Gå til innhold

Felix og Tigergutt gifter seg 9.august 2003


Felix

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke sovet 2 sekunder i natt.

Ligget oppe å tenkt på frisyre.. I går kveld ble jeg skikkelig nervøs. Så jeg gikk på soverommet for å se i min hemmelige boks. Der har jeg undertøyet, strømper og sko. Jeg prøvde skoene og så at undertøyet stemte med strømpene. Puh! Det gjorde de. Og skoene var finere enn jeg husket..

Men så begynte jeg å tenke på frisyren. Og leste alle mine bryllupsblader opp og ned, frem og tilbake.. Og løp inn og ut av badet og prøvde forskjellig.. Og fant til slutt noe jeg tror kan bli bra.

Fikk først over meg at jeg ville ha litt spansk inspirert frisyre, litt señorita aktig. Men det passer ikke helt med den klassiske kjolen med slep. Men lager man frisyren litt mer kunstferdig, og fester et par orkideer i det, så kan det bli bra.

Begynte å vurdere slør igjen også.

Og så begynte jeg å tenke på om jeg trenger et underskjørt til.. :o

Argh!! Bryllupsnervene har "inntatt" meg.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har byttet frisør, til Marianne fra Petite Frisørene i Sandvika. Hun virket kjempe koselig, og vi pratet lenge på telefonen.

Skal på prøvetime kl.16:30 31.juli. Gleder meg.

Hun satt opp time til meg lørdag 9.august kl.10:30. Og så ordner hun håret til forloveren min innemellom.

Håper jeg får sove til natten da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helenius

Sikkert lurt å bytte frisør siden du har vært så nervøs for den overstrømmende kreativiteten til den du egentlig skulle ha! Det er greit å slippe å bekymre seg så mye for sånne ting, tror jeg.

Du, kan jeg spørre hvilken kirke dere skal gifte dere i?

Forresten, fin fasong på skoene dine! Jeg ville nok ikke valg noen med reim rundt foten selv, men som du sier er det jo bare tuppen på skoene som vises under kjolen. Og med en sånn reim slipper man jo at skoene faller av i heftig brudevalsing!

Min kjære sa forresten i går at han hadde fått bryllupsnerver - fordi han ikke ante når vi skulle få tid til å øve på brudevalsen! Han er nå søt, da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Nå er det ikke lenge igjen. Venter spent på referat fra bryllupet jeg nå ;) Du blir nok en nydelig brud. Alt virker gjennomført og flott. Lykke til med de siste forberedelsene før bryllupet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Ca!

I går må jeg si mye ordnet seg!

Først var min forlover og jeg på MaxMara i Hegdehaugsveien. Der fant hun en nyyyydelig kjole i dyp rosa. Enkel, men med veldig understatement! Hun var nydelig i den. Hun strålte der hun sto, og kjolen ble følgelig hennes..

Vi feiret det hele med et glass tørr hvitvin på Nobilis.

Så gikk vi hjem for å planlegge dagen før og etter. Vi så på bilder av hårfrisyrer og diskuterte tilbehør og sminke.

Tigergutt dro med sin forlover til Lisbeth på Brud og Selskap i Hønefoss. Der fikk forloveren leid smoking. Tigergutt fikk hentet brudepikekjolene. Og så var servicen så god at Tigegutt som allerede hadde leid kjole og hvitt på Christiane, ga blaffen i depositumet, og heller leide hos Lisbeth! Den var ny og rimeligere!

Tigergutt var meget enig i at det var virkelig verdt å reise til Hønefoss.

Og så fikk Snuppelure prøve kjolen da Tigergutt kom hjem. Og hun ville jo ikke ta den av.. Bare danset rundt i stuen, og følte seg som verdens vakreste.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Byttet du frisør fordi du bekymret deg for mye over hans kreativitet? Blir spennende å høre hvordan det gikk på prøvetimen til din nye frisør.

Ble det billigere å leie til Lisbeth selv om han hadde betalt depositum på Christiane? Hvor mye tok hun i leie da?

Bare går å tripper rundt som en unge på julaften.....kommer ikke postmannen snart?......

At hun har en unik service er ikke til å stikke under en stol.... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye begynner å falle på plass nå, Felix! Gleder meg til å se bilder fra den store dagen din, jeg :D

Har du bestemt deg for farger på øyenskygge og leppestift enda?

Det er veldig ålreit å ha noen å diskutere tilbehør med - godt å få litt innspill!

Og så er jeg SÅ spent på hvordan det går med kjolen din, jeg krysser fingrene for at den skal sitte perfekt på deg!!!

Lykke til videre med de siste forberedelsene da - to uker og en dag igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott dagbok du har Felix! Morsomt å høre om alle detaljene i planleggingen. Lykke til med bryllupet 9. august, dere kommer til å være nydelige :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir kakebordet som følger:

Bryllupskake

Kransekake

Hvit sjokolademoussékake

Suksesskake

Verdens beste

Rullekake

Sommerkake, m nøttebunn, vaniljekrem, sjokolade og friske jordbær.

Ostekake, m. sitronlokk pyntet m sitronmelisse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med bryllupet 9. august' date=' dere kommer til å være nydelige :D[/quote']

Takk, Snorkie! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir kakebordet som følger:

Bryllupskake

Kransekake

Hvit sjokolademoussékake

Suksesskake

Verdens beste

Rullekake

Sommerkake, m nøttebunn, vaniljekrem, sjokolade og friske jordbær.

Ostekake, m. sitronlokk pyntet m sitronmelisse

Får vann i munnen jeg, av å lese om kakebordet deres, Felix :wink: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bestemt deg for farger på øyenskygge og leppestift enda? Det er veldig ålreit å ha noen å diskutere tilbehør med - godt å få litt innspill! Og så er jeg SÅ spent på hvordan det går med kjolen din, jeg krysser fingrene for at den skal sitte perfekt på deg!!!

Lykke til videre med de siste forberedelsene da - to uker og en dag igjen!

Hei Pusekatt. Farve på øyenskygger er ikke bestemt. Men jeg tror jeg heller mot lilla.. Jeg skal ha lippgloss, ikke lebestift. Farve er ikke bestemt.

Kjolen skal prøves denne uken.. Gleder meg! :D

Ellers må vi to snart ta en lunch på Pascal! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Byttet du frisør fordi du bekymret deg for mye over hans kreativitet? Blir spennende å høre hvordan det gikk på prøvetimen til din nye frisør.

Ble det billigere å leie til Lisbeth selv om han hadde betalt depositum på Christiane? Hvor mye tok hun i leie da?

Bare går å tripper rundt som en unge på julaften.....kommer ikke postmannen snart?......

At hun har en unik service er ikke til å stikke under en stol.... :blunke:

Ja, jeg var faktisk engstelig over om jeg kom til å se ut som en crazy hårmodell, eller om jeg kom til å bli en vakker brud..

Derfor byttet jeg.

Ja, det var 600,- pris forskjell fra Christiane og Lisbeth. Og hos Lisbeth var alt nesten nytt. Og servicen kunne ikke sammenlignes.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, her har det skjedd mye mens jeg har vært borte!

Gleder meg så veldig til å se bildene av deg....

Tilgi meg for dårlig hukommelse, men hvilken kirke skal du gifte deg i (eller er det en hemmelighet...?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gifte oss i Vatnås kirke i Sigdal. Dette er et nydelig lite trekapell fra 1600 tallet.

Det er ingen hemmelighet. Det ligger dessverre ikke noe bilder på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Helenius

Å, det hørtes ut som et fantastisk sted! Jeg er også glad i små kapeller - synes det blir mer stemning med en proppfull kirke enn om man skal sitte strødd rundt på de fire første benkeradene i en diger domkirke - selv om det sikkert kan være nydelig, det også.

Nå er det ikke lenge igjen, Felix!

Har nervene begynt å melde sin ankomst?

(Og kan jeg få smake på bryllupskaka?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nervene er nok her. Har enda ikke bestemt meg for slør eller ikke slør.. :oops:

Tror jeg kjører en tur til Lisbeth i Hønefoss, og hører hva hun mener.

Nå begynner Bridezillas..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pusekatt. Farve på øyenskygger er ikke bestemt. Men jeg tror jeg heller mot lilla.. Jeg skal ha lippgloss, ikke lebestift. Farve er ikke bestemt.

Lilla tror jeg blir et bra valg!

Kjolen skal prøves denne uken.. Gleder meg! :D

Ellers må vi to snart ta en lunch på Pascal! :blunke:

Åja, det må vi!!! Bare å si fra når du har tid :wink: !

Og lykke til med kjoleprøving - gleder meg til å få rapport!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...