Gå til innhold

WoW - World of Warcraft


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

sløvet i det siste. daniel må få pcen sin hit fra england :)

så er det jo så kjipt å spille uten han!!

så må få ordnet det så den blir sendt hit nå som sommeren er over :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror jeg må legge meg nå :D men char min heter serenety. legg den i vennelista di :D

typen sin heter danubian, men han spiller mest på en alt nå.. da er ikke jeg på da :P for da bruker jo han pcen.. mener alten heter danbo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg må legge meg nå :D men char min heter serenety. legg den i vennelista di :D

typen sin heter danubian, men han spiller mest på en alt nå.. da er ikke jeg på da :P for da bruker jo han pcen.. mener alten heter danbo..

:( sorry at eg svikta deg. men mulig eg kommer tilbake(vist du vil ha meg, haha). Ser ut til at guilden disbander på ally sida. Trenger dere noen folk i guilden eller :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da igjen, de raidene som finnes nå kan ikke sammenlignes i vansklighetsgrad med classic. Jeg synes spillet blir enklere og enklere.

Det med gear er oppskrytt. Jeg får vær med i Ulduar 25 med guilden enda jeg bare har 2k dps der og samme har flere av de andre dps'ene, et par wipes, men synes det blir litt deilig.

Og kjipern med det å levle alter blir jo at alle har en av hver class. Til slutt kan ingen noe om classen fordi de ikke har tid til å sette seg ordentlig inn i den.

Bare min mening :hallo:

Heldig du som lar guilden din bli med i ud25 med det gearet du har. Her sitter eg på sidelinja i full t7.5 og hyler mens idiotene svarer "Going hardmodes ffs"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du som lar guilden din bli med i ud25 med det gearet du har. Her sitter eg på sidelinja i full t7.5 og hyler mens idiotene svarer "Going hardmodes ffs"...

Det er jo en heller kjip guild.. Tenker mer på å ikke wipe enn å ta med alle.

Leit litt rundt så finner du de gode guildene som prøver å inkludere flest mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo en heller kjip guild.. Tenker mer på å ikke wipe enn å ta med alle.

Leit litt rundt så finner du de gode guildene som prøver å inkludere flest mulig :)

hehe. joa.. Men er ikke bare å bare å komme inn i en guild som faktisk raider ud25 og har progress i nye content nå. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så mange KG folk som spiller på shadowsong da..

Jeg og frøken-ylle kjenner hverandre da :)

Hvilket guild er dere med i forresten?

Endret av Kakee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og frøken-ylle kjenner hverandre da :)

Hvilket guild er dere med i forresten?

Eg spilte sammen med NoAngel. Men transfera bort :( . spiller nå ally på outland og horde på hamorush. Men mulig eg kommer tilbake til shadowsong.

men her er nå mine chars.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Tinyrage

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Kittiecat

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...mp;n=Havregraut

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...rush&n=Papz

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...sh&n=Kermor

Endret av stx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stx

mulig de trenger, har hatt spille ferie, pga pc som døde...

jeg er i guildet deadwood :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stx

mulig de trenger, har hatt spille ferie, pga pc som døde...

jeg er i guildet deadwood :D

:) . men vi får se, Står mellom å gå PvE eller rett og slett å slutte.. :P

PvP delen av wow er jo blitt så fucka med wrath..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stx

mulig de trenger, har hatt spille ferie, pga pc som døde...

jeg er i guildet deadwood :D

Ok, vet ikke om jeg har lagt merke til det guildet, hehe.

Jeg er i The Lost Templars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

*drar opp igjen*

Hva synes dere om de forandringene som vil komme i Cataclysm?

Jeg gleder meg litt ekstra til dette guild talent greierne, samt jeg skal sikkert garantert rerolle goblin :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg håper de spanderer på seg en polygonoppdatering på vanilla-rasene når de først skal revampe Azeroth, for de ser mer og mer stakkarslige ut ved siden av de nye og flashy rasene.

Ellers gjetter jeg på at Heroic Deadmines blir en schläger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser frem til litt mer permanente endringer i verden, og at de pusser opp Azeroth. Og blir nok en del alter, både worg, goblin og noen av de nye kombinasjonene. Er fornøyd med at vi får se hva som skjedde med Gilneas. Eneste jeg savner er Kul Tiras, som burde vært med her, siden de er ett øyrike og dermed vl merke forandringene godt, og Emerald Dream, som godt kan få en egen expac.

Endret av Glør
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 1 år senere...

Så morsom tråd da:p Jeg spillte wow ganske lenge men sluttet etter at jeg ble lei, synes det var litt kjedelig å betale pr måned..Så nå spiller jeg Allods som er gratis, synes spillet og grafikken er kjempe bra:) Minner mye om wow men er likevel annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...