Gå til innhold

Felix og Tigergutt gifter seg 9.august 2003


Felix

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

Jeg må bare få si at det var en utrolig flott kjole. Håper alt ordner seg.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til med trålinga!

Jeg tror mine sko må være sånne Klara Ku-sko... Jeg har dessverre ikke bilde :ler:

Håper du finner noe du liker!

Vet ikke hva slags sko du skal ha, men mente ikke å være fordømmende. Hvite "pumps" med høye tykke heler er bare ikke av mine favoritter.

Men de fleste har vel kjoler som er såpass lange at skoene sjelden syntes. Så da er vel kanskje det viktigste at skoene er gode å ha på seg!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helenius

Vet ikke hva slags sko du skal ha, men mente ikke å være fordømmende. Hvite "pumps" med høye tykke heler er bare ikke av mine favoritter.

Hihi! No offense taken. Jeg er ikke noe særlig glad i spisse sko med tynne hæler, så jeg var sjeleglad jeg fant noe. Dessuten liker jeg heller ikke flate satengpumps. Jeg elsker Camper-sko, og de jeg fant (fra Linea Raffaelli) var i skinn og helt annerledes enn de fleste andre brudesko jeg har sett.

Men da du sa "Klara Ku" så tenkte jeg på Klara Ku... Og så for meg henne i mine sko - og det passet egentlig ganske bra! :hoho:

Hvis du ble veldig nysgjerrig nå:

Gå inn på www.linearaffaelli.com, naviger deg inn på "Bridal collection" og "accessories" - så kan de på en måte minne om det første skoparet der. Men bare i formen på tåen... Hælen og hælkappen og reima over er annerledes. Nei, kanskje det er best du ikke ser på bildet, siden de ikke lignet så veldig... Uff, dette ble bare rot! Ha en fin dag, heller!

Forresten, fant du sko?

Og ja, de fleste har jo kjoler som gjør at skoene ikke vises, så kanskje er det ikke så farlig i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke funnet sko. Og jeg har sett på (og kommentert) dine døds stilige sko tidligere!

Måtte le litt av innlegget! God humor er en fin ting å ha! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helenius
Nei, jeg har ikke funnet sko. Og jeg har sett på (og kommentert) dine døds stilige sko tidligere!

Måtte le litt av innlegget! God humor er en fin ting å ha! :D

Har du sett dem før???

Men??? Å? Jeg har jo ikke vist dem frem :o (trodde jeg) - og så er det attpåtil feil sko :ler: Kanskje jeg må ta bilde av de ordentlige skoene. Jeg får gjøre det etter bryllupet. Jeg viser ikke frem stort i tilfelle min kjære skulle snike seg inn her og finne ut hvem jeg er og se på kjole og sko!

Det er bra jeg kan spre litt glede i hverdagen! Det gjør du også, Felix! Takk for koselig melding i dagboka mi. Ha en finfin ettermiddag, det skal jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigergutt har vært så flink!

Han har ordnet med blomster. Han har ordnet sitt eget antrekk. Han er i sluttprosessen med gifteringene. Bryllupsreisen er også på plass

-og han har klart å holde alt hemmelig for alle!

Jeg er så stolt!! :D

Jeg har enda ikke levert min kjole, og det begynner å haste.. Ellers har jeg bestemt meg for de to brudepikekjolene som dere har sett bilde av her i dagboken. Jeg må bare ringe til Danmark å bestille de.

Nå er det ikke mange ukene igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sankket med Lise på Lise's systue. Hun virket kjempe koselig og dyktig. Vi skal ta en ettermiddag etter jobb i neste uke. Måle opp å finne ut hvor mye vi må sy inn og om før kjolen sitter perfekt!

Det var veldig beroligende å snakke med henne.

:Nikke:

Ellers er det ikke lenge før Pusekatt her inne skal i ilden.. Gleder meg så på hennes vegne. Håper hun får alt hun ønsker seg, og litt til på den store dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det haster med å få lagt ut ønskeliste. Det er mange telefoner om dagen...

Vi var på tilbords, men de hadde nesten ikke noen ting vi hadde lyst på. Vi noterte Globalkniver og dro igjen..

Vi får sette opp en ønskeliste på Howard tror jeg.. Vi ønsker jo oss hele butikken der.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sankket med Lise på Lise's systue. Hun virket kjempe koselig og dyktig. Vi skal ta en ettermiddag etter jobb i neste uke. Måle opp å finne ut hvor mye vi må sy inn og om før kjolen sitter perfekt!

Det var veldig beroligende å snakke med henne.

Jeg krysser fingrene, Felix!!! Håper Drømmekjolen din blir like perfekt på deg som en vakker brud fortjener! Og så ønsker jeg deg selvfølgelig lykke til videre med skojakten.

Hvis du forter deg, kan du jo fremdeles rekke å bestille fra bridalshoes.com da - der har de mange lekre sko (jeg synes også at tradisjonelle bryllupssko blir veldig fort Klara Ku-aktig).

Ellers er det ikke lenge før Pusekatt her inne skal i ilden.. Gleder meg så på hennes vegne. Håper hun får alt hun ønsker seg, og litt til på den store dagen.

Tusen takk, du er jo bare SÅ skjønn :hoppe: !!!!! Jeg lover å sende deg bilder fort som fy på lørdag, når vi har stått opp og fremdeles er i lykkerus :wink: Jeg kan nesten ikke tro at det bare er fem dager igjen. I går var jeg hos min eks og hentet kjolen. Han var så søt, hjalp meg med å pakke ned i kjolepose og alt. Ga meg en god klem, sa han var glad i meg, og ønsket meg (oss) lykke til med både tur og bryllup. Veldig koselig!

Og tusen takk for alle råd og tips du har kommet med, det har vært veldig nyttig! Sitter nå og tar en endelig titt på frisyrer, må nesten bestemme meg snart, jeg bare føler at jeg ikke finner helt et bilde som er 100% sånn som jeg ønsker meg - blir liksom mer en kombinasjon av 3-4 bilder.

Og du? Dagen din nærmer seg med stormskritt den også da - under 6 uker igjen!

Ta godt vare på deg selv og Tigergutt mens jeg er borte da, så snakkes vi!

Stooooooor klem fra Pusekatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det haster med å få lagt ut ønskeliste. Det er mange telefoner om dagen...

Vi var på tilbords, men de hadde nesten ikke noen ting vi hadde lyst på. Vi noterte Globalkniver og dro igjen..

Har dere vært på Glasmagasinet? Der har de jo mye fint dekketøy og glass. I kjellern har de også masse fint kjøkkenutstyr!

Stensbak er også greit å titte innom.

Lykke til!

Klem fra Pusekatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så ønsker jeg deg selvfølgelig lykke til videre med skojakten.

Hvis du forter deg, kan du jo fremdeles rekke å bestille fra bridalshoes.com da - der har de mange lekre sko (jeg synes også at tradisjonelle bryllupssko blir veldig fort Klara Ku-aktig).

Sko og undertøy er klart!! :hoppe:

Min forlover som er verdens mest rutinerte shopper var med.. Og da ble det fart på sakene!

Undertøy fra Christian Dior -nydelige blonder..

Stilrene kritthvite sko. Min forlover spottet en bitte liten "diamant" i låsen, med sitt trente øye. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sko og undertøy er klart!! :hoppe:

Gratulerer!!! Veldig deilig å ha slike ting i boks :D

Undertøy fra Christian Dior -nydelige blonder..

Stilrene kritthvite sko. Min forlover spottet en bitte liten "diamant" i låsen, med sitt trente øye. :ler:

Høres nydelig ut! Finner du link til dette noe sted eller? Er så spent på hvordan det ser ut!

Har du bestemt deg for frisyre ennå, eller venter du til prøvetimen for å bli enig med Thomas Mørk om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som deg er også jeg veldig usikker på det. Jeg kommer til å la Thomas si hva han mener på prøvetimen, og så blir det tatt et valg ut fra det.

Har du bilder av dine 3 mulige frisyrer? Send de på mail da!

Hell og lykke, Pusekatt! Håper du får et supert bryllup. Og husk; Det viktigste er at dere begge svarer "ja", og at dere blir gift!

Venter i spenning på referat og bilder. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lise ringte akkurat! Jeg skal til henne etter jobb i dag med kjolen. Så får vi se hva slags underverker hun klarer å få til med nål og tråd.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lise var kjempesøt. Takk for tipset, Donpedro!! :D Kjolen vil være ferdig rundt den 10.juli, i god tid før bryllupet. Jeg prøvde for første gang undertøy og sko til kjolen. Alt stemte.

Så ringte fotografen vår. Han kom innom, lekte med snuppelure og avtalte mer rundt bryllupsfotograferingen. Vi var som vanlig på nett. Han er så utrolig hyggelig! Og meget dyktig. :Nikke:

Nå er mye på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helenius

Så bra at ting ordner seg, Felix! Jeg er sikker på at kjolen blir kjempefin når den blir sydd inn. Og spesielt bra at undertøyet passet under. Det var min store skrekk: Å endelig finne undertøy som passet, og at det så stakk utenfor kjolen... Men det gjorde det ikke - heldigvis!

Hvordan går det med den misunnelige søsteren din? Håper du ikke lar henne ødelegge for det som skal være en gledesdag. Forhåpentligvis skjønner hun hvor smålig hun oppfører seg!

Ha en super en!

Klem Helenius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg snakket med min søster her om dagen på tlf. Jeg sa jeg hadde sett kjolene hun hadde kjøpt utstilt i en brudekjoleforretning. Åhh.. he ee.. svarte hun da. Ja, de er jo finer sa jeg videre.

Jeg gir henne ikke gleden av å ha omrokkert mine planer!

Er i ferd med å bestille de to brudepikekjolene fra Lilly. De ser slik ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg.. Snart bare 5 uker igjen! På lørdag skal jeg og min forlover ut å handle kjole til henne. Jeg har allerede dannet meg et bilde i hodet av hvordan den skal se ut. Så da kan vi nok beregne å lete en stund.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg til frisøren på prøvetime, rett etter jobb. Gleder meg! Tar med et bilde av kjolen. Håper han kommer opp med gode ideer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, tiden løper så fort avgårde, nå har du bare en måned igjen....

Hvordan er det med nervene?

Så flott at du får orden på kjolen....

Håper du legger ur et bilde eller tre nå dagen er vel overstått......

Klem fra Tex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...