pittie Skrevet 22. oktober 2008 #281 Skrevet 22. oktober 2008 Kom på en genial plass til ally kan stå å fiske i Orgrimmar. Løp inn inngangen fra vest (fra helt opp i hjørnet av barrens) og løpe til Valley of spirits. Dette tror jeg er absolutt det enkleste, men er dog mer synlig for andre spillere.
pittie Skrevet 22. oktober 2008 #282 Skrevet 22. oktober 2008 Har tamet meg en core hound som er et exotic pet som man må ha full bm specc for å tame. Jeg mister vel ikke pet'en om jeg respeccer? Fullspecc er liksom ikke helt veien å gå
Gjest Heloise Skrevet 23. oktober 2008 #283 Skrevet 23. oktober 2008 Har tamet meg en core hound som er et exotic pet som man må ha full bm specc for å tame. Jeg mister vel ikke pet'en om jeg respeccer? Fullspecc er liksom ikke helt veien å gå Du mister ikke pet'en, den står i stallen, men kan ikke brukes om du respeccer. Kan kun brukes om du er BM, men står der til du blir det igjen
pittie Skrevet 23. oktober 2008 #284 Skrevet 23. oktober 2008 Du mister ikke pet'en, den står i stallen, men kan ikke brukes om du respeccer. Kan kun brukes om du er BM, men står der til du blir det igjen Æsj
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #285 Skrevet 23. oktober 2008 Elite pet'en har som oftest gode nok abilities til at de dekker opp for at du har brukt poengene for å få den.
Fluffie Skrevet 23. oktober 2008 #286 Skrevet 23. oktober 2008 Paa min server (Ghostlands) er det 80% alliance, og det blir ekstra ille siden det ser ut til at saa mange har flytta over til serveren at den naa er rimelig full
Gjest lillelinn Skrevet 23. oktober 2008 #287 Skrevet 23. oktober 2008 haha fisket i orgrimmar i natt. måtte drepe en del lvl 75 vakter, med det gikk fint.. vi var 5. men det ver ikke mer enn en eneste stakkars undead ute å gikk :D fordel for oss at det er få horder der :D
pittie Skrevet 23. oktober 2008 #288 Skrevet 23. oktober 2008 Elite pet'en har som oftest gode nok abilities til at de dekker opp for at du har brukt poengene for å få den. Jeg har skaffet meg the kurken jeg, som mange allys sikkert kjenner til. Tenkte kanskje å prøve meg på Uvuros mens en healer meg, men missliker de grønne slimklattene Ikke så lyst på den røde i MC heller. bah Vurderer ikke noen av dere som er på en server med så himla mye av en rase å emigrere? På servern jeg er på er det 42 % Horde 58 %Alliance..
Gjest lillelinn Skrevet 23. oktober 2008 #289 Skrevet 23. oktober 2008 jeg er på silvermoon.. siden det er en del alli der, og jeg er det selv, funker det veldig bra for min del :D alltid lett å få grupper, masse bra raiding guild osv
Gjest >.< Skrevet 24. oktober 2008 #290 Skrevet 24. oktober 2008 Kansje litt Hvis man leser litt på sånne gamerforumer så blir jo alle helt sjokkert når det er en jente som skriver noe der, å det er mange som ikke tror på at det er ei jente en gang gang. Jeg har sagt noe lignende som det her før, å da var det også en del jenter som blei sinte. Hvorfor det? Det er jo helt åpenbart sarkasme, speseilt når jeg skriver "det finnes ikke jenter på internett" på et forum hvor flesteparten av brukærne er jenter/damer, og som morra mi faktisk er medlem Men jeg tilgir deg Lubiluu! Du hadde sikkert mensen, å kunne ikkeno for utbruddet ditt... (hu kommer aldri til å bli venn med meg nå, vøtt hehehe) herregud så patetisk den "spøkinga" di er. Jeg får frysninger.
Olive Skrevet 24. oktober 2008 #291 Skrevet 24. oktober 2008 herregud så patetisk den "spøkinga" di er. Jeg får frysninger. eeehh... Du la merke til at innlegget var over ett år gammelt? Slutt å spamme tråden om verdens viktigste spill
Gjest lillelinn Skrevet 25. oktober 2008 #292 Skrevet 25. oktober 2008 har dere sett de genserene og tsjkortene man kan få kjøpt? har bestilt til meg og gubben. litt harry, men måtte bare guild genser
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #293 Skrevet 25. oktober 2008 Oj, de har jeg ikke set.. hmm.. Dette må funderes på..
Gjest lillelinn Skrevet 25. oktober 2008 #294 Skrevet 25. oktober 2008 haha det er skikkelige nerdete da men ooo så morro
pittie Skrevet 27. oktober 2008 #295 Skrevet 27. oktober 2008 haha det er skikkelige nerdete da men ooo så morro Når jeg får lønn skal jeg og ha
Gjest Joakim Skrevet 2. november 2008 #296 Skrevet 2. november 2008 Funker fint på wildhammer nå hvertfall.. Startet opp kontoen etter over 1.5 år og må si jeg er imponert over alt det nye rare som har kommet (Quel' Danas), kalender, guild bank, pet / companion "stall", etc. Jeg spiller også Wildhammer (Alliance). Har en 70 Shaman fra etter TBC ble lansert. Endog som et sosialt medlem i et raiding guild. Diller rundt med en fersk Priest nå også, veldig gøy å se startsonene igjen. Har lyst på DK siden det er en ny klasse og Tank. Så da har jeg klasser fra tre verdener: tank - healer - dps. Jeg fikk for øvrig min første lilla ting her om dagen, en amulett fra Shattered Sun landhandleren.
Gjest Heloise Skrevet 4. november 2008 #298 Skrevet 4. november 2008 Nå er det bare 9 dager igjen! *gledeseg* Sommerfugler i magen, haha... Det er "bare et spill" men Northrend ser så spennende ut, og DK også. Så mye gledet jeg meg ikke til TBC
Dolly_WoW Skrevet 5. november 2008 #299 Skrevet 5. november 2008 Jeg gleder meg jeg også, selv om jeg har spilt Beta'n :D Bare dumt at det kommer sånn rett før eksamen og sånn, men juleferien blir god i år!
pittie Skrevet 5. november 2008 #300 Skrevet 5. november 2008 (endret) Wow er ikke bare et spill i min verden, det er hobbyen min XD gleeder meg Jeg tenkte foresten å spille opp en Alliance. Godt tips om server som ikke taper 24/7 i pvp? Har det problemet på Horde, Shattered Hand (cyclone bg). De har rett og slett kommunikasjonsproblemer Edit: Men så er jo sikkert 80% av den realmen svensk da.. Virker som mange av de ikke liker å snakke engelsk. Endret 5. november 2008 av pittie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå