Gå til innhold

Felix og Tigergutt gifter seg 9.august 2003


Felix

Anbefalte innlegg

Kjolen satt som ett skudd! :D

Jeg møtte min forlover etter jobb, på MaxMara. Der skulle hun hente sin kjole, som hun hadde fått tilpasset. Hun prøvde den på, og den satt perfekt. Hun ble strålende glad.

Så gikk vi til Lise's systue for å prøve min brudekjole. Og den var bokstavelig talt som sydd til meg.. :ler:

Lise hadde gjort en kjempejobb. Men jeg kom til henne uten bil, tok det på vei hjem fra jobb. Og derfor måtte jeg henge den igjen. Forloveren min henter den på torsdag, og leverer den til rens da.

Men nå har jeg begynt å vurdere slør.. Må få kjøpt et i løpet av uken.

Prøvetimen hos friøren er på torsdag etter jobb. Så det begynner å bli hektisk her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, prøvetime i morgen! :D

Men i skrivende stund er jeg hjemme fra jobb med feber og bihulebetennelse.. :cry:

Det er noe som går på jobben, og selvsagt måtte også jeg bli smittet. Håper jeg er frisk nok i morgen til å gå på prøvetimen. Dette passet egentlig utrolig dårlig. For tidsskjemaet er ganske tight denne uken.

Men en god nyhet er at jeg pratet med hovmesteren. Og han fortalte at de hadde leid inn en duo, som spilte akkurat hva vi ønsket. Og at de nå holdt på å lage dansegulv på 40 kvm i underetasjen, der vi skal ha festen, etter middagen. Og det var en gledelig overraskelse. For i 1. etasje skal det være bar og sittegrupper. Og gavebordet skal også stå i 1.etasje. Man har utgang til parken utenfor både fra 1.etasje og underetasjen. Så dette ser ut til å bli hva vi ønsket, og mer til.

Vi ble også enige om å servere champagne coctailen "Bellini" til gjestene våre når de ankommer med båten.

Iskald Bellini.. :briller:

Ellers var blomster bestillt, og jeg ba han ikke å spare på stearinlysene! :ler: Vi har en veldig god dialog, og jeg tror dette kan bli meget bra!!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg god bedring og håper at du klarer å komme de til prøvetimen i morgen. Du får ta det med ro i dag da, bi vartet opp av tigergutt.....

Blir spennede å høre hva dere finner ut på prøvetimen i morgen.

Nå er jaggu ikke mange dagene til dere er gift!

Teller ned.....10 dager igjen..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fortsatt dårlig. Lurer på hvordan det vil gå med prøvetimen i morgen da..  :cry:

:cry: :cry: :cry:

Bli frisk, Felix!!! Jeg krysser fingre (og tær) for deg!

Noen ganger gjør en god natts søvn underverker.

Og så er jeg SÅÅÅÅÅ glad for at kjolen din passet så fint!

Lykke til på prøvetimen imorgen, håper det går bra og at du blir fornøyd!

Stor bli frisk-klem fra Pusekatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt syk.. Men min forlover ringte, og sa hun skulle komme på sykebesøk nå. Og at hun skulle utrette mirakler, slik at jeg ble i god nok form for å kunne dra til frisøren kl.16.

Hun er snill, og jeg er heldig som har henne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring, Felix. :kysse:

Når det måtte skje, så var det bra at det skjedde nå og ikke om en uke. Nå har kroppen din tid til å bli frisk og sterk igjen til den store dagen! Vet at du har det travelt med mye som skal gjøres. Håper du kan ta deg tid til å være snill mot deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært hos frisøren! :D

Og slik blir det:

Vi tok utgangspunkt i denne frisyren.

Håret blir rullet opp. Så setter hun det meste opp bak, i en hestale. Så tvinner hun lokkene og setter de fast med nåler. Deretter vil hun tvinne det nederste håret, som har fått henge fritt, i flere lokker som hun setter opp mot "toppen". Så vil hun feste 2-3 tråder med krystaller i fronthåret. Dette vil hun bruke til å lage 2 tynne fletter (som vil glitre) på hver side. Disse drar hun skrånende bakover, og fester i resten av håret bak. Så har vi bestilt 3 hvite orkidéer, som skal festes bak.

Min forlover skal ha en enkel spansk inspirert frisyre, med en lilla orkidée festet i håret. Og den matchet kjolen hennes perfekt! :D

Vi snakket løst om sminke, og hun skal legge fake øyenvipper på oss begge. Bare sånn punktvis. Ikke en hel rad. Det ser så fake ut..

Marianne er søt, og hun var veldig lydhør! Både min forlover og jeg gleder oss stort til dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring, Felix. :kysse:

Takk for gode tanker, havsulen! Det hjalp nok. For jeg klarte å komme meg til frisøren.

Men da jeg hadde parkert bilen utenfor renseriet, og sto med kjolen i hånden, var døren til renseriet låst.. Argh. Og på døren sto det; Sommerlukket.

Og de er de eneste jeg vet om som har sertefisering. Hva gjør jeg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Poirot

Så fint at du ble fornøyd med Lises jobb, i og med at jeg anbefalte henne. Hadde jo vært kjipt om du ikke synes hun var noe flink.

Høres ut som om du blir superfin på håret. Nå er du snart gift, din heldiggris!

Donpedro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du ble fornøyd med Lises jobb, i og med at jeg anbefalte henne. Hadde jo vært kjipt om du ikke synes hun var noe flink.

Lise er kjempe flink. var hos henne i dag, for å levere brudepikekjolene. Hun er både rask og rimelig. Jeg kommer også til å anbefale henne videre.

Takk nok en gang for det gode tipset! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært hos frisøren! :D

Og slik blir det:

Vi tok utgangspunkt i denne frisyren.

Å, Felix, du kommer til å bli helt nydelig!!!!!!!! Flott frisyre!

Gleder meg til å se bildene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så mange koselige meldinger! :D

Nå er det ikke lenge igjen, og jeg bare gleder meg! Øving i kirken og samtale med presten neste onsdag. Så kjører jeg opp med bryllupskaken fra Pascal på fredag. Ellers er det meste klart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke sove i natt så jeg satt her å leste din dagbok i stedet. Jeg syntes den kjolen du valgte er nydlig å det høres ut som om håret blir nydlig også. Kakene høres himmelsk ut og det var gøy med kakeoppskrifter. Skoene var også nydlige,

Moren din og forloveren din høres ut som fantastiske mennesker, Jeg gleder meg til å se bilder til slutt og ønsker deg lykke til med vidre planlegging selv om du har kommet langt.

Jeg ønsker meg også strømper fra LaPerla har vært inne på siden deres i usa og det er så mye fint der. Jeg må se til å få laget meg en dagbok jeg også men er ikke sikker på hvordan jeg gjør det.

Og igjen lykke til nydlige prinsesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må se til å få laget meg en dagbok jeg også men er ikke sikker på hvordan jeg gjør det.

Og igjen lykke til nydlige prinsesse.

Takk for koselig hilsen! :D Hvis du vil ha en bryllupsdagbok er det bare å starte en ny tråd under "Bryllupsdagbok H-N". Det er veldig enkelt. Trykk på "Nytt emne".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...