Gå til innhold

WoW - World of Warcraft


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

Heia,

Jeg har nylig "revivet" min paladin på lvl 54 og ser frem til å spille wow igjen etter en pause på 2 år :) Men jeg har ikke spillt siden før TBC release så jeg føler meg helt lost for tiden....

Alt dette med flying mount er helt nytt for meg :) Kanskje det er andre aspekter ved spillet som jeg ikke kjenner til?

Er det lett å fortsatt finne grupper til dungeons på mitt level eller er alle level 70 nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er på RP server Argent Dawn :)

Noen som vet om en god infoside hvor jeg kan oppdatere meg på alt som har skjedd siden årsskiftet 2006/2007??

Endret av mocci
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelinn

i kveld skal vi en siste tur i kara.. med de som ikke har blitt 70 ennå :P og et par av oss som har vært 70 i ørten hundre dager,

så skal vi ned å hente spillet klokken 12 :D

og i mårra kommer guild genserene våre i poste :P harry harry men ååå så morro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelinn
Jeg er på RP server Argent Dawn :)

Noen som vet om en god infoside hvor jeg kan oppdatere meg på alt som har skjedd siden årsskiftet 2006/2007??

uhm nei... du kan jo prøve wowwiki da...:S

og så kan du laste ned wow matrix på www.wowmatric.com

sånn at du får oppdatert addonsene dine raskt og enkelt, og få deg nye :)

jeg spiller på silvermoon jeg. har prvd rp server en gang, men fikk w fra en fyr som hadde levd seg heeeelt in i dette,, ble litt forvirra jeg da hehe

du kan jo bare spille nå, og komme deg til 58, så kan du gå til outlands, om du har tbc da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har TBC :) men kom aldri så langt at jeg fikk prøvd det sist gang ...

Addons ja.......jeg har ingen addons og har ikke peiling på hva som finnes og for hvilke funksjoner. Jeg har hørt om en quest helper som virket til å være en nyttig sak, det er jo ganske vanskelig å finne frem til enkelte quester da de ikke er pil på kartet eller lignende.

Ja jeg er en RPer dog en light utgave, jeg liker å leve meg inn i rollen til charen min men samtidig tar jeg ikke helt av :) i motsetning til mange andre, noen av dem lever jo "the second life" i wow....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelinn

QUEST HELPER ER FIN. OG CARTOGRAPHER :d DE KAN DU FÅ FRA WOWMATRIX :d BARE SKRIV INN NAVNET..

oi, hadde caps jeg

gjett hvem som installerer wolk _:D wooo hooo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nå beskjed om at cd'key'en min er claima jeg da.. Whiii.. er vist mange som har det problemet. Godt jeg har har spilt betaen, sitter bare å venter på å få gjort ferdig en achievment jeg hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjempebra, men naa som Ghostlands er blitt en populaer server er det nesten umulig aa komme seg inn!

Men digger Northrend saa langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som var på nattåpent på Spaceworld i Oslo?

Nei, ditcha det i år da jeg allerede fikk spillet i posten kl 10. den morgenen :P Da slapp jeg å dra dit. Var det noe moro? Hvis noen her var der da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelinn

lvl 73 om en times tid.. jeg er trøtt jeg...

håper på 80 i helgen... en på serveren ble 80 i dag...:S stakkars. 30 timer konstant på spill.. jaja...

har en 71dk og... eller 72... stress meg ihjel sier jeg bare :D

er litt mer bedaglig annlagt jeg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

73 alt faktisk oj... Så mye orker jeg nok ikke spille hehe..

Ene alliancen på min server har vist bestemt seg for å bli første med fishing på fult, haha.. Det derimot må være en forferdelig oppgave. Å lvl kan jeg forstå det er jo noen som faktisk vil det (selv om jeg ikke skjønner hvorfor, det er jo det som er hele meningen med spillet hehe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

er ferdig med alt sånt hos oss... fishing skinner herbalist miner ....:(

Ja, jeg tror de er ferdig med det hos meg også, men man får jo ikke sett første av alt..

Men de får gjøre hva de vil. Det kommer neppe en tilleggspakke før om 2-3 år igjen og å lvl opp alt på så kort tid, vel ja, jeg orker ikke gå tilbake til raiding og arena igjen, det er kjedelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og typen har utforska store deler av Icecrown, begge lvl 71 (druid healer og ret-a-din). Tok ikke lange tida foer alt utstyret vaart var ruinert, og jeg fikk en ny rekord i repair bill (50 gold) som jeg maa laane penger til aa betale siden jeg har brukt alt paa nye JC recipes :P

Men artig var det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...