Gjest Ballerina Skrevet 9. januar 2008 #101 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vet Dale har begynt med noen mini-størrelser også, du kan jo titte litt der også om du vil ha noe virkelig pittelite? http://www2.dale.no/dalegarn/index.php?val...on=no&under[]=1100 Denne kan lages bitteliten! Har alle Dalemønstrene selv! Så hvis du vil ha oppskrift så bare send en PM så skal jeg scanne den for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 9. januar 2008 #102 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg tipper forresten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. januar 2008 #103 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei, vettu hva? Jeg må være den tregeste ever! Gratulerer med graviditeten! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #104 Del Skrevet 9. januar 2008 Denne kan lages bitteliten! Har alle Dalemønstrene selv! Så hvis du vil ha oppskrift så bare send en PM så skal jeg scanne den for deg Får ikke opp noe bilde jeg... så jeg aner ikke hvordan den ser ut, eller om det er vanskelig.... Men altså, la meg nå holde det klart da, jeg kan ikke egentlig strikke, så det er ikke egentlige "klær" jeg har strikket sålangt da, det er mer "truser" (egentlig bleiebukser) Jeg kan rett og vrang, legge opp og felle av (dvs, har lært meg det nå i desember, ved god hjelp av strikkeskolen til garnstudio. Jeg har kunnet det en gang for mange år siden, men husket ikke annet enn rettstrikk, resten måtte jeg titte på bildeserier av) så noe avanserte greier er ikke noe for meg. De fløeste babytingene jeg ser (f.eks på garnstudio) har enten masse huller eller fletter og sånn, og det er for avansert for meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #105 Del Skrevet 9. januar 2008 Oppdatert gjetteliste: Moonxhadow: Linn3c: Jente 79 Lilith: Concertina: Lano: Ballerina: Frk. Stella Fakse: Imli veslo: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #106 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Flest tror jente, selv om jeg tror gutt... Og tenk at denne boka er blitt 6 sider da... det er jo ikke akkurat lenge siden jeg starta den... 05.01.2008 (18:14) postet jeg første innlegg... det er 4 dager siden det... Endret 9. januar 2008 av Malama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. januar 2008 #107 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei, jeg må jo si gratulerer Her er tippelisten i full gang allerede ser jeg. Når skal du på UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #108 Del Skrevet 9. januar 2008 Har ikke fått time enda, men legen min sier det er i uke 18 (jeg har vel lest at det skjer stort sett i uke 17-20 en plass), så det blir nok i mars. Men tipping er jo gøy allerede likevel da Min magefølelse av "gutt" vokste seg liksom frem i løpet av de første ukene, men jeg vet jo at det er 50% sjangs for at jeg tar feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #109 Del Skrevet 9. januar 2008 forresten, tusen takk for alle gratulasjonene, fra alle dem jeg ikke har svart "personlig" også, det er kjempekjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. januar 2008 #110 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, tipping er gøy! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 9. januar 2008 #111 Del Skrevet 9. januar 2008 Bare for å avslutte dette med små strikkeklær, denne jakka som jeg viste er lett - klarer du det du har laget klarer du denne Sånn ser den ut når den er ferdig, men jeg har også laget den slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #112 Del Skrevet 9. januar 2008 Det burde jeg klare ja, den var jo kjempesøt også da. Kanskje jeg burde prøve meg på noe slikt etterhvert, det er jo måte på hvor mange sånne små bleiebukser jeg trenger.... (tanken er jo også å bruke disse til å øve meg på å strikke, slik at jeg etterhvert kan strikke noe mer avansert, og den jakken der var jo både søt og ikke for komplisert ja ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 9. januar 2008 #113 Del Skrevet 9. januar 2008 Får ikke opp noe bilde jeg... så jeg aner ikke hvordan den ser ut, eller om det er vanskelig.... Kanskje denne linken virker? Det er det rosa settet helt nederst til høyre - så supernusselig vettu! Ellers kan jeg anbefale denne jakken fra Garnstudio/Drops. Den er noe av det første jeg strikket, veldig "rett fram" og strikkes i ett stykke lissom. Og så er den både fin og ikke minst praktisk (har jeg hørt da ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 9. januar 2008 #114 Del Skrevet 9. januar 2008 Forresten må jeg bare advare deg - jeg er litt sånn at om noen begynner å snakke strikking så er det bare å putte på meg en 5-øring og jeg holder det gående lissom. Jeg kan plutselig ta over dagbøker med (for noen i alle fall) skikkelige uinteressante emner STOPP MEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. januar 2008 #115 Del Skrevet 9. januar 2008 Har du siste nummer av Gravid? Der var det et kjempfint strikka sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 9. januar 2008 #116 Del Skrevet 9. januar 2008 Forresten må jeg bare advare deg - jeg er litt sånn at om noen begynner å snakke strikking så er det bare å putte på meg en 5-øring og jeg holder det gående lissom. Jeg kan plutselig ta over dagbøker med (for noen i alle fall) skikkelige uinteressante emner STOPP MEG! Du er ikke den eneste Kan holde på leeeenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #117 Del Skrevet 9. januar 2008 Kanskje denne linken virker? Det er det rosa settet helt nederst til høyre - så supernusselig vettu! Ellers kan jeg anbefale denne jakken fra Garnstudio/Drops. Den er noe av det første jeg strikket, veldig "rett fram" og strikkes i ett stykke lissom. Og så er den både fin og ikke minst praktisk (har jeg hørt da ). Den linken fungerte, bare at jeg ikke kommer inn på den spesifikke oppkriften for større bilde, da kommer det bare rødt kryss. Men jeg har jo fått sett den, kjempenydelig, og ikke for komplisert. Den fra garnstudio så faktsik gjennomførbar ut også, jeg blir jo motivert av dette.... Forresten må jeg bare advare deg - jeg er litt sånn at om noen begynner å snakke strikking så er det bare å putte på meg en 5-øring og jeg holder det gående lissom. Jeg kan plutselig ta over dagbøker med (for noen i alle fall) skikkelige uinteressante emner STOPP MEG! Hehe, det går så bra så... Har du siste nummer av Gravid? Der var det et kjempfint strikka sett. Jeg har et nummer av Gravid, det som er i salg i butikkene nå, men har ikke lest hele enda, kan ikke huske å ha sett noe strikkagreier der egentlig, men som sagt, jeg leser det litt sånn på senga, og har ikke lest alle sidene, blar litt i det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. januar 2008 #118 Del Skrevet 9. januar 2008 Fra side 84. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #119 Del Skrevet 9. januar 2008 skal bla opp der i kveld jeg... om jeg husker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. januar 2008 #120 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja det må du huske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg