkest for tenk :D jeg stiller frivillig jeg vettu, litt pedagogiske skills skal jeg vel få gravd frem ;)

uhm.. ikke mye nyheter fra denne kanten altså.. driver å forbereder photoshoot som forhåpentligvis blir asap :) skal på senteret en tur etterpå å kjøpe håndjern :D

Det er bra, trenger å lære så fort som mulig. Photoshooten blir asap!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra, trenger å lære så fort som mulig. Photoshooten blir asap!! :)

fniz. sug til deg lærdom fra überbitchen, så gå det så fint :lur: jaaa, så bra :D *glede seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gjesp*

da forsov man seg igjen da.. greide ikke å komme meg ut av sengen før 14.30 i dag jeg :( når skal jeg lære??

i dag er jeg sliten og lei tror jeg.. er ikke helt sikker :P spilte litt i sted, møtte en kjempemorsom kar :skratte: så da var jo ting litt gøy for en stakket stund :) tror jeg har lyst på noe, men vet ikke hva. noe spiselig kanskje?

oxo vil jeg ha koooos! fra en jeg liker.. ikke fra en random fyr for èn kveld på et utested. men det kommer et punkt hvor man bare gir opp og venter og ser. det punktet har jeg nådd, jeg har et savn.. etter noe.. men jeg bryr meg ikke..

han er søt.. men han er uoppnåelig..

ordner seg vel.. gruer meg til bestevenninna reiser bort.. hvor skal jeg gjøre av meg da da? dra på stamstedet alene.. ingen som gidder bli med. men jeg finner nok ut av det. konsert i overimorgen. teller snart minutter, gleder meg :popcorn:

dagens lille glede; livet er en virtuell dans på roser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom så skal vi danse! :-D

:danser:

Lurer på hvilken dans det er de danser egentlig? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*danser litt med ballerinaen før hun setter seg ned i en stol og dør*

:fnise:

Ja, fordi jeg føler meg helt død i dag. Skjønner ikke det. Har riktignok ikke sovet altfor mye som vanlig.. men i dag har jeg jo tilogmed spist! O.o Jeg har vondt overalt, og øynene glir igjen av seg selv. Og jeg som har så mange tin gå gjøre, og kl er 14.50 alt! Har ikke tid til å døse nå! :filer:

Jeg gleder meg til i morgen, må holde meg frisk til i morgen, omg, blir jeg syk i morgen så tror jeg det kommer til å gå hardt utover den første stakkaren jeg ser!

jeg jo på den konserten!!

Gleder meg til lørdag oxo egentlig ^^ Ba bestevenninna om å be en kar ta med leke-kamerat til meg :fnise: Må ha noen å leke med på lørdag, før jeg blir gal, og den kameraten er ganske kul! Hahaha.. Selv om jeg på en måte ikke ser helt poenget med ONS..? Det er jo totalt meningsløst.. Hva får man ut av det da? Ok, man blir kvitt litt seksuell spenning. Men det er alt. Og sexen på ONS pleier ikke være spesifikt bra heller.

Nå har jeg 2. Eller egentlig bare 1. Han første er bytta ut. Men hadde jeg fått han første hadde jeg fremdeles ikke takket nei, selv om han har behandlet meg som dritt. Han nye har ikke gjort noe galt. Han er egentlig søt mot meg, men jeg gidder ikke bygge opp forhåpninger igjen. Så nå liker jeg altså 2 uoppnåelige.. *sukk* Hvorfor kan jeg ikke bare falle for en som vil ha meg for en gangs skyld?

Teite gardiner! :kjefte:

Dagens lille glede; man får unnagjort photoshooten før hun drar! :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til lørdag oxo egentlig ^^ Ba bestevenninna om å be en kar ta med leke-kamerat til meg :fnise: Må ha noen å leke med på lørdag, før jeg blir gal, og den kameraten er ganske kul! Hahaha.. Selv om jeg på en måte ikke ser helt poenget med ONS..? Det er jo totalt meningsløst.. Hva får man ut av det da? Ok, man blir kvitt litt seksuell spenning. Men det er alt. Og sexen på ONS pleier ikke være spesifikt bra heller.

Haha, men den ONSen er nok erfaren. Kanskje han blir en fast ONS frem til han blir en TNS (ten night stand). :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, men den ONSen er nok erfaren. Kanskje han blir en fast ONS frem til han blir en TNS (ten night stand). :ler:

LMAO! :skratte:

joda, det er forsåvidt sant! Det fyren vet nok hva han driver med ;)

men TNS håper jeg ikke han blir altså.. kanskje FNS! ^^

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Five? hoho! Altså. Etter et ONS kan det jo fint blir fler. Altså, tallet stiger jo ikke. Å vi røper så sjukt identiteten vår for folk som noen gang har snakka med oss! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Five? hoho! Altså. Etter et ONS kan det jo fint blir fler. Altså, tallet stiger jo ikke. Å vi røper så sjukt identiteten vår for folk som noen gang har snakka med oss! :P

sånn! all good :jepp:

Hei! :-D

halla ballerina :goodbye:

nå sitter jeg å somler.. kg er vanedannende.. jeg har jo så altfor mye jeg skulle ha gjort :kaffe: oxo må jeg stresse etterpå, så teit! men det gjelder vel egentlig å bare få revet seg vekk fra denne skjermen.. å lage taco til middag og prøve ny sminke bør vel egentlig være motiverende nok? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

auuue, hvorfor har jeg så vondt i magen for tiden?? tror det er mensen :kjefte:

omg omg omg omg, de bildene hun tok i går.. jeg kan ikke annet enn å måpe, jeg elsker de! de er helt utrolig hvor sexy jeg kan være! hahaha.. har fått se 4 bilder, og de er bare helt utrolige! gleder meg til å se resten av serien oxo :)

nå sitter jeg her å somler som vanlig. har som vanlig masse annet jeg skule ha gjort. hehe,. er jo konsert snart, man burde så absolutt gjøre seg i stand! det er snart bare en time til toget går, og jeg sitter her i joggbukse.

det er helt utrolig, jeg liker ingen gutter for tiden. :kaffe: egentlig er det skikkelig kjedelig å ikke ha noen å tenke på og analysere og snoke på på facebook! men litt deilig er det jo og. nå kan jeg konse om andre ting. hadde virkelig vært gøy om jeg kunne gjort en liten karriere av modell opplegget mitt. merket i går at når jeg bare kom forbi den første usikre fasen var det mye lettere å pose oxo!

Dagens store glede; Megadeth konsert!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...