Gå til innhold

Envy's dager


Envy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hjemme nå. det var gøy ass :D full.. *legge seg*

Haha, et detaljrikt innlegg. Oppdater oss seinere da! Fyll på lørdag og! Jeg har snart med meg de vi vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Envy er litt sliten :kaffe:

så i dag skal jeg bare storkose meg hjemme :) kjøpe inn masse godis og se en film ^^ viktig å slappe av er det, fylla i går, fylla i morgen. det tar på dette her :gjeiper:

i dag har jeg sliti skikkelig med å komme meg på skolen. først kom toget 3 min for tidlig, så jeg rakk det ikke. så måtte jo gå et århundre opp til buss-stoppen.. og, bussen kommer jo en halvtime etterpå, så jeg kom jo altfor for sent. Kom meg inn til lille byen, og derifra måtte jeg ta taxi for å rekke noe som helst.

Lærerene hadde nemlig bestemt seg for å gi meg en sjanse til -hvis jeg møtte opp i dag! og seff i dag måtte toget være teit. men jeg greide det akkurat da, en time for sen, men dog.

men i går ja, herregud så gøy det var. hadde 2 gutter for meg selv, og det er ikke å forakte. spess ikke når de løftet meg opp på skuldrene sine fordi jeg ikke så noe! haha..

men nå blir jeg så forstyrret her av en skravlesyk mor, så prosjekt dagbok gir jeg opp foreløpig. :filer:

Dagens lille glede; en søt venninne sa jeg lignet på ei dukke :sjenert:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgas glede: Å ikke ha noen planer om å gjøre noe i det hele tatt :-D

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, kan være greit en gang i blandt det oxo lille ballerina ;)

Jeg for min del har hatt en drømmehelg :jepp:

i går var jeg jo i store byen. men store byen var no dritt og jeg ble forbanna på alle som var der :sjenert: så det var teit! Fikk mlder fra et mannsjåvinistisk svin, hvilket gjorde at jeg ble litt generelt småsur.

Men så da, fikk jeg tilbud om å komme til lille byen. Lille byen var hyggelig :-D Møtte et par kompiser og egentlig bare surra rundt. Etterpå dro vi hjem til han ene kompisen. Satt å snakka å sløvet lenge. .. men jeg og han ene har hatt et godt øye til hverandre en god stund, så hva som skjedde etterhvert skal jeg ikke gå nærmere inn på.. :rødme: behøver ikke si mer enn at man er støl i dag :lol:

men var kjempekoselig da.. håper at det kanskje kan bli noe mer :love:

nå merker jeg at jeg rødmer, så tror jeg skal sette fokus over på noe litt annet nå! hehe :rødme:

Dagens store glede; Han er så utrolig søt!! :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :goodbye:

Så koselig at du sniker i dagboken min! Det setter jeg pris på!! :fnise:

Har sneket litt i din også nå, og kommer garantert tilbake! Høres ut som du hadde en trivlig og innholdsrik helg! :rødme:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan en så bra dag avsluttes på en sådan måte?

først var jeg på skolen.. etter det var jeg hos han :hjerte: og det var jo selvfølgelig kjempekoselig, han er virkelig nydelig :rødme:

men etter det.. begynte ting å gå nedover..

første var det masse problemer med bilen.. ble parkert inn, kom meg ikke fram der jeg skulle etc.

så kom jeg hjem da.. på pc'en.. det skulle jeg ikke ha gjort! snakka med ei venninne, eller ex-venninne er hun selverklært nå da. hun har vært sur på meg lenge, uten at jeg helt har skjønt hvorfor. fikk forklart en versjon, og skjønner at hun er sint for det, men skulle ikke mene det var noen grunn til å slette hele vennskapet. men det var det visst for hennes del da! så.. fra nå ville hun visst aldri snakke med meg igjen, jeg ville ikke forstå mente hun, jeg spurte om jeg kunne ringe, men det fikk jeg ikke lov til. hvordan skal man i det hele tatt få prøve å rette på sine feil da??

vennskapet har alltid vært fra og til, og det har alltid ordnet seg (selv om det er jeg som må krype til korset hver gang)..men denne gangen er hun virkelig rar!

hvorfor skal hun komme å ødelegge humøret mitt med dette nå? ikke vil jeg mase mer på han <3 i kveld heller.. derfor må jeg vel bare legge meg og lure på hva jeg har gjort fornoe uten å ha noe annet å tenke på da..

er også redd hun vil prøve å ødelegge mellom meg og han, da hun kjenner han like godt, om ikke bedre enn meg..

*sukk*

Dagens glede, dagens eneste glede; han :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kom jeg hjem da.. på pc'en.. det skulle jeg ikke ha gjort! snakka med ei venninne, eller ex-venninne er hun selverklært nå da. hun har vært sur på meg lenge, uten at jeg helt har skjønt hvorfor. fikk forklart en versjon, og skjønner at hun er sint for det, men skulle ikke mene det var noen grunn til å slette hele vennskapet. men det var det visst for hennes del da! så.. fra nå ville hun visst aldri snakke med meg igjen, jeg ville ikke forstå mente hun, jeg spurte om jeg kunne ringe, men det fikk jeg ikke lov til. hvordan skal man i det hele tatt få prøve å rette på sine feil da??

vennskapet har alltid vært fra og til, og det har alltid ordnet seg (selv om det er jeg som må krype til korset hver gang)..men denne gangen er hun virkelig rar!

hvorfor skal hun komme å ødelegge humøret mitt med dette nå? ikke vil jeg mase mer på han <3 i kveld heller.. derfor må jeg vel bare legge meg og lure på hva jeg har gjort fornoe uten å ha noe annet å tenke på da..

er også redd hun vil prøve å ødelegge mellom meg og han, da hun kjenner han like godt, om ikke bedre enn meg..

Nå aner ikke jeg hva som har skjedd. Har det noe med meg å gjøre? Men altså, litt rart at du ikke får lov å prøve å rette dine feil en gang, men siden jeg ikke vet noe skal jeg ikke snakke mer om det.

Husk at du har meg om du trenger noen å snakke med, bare å ringe, fortelle, ikke fortelle (spørs hva du føler for), kanskje bare snakke tull om du føler for å komme i bedre humør? Og det er bare å ringe etter jeg har lagt meg også altså, men det vet du kanskje? Er uansett her for deg.

Og ødelegge mellom deg og han, det kan hun ikke, det er å synke lavt, men dette kan vi ta et annet sted.

Masse gla i deg, vennen :klemme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. menge siden jeg har skrivd nå, tusen takk for at dere er så snille forresten :)

ting er ikke alltid like lett! hehe..

men det går bedre nå.. nå har jeg bare usannsynlig vondt i magen! hehehe... sikkert mensen eller noe, tror kroppen er litt forvirret da jeg har glemt pilla mi 2 ganger på 1 uke.. og det akkurat nå for tiden, som jeg faktisk har hatt sex da :klaske: klønete er jeg! men men, det går nok bra :)

nå har jeg begynt å spille WoW, hvilket skyldes mitt fravær fra kg, så dere får bare unnskylde meg :sjenert: hehehe, men veldig gøy er det da :juhu:

jeg er litt spill-o-man tror jeg, har på secondlife i skrivende stund, men det er litt lettere å ta pause derifra :gjeiper:

jeg har liksom ikke noe å fortelle.. hehe.. eller njoo.. nah, gidder ikke putte det inn her, har en følelse av at fler enn jeg tror vet hve jeg kaller meg her, og følger litt med :popcorn: så deså!

alt er egentlig helt greit for tiden, gidder ikke bruke energi på hun venninna :)

:kosteskaft:

dagens lille glede; er finfin :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint du har det bra :) men det visste jeg fra før.. Snart kommer jeg hjem, i morgen faktisk, og da er det WoW-fritt! Lørdagen er det røyk på kebaben! Og fortell meg det du ikke vil fortelle her.

:klem:

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!

Bare innom og lyser i natten :lete:

søt du er, lys i natten er fint, pc skjermen blir ofte litt stusselig!

Så fint du har det bra :) men det visste jeg fra før.. Snart kommer jeg hjem, i morgen faktisk, og da er det WoW-fritt! Lørdagen er det røyk på kebaben! Og fortell meg det du ikke vil fortelle her.

:klem:

lol.. jaa, jeg vet, hold meg unna onde onde wow!! :sur:

ååh, som man savner røyk på kebaben! du vet det jeg ikke forteller ;P

Innom med en :klem:

Håper du får en fin dag idag!

takk i like måte Caos :) klem til deg og :klemmer:

----------

så jah.. valentine.. feirer ikke valentine jeg, stikker som vanlig av, inn i wow! nå har jeg faktisk sletta secondlife da! :briller:

menja.. valentine.. er fornøyd jeg, har fått en valentine hilsen, og det var fra den personen jeg ville ha valentine hilsen fra så :hjerter_rundt: den var veldig "tilfeldig" da seff-. men det er like greit ^^

men da. tror jeg faktisk at jeg forsvinner inn i the world of warcraft, oxo får dere alle ha en fin valentinsdag vidre! :)

Dagens lille glede; en søt liten mld som muntrer opp en grå dag preget av menssmerter :smilyblomst:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet på en utrolig god måte i dag :sol: ingen plagsom vekkeklokke som kimte, men en søt liten mld fra den personen man helst vil høre fra først om morgenen :rødme: så nå føler jeg meg faktisk opplagt, selv om jeg ikke la meg før 04.30 i natt! :klappe: flink med døgnrytmen min er jeg! ehe..

nå skal jeg på skolen å stryke på en prøve.. men bryr meg ikke. Skal spille wow i hele ettermiddag, og etter det skal man på byen, og jeg tror det kan bli veldig bra i dag :jepp:

men da får vel jeg se å komme igang med ting jeg skal!

Ha en fin dag alle :)

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Inwe og Caos, takk for hilsen, og ja, det er virkelig den beste måten å våkne opp på :)

Lille Ballerina; :fnise: hihi

Nå er jeg slækk.. Aner ikke hvorfor.. Slækket jo i går å! I går lå jeg først i sengen hele dagen, så tok jeg en dusj og dro ut i 5-tiden for å møte bestevenninna. Var med henne en times tid før jeg ble med Han :rødme: en tur rundt omkring før vi dro hjem til han. Der så vi på film og tv stort sett hele kvelden. Var kjempekoselig å bare slappe av i armene hans :sol: Vi fikk snakket masse også. Før har vi liksom ikke snakket så mye, det har gått mest i andre aktiviteter :fnise:

I dag må jeg være med en tur til min bror. Han bor langt unna, og det betyr lang kjøretur sammen med mine foreldre.. Er ikke helt for den altså, men har litt dårlig samvittighet for at jeg kom hjem mye senere enn lovet i går, så får vel bare bite i det sure eplet! :sur:

Dagens lille glede; gårsdagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...