Gå til innhold

WoW - World of Warcraft


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Naenia

Jeg savner Horde maks! Vi flytta over til ally på Venture Co for å spille med noen kompiser, men jeg liker det ikke!

Savner min kjære tauren druide, jeg tror hun sitter på en av de flytende øyene i Nagrand og savner meg :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spilte WOW sist gang for 1 år siden. Da hadde jeg alerede spilt i 3 år og totalt ødelagt skolegangen min. VG1 VG2 og 10 klasse var care for meg. satt på det værste inne i klasserommet med pcen oppe bare for å spille. Var veldig avhengig og angrer veldig på at jeg starta. ogte satt jeg til 3-4 på natta og spilte selv om det var skole dagen etter. Helgene ble bare brukt til spilling. ikke noe annet. På spille er det en teller som teller hvor mye sammenlagt spilletid man har. og over 3 år så hadde jeg vært innlogget og spilt i 430 dager over en periode på 3 år. altså 50% av tiden. Jeg sov lite i helgene. Og det eneste jeg fikk igjen av dette var gode engelskkunnskaper. Men jeg er ikke den eneste som faktisk er sånn. Det er mange som er som jeg var i dag. mange av de som spiller er avhengige uten at de selv vet det. og de kan godt føle at det går bra med skolen og si det gjør det til venner familie osv. men det er ikke slik det er. WOW er et utrolig tidskrevende spill. og grunnen til at det er så tidskrevende er at man som offtest gjør ting i grupper sammen med andre spillere verden over. og vis man bare stikker av og logger ut så går dette utover alle andre spillere, og dette er det største problemet med spillet. Det er dette sammen med at man aldri blir ferdig at man blir avhengig.

har du en sønn/datter som spiller dette ville jeg passet litt ekstra godt på selv om de kommer til å legge deg for hat fordi du kanskje nekter dem å spille. Jeg kan garantere at de ljuger til deg angående skole vis de spiller mye. Jeg hadde faren min under hat bare han bad meg logge av mens jeg holdt på med ting. Men han tok til slutt fra meg alt og fikk meg ut av spillinga. og dette er jeg veldig takknemlig for på alle måter. Jeg tok meg sammen og går nå VG3 og er ferdig om 5 uker :)

men pass litt ekstra på dersom du har en sønn/datter som spiller. Det er utrolig avhengighetsskapende selv om du ikke tror det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våt bikkje-lukt er euw, det liker vi ikke! "Unnskyld meg, det regner.. Kan du PLEASE tranformere deg til human nå eller...?!?"

Jeg har ikke gjort så mange low level quester, spesielt ikke der etter Cata. Den hørtes så søt ut! Hvis du finner ut hvilken det er, kan du linke den her da? :jepp:

Jeg digger også det spillet! Blir også slitt sjarmert hver gang min mor sitter og koser seg og ler av questene... That's my geeky mum! :sjenert:

Spiller sammen med kjæresten (og litt helt for meg selv, siden han ikke går for low level quests), og storkoser meg med det. Vi har akkurat gjort unna de nye sonene i Cata, og skal til å queste i Zul'Drak. Etter det er det Icecrown, og så må jeg til å lete opp 5 quests jeg ikke har fått gjort i Outland. Og da har jeg Loremaster. ^^

Den questen jeg nevnte, er denne. Og så er det denne, hvor du får en Singing Sunflower som companion. Det er basert på Plants vs. Zombies, og den søte lille blomsten er absolutt verdt det. Den synger og nynner innimellom, sååå nusselig. ^^

Skulle ønske grafikken faktisk var sånn jeg =/

Det hadde vært noe..!

Dakkars kua :( du må løpe tilbake og redde henne! (horde er alltid mye mer moro uansett!)

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spilte WOW sist gang for 1 år siden. Da hadde jeg alerede spilt i 3 år og totalt ødelagt skolegangen min. VG1 VG2 og 10 klasse var care for meg. satt på det værste inne i klasserommet med pcen oppe bare for å spille. Var veldig avhengig og angrer veldig på at jeg starta. ogte satt jeg til 3-4 på natta og spilte selv om det var skole dagen etter. Helgene ble bare brukt til spilling. ikke noe annet. På spille er det en teller som teller hvor mye sammenlagt spilletid man har. og over 3 år så hadde jeg vært innlogget og spilt i 430 dager over en periode på 3 år. altså 50% av tiden. Jeg sov lite i helgene. Og det eneste jeg fikk igjen av dette var gode engelskkunnskaper. Men jeg er ikke den eneste som faktisk er sånn. Det er mange som er som jeg var i dag. mange av de som spiller er avhengige uten at de selv vet det. og de kan godt føle at det går bra med skolen og si det gjør det til venner familie osv. men det er ikke slik det er. WOW er et utrolig tidskrevende spill. og grunnen til at det er så tidskrevende er at man som offtest gjør ting i grupper sammen med andre spillere verden over. og vis man bare stikker av og logger ut så går dette utover alle andre spillere, og dette er det største problemet med spillet. Det er dette sammen med at man aldri blir ferdig at man blir avhengig.

har du en sønn/datter som spiller dette ville jeg passet litt ekstra godt på selv om de kommer til å legge deg for hat fordi du kanskje nekter dem å spille. Jeg kan garantere at de ljuger til deg angående skole vis de spiller mye. Jeg hadde faren min under hat bare han bad meg logge av mens jeg holdt på med ting. Men han tok til slutt fra meg alt og fikk meg ut av spillinga. og dette er jeg veldig takknemlig for på alle måter. Jeg tok meg sammen og går nå VG3 og er ferdig om 5 uker :)

men pass litt ekstra på dersom du har en sønn/datter som spiller. Det er utrolig avhengighetsskapende selv om du ikke tror det :)

Hei fancyname!

Har vært akkurat der du også var, spilla konstant i en periode over to år, og mista stort sett alt jeg hadde på gang i livet mitt.

Møtte en kar som fikk meg til å velge mellom han eller WoW, og da falt jo naturlig nok valget over på han. Er jo veldig takknemlig for det i dag, kom meg opp av grøfta, og har det flott i dag. ^^

Begynte å spille igjen i Januar i fjor, begynte helt på scratch med ny konto. Må nok si at jeg aldri har blitt avhengig etter at jeg begynte på'n igjen. Har et helt avslappet forhold til spillet, noe jeg er veldig glad for. Lar ikke spillet få gå foran alt annet, slik det fikk lov til før. (:

Og så er det denne, hvor du får en Singing Sunflower som companion. Det er basert på Plants vs. Zombies, og den søte lille blomsten er absolutt verdt det. Den synger og nynner innimellom, sååå nusselig. ^^

Har gjort den questen, som forøvrig var utrolig morsom, og Singing Sunflower er en av de mest nusselige petsa jeg har! Little Fawn kommer nok på ganske lik linje med den tror jeg. (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg digger min Lil'Ragnaros, og Wind Rider Cub. De er de absolutt søteste. Jeg kan koke mat på Lil'Ragnaros, og det er jo uhyre morsomt. Så hver gang jeg får noe jeg har oppskrift til, er det å dra frem Lil'Ragnaros, for å lage mat på ham. Dakar liten. Og når jeg trekker ham ut av "sekken", sier han "Too soon..!" akkurat som den noe større varianten. =P

Har også en Tiny Flamefly som jeg synes er kjempefin. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forresten alt annet enn fornøyd med at Garrosh Hellscream er ny warchief i Horde, nå som Thrall er opptatt med den hersens pillaren. Og så synes jeg det er trist at Cairne Bloodhoof er død. =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heloise

Singing Sunflower :hjerte:

Den er så søt, stemmen og sangen og alt sammen. Den slår Lurky'en min såvidt på målstreken!

Nå som jeg og kjæresten bor sammen er det myyye enklere å spille sammen! Så deilig. Han er hardnakket Hordie, så i går laget vi Worgen alts sammen, så han får hilst på Ally litt igjen. Virker som han liker rasen i alle fall :) (De lager jo så grom lyd når man /growl eller /roar!) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk Loremaster-achievement i går! =D Men tabarden var merkelig, med det store, gule utropstegnet midt på. =P Men det gjør ikke noe, kjøpte tabarden til Ebon Blade, og den er bare rå! ^^ Jeg digger Ebon Blade. ^^

Fant forresten en bryllupskjole her om dagen. =P Så nå må jeg vel til å skrive bryllupsdagbok for DK'en min. *Fnise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fikk Loremaster-achievement i går! =D

Grats! :D

Har litt problemer med å få fiksa den selv. Har jo gjort så mange quester på de forskjellige karakterene mine at jeg har nok blitt litt lei.. :b

Da var den nye patchen nedlasta. Fikk warrior'n min opp til 80 i går, vil inn å game! Litt mer te imens jeg venter kanskje..? Ikke addicted, neida! Bare litt.. Kløen? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Naenia

Iiih, patch! Hurra! :D

Edit:

"Stealth base cooldown has been reduced to 4 seconds, down from 10, and the movement penalty from being in Stealth has been removed." ... Seriøst? Får vi nå rogues i full speed, stealthet?

Edit 2: "Many "Account Bound" heirlooms are now labeled as "Battle.net Account Bound", meaning that they can also be traded or mailed to characters that are on different World of Warcraft accounts under the same Battle.net account." Er det noen som vet hvordan dette funker?

Endret av Naenia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

OoooooH! Fantastisk!! Er vel slik at du må maile de til chars slik det skrives når man er i pugs, feks "omgfunnyname - mazrigos" eller hvordan de gjør det :) iiiih!

Og sent men.... Gratulerer med Loremaster Raven Emerald!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wuhuuu >D Og med patchen: chakra varer til den blir kansellert, yaaaay!

Har kikket gjennom boss-strategi for ZG og ZA idag, for å tillate meg selv å spille senere må jeg gjøre mye på bacheloroppgaven, slik at det er fortjent :D

Ser vanskelig ut og en del klabb og babb til man har gjort det et par ganger. Regner med å sitte mye med det i morgen og fredag!

Kos dere folkens =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Teite Blizz, jeg trodde et øyeblikk at Heirlooms kunne sendes cross realm av en eller annen grunn... Det var som vanlig feil >.<

Dumme misvisense patchnotes (for en trøtt nerd i alle fall!)

Men ingen nerfs til mine fav. chars! Jeg er happy :D

Fått med dere den fine guild-tabarden da? rare og epic med guild rep :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...