Gå til innhold

WoW - World of Warcraft


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

Gjest lillelinn
Snart kommer det jo den nye tilleggspakka, Wrath of the Lich King.

:skratte:

o'rly ??

sier du det du ... heheh

nei uff, nå var jeg dum ;P

det meste til wolk har jo kommet alt da....

jobber hardt med disse achievements sakene hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heloise

Hunter MM er endelig brukbar igjen! Blir spennende å teste ut i forhold til en BM i raid nå, se om MM endelig er hva de skal være ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, jeg har ikke fulgt så mye med på utviklingen. Det er jo så mye nye greier de lager der.

Uansett, har ihvertfall lyst til å lage en Death Knight. :)

Endret av Joakim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Death knight er oppskrytt. Jo da, fine fancy og hele pakka, men det kommer til å være ørten av de og dermed blir ikke tanks etterspurt lengre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise
Death knight er oppskrytt. Jo da, fine fancy og hele pakka, men det kommer til å være ørten av de og dermed blir ikke tanks etterspurt lengre

Uff da, blir det flere tanks? Så trist, slipper kanskje å vente i 45 min før man finner en :P Blir vel værre med healere men det er ikke noe nytt.

DK blir nok moro, skal lage en selv, en "caster" type... Husker ikke hva speccen het -_- men det er uvesentlig nå.

Gleder meg stort til Northrend! Liker looken så langt som jeg har sett. Vikingtida og det kalde nord er noe jeg liker :)

Endret av Heloise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelinn

jeg skal fortsette å være healer :D elsker det:D har mage shammy og hunter som jeg ikke bruker :P

holy prest er super duper hehe

særlig nå som jeg har opp mot 1400 spell power... dreper jo 70 mobs med 3 spells :O helt sykt i forhold til hva jeg ver vent til !!!!

love it :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da, blir det flere tanks? Så trist, slipper kanskje å vente i 45 min før man finner en :P Blir vel værre med healere men det er ikke noe nytt.

Oj, da er det stor forskjell servermessig. Her er det alltid tanks, dps, og CC.. Healing er det såklart alltid lite av.

Men for min del gjør det ikke noe. Jeg får bare håpe alle speccer tank så blir det mangel på DPS :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise
Oj, da er det stor forskjell servermessig. Her er det alltid tanks, dps, og CC.. Healing er det såklart alltid lite av.

Men for min del gjør det ikke noe. Jeg får bare håpe alle speccer tank så blir det mangel på DPS :fnise:

Ja det må være serverforskjell da ja :) Aldri healere, få tanks, MYE DPS men lite CC her. Wtb alt for mange tanks og healere! (bare synd mange healer droods går boomkins nå) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

man skal fiske i sw og orgrimmar... det blir sikkert flott--- bah.. sw går jo bra da.. men orgrimmar--- vell..

Det er egentlig ikke så gale som det virker, så en gnome mage som gjemte seg i fossen i Orgrimmar og fisket:P Alle lot ham være i fred. Men er vel dermed sagt at det er lurt å gjøre det midt på natten.

Bare løp inn, løp for liveeet, dø og ress en god del ganger til du kommer deg til fossen der du står litt skjult. Valley of honor, hvis du ikke har sjekket det ut.

Gleder med til Northrend så jeg kan explore. Explorte 100% når dagen kom der serveren var litt mer stabil. Døde ikke en eneste gang. Pet'n min døde derimot når jeg måtte INNENFOR murene for å utforske ironforge. Bah. Og jeg ble jaget for livet i Dun morogh av div ally's.

Jeg liker achivements!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror de fleste som gjør achivements blir latt være i fred. Var å gjorde halloween questen med å putte egg i ølet og kastestink bomber. Såklart, var en som kom og tok meg (gadd ikke løpe avgårde), men resten bare kikket litt og så løp de videre. Akkurat som at jeg ikke gadd å angripe de når de gjorde det på byen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste som gjør achivements blir latt være i fred. Var å gjorde halloween questen med å putte egg i ølet og kastestink bomber.

Hovedgrunnen er vel at allianse har en quest på å slukke stinkbombene, og dersom man dreper folka før de får kastet dem, får ikke de fullført questen sin.

Selv lar jeg folk som fisker i motsatt sides byer være i fred, siden jeg støtter felles fiskere, men vet at det er mange som ser det som sin jobb å gjøre livet surt for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise
Gleder med til Northrend så jeg kan explore. Explorte 100% når dagen kom der serveren var litt mer stabil. Døde ikke en eneste gang. Pet'n min døde derimot når jeg måtte INNENFOR murene for å utforske ironforge. Bah. Og jeg ble jaget for livet i Dun morogh av div ally's.

Jeg liker achivements!

Achievements er moro! Er ferdig med all exploration, så gleder meg stort til Nothrend jeg også :) Da jeg utforsket barrens og mulgore i går ble jeg også 2 rare pet rikere :D hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelinn

det er nesten ikke horder på vår server---

nested umulig å få gjort det slukke stink bombe questet.

:(

men det er forferdelig mange allierte der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...