Jump to content
Guest Heloise

WoW - World of Warcraft

Recommended Posts

Pikaeon

jeg spiller, jeg spiller! bare 1 time og et kvarter til maintenance er ferdig:D

Fortsetter under...

Pikaeon

heihei=)

jeg spiller og:D

har en 70 human lock og en 70 undead rogue=)

13 min til maintenance er ferdig:D:D

noen som spiller på kazzak el stormscale?

pittie
Bra! Synes "alle" er alliance, jeg..

For the Horde!!

For the Horde!! :jepp:

Har en 68 belf hunter på Shattered Hand som er min main, og mange småtroll 15-50.

Ellers spiller jeg litt på privatservere med en lvl 70 fra hver "type" :ler:

Phavi

Skjønner ikke at folk være alliance, de er jo kjedelig, men jeg må si jeg muligens kommer til å misunne humans om de får den racialsen som er på beta. Den som er det samme som feign death for hunter.

Pollenallergiker

Jeg spiller. Men det går ofte mange dager mellom hver gang. Har studier og mye annet å bruke tida på. Har kun en character, en female nightelf hunter som er kjempestolt over å ha kommet seg helt til nivå 36, ved hjelp av en middels fryktinngytende katt! :ler: Jeg spiller solo foreløpig. Spiller hovedsakelig for å se "what the fuzz is all about" og for å finne ut av hvor morro det EGENTLIG er å være lvl 70..eller 80 snart.. Har egentlig ikke peiling på hva jeg driver med. Men når jeg kjøpte meg gull (fy fy!) og fikk råd til mount og decent armor så ble det litt morsommere iallefall..

Olive

Jeg spiller altfor mye... Men det er jo så gøy :ler:

Har en level 38 draenei paladin, en 50 undead warlock og en 45 nightelf druid..

Liker alliance best, er så skummelt i hordebyene :sjenert:

Annonse

Shade

Jeg begynte å soille i februar, så jeg har ikke holdt på så lenge men jeg synes det er konge! :ler:

Hr en Human Warlock 43, og et par andre low lvl som jeg stort sett leker med for å få litt variasjon, selv om jeg nok kommer til å spille videre på Draenei mage`n min og :)

Tok en stund før jeg turde å prøve wow for jeg har alltid vært litt nervøs for real life battle.. :sjenert:

Kanskje en av grunnene til at jeg alltid har likt FF :fnise:

Noen flere som er på Twisting Nether?

Guest Gjest

Jeg spiller også, sorry er ikke logger inn akkurat nå fordi jeg sitter i kø til battlegrounds :sjarmor: Har 2 lvl 70 og en del under. Spiller som regel Horde jeg da (90 prosent av tiden) selv om jeg innemellom tar en turn med alliene også da. Synes undead dama mi er så kjekk ;p morsomt at så mange andre spiller :)

Guest Gjest

Hei! Tenkte å starte å spille wow igjen! Noen her som er med i et norsk guild jeg kan henge meg på? :D

pittie

Det er pointless med en Norsk guild ;) (eller andre reinspekka guilder)

Men realmer med endel Norske på er feks Shattered Hand som jeg spiller på. (Horde) Men ca 60-70% vil jeg tippe er svenske :fnise:

De ekstremt gode spillerene du kan spille med her, er med i Guilden E V O. Kravet for denne guilden er at du er kineser/japaneser. Sikkert spillerne til powerlevlere :ler:

Guest Gjest

Jeg synes ikke det er pointless i det hele tatt om man spiller mest for det sosiale. Synes det er slitsomt å være med i et guild der det kreves at man må stille til raid et par ganger i uka fks. Kjempedeilig å kunne bruke sitt eget språk er det også.

Phavi

Jeg har fortsatt tilgode å møte en helnorsk guild som ikke er seriøse. De få jeg har funnet så er det raid minst 2 ganger i uken.

Jeg spiller også kun for det sosiale, men jeg overlever med å prate engelsk, liker uansett det bedre enn å prate norsk.

Guest Gjest

Det er helt greit at guilden er seriøs altså,men liker ikke når det blir sånn at man plikter å stille opp 2 ganger i uka. Har vært healer og siden det var mangelvare da jeg spillte så blei det en nødvendighet at jeg stilte opp ellers blei det mye pes. Da slutta jeg. Synd for liker spillet veldig godt...

Annonse

pittie

Det kommer jo heeelt ann på hvilken type guild du blir med i. Er du med i en raid guild, så ja, da er ikke det rart det er mye raiding.

Phavi
Det er helt greit at guilden er seriøs altså,men liker ikke når det blir sånn at man plikter å stille opp 2 ganger i uka. Har vært healer og siden det var mangelvare da jeg spillte så blei det en nødvendighet at jeg stilte opp ellers blei det mye pes. Da slutta jeg. Synd for liker spillet veldig godt...

Med seriøst guild så mener jeg de som raider 5-6 ganger i uka og man må stille på minst to av de. De som er useriøse for meg er de som er mer casual..

Batteri
Med seriøst guild så mener jeg de som raider 5-6 ganger i uka og man må stille på minst to av de. De som er useriøse for meg er de som er mer casual..

Mener du at man er en useriøs wow-spiller om man ikke raider 5-6 ganger i uka? Jeg spiller wow nesten hver dag, alltid alene. Jeg er aldri i instances, veldig sjelden i grupper. Jeg elsker spillet, og har spilt sånn i over 3 år. Kaller du meg useriøs?

Branna

Hun mente nok som guild, ikke enkeltspillere. Det er jo ingen fasitsvar på hvordan man skal spille WoW, alle har sin egen stil.

Guest ts

Håpet bare på å finne et guild der man kan bestemme litt selv hva man vil være med på. Synes ikke det er så morro å spille aleine jeg, spillet starter jo først når man spiller sammen med andre. :)

Guest StockDama

På hellscream er majoriteten av de norske guildene ren raid og pvp guilds, de søker som regel folk med lang erfaring, perfekt utstyr og er villig til å stille opp til alle døgnets tider.

Så anbefaler ikke de om du vil ha litt mer frivillig spilling =)

Fluffie

Guildet mitt paa Ghostlands er et serioest userioest guild :ler:

Vi har visstnok gjort et eneste raid, men gjoer en del instances naa som vi har et par gode healers.

Vi er miksa nasjonaliteter, da. Er noen nordmenn og en hel del svensker, noen briter og annet ymse. Men det er godtatt aa skrive litt norsk/svensk i chatten saa lenge det ikke blir hele tiden.

Vi gjoer i grunnen litt av alt, og det er frivillig hva man vil vaere med paa. Noen av oss gjoer mye PvP, noen foretrekker instances, etc. Og saa er vi 18+ paa alder, har proevd litt forskjellig av aldersgrenser og kom til slutt fram til at 18+ passer oss best.