Gå til innhold

Envy's dager


Envy

Anbefalte innlegg

Mandag.. mandag er jo vanligvis en veldig kjip dag! men ikke for meg, ikke i dag! Det er vinterferie, og jeg har fremdeles ikke stått opp, aldeles herlig :Hehe: Glemte tiden litt i natt, spilte wow med ei venninne til halv 6 i morrest, utrolig så fort tiden går når man spiller det!

Skal vi se.. Jeg har egentlig en del å fortelle, men må velge mine ord omhyggelig. men i går ja. Jeg er forvirret over meg selv. Hvorfor er jeg ikke forelsket? Ikke betatt en gang! Han :rødme: er jo bare en pulevenn, og slik skal det forbli. Men så er det han andre da. Som jeg har vært så frem og tilbake med. Er sikker på at om jeg møter han igjen blir jeg like betatt. Rart med det. Følelseslivet mitt er veldig rart for tiden! Men så forvirrer jo disse gutta meg no voldsomt å da! :fnise:

Men jeg har jo ingen hast. Er bare lei av å være så forvirret i ett sett. I går skjedde det noe som forvirret meg enda mer, men til positiv grad, fatter ingenting jeg..!

jaja.. tilslutt finner jeg ut av det :) i mellomtiden er det bare å nyte WoW.. oops sa jeg WoW? mente jo eh, nyte livet :-D

Dagens lille glede; Total frihet og disponering av min egen tid! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle ønske jeg ikke måtte hjem. Skulle ønske jeg fortsatt lå i armkroken hans, det hadde vært deilig det :rødme: men men, skal sove hos han en annen dag! :jepp:

Nå får jeg ikke spilt mer wow i natt, maintenance igjen!! :kjefte: syns de har det hele tiden jeg.. gjøkhuer..

men egentlig har jeg vært trøtt siden jeg kom hjem, så kanskje greit å sove litt.. jeg savner han. var jo hos han for noen få timer siden, men likevel :fnise:

får vel legge meg å drømme :søvn:

... men ååå! vil kose med han! vil være med han.. sove med han.. snakke med han.. awwwh! :hjerter:

nei.. nå får jeg ta å skjerpe meg! :sjenert: dette skulle jo ikke skje! :sur: lurer på om han føler det samme :klø: men.. time will show i guess!

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er forelsket eller?? :)

:hjerte:

uhmm :sjenert: kanskje litt! :fnise:

*snike litt*

:hallo:

Bare å snike ivei det :fnise:

men muligheten er stor for at jeg blir hevngjerrig å sniker tilbake :lur:

--------------------------

Jah... nå er klokka altfor mye igjen! :sur: men altså.. jeg må jo spille litt innimellom å da! hehehe.. skal opp igjen om 4 timer :Gjesp: slit altså, skal være på vulvaklinikken på rikshospitalet kl 10.30 og må dra herifra kl 09.00 :sjokkert: men, får bare tåle det, må være sikker på at jeg er der i tide! man tar ingen sjanser når man har stått på venteliste i over et år :ler:

Jeg vet ikke helt nøyaktig hva jeg skal der å gjøre men.. det vet sikkert de! :ler:

I dag var jeg hos eksen å så på film.. men jeg ble distrahert av mldinger og katten i ett sett og han sa til stadighet; kan du ikke følge med på filmen a?? og etterpå virka han lei seg.. jeg dro med en gang og, fordi skulle til no kompiser som var hans kompiser til å begynne med! Nå har jeg dårlig samvittighet.. :tristbla: Jeg har jo verdens snilleste eks og han bør behandles bedre! :sur:

Får bare håpe han ikke bryr seg så voldsomt, det er jo "bare" meg..

Dissa andre gutta vet jeg ikke med. Var spørsmål lenger opp om jeg var forelska, men det tror jeg ikke jeg er. Fordi jeg vet jo ikke hvem av de jeg vil ha en gang. Egentlig bør han ene være ute av bildet for lengst, men da jeg ikke greier skyve han unna må jo det bety at jeg fortsatt føler noe for han oxo.. Han nye er egentlig off-limits, så jeg prøver så godt jeg kan å holde meg kald på den fronten, selv om det ikke alltid er like lett :fnise:

Dagens lille glede; Pet'en min i wow gained loyalty til meg :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

omg lol!

overtrøtt jeg.. ja riktig, har ikke sovet ennå, spilt wow i 9 timer i strekk.. trøtt.. eller nei.. vet ikke, men pcen lager skumle lyder, tror den begynner å brenne snart :briller:

men natta da.. eller formiddag elr noe XD

jeg er litt ensom :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og min samboer kunne ikke bodd sammen, da hadde dere aldri sett hverandre :ler: Nå har jeg jeg gitt klar beskjed om at det er wow-fri helg, hvis ikke blir jeg gal ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og min samboer kunne ikke bodd sammen, da hadde dere aldri sett hverandre :ler: Nå har jeg jeg gitt klar beskjed om at det er wow-fri helg, hvis ikke blir jeg gal ;)

det var online-spill som ødela forholdet mellom meg og eksen, nettopp fordi vi aldri prata sammen, kjipe greier det der :sur:

meeeen, er man singel kan man gjøre som man vil og jeg husker plutselig hvorfor det er så deilig å være singel og fri som fuglen, takk for påminnelsen, Ballerina :jepp: og må ærlig innrømme at jeg syns litt synd på samboeren din som sikkert sitter der med wow-abstinenser i dette øyeblikk :fnise:

------------------------------------

damn, jeg er sulten ass! :spise:

våkna nå i sted, jeg som skulle døgne :sur: skal snart til eksen. er det rart å henge masse med eksen?

jeg er litt ensom for tiden tror jeg. men noe direkte behov for kjærste føler jeg heller ikke, merkelig feeling. tror jeg skal kutte ut pulevenner nå.. blir bare tull uansett og jrg føler mrg ikke spesiell, føler bare at jeg "gjør en jobb" og det å føle seg som en hore er ingen god følelse :tristbla: derfor, neste gang jeg skal ha sex skal jeg være sammen med fyren, eller hvertfall nesten.. eller noe.. :ler: spent på hvor lenge jeg greier å holde meg til den regelen! men er bare så lei av å være redd for kjønnssykdommer og graviditeter i ett sett.

nå skal jeg gå å spise.. :kosteskaft:

dagens lille glede; får se kattegutten min i dag :-D

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmen har gått i oppfyllelse!! målet mitt! herregud, jeg vet ikke hva jeg skal si, dette er helt utrolig og jeg klarer ikke slutte å smile!! herregud! :duskedame: :juhu: :hoppe::sjokk: :-D :hakeslepp::Hehe: dette er helt sinnsykt!

kan ikke skrive mer nå.. fingra glipper :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Det er helt greit :sjarmor:

Jeg ble nysgjerrig nå, hva er det som er så fantastisk?? :hoppe:

ihh! :juhu: Hva er sååå fantastisk?? :) Tell me!

Jeg kan ikke utdype så voldsomt da jeg ikke vil røpe identiteten min, meeeen, modelldrømmen har gått i oppfyllelse :juhu:

Det er nesten så jeg ikke tror det helt enda! hehe.. det er liksom litt for godt til å være sant, men jeg har det jo svart på hvitt! :jepp:

----------------------------------

De siste dagene har jeg gått igjennom en stor forandring. Virkelig gått inn i meg selv og fortalt meg selv at dette surret mitt må opphøre! Nå jeg begynne å ta ting seriøst og oppføre meg som den voksne personen jeg egentlig bør være.

Så, jeg har begynt å tenke på kostholdet mitt, trene, søker på jobber og drar faktisk på skolen. hehe, mindre wow har det blitt å! :fnise: Nå er det vel egentlig bare søvnmangelen som gjenstår, men har begynt å jobbe med den saken å ;) Er egentlig litt stolt av meg selv :sjenert: Har begynt å innse en ting eller 2, har jo ikke lyst til å ende opp som trygdesnylter, jeg skulle jo ble eiendomsmegler :sur: Så, nå er det å ta rev i seglene!

... Håper bare jeg greier å gjennomføre alt dette da :ler:

men nå skal jeg sove litt før det er ut på farten igjen :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Gratulerer Envy :hoppe::klem:

Så utrolig morro! Har du et byrå bak deg da eller var det på egen hånd?

Du har jo store planer så det er bare å sette igang! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Stearinpikken! :Hehe:

Er et byrå ja! har jo holdt på lenge på amatørbasis, så skal bli deilig å få igang noe skikkelig nå :)

----------------------------------------

Planene er godt i gang, ting ser ut til å gå min vei for tiden! i dag irriterte jeg meg faktisk over at jeg må vente helt til fredag med å trene! hehehe, uvant følelse, men kroppen ber faktisk om fysisk aktivitet :)

Er så lei av å sitte her foran laptopen.. ikke det at jeg føler for å gjøre noe annet heller.. annet enn å trene da. glemmer å spise :gjeiper: hehe, åå jeg er så trøtt for tiden :Gjesp:

i natt hadde jeg et grusomt mareritt om at en avdødd 10-årgammel gutt fra 50-taller forfulgte meg rundt, våknet og var livredd i 7.tiden i morrest! O.o

Dagens lille glede; fikk en ny venn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var online-spill som ødela forholdet mellom meg og eksen, nettopp fordi vi aldri prata sammen, kjipe greier det der :sur:

meeeen, er man singel kan man gjøre som man vil og jeg husker plutselig hvorfor det er så deilig å være singel og fri som fuglen, takk for påminnelsen, Ballerina :jepp: og må ærlig innrømme at jeg syns litt synd på samboeren din som sikkert sitter der med wow-abstinenser i dette øyeblikk :fnise:

Hehe, da sier jeg som ballerina. Søndagen er wow-fri. Du trenger ikke kjæreste for å bli nekta skjønner du vennen! Så helt fri er du nok aldri så lenge jeg er i livet ditt. ALTSÅ, du blir aldri fri :P:klem:

Og gratulerer med modelljobb, dette må jeg få høre alt om. Nysgjerrig jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...