Gjest Skrevet 5. november 2008 #301 Skrevet 5. november 2008 PVP eller BG? Er det BG så må du finne ut hvilken som tilhører hvilken bg gruppe.
Gjest lillelinn Skrevet 6. november 2008 #302 Skrevet 6. november 2008 Wow er ikke bare et spill i min verden, det er hobbyen min XD gleeder meg Jeg tenkte foresten å spille opp en Alliance. Godt tips om server som ikke taper 24/7 i pvp? Har det problemet på Horde, Shattered Hand (cyclone bg). De har rett og slett kommunikasjonsproblemer Edit: Men så er jo sikkert 80% av den realmen svensk da.. Virker som mange av de ikke liker å snakke engelsk. jeg er i cyclone.... alliance taper alt utenom av joooo men der er vi bra hehe at annet er døds dømt :S
Vraket Skrevet 6. november 2008 #303 Skrevet 6. november 2008 Ville dere byttet server hvis det ble slutt med typen og han var på samme server?
Fluffie Skrevet 6. november 2008 #304 Skrevet 6. november 2008 Ville dere byttet server hvis det ble slutt med typen og han var på samme server? Nei, det ville jeg ikke gjort. Vi er til og med i samme guild, og jeg tror ikke noen av oss ville oensket aa bytte guild.
Gjest Heloise Skrevet 7. november 2008 #305 Skrevet 7. november 2008 Ville dere byttet server hvis det ble slutt med typen og han var på samme server? Aldri. Har så mange gode RL og Ingame venner på realmen jeg er på.
Gjest lillelinn Skrevet 7. november 2008 #306 Skrevet 7. november 2008 jeg er guild master, om det ble slutt ville jeg heller tuppa ut typen av guildet, men jeg ville ikke gitt fra meg guildet mitt... det ligger for mye jobb bak det
malicious Skrevet 8. november 2008 #307 Skrevet 8. november 2008 Haha. Jeg har vært intim med 3 stk i guildet mitt. Gjør meg ingenting å være i samme guild som de. Hatt mye morro, men på tide å stoppe
alCaldazar Skrevet 10. november 2008 #309 Skrevet 10. november 2008 (endret) Ville dere byttet server hvis det ble slutt med typen og han var på samme server? Husk at du nå kan bytte navn på characters for en liten slant. Så istedenfor å bytte server kunne du jo ha omdøpt deg selv i skjul og valgt hvem du ville avsløre det til og ja, jeg har vurdert å ta torsdag fri fra jobb! Kommer nok ikke til å gjøre det, men.. Endret 10. november 2008 av alCaldazar
pittie Skrevet 10. november 2008 #310 Skrevet 10. november 2008 (endret) Jeg har fri på Torsdag, og skal stille opp når butikkene åpner Hater denne byen. Ingen butikker som skal ha midnattsåpent pga WotLK, noe de skal i maaange andre byer. hmpf Må legge til at jeg har sunket forventingene mine. Jeg er rett og slett irritert på Blizzard at man må ha egen cold weather skill til 1000g for å fly i Northrend, samt man må gå i 7 levler uten flying mount. Utifra klare rykter. baaaah sier jeg bare. Her har jeg grindet som en tulling for epicen, åsså kan jeg ikke bruke den når jeg skal levle. What's the point. Endret 10. november 2008 av pittie
Gjest lillelinn Skrevet 10. november 2008 #311 Skrevet 10. november 2008 her har de åpent kl 12 :D må fikse barne vakt hehe :D endelig noe å gjøre igjen... hva skjer med daylies da? blir de borte?
Kakee Skrevet 10. november 2008 #312 Skrevet 10. november 2008 Ville dere byttet server hvis det ble slutt med typen og han var på samme server? Hehe, nei, det er jeg som har vært på serveren og i guildet lengst, så om noen skulle stikke måtte det vært han Men tror faktisk ikke at jeg hadde brydd meg i det hele tatt.
Gjest Heloise Skrevet 10. november 2008 #313 Skrevet 10. november 2008 Her har jeg grindet som en tulling for epicen, åsså kan jeg ikke bruke den når jeg skal levle. What's the point. Ja nå har jeg endelig fått min epic flying også! Kødder du? Jees... La oss stikke over dit og bitch-slappe blizz hardt! :-|
Gjest Skrevet 10. november 2008 #314 Skrevet 10. november 2008 Du kan bruke den på lvl 76 eller var det 77.. Så i de siste bitene skal du kunne bruke den. Men tro meg, å bruke flying mount ved questing er ufattelig kjedelig, du må jo fly litt, drepe, fly litt til, drepe haha... Så lenge jeg quester så bruker jeg aspect of the cheetah.
Fluffie Skrevet 10. november 2008 #315 Skrevet 10. november 2008 Jeg skal kjoepe meg flying mount skills og greier naar jeg har raad til det uten aa maatte spinke og spare. Er mer opptatt av aa jobbe meg opp til en Haris Pilton Gigantique bag :D
Gjest Skrevet 10. november 2008 #316 Skrevet 10. november 2008 Du tjener enda mer penger i northrend enn du gjør i outland, mye mer..
Fluffie Skrevet 10. november 2008 #317 Skrevet 10. november 2008 Du tjener enda mer penger i northrend enn du gjør i outland, mye mer.. Ja, nettopp derfor gidder jeg ikke streve naa, vil heller ha det goy
Gjest Skrevet 10. november 2008 #318 Skrevet 10. november 2008 Det var meningen at om man gjorde alle quester o.s.v i outland så skulle man lett ha råd til flying mount ved lvl 70, de bomma litt så tror de har prøvd å gjort det nå.
Gjest Heloise Skrevet 11. november 2008 #319 Skrevet 11. november 2008 Du kan bruke den på lvl 76 eller var det 77.. Så i de siste bitene skal du kunne bruke den. Men tro meg, å bruke flying mount ved questing er ufattelig kjedelig, du må jo fly litt, drepe, fly litt til, drepe haha... Så lenge jeg quester så bruker jeg aspect of the cheetah. Åja, men det er jo ikke noe krise da! Du fikk det til å høres ut som om man ikke kunne bruke outland flying i det hele tatt i Norhtrend, og siden jeg nettopp har skaffet meg epic flying er det klart jeg fikk litt panikk Ikke at det ville vært logisk at man ikke kunne bruke den i det hele tatt, fikk bare det inntrykket. Cheetah er elsk i questing ^^ Gleder meg stort til å levle igjen
Gjest Glør Skrevet 11. november 2008 #320 Skrevet 11. november 2008 (endret) Det var meningen at om man gjorde alle quester o.s.v i outland så skulle man lett ha råd til flying mount ved lvl 70, de bomma litt så tror de har prøvd å gjort det nå. Hvis man dinger lvl 70, og ikke har 1200 gull til vanlig flyer har man sløst mye penger underveis. Epic flyer er det meningen at skal henge litt høyere enn det, men gjør man alle questene i Outland, også etter 70, så er ikke den så langt unna heller. Endret 11. november 2008 av Glør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå