Gå til innhold

Envy's dager


Envy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Stearinpikken

Sånn går det når han er en kul hunk :fnise:

Jeg blir alltid glad av sånn jeg, det er så koselig.. Du får en feeling :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tihi, somebody is bitten by the lovebug :eeeh:

:klem:

Ikke morsomt! :rodme:

Sånn går det når han er en kul hunk :fnise:

Jeg blir alltid glad av sånn jeg, det er så koselig.. Du får en feeling :-D

Ja, det er nettopp det, han er for kul! :(

Ja, fordi.. aww..

----------

Jeg vil ha den hunken ut av hodet mitt jeg nå! Han er for kjekk, kul, søt og snill til at jeg noensinne kan ha sjans på han, derfor vil jeg ikke like han, for da blir jeg bare såret igjen!!

Aw, oxo bor han så langt unna! :( vet jo ikke om jeg noen gang får se han igjen liksom.. Vil bare holde rundt han og kysse han og.. sukk..

Det rareste er at vi har kjemi!

awh, typisk at når jeg finner en perfekt hunk så bor han langt unna! Jeg tenkte jo egentlig å ringe en dag snart.. men jeg tør ikke det jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha den hunken ut av hodet mitt jeg nå! Han er for kjekk, kul, søt og snill til at jeg noensinne kan ha sjans på han, derfor vil jeg ikke like han, for da blir jeg bare såret igjen!!

Tror ikke det, nei. Du vil bare ha han, du! Og hvorfor skulle du ikke ville det, han høres da helt super ut! :hjerter: Ikke trekk deg nå, Envy. "Det er bedre at have elsket og tabt, end aldrig have elsket engang".

Strør herved magisk kjærlighetspulver over deg, og kaster litt ekstra utover så det rekker helt til der K er.... :hjerte: :love: :rødme: :kline::hjerte::hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååwwh! så søte dere er Kospia og Mummi! Tusen takk for kjærlighetspulveret, jeg tror det trengs :fnise:

:love:

-----------

Jeg satt å så på sex og singelliv i går. Ikke sett på det på virkelig alt for lenge! Den serien er jo så morsom! :ler:

Tok nettopp en test, og jeg ble Samatha! :hoho:

Du ble Samantha. Du er egoistisk og sexgal, og du blir ganske irritert når ikke du får det. Du er flink til å prate for deg selv og står gjerne opp for dine venner.

Det verste er at det stemmer, jeg kunne omtrent spådd det der på forhånd! :fnise:

Jeg snakket med Inwe her om dagen om erobringer.. og siden hun har lagd en erobrings-liste fant jeg ut at selv om min bare er omtrent halvparten så lang skal jammen jeg lage det å :lur:

Mine erobringer

Nr 1. Min første er en av verdens snilleste gutter. Jeg var 15, han var 17 og det kan mildt sagt kalles "puppylove"! Vi var sammen i 3,5 år, og jeg er virkelig glad det var han, og ingen andre som tok jomfrudommen min

Nr 2. Dette er den største tabben jeg noensinne har begått :trist: Forferdelig fyr -om det kan kalles en fyr. Skjenket meg fullstendig snydens på byen bare noen dager etter bruddet med eksen. Ikke nok med det, trollet forfulgte meg i flere mnd både på FB og sms, jeg måtte true med politi før det skjønte alvor og ga seg.

Nr 3. Egentlig er denne i parentes. Faktisk en nettfyr. Møtte han på utested. Han var jo en ok fyr han.. Var med han hjem og sov hos han opptil flere helger før det skjedde noe sexuelt. Fyren spurte om forhold, og jeg stakk. enkelt og greit.

Nr 4. Min første, og hittil eneste ff. En tidligere kompis, og venn av mange av mine venner. Usannsynlig bra kropp og sinnsykt god i senga. Vi har ingen kjemi whatsoever, og etter 3 mnd's fantastisk pulevennskap er fyren forduftet fra livet mitt..

Nr 5. Nok en parentes. Denne fyren er virkelig noe for seg selv. Han tilbyddemeg gull og grønne skoger. kjøpte dyre gaver til meg og minte meg stadig på hvor godt han likte meg. Vi datet og jeg syntes vi hadde det hyggelig sammen jeg. Men fyren hadde tid til å møte meg toppen en gang i mnd, og det kaller ikke jeg begynnelsen av et forhold. Den ene gangen vi hadde sex "gadd han ikke mer" etter 2 min. Ja, jeg er bitter over denne. :sur:

Nr 6. Er en fantastisk avslutning på russetiden! Utrolig kjekk og kul fyr! :Hehe: Han bor langt unna, men uansett om jeg aldri får se han igjen var han virkelig verdt det! :) .. og ja, akkurat nå er han flammen :rødme: det er jo lov å håpe, selv om man spredde beina med en gang! :jepp:

--

Så det var lista. hehe. Glad den ikke er så veldig lang foreløpig, merker allerede at jeg har problemer meg å huske hvem og når! :overrasket:

Nei huff, så koffert jeg er :ler:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det var en fin og lærerik liste! Jeg kan ikke skrive sånn liste jeg, for da skremmer jeg bare alle bort :sjarmor: Fra lek til alvor... Ikke en gang J vet hvor mange jeg egentlig har hatt, men det gjør vel ingenting med en liten hvit løgn vel?

Skal ikke den flammen din studere da? Eller du studere? Kan jo hende dere kan havne i samme by vettu Envy :sjarmor: Og daaa blir det

:hjerter_rundt:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, ja, den er hvertfall innmari lærerik. jeg angrer på 3 av 6, og de 3 er alle gubber på nærmere 30, de 3 jeg ikke angrer på er alle bare noen få år eldre enn meg. Moralen er; hold deg unna gamle menn som bare vil utnytte deg. Har seriøst fått skrekken for de der ass! :redd:

Jasså, har du levd så utsvevende altså? Det er vel en liten samantha i oss alle! :fnise:

Han studerer allerede, det er derfor han er lengstest vekk :sukk: Han er egentlig herifra! :jepp: så det er jo lov å håpe at han kommer hjem fra studiene nå til sommerferien! :)

søt er han hvertfall :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, lista di var mye morsommere enn min :hoho: Så søtt med K, vi får håpe på sweet løøøøv :):hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, jeg er så misfornøyd med det meste av det jeg har vært bortpå, at det er ikke rart lista mi blir litt sånn artig sarkastisk :P tenke seg til, jeg angrer på 50%! :overrasket:

Singellivet tar knekken på meg :ler:

Awh, ja vet, han er søt, og kul, og morsom, og usannsynlig kjekk :rødme: Ja, det er jo lov å håpe.. for alle andre :gjeiper: Jeg har gitt opp håpet, og innfunnet meg med at han bor langt unna, sånn er det. Skal ikke snake til han og slikt, alt er opp til han, så da regner jeg med at han forsvinner ut av livet mitt like fort som alle de andre gutta. :sukk:

----------

Egentlig er jeg ikke negativ i dag, og K har absolutt ikke gjort noe galt, han har faktisk vært litt søt :sjenert: ..men, jeg er fast bestemt på å se realiteten i øynene denne gangen!

I dag har jeg endelig vært på sats igjen :trene: Det var sinnsykt digg, tok knebøy med 12 kg på skuldrene.. vet at 12 kg er alt for lite, men må øve inn teknikken før jeg kan begynne å bryke tyngre vekstenger og smith-maskin..

Venninna mi sa hun så at magen min har blitt stram og fin!! :Hehe:

Kroppen min skal bli så najs ass!! hoho! Føler meg bra i dag, har spradet rundt i lille byen med selvtilliten på topp. Det ordner seg nå! :jepp:

Alt det praktiske, økonomiske og fysiske er på plass.. det eneste jeg mangler er følelseslivet :lete:

Nå skal jeg se hotell cæsar før jeg gyver løs på øving til morgendagens eksamen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, oi Envy, nå blir du bra fast i kroppen til bikinisesongen setter inn for fult.

Flink du ja :blomst:

Lykke til med eksamen i morgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, oi Envy, nå blir du bra fast i kroppen til bikinisesongen setter inn for fult.

Flink du ja :blomst:

Lykke til med eksamen i morgen :klem:

Takk takk :klem: Det gikk kjempebra på eksamen! :)

-----------

Det er så kaldt.. så uendelig kaldt.. nå skal jeg lære?

I går gråt jeg. Nå er jeg bare bitter inni meg. Sint på meg selv fordi jeg aldri skjønner. aldi lærer hva de handler om.

Det er slik det er meningen at det skal være.

Jeg må ikke være så sårbar, må lære å ikke ha følelser. Bli kald, ikke føle. ikke for dem.

men jeg vet det nå, tror jeg begynner å innse det.

Jeg klarer meg.

</3

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tung dag? Godt det gikk bra på eksamen da! Vi må ha tunge dager, det er slik de fine dagene blir verdt det :) Jeg snakker mye med eldre mennesker (sommerjobben min), og der fokuserer vi mye på det at selv om livet ofte butter imot er det slike dager som gjør at andre blir så utrolig fantastiske!

Håper du er ved bedre mot nå, og ikke gi opp håpet om K :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Varm og god klem fra Lille Ballerina :klem:

Gratulerer med ferdig examen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk Serenity88, Lille Ballerina, Inwe og Kospia! Søte er dere! Gruppeklem! :-D :klem:

------------

Resten av dagen har vært mye bedre! :jepp:

Dagen har fortsatt vært tung, men en god venninne, shoppingtur og deilig, søøøt is kan gjøre underverker! :is::sikle:

Kjøpte verden søteste t-skjorte!! :jepp:

Oxo har jeg funnet en sang som minner meg om P, hørte den mange ganger med han, og hørte den på radion i dag :sukk: Jeg er visst ikke helt over P likevel jeg..

Men jeg vil være over P, hvorfor kommer jeg ikke over han da? :sur:

Jeg snakka med K i sted, han er søt, morsom og kul som vanli! :) Men vil ikke like han uansett, fordi vet at jeg ikke har sjans, og er jo greit å slippe å bli enda mer såret! Jeg tror jeg gjør noe galt i forhold til gutter, lurer på hva :lete: Må virkelig prøve å finne ut av det.. tror kanskje bare jeg må være litt mer kostbar, ikke gi etter så lett og for all del ikke virke så intressert i ettertid..

Snakket med en meget intressant kar i sted, han sa jeg bare trengte å finne den fyren som får meg til å føle meg spesiell. Så sa jeg at jeg trodde jeg hadde funnet den fyren mange ganger, men de bare stikker av fra meg :( Da sa han at jeg bare må spille kortene riktig, oxo spurte jeg hvordan jeg gjør det, men det ville han ikke svare på! :klø:

Han mente jeg kunne få absolutt hvem jeg vil, om jeg bare sier og gjør de rette tingene til rett tid. hmm.. jeg trenger å bli en bedre menneskekjenner!

Dagens lille glede: Verdens søteste t-skjorte! :jepp: Gode venner :jepp: Rare fyren på tlf :fnise: .. Og kanskje litt K :rodme:

Btw, har jeg ikke fått søteste avataren jenter? :-D Følte den passer meg litt, med det lille hjertet som popper og slikt, litt sånn jeg føler det stadig vekk med disse guttene mine :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny søt avatar! :) Selvom jeg ikke kjenner de igjen så godt lengre da :fnise: men det blir jeg vel vant til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny søt avatar! :) Selvom jeg ikke kjenner de igjen så godt lengre da :fnise: men det blir jeg vel vant til!

hihi, ja! Det er skikkelig uvant! Men følte at denne var litt hyggeligre :jepp: eller, rent denotativt sett hvertfall! Begynner men å tenke konnotativt så er faktisk den gamle hyggeligere! Den er riktignok svart og "dyster" men fylt av kjærlighet :hjerte: Den nye er lys og søt, men den er jo ensom og alene! O.o

--------------

Jeg er fremdeles superstøl i beina mine etter knebøyen på onsdag, og i dag skal jeg kanskje ut å danse! :O

Nå har jeg sitti her for lenge igjen, ikke spist frokost enda en gang :gjeiper:

Gleder meg til å møte M&M! Tror det blir en kjempekoselig kveld!

:klem: fra meg til alle som er innom boken min i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiine fiiien avataren, er litt uvant, men den er søøt ;)

God Elg (husker du ungdomsprogrammet fra NRK som gikk før?)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...