Gå til innhold

WoW - World of Warcraft


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja.. det er battlegroup saken som er nede her .... venter ikke noe sææææææærlig

Og jeg skulle vært i kara, så det var litt kjipt. De er jo å raider enda, mens world werver og wow siden er nede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat spilt en del med ny patch i WoW og digger det :D

Min ret-a-din rocker :Hehe:

Andre meninger der ute? Vet druid healer er blitt enda bedre og, samt hunter marksman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG hunter har blitt rå. Omspeccet meg aldri til BM etter BC av egentlig lutt purr f. Jeg elkset MM så bare ødela de den i BC: Men nå, er den rå!

Prest er noe drit da. Likte den ikke så mye, men har ikke fått spilt presten enda med de nye talentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holder meg til BM. Elsker de nye pets'ene og jeg for min del vil fokusere mer på pet'en enn på meg. Nå som den ahr muligheten til å heale og ressurecte seg selv så slipper jeg å bruke poeng på det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært nede 21 timer her :S kjedelig..

21 timer?

Oj, vi ble kastet ut innimellom, men ingen lange opphold på så mange timer. Regner med at det blir en typisk her får dere en dag i beløning siden vi ødela det.

Men jeg hadde regnet med det. De brukte jo litt tid forrige gang de la ut en så stor patch, altså før bc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelinn

i dag virker det som om alt går bra. har fått meg 1300 poeng hehe.

utrolig hva de finner på så vi ikke skal kjede oss til døde mens vi venter :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah..men alle specc kan selvrezze og heale seg. Kommer ikke ann på hunter specen din. Liker at TS har blitt raid stor..og gor 10 % mer dmg. nice nice nice.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah..men alle specc kan selvrezze og heale seg. Kommer ikke ann på hunter specen din. Liker at TS har blitt raid stor..og gor 10 % mer dmg. nice nice nice.... :P

jojo, det vet jeg jo, men jeg har en del ting jeg liker på BM og derfor vil beholde, men det jeg mente var at siden jeg nå har flere poeng til overs (mindre poeng på raskere healing/ress) kan jeg bruke det på de andre trea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte jeg skulle oppdager ferdig landene i dag. Er ferdig med hele outland og halve kalimdor. Er dessverre mye i eastern kingdoms som jeg ikke har vært innom engang. Men jeg må ha noe å gjøre. Har ikke så bra gear så får ikke vært så aktivt i guilden før wotlk kommer ut så jeg gjør slike ting imens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en hunter lvl 24 som jeg tenker aa ha BM paa, driver og sikler paa en lyslilla dino.

Men ret-a-dins er virkelig gode naa... var i en instance der de eneste doedsfallene var naar min ret-a-din fikk mind control paa seg og tok livet av tanken og en shaman paa et par sekunder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelinn

er ferdig med eastern og outland og halve kalimdor.. hordene har drept meg 2 ganger hittils :S hehe

hjelper ikke med bra gear lenger heller, ingen som gidder å raide mer på silvermoon :P

latsabber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart kommer det jo den nye tilleggspakka, Wrath of the Lich King.

Tilleggspakkene til Blizzard pleier jo å være bra. Spilte The Burning Crusade i et par måneder og det var jo i stor kontrast til de to kontinentene på Azeroth. Litt mer surrealistisk. :)

Har ikke spilt på halvannet år men nå gleder jeg meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker wotlk.

Northrend virker i stor grad veldig mye som norge, ser man bort fra en del av dyrene (vi har ikke mamuter her) og byggningene (store rare greier med, vent litt kanskje i viking tiden).

Men landskapet er veldig likt. På tundraen er det nordlys, kaldt og pene trær minner meg om når jeg var på ferie i nord norge. I de østlige delen er det mer grantrær, litt snø, mye dumper og humper og busker, minner litt mer om skauen i resten av landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...