Gå til innhold

WoW - World of Warcraft


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

Jeg og typen har utforska store deler av Icecrown, begge lvl 71 (druid healer og ret-a-din). Tok ikke lange tida foer alt utstyret vaart var ruinert, og jeg fikk en ny rekord i repair bill (50 gold) som jeg maa laane penger til aa betale siden jeg har brukt alt paa nye JC recipes :P

Men artig var det!

Begynner å bli redd for hvor mye det kommer til å koste på lvl 80 ja.. :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen,

Nå har jeg lastet ned wowmatrix og installert carthographer, men kunne ikke finne questhelper i wowmatrix (finnes den under et annet navn??) Jeg fant derimot questhelper på curse.com, er det noe annet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelinn

fant en vanvittig fin quest helper i dag,, carbonite... omtrent så den gjør q for deg---

skulle ønske jeg fikk den før jeg ble 80 hehe men men. fortsatt en dk og levle opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Hvordan går det med KG-nerdinnene? :D Noen DK's som er blitt store? Noen 80s enda? :ler:

Jeg tar det med ro, synes det er greit at det tar litt tid, saa hoyeste min er lvl 73 (naermer seg 74). Men jeg levler en annen char i tillegg, som akkurat ble lvl 40.

Men er en del i guildet som er blittlvl 80, enkelte av dem har bekymret meg litt siden de tilsynelatende ikke har tilbragt noe saerlig tid utenfor WoW i det siste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise
Jeg tar det med ro, synes det er greit at det tar litt tid, saa hoyeste min er lvl 73 (naermer seg 74). Men jeg levler en annen char i tillegg, som akkurat ble lvl 40.

Men er en del i guildet som er blittlvl 80, enkelte av dem har bekymret meg litt siden de tilsynelatende ikke har tilbragt noe saerlig tid utenfor WoW i det siste...

Jeg tar det også med ro, min nye main (dk) er 73 1/2 nå, og jeg har det sinnsykt gøy :P I mitt guild er det vel mange 80s allerede. Og en god del av dem var 80 ikke lenge etter release... 0.o Jises! Jeg koser meg med nytt content, de må jo ha rushet igjennom noe veldig :-|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelinn

ble vel 80 søndagen etter spillet kom tror jeg... samm dagen jeg skrev at jeg var 79 her inne....

jobber bare med gear nå, så raider vi full time til uken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller også :fnise: Er på serveren Tyralion og har en BE Shadow Priest lvl 48 :rødme: Spiller ikke så ofte, men hender at jeg skal spille i flere timer hvis jeg kjeder meg noe grusomt. Er det noen andre som spiller på denne serveren? Det hadde vært veldig hyggelig i allefall. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heloise
Jeg spiller også :fnise: Er på serveren Tyralion og har en BE Shadow Priest lvl 48 :rødme: Spiller ikke så ofte, men hender at jeg skal spille i flere timer hvis jeg kjeder meg noe grusomt. Er det noen andre som spiller på denne serveren? Det hadde vært veldig hyggelig i allefall. :D

Har mitt eget lille hordeguild på Turalyon jeg, "I Bite" heter det, bare nordmenn :P Men er på en måte alt-guildet til oss på allysiden der da, på ally på Turalyon heter vi "We got no name"xD Var ikke jeg som fant på navnet... hrr hrr.

Men til vanlig holder jeg til på Defias Brotherhood.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelinn

nå begynner stresset...

raiding igjen.. det var i grunn litt deilig med pause..

men skal bli morro å starte opp igjen:D

er guild master for et alli guild på silvermoon.

hadde vørt deilig å gjemme seg litt vekk innimellom, kanskje jeg kommer en tur over til deg en dag heloise :D på horde siden:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lvl'et opp min shadow priest til 80 søndagen etter spillet kom ut. Har raidet 10 mann i Naxxramas, men slet litt med Grobbulus. Starter pånytt ikveld og regner med å cleare ihvertfall Construct Quarter i løpet av uka :). Har 4 char til å lvl'e opp, men stresser ikke med de siden SP er min main.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å herregud, jeg finner ikke ut hvordan jeg endrer innstillingene tilbake til PvE. Logget inn og oppdaget at jeg ikke får XP, og at statusen min plutselig er blitt PVP. Men finner ikke ut hvordan jeg endrer innstillingene..Spiller aldri i PvP. HJEEELP. NÅ! Frustrerende å ikke finne ut dette...

Endret av Omega
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, jeg finner ikke ut hvordan jeg endrer innstillingene tilbake til PvE. Logget inn og oppdaget at jeg ikke får XP, og at statusen min plutselig er blitt PVP. Men finner ikke ut hvordan jeg endrer innstillingene..Spiller aldri i PvP. HJEEELP. NÅ! Frustrerende å ikke finne ut dette...

Klikk paa portrettet ditt oeverst til venstre, saa ser du player vs player og klikk disable? Tar noen minutter, saa er pvp borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikk paa portrettet ditt oeverst til venstre, saa ser du player vs player og klikk disable? Tar noen minutter, saa er pvp borte.

Ja, fant det omsider ut på egen hånd. Rart hvor lett man glemmer ting. Ble forresten angrepet og drept i en Horde-by, selv om jeg hadde status som PvE. Er det slik at Horde og Alliance kan angripe hverandre selv i PvE-modus, trodde angrep av andre spillere var forbeholdt PvP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fant det omsider ut på egen hånd. Rart hvor lett man glemmer ting. Ble forresten angrepet og drept i en Horde-by, selv om jeg hadde status som PvE. Er det slik at Horde og Alliance kan angripe hverandre selv i PvE-modus, trodde angrep av andre spillere var forbeholdt PvP.

Det har jeg ogsaa opplevd et par ganger, selv om pvp var av. Har aldri skjoent hvordan/hvorfor det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...