Gå til innhold

WoW - World of Warcraft


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha. :P Det eneste jeg gleder meg til, er at i stedet for za/zg med mange bosser som gjør at de tar evigheter, så får vi noen som bare har 2 bosser i stedet. :) Det blir deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Jeg gleder meg litt, skal transmorph.. blahblah... sakene mine til favoritt tier-en min. Uansett så må jeg nesten se når jeg har tid. Synes det er mer spennende å lese romfysikk nå for tiden. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk aldri vært med å drept alle en gang, og så er jeg møkka lei skipping av bosser generelt :P Faen! Jaja, siste bossen i ZG dropper buen jeg vil ha så får trøste meg med det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er like greit, de er jo dritkjedelige alle sammen. Gjør det bare for valor, og det er utrolig sjeldent jeg gidder det fordi de er så lange og trege :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg ikke så veldig egentlig. Bare enda flere instancer og mas jeg egentlig kunne ventet 6 måneder med :P

Jeg synes det er på høy tid med mer innhold. Ergrer meg litt over at Raggy ikke er død enda, men han er en irriterende boss, så skal bli godt å få noe annet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skulle gått tilbake til WoW.



  • Så måtte de ha gjort HC instance vanskeligere (slik de var da de kom ut).
  • Redusere og komme med en eller annen pakke for å flytte server og bytte faction. Synes det er lattelig at man må først betale ca 200 kr for serverbytte og så 200kr til om man vil bytte faction. Hinsides mye å betale synes eg.
  • Høre mer på hva spillerene vil ha, enn å gjøre spillet lettere for å få flere til å spille.

Måtte bare få det ut.

Endret av -Leon-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skulle gått tilbake til WoW.



  • Så måtte de ha gjort HC instance vanskeligere (slik de var da de kom ut).
  • Redusere og komme med en eller annen pakke for å flytte server og bytte faction. Synes det er lattelig at man må først betale ca 200 kr for serverbytte og så 200kr til om man vil bytte faction. Hinsides mye å betale synes eg.
  • Høre mer på hva spillerene vil ha, enn å gjøre spillet lettere for å få flere til å spille.

Måtte bare få det ut.

Jah, noe som er helt sært av dem, med tanke på at wow var det letteste MMOet av alle, da det kom ut... men lettere skal det bli! Gud forby litt utfordring :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

er fornøyd med patchen, men de nye dungeons var litt for enkle, kanskje jeg bare var heldig å fikk en god gruppe. Det var ikke mye utfordring, ZA er vanskeligere enn de nye, men morsom var de :)

Likte spesielt #2 med bossen og de grønne øyene :fnise:

Har prøvd raid finder, men.....det er noe jeg ikke kommer til å gjøre ofte, måtte sette graphs på lav, og likevel hadde jeg 4-8fps var ett reint H**** derfor jeg sjeldent går i Baradin Hold 25, pga av sykt mye lag :)

Men fått noen oppgraderinger, ilvl 378 nå :) med pvp gear blir det 379 x)

Jeg gleder meg mer til arena starter igjen jeg :fnise:

også håper jeg guilden snart gidder å signe opp til BwD & Tot4w, FORDI jeg og ett par andre er allerede exalted med guilden, (guilden er level 10!!) og vi håper på den lilla phoenixen! :)

alt i alt, egentlig helt greit, har ikke prøvd ut transmog, siden silvermoon er erhm....laggy!!!! blir bedre om ett par dager håper jeg :P

Chaos orbs er allerede for 25-60g pr stk! o.o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

hehe jeg og en kamerat kjedet oss idag...vi 2manna marrowgar & lady deathwhisper :fnise: :D

Meg hunter, han dk tank x)

men...

deathknights are sooo OP!!!! >.>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Navifairy

Av de nye instancene må jeg si at End Time er favoritten. Spennende at det er Random hvor man havner hen :)

Kan dog være frustrerende om man er ute etter gear fra en spesiell boss, men.

Uansett superfornøyd med den nye patchen. Liker at darkmoon-kaoset har fått sitt eget sted. Men må si at jeg er imponert over at den inngjerdingen holder sjiraffen inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi nå fikk jeg sea pony, kjempesøt :rodmer:

Synes patchen er kjempefin jeg, noen sier at de nye 5 mans er lette men det er helt greit for min del. za/zg var laget for cc, så blir det zerg og putte pressure på healer. Synes det er mye koseligere å chatte og dpse litt i 5 mans enn å må være superfokusert så papertanken i pvp gear ikke dør på za bear pack :fnise:

Så måtte de ha gjort HC instance vanskeligere (slik de var da de kom ut).

Redusere og komme med en eller annen pakke for å flytte server og bytte faction. Synes det er lattelig at man må først betale ca 200 kr for serverbytte og så 200kr til om man vil bytte faction. Hinsides mye å betale synes eg.

Men folk ville at heroics skulle være morsomme, gå raskt og være en fin måte å få vp/jp på til å gå videre, det fungerer ikke sammen med vanskelig (og de som ønsker vanskelig content fokuserer uansett ikke på 5 mans).

Er enig i at det er litt dumt at du må betale for både server + faction change da, men det er jo ikke noe man gjør ofte - er vel ment som en one time thing for å spille med venner eller flytte guild.

Hva synes dere om DS da? er litt skuffa over deathwing, husker første bildene av store fine dragen og en liten spiller.. og så er det bare et feit hode i et høl igjen :snurt: Gleder meg til å se heroics neste uke. Gjorde en del achievements nå første uka for å være ferdige med dem, den nye meta draken ser kjempefin ut :D Og litt morsomt at man må ha deathwing heroic for å få den, før var det jo som regel kun alt heroic minus siste boss. (special snowflake syndrome :fnise: )

kadust samboer spiller på ravencrest, alliance. Skulle ønske min server hadde like mange tcg mounts på AH, bruker å titte innom av og til for å se "hva dem har på AH" :goodbye:

Har ikke testa transmog mye enda, men tenkte å bruke nye conquest paladin settet, det ser kjempefint ut - så får det heller være at jeg er håpløs i pvp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

I går gjorde jeg og typen + 2 kompiser Hyjal-raidet (fra BC) for å se om vi fikk noe pent stæsj til transm. Jeg fikk det fine sverdet jeg ville ha MEN neida siden det er caster-sverd (spellpower er alt som tyder på at det er caster-sverd...) så kan det ikke transm...rrggfhfes.

Det var Irriterende!! :(

Ellers har jeg fått gearet opp prestemannen min, så neste ut er å teste HC. Uææææ! Kompisen vår er tank så han skal få være slaven min .p Stakkars mann.

MC er ikke veldig enige med meg og kjæresten - Vi jobber med å få to par MC-sett hver - Han på Warlock og Druid, og jeg på Hunter og Prest. Vi dro en tur med Prest og Druid, og gjett hva som droppet! Warlock OG Hunter hjelmene! Hallelujah for en flaks vi har :filer:

Grr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kadust samboer spiller på ravencrest, alliance. Skulle ønske min server hadde like mange tcg mounts på AH, bruker å titte innom av og til for å se "hva dem har på AH" :goodbye:

Haha. Vi har en ganske spennende AH, ja. Er jo mange idioter på servern. Var en som stod i Stormwind og fortalte om at han hadde kjøpt 70 mounts. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ms_kwang

Haha. Vi har en ganske spennende AH, ja. Er jo mange idioter på servern. Var en som stod i Stormwind og fortalte om at han hadde kjøpt 70 mounts. :daane:

jeg har aaaaltfor mange mounts xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tjent meg rik på horde-sida på Kazzak på å selge pets dyrt til andre horder. 70 gull for Praire Dog-whistle? :plystre:

Eller 500 gull for Winterspring Cub'n? Typen mener det er uærlig, jeg sier bare "Mundus vult decipi, ergo decipiatur". Verden vil bedras, la den derfor bedras. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Har fått bedre gear på warrioren takket være patch 4.3 dungeons--ne, gjør godt med dmg. Litt deilig å være tilbake. Uansett, jeg spiller kun når samboeren er hjemme og når snuppa sover. :jepp:

Shaman healing på lavt level var bare latterlig enkelt.. Tilslutt stod jeg bare og gjorde damage. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Selger horde pets til horden for SÅ mye?? Er det mulig? :fnise:

Jeg fikk ikke så mye for de på allysiden på 2 forskjellige realms engang :D Haha! Da er de desperate etter pets altså.

All healing på lav level er latterlig enkelt. Jeg har levlet 2 shammy healere opp til max 70 nå og det er så lett :) Er shammy healing "lett" på 85 også? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...