Gå til innhold

WoW - World of Warcraft


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja du kan bli angrepet av vaktene i Horde byer, det er bare noen få horde byer som er nøytrale og tolerer besøk av allianse peeps :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise
Ja du kan bli angrepet av vaktene i Horde byer, det er bare noen få horde byer som er nøytrale og tolerer besøk av allianse peeps :)

Du blir garantert angrepet av vaktene i den motsatte faction's byer. De nøytrale byene med Goblins angriper kun om man selv angriper en annen av motsatt faction. Er vel kun noen få camper som FP'er og slikt som ikke angriper. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller paa normal server, og det har skjedd som lav lvl char i f.eks. Crossroads at jeg ble angrepet og drept av Alliance angripere selv om jeg ikke var pvp-flagget.

Var det jeg mente, i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er level 44 og ble altså angrepet av en Horde-spiller i en Horde-by, ikke en vakt, mens jeg hadde PvE-status. Ble så overrasket over å bli angrepet av en annen spiller ens jeg var PvE at jeg bare stod paralysert og lot meg bli drept :ler:

Opplevde som sagt også at jeg ikke fikk XP av å drepe monstre på samme level som meg selv, dvs level 43-44, mens jeg hadde PvP-status. Etter jeg endret til PvE fikk jeg plutselig XP igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WoW spilte jeg i 2 uker, også orket jeg ikke mer :gjeiper:

Ikke min type spill akkurat - ettersom du må tilbringe ekstremt mye tid foran skjermen for å virkelig oppnå noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heloise
Jeg spiller paa normal server, og det har skjedd som lav lvl char i f.eks. Crossroads at jeg ble angrepet og drept av Alliance angripere selv om jeg ikke var pvp-flagget.

Var det jeg mente, i alle fall.

Ok, men på PvE servere blir du vel også automatisk PvP-flagget hvis du er i den motsatte faction's områder, men ikke i din faction's eller nøytrale områder.

Usikker men tror det er sånn.

Ellers blir du PvP-flagget om du bare buffer en annen som er det, eller dreper noen som tilfeldigvis er motsatt faction mobs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Fluffie_*
Ok, men på PvE servere blir du vel også automatisk PvP-flagget hvis du er i den motsatte faction's områder, men ikke i din faction's eller nøytrale områder.

Usikker men tror det er sånn.

Ellers blir du PvP-flagget om du bare buffer en annen som er det, eller dreper noen som tilfeldigvis er motsatt faction mobs.

Ja, det vet jeg. Jeg er altså Horde, og vært i en Horde-by og ikke buffet eller klikket eller noe som helst og likevel blitt angrepet av Alliance spillere. Men det var sikkert bare en liten bug eller noe. Det har ikke skjedd så mange ganger, men jeg vet det samme har skjedd andre og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest WoWnørd

Er det fler enn meg som ikke kommer inn nå?

Jeg la inn alle tre spillene i går kveld, og når jeg skriver inn passordet og trykker for å logge inn, kommer det opp "disconnected from server" med en gang, uten at den har prøvd å logge inn en gang.

Evt. noen som vet hva det skyldes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wow fail

World of Warcraft er like vanskelig som å kjøpe pølse på Narvesen, og tar mer tid en å se alle glamour sesongene til sammen, gjør noe annet please!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WOW-Mage
World of Warcraft er like vanskelig som å kjøpe pølse på Narvesen, og tar mer tid en å se alle glamour sesongene til sammen, gjør noe annet please!

Det overhodet ikke sant det du sier der. WoW er ikke alltid vanskelig, og det skal det heller ikke være, men det finnes mye som er utrolig vanskelig i WoW. Det krever enorme ferdigheter og evner for å få en karakter helt opp til level 80. Du blir utfordret hvert steg på veien, og de som faktisk når det høyeste nivået har bevist at de er dataspillernes elite. Alterac Valley er også et eksempel på en del av spillet som stiller veldig høye krav til spillerens kapasitet.

Ikke kom å si sånt tull når du sannsynligvis ikke klarte å komme deg over level 60 fordi questene var for vanskelige for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wow fail
Det overhodet ikke sant det du sier der. WoW er ikke alltid vanskelig, og det skal det heller ikke være, men det finnes mye som er utrolig vanskelig i WoW. Det krever enorme ferdigheter og evner for å få en karakter helt opp til level 80. Du blir utfordret hvert steg på veien, og de som faktisk når det høyeste nivået har bevist at de er dataspillernes elite. Alterac Valley er også et eksempel på en del av spillet som stiller veldig høye krav til spillerens kapasitet.

Ikke kom å si sånt tull når du sannsynligvis ikke klarte å komme deg over level 60 fordi questene var for vanskelige for deg.

Tror dette er det mest latterlige svaret jeg har sett. Jeg har selv lvlet opp til lvl 80. Det tok ikke lang tid. Hvordan det gjøres er å drepe "forskjellige" monstre og trykke på 3-4 knapper, som var "ekstermt" vanskelig. Du mener også at alle som har klart og komme til lvl 80 har "ekstreme ferdigheter" du vet at 9/10 wow spillere er denne lvlen? Når 10 av 11 milioner spillere kommer til denne lvlen kaller du dette en ekstrem ferdighet? Og hvilken elite er det du snakker om? Mener du at alle lvl 80 tilhører en gruppe elite folk? Så du mener 9/10 tilhører er en elite som består av 10 milioner folk? Hvem som helst kan klare å spille WoW, derfor er det så populært, alle kan være en helt, og alle kan klare å spille WoW hvis de bruker nok tid på det. WoW baserer seg mer på hvor mye du spiller og ikke på hvor god du er. Og Alterac valley....kan du spesifisere hvilke krav som er så høye? Og quests vanskelige "gå ditt og drepe 10 sånne" hvem kan ikke klare det?

Så ikke kom med tull om at WoW er et vanskelig spill, når barn ned i 8 års aldern klarer å komme seg til lvl 80, ikke for å snakke om hvor mange mennesker i verden som har øddelagt livene sine av WoW, når man må spille så mye som mulig for å oppnå status i spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow for meg er et tidsfordriv på lik måte som tv er for andre..

Og at det koster penger er et lite argument for meg for det er billigere for wow i et år enn det er for tv-lisensen..

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Isåfall så sliter jeg skikkelig med å kjøpe pølse på narvesen for jeg har fortsatt ikke greid å komme meg i naxx fordi jeg spiller casual :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Family Portrait

Her er family'n på tur :rødme: Mangler bare samboer'n! :ler:

Jeg er bare lvl 34 ennå, nightelf druid. Haaaater horder. Stygge j*vler. Målet er lvl 80, og griseslakt av horder. Da skal jeg ha det moro! ;)

OG JEG VIL HA EN MURLOC SOM PET!!!!!! De er de desidert kuleste skapningene i hele wow. DET kan ingen være uenig i! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...