Jump to content
Guest Heloise

WoW - World of Warcraft

Recommended Posts

Yme

Jeg skreiv "gang" to ganger på rad :gråte:

Jeg skreiv feil navn og! Grusomt!

Edited by Yme

Fortsetter under...

lubiluu
Jeg skreiv "gang" to ganger på rad :gråte:

kommer nok ikke til det gitt.... sikkert ikke mange som trenger venner som deg heller....

lubiluu
Kansje litt :fnise:

Hvis man leser litt på sånne gamerforumer så blir jo alle helt sjokkert når det er en jente som skriver noe der, å det er mange som ikke tror på at det er ei jente en gang gang.

Jeg har sagt noe lignende som det her før, å da var det også en del jenter som blei sinte. Hvorfor det? Det er jo helt åpenbart sarkasme, speseilt når jeg skriver "det finnes ikke jenter på internett" på et forum hvor flesteparten av brukærne er jenter/damer, og som morra mi faktisk er medlem :fnise:

Men jeg tilgir deg Lillebu! Du hadde sikkert mensen, å kunne ikkeno for utbruddet ditt... (hu kommer aldri til å bli venn med meg nå, vøtt hehehe)

det er nok pga sånne innlegg som det at folk blir så overrasket over at jenter spiller. selv gidder jeg ikke engang å legge inn innlegg på gamer forum, ingen hadde tatt meg seriøst uansett. :rope:

uansett om vi tar gl ellet bt på farm vil ingen respektere en gm som er jente har jeg skjønt, spiller ingen rolle hvor høyt ranka vi er på realmen, og ja, jeg er 100 gamer, ikke avhengig, men jeg vill se mitt guild som et end game guild.

for noen dager siden så jeg at nilium ikke rekruterte jenter engang.. :kjefte:

hva med å gi oss en sjanse? jeg spiller da min healer bedre enn noen av de andre i guildet ser det ut til.. topper hvertfall listene ved hvert raid...

uansett... vi er vant til at gutter rakker ned på oss ang spill. så stå på.. :kaffe:

Yme

Bare så det er klart så mener ikke jeg at jenter er dårligere enn gutter i å spille wow, eller andre ting. Jeg skreiv "jenter spiller ikke wow, å jenter er ikke på internett" på kødd, rett og slett fordi det er så forbausende mange som faktisk tror det er sån, å det er jo helt latterlig og på trynet! Det skal jo ikke være sån at jenter blir tatt mindre seriøst, bare fordi de er jenter.

Jeg skjønner bedre hvorfor du blei irritert nå da. Innlegget mitt var en parodi på sånne teite folk, fordi jeg syns dem er teite. Alle med litt mellom øra kan jo gjette seg til at det faktisk finne jenter som liker å spille. Mange av venninnene mine driver med sånt

Sån. Jeg pleier altid å skrive tull og tøys, men innimellom må man ta seg sammen litt :P

Du skal få lov til å syns jeg er en dritt, men jeg håper du skjønner at jeg ikke er en sån mannsjovenistisk bæsj hvertfall.

lubiluu
Bare så det er klart så mener ikke jeg at jenter er dårligere enn gutter i å spille wow, eller andre ting. Jeg skreiv "jenter spiller ikke wow, å jenter er ikke på internett" på kødd, rett og slett fordi det er så forbausende mange som faktisk tror det er sån, å det er jo helt latterlig og på trynet! Det skal jo ikke være sån at jenter blir tatt mindre seriøst, bare fordi de er jenter.

Jeg skjønner bedre hvorfor du blei irritert nå da. Innlegget mitt var en parodi på sånne teite folk, fordi jeg syns dem er teite. Alle med litt mellom øra kan jo gjette seg til at det faktisk finne jenter som liker å spille. Mange av venninnene mine driver med sånt

Sån. Jeg pleier altid å skrive tull og tøys, men innimellom må man ta seg sammen litt :P

Du skal få lov til å syns jeg er en dritt, men jeg håper du skjønner at jeg ikke er en sån mannsjovenistisk bæsj hvertfall.

neida, du er nok ikke en .. bæsj...

og jeg er ganske grinete ja, for vi vipa på siste boss i kara i dag.. men uansett,,

skulle ønske noen hadde sett det litt anderledes ann nettopp sånn du skriver :gråte:

jeg jobber faktisk livet av meg med det guildet jeg har... akkuratt nå er jeg i slett wow humør... hater at ting går drit :kjefte:

*går og furter*

Antagonist
det er nok pga sånne innlegg som det at folk blir så overrasket over at jenter spiller. selv gidder jeg ikke engang å legge inn innlegg på gamer forum, ingen hadde tatt meg seriøst uansett. :rope:

uansett om vi tar gl ellet bt på farm vil ingen respektere en gm som er jente har jeg skjønt, spiller ingen rolle hvor høyt ranka vi er på realmen, og ja, jeg er 100 gamer, ikke avhengig, men jeg vill se mitt guild som et end game guild.

for noen dager siden så jeg at nilium ikke rekruterte jenter engang.. :kjefte:

hva med å gi oss en sjanse? jeg spiller da min healer bedre enn noen av de andre i guildet ser det ut til.. topper hvertfall listene ved hvert raid...

uansett... vi er vant til at gutter rakker ned på oss ang spill. så stå på.. :kaffe:

Nå synes jeg det kjønnsperspektivet som kommer til uttrykk gjennom spillcommunities er horribelt, men ettersom jeg personlig mener at kjønn er irrelevant for hvordan man spiller et spill, informerer jeg aldri om hvilket kjønn jeg er når jeg spiller. Det er ikke noe jeg skjuler, men det er ikke det første jeg annonserer heller. Hvis noen spør, svarer jeg gjerne, eller hvis det er noen man oppretter et lengre forhold til (feks raidgruppe, guild, arenalag ifm WoW) er det gjerne noe som skinner gjennom etterhvert.

Dersom man har et stort problem med umodne guttunger som ikke takler jenter i spillet, så må man jo bare ta konsekvensen av det og ikke fortelle hvilket kjønn man er i første omgang. Så kan man heller opplyse om det etterhvert når medspillerne dine har lært at du faktisk er en oppegående spiller.

Som en digresjon kan jeg si at Nilhilum visstnok ikke rekrutterer jenter fordi de ofte er opphav til sjalusidrama. Det sier vel mer om modenhetsgraden til Nilhilums medlemmer mer enn noe annet.

Annonse

lubiluu

Som en digresjon kan jeg si at Nilhilum visstnok ikke rekrutterer jenter fordi de ofte er opphav til sjalusidrama. Det sier vel mer om modenhetsgraden til Nilhilums medlemmer mer enn noe annet.

Antagonist
la oss nå for all del dra alle jenter over en kam, alle jenter vil komme til å lage et helvetes drama i et guild, ingen tvil om det!!

Som jeg skrev, sier vel det mer om modenhetsgraden til Nilhilums medlemmer mer enn noe annet. Det er vel ikke jentene som skaper problemet mer enn med sitt nærvær, men enkelte gutter som legger sin elsk på jentene og skaper drama ut av det. Det har jeg selv sett i WoW, der enkelte jenter får stalkere rundt seg som begynner å lage trøbbel hvis denne jenten feks gjør quests sammen med en annen gutt.

lubiluu
Som jeg skrev, sier vel det mer om modenhetsgraden til Nilhilums medlemmer mer enn noe annet. Det er vel ikke jentene som skaper problemet mer enn med sitt nærvær, men enkelte gutter som legger sin elsk på jentene og skaper drama ut av det. Det har jeg selv sett i WoW, der enkelte jenter får stalkere rundt seg som begynner å lage trøbbel hvis denne jenten feks gjør quests sammen med en annen gutt.

vet du hva? nettopp det har skjedd min beste venninne nå, hun er faktisk redd!

helt sykt, han vet bare hvilken by hun bor i, ikke hvor i byen, men denne gutten gir meg skylden for at hun ikke vil ha han! siden hun er mer glad i meg enn han haha. la meg legge til at han er gresk, hun er norsk og har kjæreste her!!

FantasDick

Jeg har aldri møtt på noen som oppfører seg dårlig mot meg fordi jeg er jente i WoW - tvert i mot, når de får greie på at jeg er jente blir de så snille, så. Får alltid kommentarer som "wooow, a girl, rly??!" Alle er snille, hjelper meg og alt er bare kos. :)

Er det noen som trøbler for meg så roper jeg bare på kjæresten.

lubiluu
Jeg har aldri møtt på noen som oppfører seg dårlig mot meg fordi jeg er jente i WoW - tvert i mot, når de får greie på at jeg er jente blir de så snille, så. Får alltid kommentarer som "wooow, a girl, rly??!" Alle er snille, hjelper meg og alt er bare kos. :)

hehe , jeg har fått en del av det der. særlig når de finner ut at guild leaderen deres er jente... :lur:

men men, mange er veldig greie , men alle er forskjellige der ute.

jeg som jente styrer nok et guild på en annen måte enn en mann,, det er hverftall det de sier, det viktigste er at man har det bra og at spllet er morro:D

Antagonist

Det er jo hyggelig ;)

Men personlig ønsker jeg ikke å bli forskjellsbehandlet i noen retning. Å ikke oppgi kjønn blir nærmest en slags forsvarsmekanisme mot de som lager trøbbel. Så unngår man holdningen "vi kan ikke la henne pulle mobs, fordi hun er jo jente, og da kommer det til å gå galt".

Guest Britt Banditt

Det er egentlig min erfaring også :)

Annonse

FantasDick
Det er jo hyggelig ;)

Men personlig ønsker jeg ikke å bli forskjellsbehandlet i noen retning. Å ikke oppgi kjønn blir nærmest en slags forsvarsmekanisme mot de som lager trøbbel. Så unngår man holdningen "vi kan ikke la henne pulle mobs, fordi hun er jo jente, og da kommer det til å gå galt".

Jeg er ikke ute etter å bli forskjellsbehandlet, jeg heller, men synes det er bedre at de behandler meg pent når de får vite at jeg er jente istedet for å skyte meg.

Jeg har aldri sett den holdningen du sikter til! De passer litt ekstra på meg i begynnelsen, men jeg får alltid "vanlige" oppgaver selv om jeg er jente. Synes nesten de krever litt for mye av meg av og til, men det får bare være. Dessuten er jeg Rogue så jeg puller ikke så mye. ;) Men Sap går det mye i! :)

lubiluu

har opplevd det i begynnelsen med markering , men de jeg spiller mye med vet at jeg spiller bra:D er xalted me 6 av instance plassene i outland nå, så jeg har vært og sett markeringene om og om igjen.

men jeg kjenner meg igjen i den HO DER PULLE GREIA

jeg er healer, så en del aggro blir det jo på meg da hihi

Crash

.

Edited by Crash

lubiluu

egentlig tror jeg at 90% av alle jente karakterene er gutte på wow...

har mange jentegutter i mitt guild hvertfall..

har aldri hel skjønt den greia der da men,,

Crash

.

Edited by Crash

liv

Type; Hi Guys, dude, mate osv hele tiden...

Yme

Jeg har damefigurer. Syns liksom det ser litt teit ut med en bodybuilder mage :P

Hvis jeg lager krigere feks, så lager jeg menn, men om jeg skal ha en mer smidig figur, eller en som ikke trenger rå styrke, pleier jeg å lage damer... Pluss at om man har damefigur så får man mye mer hjelp hehe

Kjenner noen jenter som pleier å spille med mannefigurer, siden de ikke er no glad i at folk spør dem "hey! R u grl RL?" og sånt... Merker at jeg blir stolt av at jeg er gutt når det fins så mange av oss som oppfører seg sån :fnise:

Uansett syns jeg det er tøft med jenter som liker å spille, for det er jo enda en ting man har til felles.