Gå til innhold

WoW - World of Warcraft


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

Gjest Heloise

Hvordan er det å spille hunter etter Cataclysm? Fungerer Focus bra, eller hva det nå het? Jeg skjønte ingenting av det og savnet mana, så jeg sluttet å spille.. (Også fordi jeg gikk lei, men dette hjalp bra på gitt)

Jeg HATET focus! Jeg regenererte dårlig og alt sugde, da det var helt nytt. Nå må de ha fikset på regen. og hunters er nok en gang fine å spille. De er også veldig bra dps! Stort sett er jeg top dps (med godt overtak) hvis jeg ikke møter noen med raid-gear eller en like bra geared feral druid dps. De er også blitt veldig bra.

Prøv hunters nå, du kommer nok til å like det bedre enn du gjorde da focus var nytt :)

Jeg sluttet også med min hunter da cata kom fordi jeg haaaatet focus... Nå er hunteren igjen min main dps char :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har spilt lite etter Cata. Likte på ingen måte hva de gjorde med holy priesten min, og shadow har jeg aldri likt. Nå jobber jeg litt med achievements når jeg gidder og leker meg litt med en warlock alt en gang i blant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HATET focus! Jeg regenererte dårlig og alt sugde, da det var helt nytt. Nå må de ha fikset på regen. og hunters er nok en gang fine å spille. De er også veldig bra dps! Stort sett er jeg top dps (med godt overtak) hvis jeg ikke møter noen med raid-gear eller en like bra geared feral druid dps. De er også blitt veldig bra.

Prøv hunters nå, du kommer nok til å like det bedre enn du gjorde da focus var nytt :)

Jeg sluttet også med min hunter da cata kom fordi jeg haaaatet focus... Nå er hunteren igjen min main dps char :)

Takk for svar! Kanskje jeg skulle gitt hunteren og WoW en ny sjanse etter hvert, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hatet focus selv. Du kan skyte av en eller to multishot også er du tom. :nei: Hunters har liksom ikke noe man kan kalle en dugelig aoe i min mening. Men for all del, jeg elsker huntern min! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Jeg kan skyte av i alle fall 4 Multishots nå, så det er blitt bedre :jepp:

Bruker den masse med Misdirect. Spesielt gøy i Stonecore på siste boss... Rawr! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skyte av i alle fall 4 Multishots nå, så det er blitt bedre :jepp:

Bruker den masse med Misdirect. Spesielt gøy i Stonecore på siste boss... Rawr! :sjenert:

Ånei? Det er kjempemoro! :jepp: <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Naenia

Noen som har noen gode råd for talents og hvilke spells som bør brukes til levling av en mage? Har druide og paladin som main characters, så jeg har liksom aldri prøvd meg så mye på en ren caster. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Mages er forvirrende for meg for tiden! De er nok ikke bedre enn hunters og feral druids i dps lenger, men de er like fordømt morsomme å spille :) jeg likte ikke mage før nå i cata, har hatt en siden vanilla men hun ble aldri stor før nå....

Jeg er arcane, rimelig god dps. Men firemage skal visstnok være hakket bedre, spesielt om det er snakk om flere mobs på en gang. Frost er ok, som levelspec, tåler mer bank men gjør ikke så bra dmg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Noen som har noen gode råd for talents og hvilke spells som bør brukes til levling av en mage? Har druide og paladin som main characters, så jeg har liksom aldri prøvd meg så mye på en ren caster. :sjenert:

For å dra opp en mage i lvl så kjører du frost om du går solo, eller arcane dersom du tar dungeons.

Fire er også greit, men da eventuelt bare i dungeons/raids, ikke som solo.

Kjører du frost, så gjør det for dårlig dmg når du er i grupper.

Ved lvl 30 får du jo duelspecc, så da kan du jo kjøre arcane på den ene og frost på den andre, så switcher du bare mellom de to alt ettersom du er solo eller i gruppe.

Mager kan fint bli bedre enn hunters og feral druids. Selv ligger jeg alltid et par tusen dmg over alle andre når jeg kjører raids/grupper, og jeg er arcane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei

Jeg har akkurat begynt å spille og har nå en level 61 hunter. Men jeg synes det er så kjedelig å spille alene. Jeg skjønner ikke noe av det når folk snakker engelsk og kommer med disse forkortelsene sine. Og de få norske jeg har vært borti er liksom gutter på 13. Noen som vet om hvordan jeg får kontakt med jenter som har lyst til å spille litt sammen og sånt?

Må innrømme at jeg er ganske grønn, men synes det er gøy og det hadde vært enda bedre med noen å spille med og spørre om ting.

Håper noen kan svare, hilsen sykemeldt med altfor mye fritid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Hei Bringebærjenta! Velkommen til "galskapen" ;)

Her er en link til forkortelser, kan være kjekt å lære seg :). Jeg har lært endel av de selv men husker jo godt da jeg ikke skjønte bæret.. Hadde eksen ved min side hver gang jeg spite i begynnelsen, men etter det ble jeg selvlært (han slutta).

Man må bare bruke engelsken for hva den er verdt, og innimellom møter man ålreite folk! Jeg har møtt en god del bra folk i wow som nå er venner utenfor wow også :)

Tar tid og tålmodighet, men det skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mages er forvirrende for meg for tiden! De er nok ikke bedre enn hunters og feral druids i dps lenger, men de er like fordømt morsomme å spille :) jeg likte ikke mage før nå i cata, har hatt en siden vanilla men hun ble aldri stor før nå....

Jeg er arcane, rimelig god dps. Men firemage skal visstnok være hakket bedre, spesielt om det er snakk om flere mobs på en gang. Frost er ok, som levelspec, tåler mer bank men gjør ikke så bra dmg :)

Jeg spiller firemage også. Driver å lvler som en gal! Det er kjempegøy! Ble så glad når jeg så like før cata at mages fikk mirror image før lvl 80! Jeg hoppa i taket! Nå om dagen spiller jeg lite WoW, for nå har frøkna kjøpt seg Rift! <3 :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei chicks!

Så gøy å se at der finnes andre her inne som spiller WoW!

Har spilla siden Januar i fjor, har et par lvl 85, på Stormrage. Spiller selvsagt Horde. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heloise

For the Horde! (Jeg har lov til å si det siden jeg var ally i 3 år først... Hihi :sjenert: )

Jeg liker Horde så mye at jeg innimellom sprader rundt med Horde-gensern min :rodmer: Nei jeg er ikke nerd tenk! *not*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg er ikke nerd tenk!

Er ikke jeg heller, headset'et og Windrider Cub'en min har ingenting med saken å gjøre. Ikke min Lil' Ragnaros, heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Er ikke jeg heller, headset'et og Windrider Cub'en min har ingenting med saken å gjøre. Ikke min Lil' Ragnaros, heller.

Nope! Ikke nerder vi!

Horde%20Banner.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Heloise

Langt derifra! ^^

Og Horde er bare best.

Bare se Orgrimmar og Tirisfal Glades; hvordan kan man ikke like Horde??

Åh, blir jo rørt, helt varm inni meg :hjerter_rundt:

Og når jeg ser de flagrende goblinørene, de sexy orcedamerumpene, det fyldige belfehåret og de store trollføttene... Og for ikke å glemme de wiggly markene hos undeadsene og taurenlusa, jo det er da man vet man er HJEMME! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, de er nå bedre enn forvokste smurfer med tentakler, lilla alver og mennesker i tre størrelser. For ikke å snakke om den gjengen som garantert stinker våte bikkjer. =P

Har du questet etter Cata? Det er en quest (i Hillsbrad, tror jeg det var, på grensa mellom Hillsbrad og Silverpine), som virkelig spiller på "fordommene" mot belfer, orker og Forsaken. Holdt på å le meg fordervet av den mest homsete belfen i historien. Hesten hans het "Twinkle, and is made of stars". Og en "nylaget" Forsaken... Himmel, så dum...lol...og en veeeldig heltemodig ork.

Jeg digger det spillet... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Våt bikkje-lukt er euw, det liker vi ikke! "Unnskyld meg, det regner.. Kan du PLEASE tranformere deg til human nå eller...?!?"

Jeg har ikke gjort så mange low level quester, spesielt ikke der etter Cata. Den hørtes så søt ut! Hvis du finner ut hvilken det er, kan du linke den her da? :jepp:

Jeg digger også det spillet! Blir også slitt sjarmert hver gang min mor sitter og koser seg og ler av questene... That's my geeky mum! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...