Gå til innhold

Envy's dager


Envy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, da sier jeg som ballerina. Søndagen er wow-fri. Du trenger ikke kjæreste for å bli nekta skjønner du vennen! Så helt fri er du nok aldri så lenge jeg er i livet ditt. ALTSÅ, du blir aldri fri :P:klem:

Og gratulerer med modelljobb, dette må jeg få høre alt om. Nysgjerrig jeg :jepp:

ikke no prob, pcen har sørget for at det ikke blir noen wow-spilling på meg før jeg har en ny en :sur:

takk for det, det blir nok nevnt når du kommer hjem :gjeiper: haha

Gratulerer! :-D Herlig da!

Tusen takk :) ja, det er helt utrolig :-D

-----------------------------------

I dag lagde jeg avtale om photoshoot! :Hehe: er ikke så lenge til heller, så nå må jeg begynne å planlegge litt :)

Sitter som vanlig å surrer bort tiden min, burde bare lagt meg med en gang jeg kom hjem, bør være uthvilt til skoledagen i morgen, den innebærer mye tenking! men men..

har hatt en kjempehyggelig kveld i kveld da :jepp: Vil ikke uttrykke mer om hverken hvem, hvor eller hva som skjedde da jeg jobber på harde livet for å undertrykke mine egne følelser :kaffe: følelsene må ikke få lov til å komme til overfleten!! nei nei nei! hvis jeg skriver de gir jeg uttrykk for de, og lar de komme til overflaten. det er ikke bra. jeg må vente, må se an, og håpe.

--men ikke tenke mer på følelser nå--

i dag har jeg bare tatt en eneste røyk! :hoppe: skal jo bli sprek og sunn må vite ^^

Dagens lille glede; er egentlig en stor glede som jeg ikke vet noe om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj! Gratulerer! Modell er jo drømmen...! :jepp:

Ha en fin dag!

Tusen takk for det! :) Ja, det er vel en liten drøm alle jenter går med :jepp: Blir veldig spennede å se om de liker meg da! hehe

Hallo i luken (eventuelt dagboka) :danser:

*titter ut av luken* heihei :vinke:

----------------------------------------

Ja, så sitter jeg her igjen da.. :fnise:

I dag sprudler jeg :jepp: Det er nydelig vær ute, jeg er ferdig med det jeg skulle på skolen og har ingen vidre store ting å bekymre meg over :-D

i morgen skal jeg endelig begynne å trene :hoppe: gleder meg som en liten unge :fnise: lurte på om jeg skulle jukse litt og begynne i dag, men skal vente, hart jo laget en avtale om å trene med venninna mi! Så nå skal jeg lade opp med å lese litt på treningsforum, kosthold og slikt :jepp:

ooh, skal stusse håret i morgen og, hos yngdlingsfrisøren, de elsker håret mitt! :ler: er jo ikke hver dag de får dulle med over 100 cm langt hår! men de blir sinte på meg hver gang fordi jeg lar det bli for slitt! haha..

Er litt hyper ja..! alt er bra oxo har jeg ikke sovet 1 min i natt, tenkte litt på alt mulig, bare glad-tanker, men likevel, ble ikke noen soving :lol:

Diskuterer hva som er emo og ikke med ei nettvenninne nå.. jeg liker ikke emo, syns det er fjortis og overdrevent :sur:

Ha en riktig god aften alle! :smilyblomst:

Dagens lille glede; hmm... ubegrunnet godt humør :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens lille glede; hmm... ubegrunnet godt humør :jepp:

Den er da virkelig ikke utbegrunnet. Det er fordi jeg snart kommer hjem, må vite ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stearinpikken

Emoér er rare og alle sier "Dere kan ikke sette meg i bås for jeg er meg selv". Litt rar iom at "alle" har sort hår skrått foran øyenen, sort tykk eyelinerstrek, sort neglelakk, sorte drainpipes, masse buttons, kuttmerker og lei seg fjes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken
100 cm langt hår??!! OMG! :dåne:

Jeg har 60 :sjarmor:

Men 1 meter er langt! Merker jeg til tider sliter litt med mitt, men får mye skryt for det da så det er verdt det :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 cm langt hår??!! OMG! :dåne:

Jepp! *glise stolt* :mrgreen:

Jeg har 60 :sjarmor:

Men 1 meter er langt! Merker jeg til tider sliter litt med mitt, men får mye skryt for det da så det er verdt det :lur:

Det er nettopp det, man får jo så mye skryt og oppmerksomhet for det håret, umulig å kvitte seg med det :fnise:

-----------------------------------------

Livet går opp og ned. Det er rart hvordan ting kan bli snudd på hodet på ett sekund, og hvordan en person kan få noen annens liv til å rase sammen. Mennesker er egentlig veldig avhengig av andre mennesker, vi er jo nesten verre enn andre flokkdyr, så maktsyke og utspekulerte som vi er. onde, onde arten.

En tidligere venninne greide i går å ødelegge et gammelt vennskap, hun fortalte noe vedkommende ikke skulle vite, fordi vedkommende ville hate meg for det. likevel gjorde hun det, selv om det var meningen at hun skulle være ute av livet mitt. Nå kom hun tilbake, kun for å ødelegge. Enkelte personer er vikelig kalde og onde.

Jeg må bare glemme den gamle vennekretsen min. ingen vits i dette styret, orker ikke ha noe med de å gjøre, de vet for mye, snakker for mye og bryr seg for lite. I går fikk jeg angstanfall, da jeg var på besøk hos en person som etterhvert har blitt en viktig del av livet mitt. Jeg liker ikke når folk ser meg i den tilstanden. men han er snill, han forstod, jeg tok en røyk og det ble bra igjen :)

Hadde en kjempekoselig kveld etter det, bare prata og prata. Det er rart hvordan man med enkelte mennesker kan snakke og snakke og aldri gå tom, mens med andre finner man ikke på noenting å snakke om. Vel hyggelig var det hvertfall :jepp: Flinke og la oss tidlig og forsov seg i dag.. hehe..

Nå er det trening, slappe av i kveld tror jeg :vinke:

Hvorfor føler jeg meg ikke forelska som alle gangene før? :forvirra:

Dagens lille glede: et kyss :rødme:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har har også 100 cm med hår... :sjenert:

Håper du har det bra i kveld. Angst er ekle saker, og hvis man ikke har hatt det kan man aldri sette seg inn i hvor vanskelig det egentlig er. Du skal være stolt av deg selv for at du mestrer angsten din.

God lørdagskveld til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har har også 100 cm med hår... :sjenert:

Håper du har det bra i kveld. Angst er ekle saker, og hvis man ikke har hatt det kan man aldri sette seg inn i hvor vanskelig det egentlig er. Du skal være stolt av deg selv for at du mestrer angsten din.

God lørdagskveld til deg :klem:

Ja, det er virkelig ikke noe særlig, kan være utrolig ødeleggende om man gir etter for den! Tusen takk for oppmuntrende ord :sol:

-------------------------------------------

Så trøtt jeg ble nå da.. hodepine og greier.. hmm.. har vært oppe siden 3, og det har skjedd mye rart denne natta :ler: snakka med en viss person som snart kommer hjem, og gud som jeg gleder meg, jeg trenger han :lur:

egentlig tenkte jeg å dra å trene snart.. men ikke nå, tar det i ettermiddag :jepp:

:Gjesp: var ikke måte på trøtt da :sur:

.. og en ting til.. før skjønte jeg ikke hvordan andre KG'ere kunne se på innleggene mine at jeg er ung, men det skjønner jeg nå som jeg har lest innleggene til andre som er enda yngre :murvegg: jeg blir bare oppgitt når folk ikke greier å oppføre seg på et forum engang, hvordan er de da i virkeligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: *vinke litt til alle dere søte* :fnise:

Dette tror jeg blir en herlig dag! :jepp: Våknet 06.09 av meg selv, ute skinner sola, mensen er endelig kommet så de fordømte menssmertene som nesten tok livet av meg er forsvunnet, det er vår og livet er herlig! :juhu:

Nå skal jeg snart på skolen, men det er greit, det er gym i dag :trene:

Jeg blir så glad av dette været! :-D Når jeg ser ut nå, så tenker jeg hvitvin og reker på bryggekanten sammen med en god venninne (eller en "kompis" :lur: ) en varm sommerdag! Deilig :-D

Jeg er faktisk glad for at det er mandag. Føler at jeg får gjort mye mer konstruktivt i løpet av uka enn helga. I helga blir det bare til at man dasser rundt og gjør ingenting likevel. I dag tenkte jeg så smått å se litt etter jobb, kanskje skrive noen søknader. på tide å komme igang! Selv om jeg ikke vet helt når jeg skal få tid til å jobbe da :ler:

Jeg lurer litt på hva jeg og Han driver med :sjenert: Når man møtes og sender mld støtt, uten at det nødvendigvis er sexrelatert, hva driver man med da? Man kysser jo, så man er ikke bare venner heller. Hmm.. Skulle ønske jeg hadde en følelsesdetektor :lete:

dagens lille glede; kommer nok på i kveld ;)

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Dere holder på :fnise:

Det er skikkelig digg med en dag man kommer fort igang på, og store planer er på vei :-D

Kos deg i dag ogi kveld :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stearinpikken; Hihi, ja vi gjør vel kanskje det, men jeg skjønner meg hverken på meg selv eller han :ler: Ja, var kjempedeilig å komme seg opp tidlig i dag altså, føler at jeg har fått masse ut av dagen :jepp:

--------------------------------------

Nå er jeg dødssliten! og fryyyser, gleder meg til om en time, da syns jeg det er anstendig å legge seg, ikke no før det :sur:

Jeg fikk slengt avgårde 2 jobbsøknader i dag da! *føle seg flink* :briller:

Fikk jobbet litt i dag å! Skolen var jeg på og.. flink og effektiv har jeg vært i dag :jepp: Etter alle disse gjøremålene stakk jeg inn til byen å møtte bestevenninna :-D

Surra bare rundt der, kjøpte noe "utstyr" til photoshooten min :sjarmor: hihi..

menneh.. :sove:

Ha en fin kveld alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så støøøl!! føler meg helt mørbanket! :blaaveis: Klarer nesten ikke gå eller noe som helst :gjeiper: Det er bra man har tv og påskeegg i lilla kartong ^^

.. vondt i nakkan har jeg å! Tror jeg har trent litt for hardt i forhold til hva kroppen min tåler de 2 siste dagene :sur: Pushet meg selv litt for langt! Deilig at det er fri i morgen, skal bare sitte hjemme hele dagen å være støl og ikke klare røre på meg :ler:

Jeg er lite på pcen for tiden da. Bruker mye tid på trening da, oxo har jeg begynt å dra på skolen!! :jepp: og når kvelden kommer er jeg helt ferdig.. haha, sovner tiiidlig tiiidlig! Er litt stolt av meg selv, har greid å snu livsstilen min opp/ned på ca 14 dager! :)

I går var jeg hos min ff :fnise: han er så søt :rødme:

*rødme* nok om det... hihi

Dagens lille glede; fikk en uventet mld! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Mmmm, påskeegg i lilla kartong :sikle:

Skal si du har vært flink i det siste! Lagt deg tidlig, lite wow, trent og sendt jobbsøknader :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm, påskeegg i lilla kartong :sikle:

Skal si du har vært flink i det siste! Lagt deg tidlig, lite wow, trent og sendt jobbsøknader :klappe:

Nam ja, tror det må være det beste godteriet noensinne :Hehe:

hihihi, takk for det, er litt stolt selv oxo da! :5: endelig fått litt orden på livet mitt! :jepp:

--------------------------------------------

For et herlig vær!! :sol::briller:

I dag har det jo vært helt fantastisk vær ute! Første dagen jeg har kunnet gå ut uten jakke og ikke fryse! :jepp: Det er helt ekstremt hvor mye jeg gleder meg til bursdagen min nå, har begynt nedtellingen med dager nå, bare 115 dager igjen! Den dagen kommer til å bli så bra! :smilbla:

Sol og sommer, jaaa :-D I dag var jeg å hentet russetøyet mitt :jepp: haha, den russebuksa var altfor, altfor stor, den sklir faktisk rett av! :ler: Gidder ikke bytte da, en str mindre vil nok bli for lite, så da får man ty til belte! Strykemerkene var kule da, gleder meg til å sette de på :juhu: ooh, oxo hadde jeg fått tillatelse av russestyret til å ha et merke jeg ikke visste jeg fikk, men ville veldig gjerne ha det, så det var gøy! ^^

Akkurat nå sitter jeg å hører på musikk :digge:

Egentlig er det ikke noe gøy :sur: hører på musikk som jeg ikke har hørt på på leeenge, og den musikken er så fiin, MEN, den minner meg om en kar jeg var så forelsket i før, en nettflørt som jeg aldri fikk møtt :( Vi spilte et online spill sammen, en gang tok han et bilde av avatarene våre som satt å så hverandre dypt inn i øynene, sendte det til meg og skreiv under; It is so wonderful.. just to be so lucky, sitting here stearing into your eyes!

... Ja det høres rart ut.. men to avatarer kan faktisk forelske seg :rødme:

men det klisseriet er et endt kapittel.. Egentlig er jeg i et veldig blandet humør i dag, er glad for det fine været og den ene halvdelen av hjernen min tenker kun utepils :skaal: ... mens den andre hjernehalvdelen egentlig er litt melankolsk.. savner jeg en kjærste? :(

Dagens lille glede; at det "bare" er 115 dager igjen til man er voksen! :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...