Gå til innhold

WoW - World of Warcraft


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

Spillte før, men kjøpte aldri oppgraderingen. Jeg har en lvl 60 horde om jeg velger å starte på igjen. Og selvfølgelig ymse alts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiller, og har to lvl 70, en prest og en druide på Khadgar. Har også ett ukjent antall alter rundt omkring. Alle høy level karakterene mine er allianse, siden det er det vennene mine også spiller, men har noen lavere level horde jeg gjerne skulle spilt opp. Jeg spilte mye i starten, men har ikke like mye tid lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spilte mye før, men har nå roa ned etter at jeg ble lvl 70. Samboeren min spiller fortsatt en del, og han veksler på hvilken konto han spiller på avhengig av hva som trengs i raidet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

Spilte litt før, så gikk jeg over til konkurrenten GuildWars, de som laget gw var faktisk de som laget wow =D men så fant de ut at de ikke likte måten wow sugde penger ut av folk, så de lagde like gjerne sitt eget spill.

Så jeg er faktisk takknemlig for wow, for uten wow ville ikke gw blitt utvikla, good stuff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en level 40 hunter :) Spilte myyyyye mer før, men så fikk jeg jobb og kunne ikke sitte oppe hele natta lengre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heloise
Jeg har en level 40 hunter :) Spilte myyyyye mer før, men så fikk jeg jobb og kunne ikke sitte oppe hele natta lengre....

Samme skjedde meg, glad jeg fikk jobben for å si det mildt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilte litt før, så gikk jeg over til konkurrenten GuildWars, de som laget gw var faktisk de som laget wow =D men så fant de ut at de ikke likte måten wow sugde penger ut av folk, så de lagde like gjerne sitt eget spill.

Så jeg er faktisk takknemlig for wow, for uten wow ville ikke gw blitt utvikla, good stuff.

Man kan ikke hoppe i GW.. Derfor jeg ikke spiller det.. Jeg greier bare ikke forestille meg et rollespill hvor man ikke kan hoppe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise
Man kan ikke hoppe i GW.. Derfor jeg ikke spiller det.. Jeg greier bare ikke forestille meg et rollespill hvor man ikke kan hoppe :fnise:

*hopp hopp hopp hopp hopp hopp hopp hopp hopp* o0

Eeek!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Snart medlem*
Om å gjøre å drepe flest talbuk stags på 15 min, ikke hverandre? :ler:

:ler:

Vel, da er det jo strengt tatt enkelte klasser som kommer til å vinne uansett.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*hopp hopp hopp hopp hopp hopp hopp hopp hopp* o0

Eeek!

Men tenk deg situasjonen. Du blir jagd av en gjeng murlocs, foran deg er det en ganske så lav steinmur som strekker seg ganske lang begge veier. Du hopper såklart, tenk om du ikke kunne hoppe.. Da måtte du bli jagd langt bortover stranden av en gjeng med murlocer som trekker til seg flere murlocer. Hvor slitsom er ikke det?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

Om det er en trøst er det ikke murlocs i gw XD

oo, å i gw2 som kommer skal man kunne hoppe =p og klatre i trær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spillte før (startet fra beta), men det ble for tidskrevende for meg, så jeg sluttet for godt over et år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...