Jump to content
Guest Heloise

WoW - World of Warcraft

Recommended Posts

Phavi

PVP eller BG? Er det BG så må du finne ut hvilken som tilhører hvilken bg gruppe.

Fortsetter under...

Guest lillelinn
Wow er ikke bare et spill i min verden, det er hobbyen min XD

gleeder meg

Jeg tenkte foresten å spille opp en Alliance. Godt tips om server som ikke taper 24/7 i pvp? Har det problemet på Horde, Shattered Hand (cyclone bg). De har rett og slett kommunikasjonsproblemer :fnise:

Edit:

Men så er jo sikkert 80% av den realmen svensk da.. Virker som mange av de ikke liker å snakke engelsk.

jeg er i cyclone.... alliance taper alt utenom av joooo :P

men der er vi bra hehe

at annet er døds dømt :S

Vraket

Ville dere byttet server hvis det ble slutt med typen og han var på samme server?

Fluffie
Ville dere byttet server hvis det ble slutt med typen og han var på samme server?

Nei, det ville jeg ikke gjort. Vi er til og med i samme guild, og jeg tror ikke noen av oss ville oensket aa bytte guild.

Guest Heloise

Aldri. Har så mange gode RL og Ingame venner på realmen jeg er på.

Guest lillelinn

jeg er guild master, om det ble slutt ville jeg heller tuppa ut typen av guildet, men jeg ville ikke gitt fra meg guildet mitt... det ligger for mye jobb bak det :P

Annonse

malicious

Haha. Jeg har vært intim med 3 stk i guildet mitt. Gjør meg ingenting å være i samme guild som de. Hatt mye morro, men på tide å stoppe :P

alCaldazar

Husk at du nå kan bytte navn på characters for en liten slant. Så istedenfor å bytte server kunne du jo ha omdøpt deg selv i skjul og valgt hvem du ville avsløre det til :)

og ja, jeg har vurdert å ta torsdag fri fra jobb! Kommer nok ikke til å gjøre det, men.. :)

Edited by alCaldazar

pittie

Jeg har fri på Torsdag, og skal stille opp når butikkene åpner :fnise:

Hater denne byen. Ingen butikker som skal ha midnattsåpent pga WotLK, noe de skal i maaange andre byer. hmpf

Må legge til at jeg har sunket forventingene mine. Jeg er rett og slett irritert på Blizzard at man må ha egen cold weather skill til 1000g for å fly i Northrend, samt man må gå i 7 levler uten flying mount. Utifra klare rykter. baaaah sier jeg bare. Her har jeg grindet som en tulling for epicen, åsså kan jeg ikke bruke den når jeg skal levle. What's the point.

Edited by pittie

Guest lillelinn

her har de åpent kl 12 :D

må fikse barne vakt hehe

:D endelig noe å gjøre igjen... hva skjer med daylies da? blir de borte?

Kakee

Hehe, nei, det er jeg som har vært på serveren og i guildet lengst, så om noen skulle stikke måtte det vært han :fnise: Men tror faktisk ikke at jeg hadde brydd meg i det hele tatt.

Guest Heloise
Her har jeg grindet som en tulling for epicen, åsså kan jeg ikke bruke den når jeg skal levle. What's the point.

Ja nå har jeg endelig fått min epic flying også! Kødder du? Jees... La oss stikke over dit og bitch-slappe blizz hardt! :-|

Annonse

Phavi

Du kan bruke den på lvl 76 eller var det 77.. Så i de siste bitene skal du kunne bruke den. Men tro meg, å bruke flying mount ved questing er ufattelig kjedelig, du må jo fly litt, drepe, fly litt til, drepe haha...

Så lenge jeg quester så bruker jeg aspect of the cheetah.

Fluffie

Jeg skal kjoepe meg flying mount skills og greier naar jeg har raad til det uten aa maatte spinke og spare. Er mer opptatt av aa jobbe meg opp til en Haris Pilton Gigantique bag :D

Phavi

Du tjener enda mer penger i northrend enn du gjør i outland, mye mer..

Fluffie
Du tjener enda mer penger i northrend enn du gjør i outland, mye mer..

Ja, nettopp derfor gidder jeg ikke streve naa, vil heller ha det goy :)

Phavi

Det var meningen at om man gjorde alle quester o.s.v i outland så skulle man lett ha råd til flying mount ved lvl 70, de bomma litt så tror de har prøvd å gjort det nå.

Guest Heloise
Du kan bruke den på lvl 76 eller var det 77.. Så i de siste bitene skal du kunne bruke den. Men tro meg, å bruke flying mount ved questing er ufattelig kjedelig, du må jo fly litt, drepe, fly litt til, drepe haha...

Så lenge jeg quester så bruker jeg aspect of the cheetah.

Åja, men det er jo ikke noe krise da! Du fikk det til å høres ut som om man ikke kunne bruke outland flying i det hele tatt i Norhtrend, og siden jeg nettopp har skaffet meg epic flying er det klart jeg fikk litt panikk :P Ikke at det ville vært logisk at man ikke kunne bruke den i det hele tatt, fikk bare det inntrykket.

Cheetah er elsk i questing ^^ Gleder meg stort til å levle igjen :P

Guest Glør
Det var meningen at om man gjorde alle quester o.s.v i outland så skulle man lett ha råd til flying mount ved lvl 70, de bomma litt så tror de har prøvd å gjort det nå.

Hvis man dinger lvl 70, og ikke har 1200 gull til vanlig flyer har man sløst mye penger underveis. Epic flyer er det meningen at skal henge litt høyere enn det, men gjør man alle questene i Outland, også etter 70, så er ikke den så langt unna heller.

Edited by Glør