Gå til innhold

Envy's dager


Envy

Anbefalte innlegg

Jess, jeg ble utestengt fra et utested (eneste utestedet i den lille bygda), fordi jeg var ferie-ff med en som var kjæreste med vakten på dette utestedet! Ikke min skyld veeel :(:hoho: Jaja, hun kunne bare få ham, han var ikke så spesielt godt utstyrt og ikke kunne han bruke det lille han hadde! Eneste var at han både var og fortsatt er utrolig søt og sjarmerende!

Ellers var jo K ganske hot ja, på en litt sleskete måte :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Envy! Liten sveip innom deg for å se hva som skjer. Og her skjer det masse, som vanlig. Jeg tror jeg har merket at ting har falt mer på plass for deg nå, så du har det bedre enn de første gangene vi kommuniserte. Det er flott! Da blir jeg glad på dine vegne. Jeg kjenner igjen så mange følelser, synet på deg selv, og holdningen til menn/gutter fra meg selv på din alder. Trøst at flere har vært gjennom det og kommet ut på andre siden med både helse og humor i behold? :fnise:

Natti-natti! :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, jeg ble utestengt fra et utested (eneste utestedet i den lille bygda), fordi jeg var ferie-ff med en som var kjæreste med vakten på dette utestedet! Ikke min skyld veeel :(:hoho: Jaja, hun kunne bare få ham, han var ikke så spesielt godt utstyrt og ikke kunne han bruke det lille han hadde! Eneste var at han både var og fortsatt er utrolig søt og sjarmerende!

Ellers var jo K ganske hot ja, på en litt sleskete måte :sjarmor:

hahahahahahah, serøst, jeg ler irl! Huuuuf, ff'er er og blir no dritt altså! :sur:

*glis* han er nammenam skal jeg si deg :sjarmor: problemet er bare det at han er så innmari hot, og sannsynligvis er fullstendig klar over det selv :eeeh:

:vinke:

Lykke til på eksamen i morgen Envy og Serenity. :klem:

Takke takk Kospia! :klem:

Hei Envy! Liten sveip innom deg for å se hva som skjer. Og her skjer det masse, som vanlig. Jeg tror jeg har merket at ting har falt mer på plass for deg nå, så du har det bedre enn de første gangene vi kommuniserte. Det er flott! Da blir jeg glad på dine vegne. Jeg kjenner igjen så mange følelser, synet på deg selv, og holdningen til menn/gutter fra meg selv på din alder. Trøst at flere har vært gjennom det og kommet ut på andre siden med både helse og humor i behold? :fnise:

Natti-natti! :søvn:

Hihi ja, her er det liv vettu :) Ja, det er utrolig hvor mye bedre alt føles nå.. jeg er liksom "hjemme" i meg selv.. ikke så greit å forklare, men alt føles bare så mye lettere og tryggere nå! :jepp: Hahaha, ja det er greit å se at det går an å komme gjennom dette med litt fornuft i behold! :-D

natta ja! :goodbye:

-------------

Jeg har snakka litt med K igjen i dag :fnise: Jeg syns virkelig at jeg må få møte han snart irl igjen altså, fordi omg! Han virker faktisk ganske jordnær! .. men nei, forhåpninger SKAL jeg ikke ha! :sur:

hm, ellers ble det jo som sagt ikkenoe festing.. nå har jeg litt vondt i hodet mitt egentlig.. vil ikke ha eksamen i morgen, lurer på hva helgen bringer, er generelt sett ganske rastløs og hyper.. tenker på K.. igjen.. err.

Men jeg er søt i dag :)

hahahah, bra man ikke har høye tanker om seg selv her da hvertfall! :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: jaaa! Synd jeg ikke fikk brukt det til annet fornuftig enn fjesbokbilde! :eeeh: meeeen, om K kommer til helgen går det jo an å håpe at jeg beholder litt av søtheten til da :engel:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, prøver å jobbe med saken :gjeiper: Men det er ikke viljen hans det står på, men praktiske årsaker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke no "uuuuuuu"-ing her frøken! ;P

Dette er skumle greier skal jeg si deg! TENK om han kommer hit :hakeslepp: men åå.. tenk hvis han ikke kommer! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så careface jeg er i dag.. :Gjesp: Er så sinnsykt trøtt, vil bare sove og sove :gjeiper: Men sånn var det jo etter nynorsk eksamen og.. det tar på dette her gitt! :eeeh: men, nå hadde jeg siste eksamen i dag, så nå er heldigvis dette kjøret overstått, håper jeg! :-D

*gjesp*

Jeg er litt tom i hodet akkurat nå XD haha.. skal snart til psykologen da, burde dra sånn akkurat nå egentlig, men hun er alltid forsinka, så det tar jeg med en klype salt! Oxo jeg som er så tom for tanker i hodet mitt i dag, skal jeg snakke om hos psykologen da da? :lete:

Jeg vet ikke hvor bruk jeg har for psykolog lenger egentlig.. selv om det går litt i bølger det der, og det er jo en trygghet å ha hvis alt skulle gå i vranglås! :jepp:

*gjesp igjen*

Og denne formen skal jeg kjøre bil i? :ler: huff, får ha på nrj på full guffe i dag gitt! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med overstått eksamen!

Hva skal du egentlig til høsten? (Ikke fått med seg :forvirra: )

Psykologen er grei å ha som sikkerhetsnett ja! Ikke alltid man må snakke om ting som må ha en dypere betydning, noen ganger er det lov å være glad og uten dype betenkninger ;) Tenk så slitsomt det hadde vært hvis man alltid hadde noe å snakke om som var viktig!

Nå er det snart helg!!!! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, eksamen i dag? Det fikk jeg ikke med meg da jeg skrev i går, ellers skulle jeg ønsket lykke til og gått med kryssa fingre i dag :lol: Du har nok gitt ALT i dag, så hvil deg nå. Det beste med eksamen er å være ferdig. HURRA! :skaal: :juhu: :danser::duskedame: Ånei, for trøtt, ja..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Serenity88; Til høsten skal jeg ta privatist eksamen i de fagene jeg mangler + jobbe ^^ Flytte skal jeg vel å en eller annen gang.. utover det har jeg ikke lagt store planer :gjeiper:

hahaha.. joda det, vet jeg, har stort sett hatt noe viktig å snakke om i godt over ett år nå! Utrolig deilig med denne nyvunne sinnsroen jeg har inni meg nå :)

Mummi53; Hehe, jepp! Jeg tror det gikk ok da! Oppgavene var kjempeteite så noen 6'er ble det nok ikke, men jeg sto garantert! :jepp: kjempe godt å være ferdig ja :juhu: .. for denne gang ;)

-------------

Jeg har absolutt ingenting av interesse å komme med nå! XD

Kjempekjedelig kveld egentlig.. gruer meg litt til foreldra reiser bort i helgen.. huset på over 200kvm blir faktisk veldig tomt og ensomt altså! Spesielt når jeg ikke skal noe gøy i helgen heller :sukk: I morgen skal jeg ut med M, men vi vet ikke hva vi skal.. og på lørdag må jeg jobbe.. hele kvelden :grine:

Søndag er jo søndag..

Jeg er litt ensom akkurat i kveld føler jeg.. :lete: K virker uintressert igjen.. men jeg vet ikke egentlig hvor intressert jeg er selv heller.. han kommer ikke i helgen, og ting tar for lang tid og interessen synker. min interesse synker først og fremst fordi han virker uintressert da.. nå bryr jeg meg liksom ikke.. har innstilt meg på at han ikke kommer, har egentlig innstilt meg på å aldri se han igjen.. Bryr jeg meg?

Jeg vil seriøst bare shoppe for tiden.. det er det eneste jeg tenker på :eeeh: jo, og å fikse håret mitt!

En gammel kompis kontaktet meg i sted å spurte om vi skulle ta en pils en dag da! :) det er koselig, håper vi får gjort det da! Jeg må bare passe meg så det ikke bli fylla, fordi han er eksens beste venn, og eksen til min beste venninne! :gjeiper:

Jeg kjenner ekstremt mange mennesker hvis navn begynner på M. random info..

Dagens lille glede; Å cruise bortover landeveien med vinduet på vidt gap, solbrillene på nesa, solen steikende i frontruta og max sommermusikk dundrende i anlegget! :briller::sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken
Dagens lille glede; Å cruise bortover landeveien med vinduet på vidt gap, solbrillene på nesa, solen steikende i frontruta og max sommermusikk dundrende i anlegget! :briller::sol:

Chiiiiiiiiiiiiiiiiill :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha! aw, det er ikke så lett alltid :rodme:

-----------

Rottene er våkne, og de er så søøøøøte! :fnise: Løper rundt i buret sitt og lager masse leven! hihi

Nå er vi alene, jeg og rottene..

Jeg kjeder meg, jeg vil ikke på jobb i morgen! :sur:

I dag jeg jeg prøve å få ryddet litt her! :jepp: Oxo skal jeg ringre frisøren å forhøre meg litt om priser og slikt.. I kveld skal jeg og M på kino! Hahaha, hu da! Det blir sikkert bra, selv om hjernen min ikke vil samarbeide med meg.. ikke etter i går.. awh!! :(

:rødme: :duskedame::fnise::lete::sjenert::forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få sagt det :gjeiper:

I går kveld gjorde jeg og han noe :sjenert: Noe som jeg egentlig syns er dødsteit og 14tis!! :sur: ..Men hva skal man gjøre når han bor lengst unna da?

Skulle ønske han kunne være her nå :sukk:

Han lovte å komme neste helg.. men han ombestemmer seg sikkert, og jeg brukte skitne midler for å lokke han :eeeh:

Jeg vet ikke hva jeg føler eller om jeg føler noe.. jeg var bare hva jeg syns om han.. er forvirra jeg.. eller egentlig er jeg ikke.. på en måte... Alt blir nok bra når jeg får møte han igjen, kysse han, holde han og kose med han. snakke face 2 face og le sammen :) Han sa noe i går som betrygget meg litt.. søte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi! :sjarmor:

Her snakker vi Envy! :lur:

Det er ikke så lett å finne ut av ting når man bor så langt unna hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...