Gå til innhold

WoW - World of Warcraft


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

Du trenger spillet, enkleste nå er å kjøpe en wow battlechest, altså både world of warcraft og tillegspakken + to bøker som gir deg litt info o.s.v.

Og det finner du enkelt i "spillbutikker" spaceworld, gamestop. game. Vet ikke om platekompaniet har det også.

Bortsett fra det så forklarer spille deg ganske greit omhva du skal gjøre for å legge til kort for å betale. Vil du ikke betale med kort må du kjøpe game card som varer 2 mnd og koster 249.

Også skal jeg være skikkelig "frekk" og spørre om jeg kan rekrutere deg, Gjør jeg det får jeg nemlig en fancy mount :) Hvis det går greit for deg så må du sende mailen din på PM til meg, også får du en mail fra wow om at jeg har rekrutert deg :D

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nishiki

Ok, så da må jeg tusle i en butikk og kjøpe et spill og noen greier. Så lang er jeg med.

Hva jeg jeg så? Spiller man på lik linje som vanlige spill, stapper det i maskinen og voila? Jada jeg har ikke peiling :sjenert:

Og når jeg finner ut av dette kan du sikkert rekrutere meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjøper spillet, spør om world of warcraft battlechest, de fleste vet hva det er. Evt spør etter pakken med både wow og burning crusade.

Også går du hjem, dytter inn cd'en i maskinen din, følger innstruksene som er ganske klare. Oppretter konto (det får du beskjed når eller etter du innstalerer så ingen problemer der egentlig). Om jeg ikke tar helt feil så får du også beskjed om å legge inn bankkortet ditt.

Om du ikke gjør du går du på account managment siden og velger du subscription og legger da inn kortet ditt. Det meste står ganke nøye og du må ikke være redd for å legge inn kortet ditt, blizzard er ikke akkurat typen til å stjele kortinformasjonen din. Du velger også om du skal betale for 1,3 eller 6 mnd av gangen.. Det er forresten billigere å kjøpe gamecard for 2 mnd enn å kjøpe 1 og en mnd av gangen, og det er igjen billigere å kjøpe 3 og 3 av gangen enn gamecard.

Når du har innstalert begge spillene så er det en del patcher som må innstaleres, men det går av seg selv.

Etter det må du enkelt og greit logge inn, lage figur og spille.

Om jeg får mailen din nå så får du en prøve periode, den gir deg muligheten til å sette opp en konto før du kjøper spillet, men du betaler ikke får den blir oppgradert til en vanlig konto.

Og som normalt så må du såklart ha en internett tilkobling :fnise:

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StockDama
GUILD WARS??

han ville jo spille wow!!

nei huffe. ikke guild wars.....

Jeg bare tipser om et bedre alternativ ;)

alternativer må man ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nishiki

Jeg prøver nå et slikt 10 dagers prøvegreier på wow. Skjønner ikke noe. Hva er det meningen at jeg skal gjøre?

Jeg er forresten ingen han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver nå et slikt 10 dagers prøvegreier på wow. Skjønner ikke noe. Hva er det meningen at jeg skal gjøre?

Jeg er forresten ingen han ;)

Har du lastet ned spillet?

Æsj, da må jeg terrorisere noen andre å rekrutere :P Har du trial så har du laget brukernavn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelinn

hvilken server er du på da? jeg spiller på silvermoon. lag deg en der, så skal jeg hjele deg med en gang, er på spillet nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å..er det for sendt da? Beklager!

Det kan kanskje gå haha.. Send meg mailen på PM, hvis det ikke går så får jeg beskjed på siden tenker jeg.. Vet ikke om det finnes kun en mail pr konto..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nishiki
hvilken server er du på da? jeg spiller på silvermoon. lag deg en der, så skal jeg hjele deg med en gang, er på spillet nå

Ehh..hva snakker du om? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StockDama
Ehh..hva snakker du om? :ler:

Når du en gang kommer deg inn i spillet så har du mange servere å velge mellom.

Grunnen til så mange servere er fordi det er så mange spillere, silvermoon er en av de serverne =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aha, det er liksom den verdenen man valgte ja :sjenert:

Skal se om jeg finner det :)

Evt så kan du, om du vil signe opp på wildhammer serveren, der befinner jeg meg. Om jeg da lager meg en figur og levler med din sammen så får man tre ganger så mye XP. Såfremt du bruker den kontoen du lagde med linken du mest trolig har fått på mail nå.

Jeg har også en del penger, og venner der så vi kan lett få hjelp om vi sliter med noe haha..

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei, jeg har også Betan til Lich King, har bare blitt lvl 71 da men. Bruker goood tid :D Vet du hvordan man kommer seg til Dalaran?

Jeg er Dølly btw, om du trenger noen å queste med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man ikke være lvl 75 eller noe slikt for å komme seg til dalaran, tror det ligger i en av de vanskeligree omrodene og da trenger man jo å være så høyt ofr å komme dit.

Men jeg gadd ikke spille betaen mer, når de hevet lvl capen såpass mye som de gjorde så ga jeg rett og slett opp, var halveis til 71 også raisa de lvl cap'en og da var jeg ikke 1/3 engang så jeg ga opp, løper rundt og kikker innimellom da, men har vært tull med pc'en min i det siste så har aldri fått det helt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...