Gå til innhold

WoW - World of Warcraft


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er rimelig fornøyd med Cataclysm :) Mer historie i questene og generelt bra! Det eneste området jeg ikke liker er Deepholm :P

Raider 1-2 ganger i uka er på 7/12 så langt, så her tar vi det med ro, veldig casual.

Har blitt forelsket i min Paladin alt! Så ja... jeg liker det! JEg visste det kom til å være bra når endquest i Hyjal var å kjempe mot Raggy igjen hahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Så moro :)

Veldig casual er dere ikke sammenliknet med mitt guild hvor vi stort sett er 2-3 personer online og vi raider ikke engang :fnise: Hvordan er raidsene i Cata sammenliknet emd BC/LK?

Har inntrykk av at HC er mye hardere, og man får ikke epics fra de engang... hihi.

Jeg har forelsket med i prot pala, arcane mage (mage hatet jeg fra vanilla til nå!) og jobber med saken på min tank druid... Tank druids er så ødelagte nå, det er nesten ikke sant.

Men egentlig har jeg litt lyst til å legge opp hele WoW'en. Eneste grunnen til at jeg holder på enda er at det er den ene lille tingen jeg gjør med kjæresten min, og min mor. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nå begynte jeg å savne WoW! :sukk:

Tanket med Human DK på slutten (rett etter DK kom når de var så sykt imba), åh, så gøy det var!! Hadde spilt meg frem med en nelf hunter først, med verdens flinkeste pet :happy:

Det spillet er så sinnsykt kult!

*must resist urge to play world of warcraft*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har også en prot pala da, og det er jo så artig å tanke hehe!

HC var veldig veldig vanskelig i begynnelsen. Det var sjelden vi klarte å gjøre en HC ferdig for å si det sånn. Men øvelse gjorde mester, og etter å ha fått oppgradert en god del ganger i tillegg til at Blizzard har nerfet noe HC pga folk klagde så har det blitt enklere.

Jeg spilte ikke i WOTLK, men fra BC.. Hmm, jeg stoppet etter at vi tok Kael`Thas og var ikke med i BT osv. Uansett, boss mekanismene synes jeg er gjort mye mer arbeid på. Man må virkelig gjøre det man skal. Healere har fått det vanskeligere enn i WOTLK sier alle, til og med blizzard, og man må tenke mana-effektivt. SOm raid-healer men ikke har vært i wOTLK ser ikke jeg personlig dette, siden det nå er ganske likt som det var i Vanilla igjen.

Ganske mange utfordringer; men det gjør det jo bare bedre når man klarer noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som har spilt disc/holy priest fast i flere år, har nå forelsket meg i ret-pala'n min! Fy faen som jeg eier i pvp! :biggrin:

Synes Cataclysm er det beste som har skjedd WoW siden vanilla. Love it! Hardere content, konge cutscenes, artige questlines og mer balansert - selv om det ikke er balansert nok, enda.

Har vært litt lei pve, så raider ikke for tida. Men nå kjenner jeg at lysta kommer, så holder på å geare opp priesten - gleder meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiller jeg også! Men ikke så mye i det siste, at det gjør noe, så har ikke fått testet ut Cataclysm så mye, at det gjør noe. Rota litt rundt her og der, for å titte på nye steder, men ikke så mye mer enn det.

Og er selvsagt horde. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg spiller. :) Gjort det en god stund nå.

Har en lvl 85 draenei DK. Og flere andre (både horde og alliance) som jeg levler opp sakte men sikkert når jeg har en ledig stund. Blitt lite spilling siste tiden da, har andre ting jeg prioriterer først.

Endret av Fylgja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått til anskaffelse av WoW wireless headset. =D Peeene headset'et. ^^

Herjer rundt i Vash'jir med DK'n min, og Desolace med hunter'n. Resten er parkert i Orgrimmar for øyeblikket, og fungerer som lagringsplass for alle tingene jeg ikke har plass til hos de tre karakterene jeg er aktiv med.

Må si jeg liker det Cata gjorde med Desolace. Nå er det en sone jeg faktisk liker...litt. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacus

Jeg har offesielt lagt opp WoW i dag. Cata var kjempe spennende i noen mnd, men så ble jeg dritt lei igjen. Jeg har tidligere vert kraftig avhengi av spillet, men nå har jeg igrunn bare spillt pga "plikt" til guildmembersene.

Har vert en del styr med hvem som skulle overta tittelen som guildmaster og slik og det ble nesten noen tårer :fnise: Var trist å si hade til alle de jeg har spillt med i flere år.

Så nå er kontoen gitt bort og jeg er herved tørrlagt WoW spiller jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilte wow før, men greide heldigvis å slutte. Jeg ble rett og slett avhengig. Det var alt jeg tenkte på - greide ikke å nyte noe annet i livet. Gjorde dårlig på skolen, ble usosial, osv. Jeg grøsser bare på tanken av hva spillet gjorde med meg.

Jeg prøvde å "bare spille litt", men det funker ikke for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt veldig glad i cata, levla opp en ny char og har raida mye. Dessverre så har jeg ikke tid nå i og med at det er siste semesteret på uni og mye å gjøre, så før det ødelegger fokuset mitt så måtte jeg cancellere betalingen og vente til skolen er over =)

Jeg savner å spille, men nå som det er vår og snart sommer så hadde det nok blitt mindre igjen, det er jo ganske normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter nesten 1mnd med camping fant jeg en levende Time Lost Proto Drake. :)

Gz! \o/

Jeg vil også ha. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg spiller! :D Jeg har en lvl 85 troll hunter, lvl 75 belf paladin, lvl 72 belf mage og noen andre sånne jeg lvler på innimellom. Jeg spiller på Chromaggus! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan er det å spille hunter etter Cataclysm? Fungerer Focus bra, eller hva det nå het? Jeg skjønte ingenting av det og savnet mana, så jeg sluttet å spille.. (Også fordi jeg gikk lei, men dette hjalp bra på gitt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke spilt særlig med hunteren min, den er så lavt i level enda, at jeg har liksom ikke giddet. Samboer har en lvl84 hunter, og han har ikke sagt noe som tyder på at han er misfornøyd, iallefall.

Jeg elsker DK'en min. ^^ Selv om jeg sliter litt med å finne optimal angrepsmetode. =P Og så er det forbasket irriterende at det er færre talent-points. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...