Gå til innhold

WoW - World of Warcraft


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

Jeg er bare lvl 34 ennå, nightelf druid. Haaaater horder. Stygge j*vler. Målet er lvl 80, og griseslakt av horder. Da skal jeg ha det moro! ;)

Wow er nok det eneste stedet jeg vil være de snille, og da blir det vanskelig å være alliance. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest Heloise
Wow er nok det eneste stedet jeg vil være de snille, og da blir det vanskelig å være alliance. ;)

Men det der er faktisk litt sant også, etter min mening. Etter å ha lest endel "lore" så er det endel rusk i alliansen som ikke er helt kos :P

Jeg har gått over til horde selv, siden desember. Elsker å spille horde, går aldri tilbake til alliance helt frivillig igjen! hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise
Wow er like vanskelig som å kjøpe en pølse på narvesen

Du har det gøy med å skrive med deg selv? Haha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Gjest

Aniria, hvis Rishani er hunteren din på eu armory, så må jeg bare få sagt at strength er en useless stat for hunter pga det går kun på melee attack power. Så hold deg til attack power gems som beast master (ren attack power går på ranged dmg). Samt få opp hitratingen din om du ønsker å faktisk treffe bossene:P (den skal vær på 8%) Evt specc focused aim, som ligger på MM treet, om du ikke klarer å få nok gems til å bli hitcappet. Vær da obs på at de %'ene du får av det talentet ikke vil vises på characteren.

Vet at du ikke spurte om tips, men jeg liker å gi dem uansett siden jeg er så lei av at huntere blir gredd under samme kam som huntards :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det har vært diskusjoner her om barn som vil spille WoW, men nå er jeg mer interessert i å vite om det er noen her som faktisk spiller det selv? ;)

Gjør du? Kom ut av skapet her, hehe :ler:

Jeg spiller, og begynte pga. typen. Spiller innimellom med moren min men hun byttet server, desverre. Noen flere her som er "nerder" som meg? ;)

Jeg spiller. Har to hunters, en høy lvl. Startet på nytt nå med en ny hunter, spiller med sambo ;) - Wow er moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho jeg har spilt mye i det siste. Leste gjennom tingene jeg har sagt her før, og oppdaterer nå til, 80 survival hunter, 80 resto druid og 70 retri paladin. Samt en ny mage on the go.

Må si jeg dabber av nå igjen da raideguilden jeg er i har litt sommerferie. Meeen achievementsa holder jeg gående. skal ha den violet proto draken!

80'ene

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Elraniata

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...p;n=Fr%C3%B8ken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiller paa normal server, og det har skjedd som lav lvl char i f.eks. Crossroads at jeg ble angrepet og drept av Alliance angripere selv om jeg ikke var pvp-flagget.

Var det jeg mente, i alle fall.

Mest sannsynlig so støtte du på 2stk (eller 3 husker ikke) alver ridene på kattedyr (elite) som rir rundt i crossroads, helst langs vegen...gold road mener eg veien heter...trur dei rir inn i ashenvale og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speler wow alt for lite, skulle ønske eg hadde tid/vilje til å spele mer. Liker stort sett bare å levle ikke gidda å grinde fram gear. Raida i eit par år so ga eg meg.

Har bare 1stk lvl 80.

Navn:

Crossed Human Death Knight lvl 80

Ninja Human Rogue lvl 74

Redsonja Human Warrior lvl 71

Myriam Elf Druid lvl 71

Ladyhawke Human Mage lvl 70-71 husker ikke

Andrelinoge Human Paladin lvl 64

Serapis Elf Priest lvl 68

Promethius Human Warlock lvl 61

har 3 stk Draenei shamans lvl 60-61 +++ mange lvl 40s av varierande klasser og nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få litt hjelp her? Har lasta ned 10-dagersprøven, men min "paper doll" og min kniv (eller no) har blitt rød under kartet øverst til høyre. Hvordan får jeg fixet det? I tillegg er det noen ulver og store edderkopper som tar livet av meg hver gang jeg setter mine bein i en eller annen skog som begynner på E.. Elwynn forest eller no slikt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det røde utstyret under kartet betyr at utstyret ditt trenger å repareres. Det er som regel en god idé å ta seg av det så ofte du får sjansen (senest når du ser en gul versjon av det du ser nå), så slipper du å ende opp med rødt utstyr - rødt utstyr er så ødelagt at det ikke fungerer lenger. Finn en NPC (ikke-spillerstyrt karakter) hvor musepekeren blir til en ambolt når du holder over vedkommende, høyreklikk, og velg "Repair All" i vinduet som kommer opp.

Ellers ... Les de små tutorial-dingsene som dukker opp i spillet, og følg den naturlige progresjonen du får gjennom quests (gule utropstegn over folk), så går ting mer eller mindre av seg selv.

Selv har jeg ikke spilt på noen måneder, jeg har i grunn ikke tid lenger. Litt vemodig er det jo, siden jeg har spilt av og på siden EU-release i 2005.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Sååå nå kommer vel 3.2 snart, noen som har noen formeninger om forandringene?

Selv vurderer jeg nesten å slutte. De deler jo ut epic'er til slutt.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spilt siden mai 2005, men i det siste har interessen for spillet dabba av. Begynte etter at gubben kjøpte spillet til seg, eg prøvde det og stjal både pc og WoW kontoen hans. Hehe :) Han kjøpte seg ny, og vi spiller litt sammen med jevne mellomrom. Eg er ikkje akkurat pro, men er flink og veit en del, i motsetning til gubben som er en noob. Litt kjedelig for meg å dille etter han når eg veit kor alle ting er og har gjort de fleste questene minst 1 gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv vurderer jeg nesten å slutte. De deler jo ut epic'er til slutt.. :sukk:

Det gjorde de da i TBC også. Denne forandringen betyr bare at vi nærmer oss en ny utvidelsespakke.

Jeg synes dette er en fin forandring, det gjør det lettere å geare opp alter, eller nye guildies som trenger litt bedre utstyr for å raide det man holder på med. Og man vil fortsatt få bedre gear, dersom man raider. I tillegg vil det kanskje være mulig få grupper til heroics igjen, så man har en mulighet til å få "glory of the hero" achievementen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da igjen, de raidene som finnes nå kan ikke sammenlignes i vansklighetsgrad med classic. Jeg synes spillet blir enklere og enklere.

Det med gear er oppskrytt. Jeg får vær med i Ulduar 25 med guilden enda jeg bare har 2k dps der og samme har flere av de andre dps'ene, et par wipes, men synes det blir litt deilig.

Og kjipern med det å levle alter blir jo at alle har en av hver class. Til slutt kan ingen noe om classen fordi de ikke har tid til å sette seg ordentlig inn i den.

Bare min mening :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller også! :D En lvl 80 hunter på shadowsong! har vært litt treg i det siste men er gira på å begynne å spille litt mer aktivt igjen. noen andre på shadowsong?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kjæresten min og jeg spiller også på shadowsong :D

wee :D jeg begynte å spille med min kjære jeg og, men den sniken har slutta! Horde eller Ally?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ally :D du da?

ALLY :D wohoo! Spiller du mye? Tenkte jeg skulle begynne å spille litt igjen nu, levla til 80 og slækka av, så må vel begynne å ruste opp gearet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...