Gå til innhold

WoW - World of Warcraft


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

Fine nye patchen :klemmer:

Ja!! Den nye patchen er total love :P Uten rested levlet jeg nesten to levler ved bare å queste litt i dustwallow marsh igår, på to timer, det er myyye "level" på så kort tid, sammenliknet med før patchen :o

*happy*

Og snart hest på min snart lvl 40 gnom! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Superpatchen! Endelig virker hunteren min, og det på flere måter! ;)

Og daily quests i BGs, hurtig levling på den lille alten min, og heroic instances på honored! Nå venter jeg bare på ny arenasesong så jeg kan begynne å skaffe meg nytt utstyr! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superpatchen! Endelig virker hunteren min, og det på flere måter! ;)

Og daily quests i BGs, hurtig levling på den lille alten min, og heroic instances på honored! Nå venter jeg bare på ny arenasesong så jeg kan begynne å skaffe meg nytt utstyr! :D

Endelig er aimed shot brukbar for noe igjen.. på tide! :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er aimed shot brukbar for noe igjen.. på tide! :eeeh:

For første gang siden TBC kan man slåss mot warriors og rogues og faktisk VINNE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For første gang siden TBC kan man slåss mot warriors og rogues og faktisk VINNE!

Oi oi oi! Er det sant? Må prøves! Må sladres om til mannebeinet så han endelig kan glede seg over hunteren igjen etter tbc :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi! Er det sant? Må prøves! Må sladres om til mannebeinet så han endelig kan glede seg over hunteren igjen etter tbc :P

Jepp, og dette med et annet spec enn beastmaster!

Før var det slik: "inc farm 2 i need backup!", nå trenger man ikke annonsere det en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, og dette med et annet spec enn beastmaster!

Før var det slik: "inc farm 2 i need backup!", nå trenger man ikke annonsere det en gang ;)

Både jeg og typen er rene MM hunters, vi har alltid vært det.. Men jeg vurderte å specce BM, sicen MM var helt mongo i PvP :-| Jeg klarte aldri venne meg til tanken på å ikke gjøre så mye dmg selv lenger, så jeg droppet å respecce... Glad for det nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og typen er rene MM hunters, vi har alltid vært det.. Men jeg vurderte å specce BM, sicen MM var helt mongo i PvP :-| Jeg klarte aldri venne meg til tanken på å ikke gjøre så mye dmg selv lenger, så jeg droppet å respecce... Glad for det nå :D

MM er det eneste som gjelder ;) Har 5 i beastmastery også dog slik at jeg får improved aspect of the hawk. Har flere ganger de siste månedene vurder det såkalte "noob-speccet" (BM), men den tanken er som blåst bort nå...

Kanskje man til og med kan få seg et seriøst arenalag også nå? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MM er det eneste som gjelder ;) Har 5 i beastmastery også dog slik at jeg får improved aspect of the hawk. Har flere ganger de siste månedene vurder det såkalte "noob-speccet" (BM), men den tanken er som blåst bort nå...

Kanskje man til og med kan få seg et seriøst arenalag også nå? :D

samme her, tror jeg. AotH that is :)

Jeg konser på Roguen for tiden, elsker PvP etter jeg laget henne, men hunteren er jo min main da... tross alt.... Jeg vil raide *syte* :P

Arena... husker jeg prøvde det, med typen og venninna mi. Vi var 3 lvl 60 hunters XD Jeg tror vi ble eid hver gang... vel vel, det var lenge før tbc :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er obviously ikke alene :D

En som er alene er dog samboeren min, som ble sur fordi en prestehatt hadde fått nytt stygt design..... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som er alene er dog samboeren min, som ble sur fordi en prestehatt hadde fått nytt stygt design..... :hoho:

:hakeslepp:

Jaha... Ok. Daaaaaakar!!! :fnise:

(hvilken hatt?)

Endret av Heloise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er snakk om denne arenahatten: http://eu.wowarmory.com/item-info.xml?i=32035

Ingen visuelle oppgraderinger på det hunterutstyret jeg har, og jeg må nesten si dessverre.... ;)

Jeg er litt skuffet over armoret etter tbc!

Mye er likt det vi allerede har sett, og alt for mye ser space'ish ut (jada, jeg veit netherstorm er litt vel speisa... men... alikavel!). Shammy epic skuldre som er prikk like giantstalker skuldrene, og noen andre shammy skuldre som er prikk like lvl 50-60 shammy skuldre, nesten ikke farveforskjeller engang...

Kanskje jeg bare er rar, men jeg vil ha noen helt rå bittesmå daggere som ikke har en kullsvart sky rundt :P Jeg liker det litt mer nøytralt enn hva de har kommet opp med :P men warlock-settet med vingene er utrolig fint da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt skuffet over armoret etter tbc!

Mye er likt det vi allerede har sett, og alt for mye ser space'ish ut (jada, jeg veit netherstorm er litt vel speisa... men... alikavel!). Shammy epic skuldre som er prikk like giantstalker skuldrene, og noen andre shammy skuldre som er prikk like lvl 50-60 shammy skuldre, nesten ikke farveforskjeller engang...

Kanskje jeg bare er rar, men jeg vil ha noen helt rå bittesmå daggere som ikke har en kullsvart sky rundt :P Jeg liker det litt mer nøytralt enn hva de har kommet opp med :P men warlock-settet med vingene er utrolig fint da!

Jeg synes det er "urettferdig" at enkelte klasser som warlock og paladin får supertøffe armorset, mens huntere blir avspist med skikkelige kjipe greier. Særlig hjelmer pleier å se utrolig triste ut for huntere (men nå synes jeg at de fleste høyere level hodeplagg ser rimelig kjipe ut etter TBC).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er "urettferdig" at enkelte klasser som warlock og paladin får supertøffe armorset, mens huntere blir avspist med skikkelige kjipe greier. Særlig hjelmer pleier å se utrolig triste ut for huntere (men nå synes jeg at de fleste høyere level hodeplagg ser rimelig kjipe ut etter TBC).

Ikke sant! Mail er stygt fra før, lag noe kult da, blizz! :P Og huntere.. Dragonstalker settet... omg, klovn med fisk på hodet. Den hjelmen går også igjen etter tbc. Hvorfor! Den er grusom! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant! Mail er stygt fra før, lag noe kult da, blizz! :P Og huntere.. Dragonstalker settet... omg, klovn med fisk på hodet. Den hjelmen går også igjen etter tbc. Hvorfor! Den er grusom! :o

Haha, det verste er jo at dragonstalkersettet så langt har vært noe av det bedre, selv om oransj og lilla ikke er de beste fargene å kombinere... :P Nå går jeg for S1-settet (S2 er for stygt), men jeg lover deg at jeg skal slå av hjelmen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsket hvertfall ideen med guildbank, den blir flittig brukt. Og det at classene er farget i guildchartern.. Greit det.. Men likte ikke det med spørsmålstegn og utropstegn på minimapen. Plagsomt bare..

Derimot var den track funksjonen utrolig bra.. Hater å leite etter innkeep i stoere byer og slikt.. Og repair greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsket hvertfall ideen med guildbank, den blir flittig brukt. Og det at classene er farget i guildchartern.. Greit det.. Men likte ikke det med spørsmålstegn og utropstegn på minimapen. Plagsomt bare..

Derimot var den track funksjonen utrolig bra.. Hater å leite etter innkeep i stoere byer og slikt.. Og repair greier..

er jo genialt med spørsmålstegn og utropstegn, er som i LOTRO bare det at LOTRO hadde jalla logoer :P

Trackingen er genial, retten og sletten :)

Guildbank har vi ikke tatt i bruk enda, selvom jeg er guildleder også.. shit, glemt det der jeg :) Men hallo!!! Fiske i IF igjen! Må prøves da!! :D

Farvede class-tekst var også bra... Blizz har begynt å komme opp med morsomme småting, moar plix!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...